Ik ga me niet laten leiden door wie meest tijd in zijn inzending gestoken heeft of wie het meest impressionante rijtje heeft neergezet. Het is een occasionwedstrijd, en ik geef punten op basis van mijn absolute voorkeur voor individuele wagens die in het assortiment zitten. 1. Guus Leferink- Mercedes-Benz- 1983 Mijn absolute topper uit al de ingezonden wagens is die blauwe 230 CE met blauw idoor brg - Fun stuff
Als we het over overbodige lijnen gaan hebben, dan spant Citroen met C4 en nieuwe C5 echt wel de kroon. Vouwen, deuken en uitstulpingen bij de vleet.door brg - Autoliefde roest niet...
Als ik zie hoeveel nagelnieuwe Dacia Dusters hier in BE rondrijden, geen kale exemplaren van 12.000 EUR maar het topmodel, dan neig ik ernaar dat 20.000 EUR inderdaad een richtprijs is voor het particuliere wagenpark. Klopt trouwens ook met mijn bolides, de S60 van mevrouw iets duurder, mijn A5 iets goedkoper, samen gemiddeld iets onder die 20.000 EUR.door brg - Autoliefde roest niet...
door brg - Autoliefde roest niet...
Dat Cliootje bij Marco 500E is anders ook wel een hebbedingdoor brg - Autoliefde roest niet...
QuoteCorsa 20SEH Ieder zijn smaak Peter. Ik durf wedden, als je er gaat mee rijden ben je helemaal om!door brg - Autoliefde roest niet...
Waarom zou je in hemelsnaam naar een 3-er kijken? Wat een dikke bolide. Jaartje jonger, dus met de nieuwe neus Al net zo vet!door brg - Autoliefde roest niet...
QuoteTotal Loss Paar Opels die onze Jimmy zou kunnen kopen indien hij niet liever een 3-serie zou willen Deze is echt zo dik Toch wel heel raar hoor. Je komt altijd met de schitterendste exemplaren aanzetten. Deze is echt wel de max. Kleur, interieur, motor... denk niet dat ik er zo al ooit een gezien heb, laat staan dat er zo een tweede rondrijdt... En zelf met die oude Dett blijvendoor brg - Autoliefde roest niet...
De Manta is helemaal af. een coupé hoort ene lange neus te hebben. De Omega heeft naar mijn aanvoelen een neus die verhoudingsgewijs veel te lang is. Je hebt trouwens geen plaats nodig voor een dikke motor met 6 cilinders, je schrijft zelf al dat het een EV betreft. Het achterste zijruitje van de Omega Caravan doet me in combinatie met de daklijn en de kofferronding aan mijn laatste Accorddoor brg - Knutselhoek
Rolls Royce 1976: Rolls-Royce Silver Shadow € 14.900,- 78.800 km 03/1976 147 kW 200 PK Rolls-Royce Corniche Coupe € 55.000,- 95.941 km 06/1976 142 kW 193 PK Rolls-Royce Corniche Cabrio € 58.900,- 123.456 km 04/1976 147 kW 200 PK Rolls-Royce Camargue € 65.000,- 67.000 km 06/1976 156 kW 212 PKdoor brg - Fun stuff
Niettegenstaande ik al die Amerikaanse sloepen schitterend vind ogen, heb ik er weinig affiniteit mee. En het blijft ene occasionwedstrijd. Daarom van mijn kant ene volledig Europees podium: 1. Barri - 1977 Porsche 924 2. Pink Panther - 1967 Citroën ID19F Break 3. SVF - 1968 Renault Alpine A110door brg - Fun stuff
QuoteCorsa 20SEH @Peter, inderdaad mijn Be colelga's hebben ook weer een verklaring nodig om de grens te mogen passeren. Maar als ik de HLN goed heb gelezen mogen jullie binnenkomrt weer alles Is een puur juridische kwestie. Jullie hebben in NL - dacht ik - dezelfde discussie gehad (onwettig verklaring van de avondklok). Alle beperkende covid-maatregelen werden in BE genomen door de ministerdoor brg - Autoliefde roest niet...
Met wat goede wil kan je er zelfs de basislijnen van de Stinger inzien... weliswaar met nog verder doorgedreven stijlkenmerken.door brg - Nieuwe auto´s
QuoteSanoma Kun je geen barrel op NL kenteken komen om zo wat minder opvallend door NL te rijden? In NL mag ik rijden. Het is BE dat niet toelaat de grens over te steken voor "niet-essentiële" verplaatsingen. En een tweede verblijf is per definitie niet-essentieel. Maar heb weer mijn grindwegje ergens te velde genomen om de grens te dwarsen (grenspaal staat precies aan begin van ddoor brg - Autoliefde roest niet...
Mogguh! Voorbije dagen amper actief geweest omdat er gewoon niks te melden is. Wel zaterdag stiekem even de grens overgestoken om de sleutel van de strandcabine op te halen en genoten van de zeelucht. Hopelijk gaat die grens vlug weer open, wat ik mis de wijdsheid en openheid van Zeeland.door brg - Autoliefde roest niet...
Inzending nu wel gewijzigddoor brg - Fun stuff
Inzending NIET gewijzigddoor brg - Fun stuff
Ik ga hem steeds mooier vinden!!! En als ze dan ook nog eens het Soul Red van Mazda benaderen, kan het enkel een toppertje worden Leuk ook dat die grijze - in tegenstelling tot veel andere EV's - geen "dichtgemaakte" velgen heeftdoor brg - Nieuwe auto´s
Ik zou - voor de hond dan toch - eerder naar een grote break kijken dan naar een hoogpotige SUV. Ford Mondeo of zelfs de kleinere Focus lijken me dan prijs/kwaliteit aanraders.door brg - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Het kopje koffie past beter bij een wedstrijd cabrio / tweezitter / Japans / ... het achterruitje is weliswaar panoramisch maar niet echt gigantisch. Toch maar op de valreep wijzigen door iets anders: Renault Fuego 2.0 GTX € 5.490,- 132.100 km 03/1983 2 vorige eigenaren 80 kW 109 PKdoor brg - Fun stuff
1. 406c 2. Barri 3. SVF Natuurlijk horen normaliter SVF & lybra op 1 en 2 te staan. Maar deze beide heren hebben zo'n ervaring en vaardigheid dat het verwachtingspatroon voor hun inzendingen bij mij zeer hoog ligt, stukken hoger dan bij andere inzenders. En laat ik het van beiden nu net niet meteen hun sterkste shops vinden.door brg - Knutselhoek
De overstap van een Civic naar een driedeur of tweedeur coupé lijkt me geheel onlogisch. Een sedan met kofferbak ipv vijfde deur lijkt me onpraktisch. Blijven dan over als suggestie: 1. afentoe - Honda Civic 1.5 i-VTEC 2. Guus Leferink - Mazda 3 SkyAktiv X 3. Lexarno - Toyota Corolla 2.0 Hybrid Executivedoor brg - Fun stuff
Na een Civic wil je ongetwijfeld dat het een beetje vooruit gaat... En je kan er bezwaarlijk in bouwjaar of kilometerstand op achteruit gaan... Voortaan kan je jezelf in alle comfort verplaatsen in deze bijna nagelnieuwe (Neupreis: 38.850,24€ - Rechnung vorhanden): Ford Focus Lim. 2.3 ST PERFORMANCE PAKET|NAVI|ACC|KAMERA € 27.430,- 6.982 km Tweedehands 07/2019 206door brg - Fun stuff
QuoteVanafprijs van 415k.. deze huizen stonden vorig jaar nog te koop voor 340-350k.. Onze WOZ-waarde is van 2020 naar 2021 ook met 43.000 EUR gestegen. En dan wordt de forenzenbelasting Sluis ook nog eens op een andere (lees : minder gunstige) wijze berekend op dat bedrag.door brg - Autoliefde roest niet...
Quoterjthefrisian Vanmorgen gebeld met de makelaar over wat info over dit huis. Leek ons wel wat maar wat ik al verwacht had.. Eerlijk gezegd zie ik op het eerste zicht de meerwaarde niet t.o.v. de woning waar je thans woont, dit lijkt me ook al een zeer mooie, degelijke en ruime woonst.door brg - Autoliefde roest niet...
Volgende episode in de psychologische oorlogvoering op handelsgebied tussen de USA en China; tegenzet na de hetze omtrent Huawei en Tik Tok Bron QuoteNieuwsblad.be Voor sommige (hooggeplaatste) militairen en ambtenaren uit China is het voortaan verboden om met een Tesla te rijden, zo blijkt uit een rapport van de Amerikaanse krant The Wall Street Journal. Het verbod werd door de Chinesedoor brg - Fun stuff
Ik had nog de drieling Aygo/C1/107 in gedachten. Tot mijn opperste verbazing stelde ik ooit vast dat de 5deursversie daarvan geen opendraaiende ramen had maar klapraampjes, iets wat ik eerder met 3deursversies associeer.door brg - Fun stuff
Ja, huizen en bieden. Mijn stiefzoon heeft interesse voor dit pand voor privé en praktijk. De vanaf-prijs van 305.000 EUR is eigenlijk betekenisloos; verwacht wordt dat het pand probleemloos richting de 500.000 EUR zal gaan.door brg - Autoliefde roest niet...
QuoteVincent376 De Kia ProCeed blijf ik een zwak voor houden, alleen is mijn werkgever daar niet zo happig op wegens de lage restwaarde... Tenzij je nu voor een volledig elektrisch model kiest, denk ik dat je de restwaarde van gelijk welke wagen thans niet te rooskleurig mag inschatten. Wat zal de politieke ingesteldheid tegenover brandstofmotoren zijn over 4 tot 5 jaar, en hoe zal dat de restdoor brg - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)