Menu
Ik weet dat het qua (binnen)maten vaak niet zo vreselijk veel scheelt maar aangezien de Kia en Hyundai op het N3 platform staan (D-segment/midsized) vind ik het gewoon geen directe concurrent voor de 5008. De Santa Fe en Sorento komen mij ook wel echt over als 'meer auto'. Achterkant wat druk maar vind de Kia toch wat mooier.door MCW - Nieuwe auto´s
Per ongeluk de antwoorden in de openingspost gezet Dus rest van de tekst is weg. Uitslag volgt..door MCW - Fun stuff
Nou doe mij de huidige dan maar. Beetje saai maar ik vind dit ingetogen model fraaier dan de nieuwedoor MCW - Nieuwe auto´s
Dan vind ik die Aion V mooier dan de Mitsubishi. Inwisselbaar design verder.door MCW - Nieuwe auto´s
Ik ben net thuis van werken en end fietsen. Moet na eten nog in tuin werken ivm nieuwe schutting dat morgen komt. Uitslagen zullen denk ik dan wat later vanavond komen.door MCW - Fun stuff
Ik blijf het niet snappen, het moet gaan over de 308, niet over anderen. Dan maar op de ouderwetse manier. Terence Autoweek moderatordoor MCW - Nieuwe auto´s
Auto's zijn inderdaad verandert door voetgangerveiligheidsregels maar Citroën/Peugeot heeft er altijd een handje van om neuzen extra hoog of lomp te maken terwijl het niet nodig is (zie concurrentie). Maar bij de nieuwe Golf/Leon/Octavia zie je overigens ook dat de neusjes nog boller zijn en de grille iets lager. Weet niet of de regels nog strenger zijn geworden. Dus hoeveel afstand er moet zdoor MCW - Nieuwe auto´s
Klopt. En eentje uit deze reeks leek me juist die men niet makkelijk zou weten maar die is juist makkelijk geblekendoor MCW - Fun stuff
Je bent goed bezig om 'm nog mooier te maken. Verdient zo'n tijdloos model ook wel.door MCW - Mijn auto
Had juist anderen geschrapt omdat die mij echt te makkelijk leken. Maar deze is voor de meesten ook pittig merk ikdoor MCW - Fun stuff
Nog maar 2 dagen. Heb nog maar 4 verschillende inzendingen gekregen.door MCW - Fun stuff
Pagina 1 voor de sedan, pagina 2 voor de hatchback. Gewoon logisch. Maar ontopic blijven blijft moeilijk. Stuur dan een PM ofzo.door MCW - Nieuwe auto´s
Nee dat is 100% geen Mazda6. Lijkt me idd de Astra TwinTopdoor MCW - Algemeen
QuoteDeeTwee Allez, we kunnen alvast de nouveau trois cent huit configureren op Peugeot.fr : Bedankt Vind het toch een wat lomp model met drukke voor- en achterzijde.door MCW - Nieuwe auto´s
De MX-30 was dan ook een moetje. Natuurlijk komen ze niet met dezelfde specs in een nieuwe EV-line up over 4 jaardoor MCW - Nieuwe auto´s
Bijwerkingen lijken mee te vallen, cijfers gaan omlaag en steeds meer versoepelingen en straks geen mondkapje meer op veel plekken. Maar toch denken de wappies dat de regering tegen ons is. Maar ja, met alleen vaccinatie ergens naartoe mogen zal wel weer een ding zijn voor hun zodat ze blijven protesteren en gekke dingen zeggen. Jammer dat door corona zo duidelijk is geworden hoeveel achterlijkedoor MCW - Stamgasten
Updated environmental strategy includes 13 new electrified models by 2025 The "SKYACTIV Multi-Solution Scalable Architecture" products to be introduced mainly for the Japan, Europe, North America, China and ASEAN markets between 2022 and 2025 will consist of five hybrid models (excluding mild hybrid models, but including models equipped with Toyota Hybrid System), five plug-in hybrid mdoor MCW - Nieuwe auto´s
WTF.. doe ik wel vaker. Scheelt weer hoop gescrolldoor MCW - Nieuwe auto´s
QuoteJe kijkt tegen het staal en de luidsprekers aan. Dat zie ik bij vrijwel elke sedan bij rijtestvideo's. Echt lelijk maar blijkbaar iets wat normaal isdoor MCW - Nieuwe auto´s
Rijtest en foto's: QuoteWith the 10th-generation Civic selling in such high numbers, Honda didn’t have to do much to make this newer car a winner. We’d argue that the exterior design definitely leaves us wanting more, but just about everything else is a massive step forward, so much so that it’s our new favorite car in the class.door MCW - Nieuwe auto´s
Tot 60 km/h vind ik open ramen ook lekkerder. Maar met 30+ is dat echt niet te doen, alsof je een föhn in je gezicht blaast.door MCW - Mijn auto
De Note Aura is gepresenteerd. Een soort chiquere Note met wat andere designelementen. Zoals de koplampen, bumpers en ook de lijnen op de flanken. En een luxer interieur Meer foto's: En hier ook:door MCW - Nieuwe auto´s