Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 11
Pagina's: 12345

Resultaten 1 - 30 van 301
QuoteMCW
Je neemt als regering dan allerlei overwegingen en dan kan je er wel eens naast zitten.
Ach ja, toeslagenschandaal....... Gommers die draait..... Economie naar de klote...
Maar ze doen hun best he! Ze werken zo hard! Ze hebben het beste met ons voor. Check de tirade van Omtzigt...
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteMCW
QuoteJoris 6091088
QuoteRutger DC
met als hoogte- of dieptepunt het diametraal veranderde standpunt van een inmiddels gedesintegreerde flankrechtse partij.
Toch weer die gespeende, pseudo agressieve toon....
word je nou nooit moe van jezelf? Altijd die slachtofferrol. Past iig prima bij de wappies "mimimi ik word geslagen door de ME want ik ben op een plek waar ik niet mag z
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteRutger DC
Vanaf 23 januari vluchtverbod vanuit het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika en heel Zuid-Amerika.
Ah maar waarom niet direct? Juist met de nog veel besmettelijkere variant?QuoteRutger DC
Zojuist de nieuwe berekeningen gekregen van het RIVM-OMT en deze zien er beduidend minder goed uit dan die van afgelopen vrijdag. Het blijft een voorspelling maar het kan ook nog ruim daarbove
door
Joris 6091088
-
met als hoogte- of dieptepunt het diametraal veranderde standpunt van een inmiddels gedesintegreerde flankrechtse partij.
Toch weer die gespeende, pseudo agressieve toon....
door
Joris 6091088
-
Soms is het antwoord heel eenvoudig: voortschrijdend inzicht.
Waarvan gisteren nog totaal geen sprake was? gisteren, Gommers, geen avondklok
Daarbij: men wist al langer van de Britse variant. En toch tot op heden; 16 vluchten per dag uit VK..... Zou ik nooit doen bij zo'n dodelijk virus....
Ik vind het raar, dit gedraai....
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Net tetris he, hoe alles zo in elkaar valt...
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Gommers: geen avondklok! Enkele uren later: wel avondklok! Want plots dramatische cijfers. Precies in de tussentijd........
Door wie is hem wat in de oren gefluisterd.....
Er is toch daling? Of niet? daling
Mooi dit circus...
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Heb zelf 4 jaar een 330e gereden. Ik vond het een hele fijne wagen. Ik stekkerde op kantoor en kon dan heen en terug naar huis elektrisch doen. Marginaal milieu en verbruikvoordeel. Fijnste vond ik de potentie, ook met lege accu, standkachel (via app), rijcomfort. De techniek werkte ook na 4 jaar feilloos. Bedenk wel dat het idd een compromis model is die harder af zal schrijven. En ga zeker met
door
Joris 6091088
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteSport Leicht
Nee hoor, bij merken als bijvoorbeeld Rolls-Royce is dat niet waar het om draait. .
Gaat het bij RR niet om geld en winst maken? Denk dat er geen auto is waar de marge per auto groter is. En wat nauwgezet in de gaten wordt gehouden. En waarom hebben ze dan een Cullinan? Een SUV notabene.
door
Joris 6091088
-
Autoliefde roest niet... QuoteFH163500
Het gaat alleen maar om aantallen en produktiekosten.
Dat heb je bij bedrijven nou eenmaal.... Geldt voor Apple, Tesla, Heineken, Panasonic, Durex..... Ja alles eigenlijk.
door
Joris 6091088
-
Autoliefde roest niet... QuoteMCW
Men roept altijd dat PVV flink zal gaan scoren maar die moeten lekker in de oppositie blijven roeptoeteren. Met echte oplossingen komt Wilders niet echt. Veel PVV stemmers denkt dat er dan veel (allochtonen)gespuis het uit land zal worden geflikkerd maar is staatsrechtelijk gewoon niet realistisch. Plus gros is hier geboren dus gewoon onmogelijk.
Vooraf melden partijen (oa CDA, Wopke)
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteAnderson
QuoteJoris 6091088
Wat klopt er wel en wat klopt er niet in die brief?
Tijd voor een disinfo-meister vlaggetje naast profielen daar waar van toepassing.
Dat lijkt me ten goede komen voor de helderheid.
Kun jij niet info van disinfo onderscheiden dan? Heb je daar een vlaggetje voor nodig? Iedereen mag toch geloven wat ie wil? Dat doe ik ook. Zonder (in tegenstelling tot de mee
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteIdefiqs
QuoteJoris 6091088
QuoteIdefiqs
Irrelevante wappieinfo derhalve.
Wat is irrelevant aan de info? Wat klopt wel en wat klopt niet?
QuoteR W xxx
Viruswaanzin e.d. zijn een stel jengelende kleuters die allerlei kutgeintjes uithalen om een beetje aandacht te krijgen terwijl ze eigenlijk al lang in bed hadden moeten liggen.
Niets aan toe te voegen.
Maar ik ben dan ook zijn s
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteMCW
Oprechte vragen aan de wappies (semi-agressief ja maar ik weet het echt niet anders te benoemen):
Ik help je wel, noem het: "mensen die een andere mening/denkwijze hebben dan ikzelf".
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteIdefiqs
Irrelevante wappieinfo derhalve.
Wat is irrelevant aan de info? Wat klopt wel en wat klopt niet?
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteMCW
Zucht.. hier gaan we weer. zelfs als iets overduidelijk simpelweg niet klopt (brief is aan de verkeerde gestuurd) ga je het alsnog verdedigen.
En wat klopt er inhoudelijk niet? Of wel? Adressering is niet echt inhoudelijk.
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Artikel VK zegt dat patiënt voldoende geïnformeerd is met de algemene overheidsinfo. Een jurist stelt eea. Inhoudelijk wordt er niet op het artikel van Viruswaarheid ingegaan.
Artikel van Viruswaaheid stelt oa:
Onderzoeksfase
In het onderzoeksrapport staat:
Een fase 1/2/3, placebo-gecontroleerde, dubbelblind, studie om de effectiviteit, veiligheid, tolerabiliteit, immunogeniciteit en
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteR W xxx
QuoteJoris 6091088
Wat klopt er wel en wat klopt er niet in die brief?
Het sturen alleen al is belachelijk, jouw vraag doet daar niets aan af of doet überhaupt ter zake.
Nee? Je hebt de brief niet gelezen?
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Wat klopt er wel en wat klopt er niet in die brief?
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteEenvrijeusernaamiserbijnaniet
@Joris
En toch... Ik zou de kleur ook niet saai willen noemen. Er zit echt genoeg metallic in om hem in de zon heerlijk te doen opkleuren. Dank je wel!
Het was meer een linkje leggen naar het topic over het doorbreken van grijs/zwart qua kleur.
door
Joris 6091088
-
Mijn auto QuoteMCW
Van mij hoeft het niet. Het taalgebruik is wat aan de agressieve kant maar daar stoor ik mij niet aan.
Ah vandaar dat je dat meerdere malen benoemd
Ja omdat het zo opvalt. Ik reageer redelijk netjes terug. Als het me zou storen, zou ik me laten meeslepen... Lijkt me niet goed.
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Juist de "saaie" kleur staat hem goed! Maakt het een sportieve maar voorname auto! Veel plezier ermee
door
Joris 6091088
-
Mijn auto QuoteJoop 5528328
QuoteIdefiqs
Overigens zou ik de moderators in overweging willen geven dit topic te sluiten. Alles is wel gezegd imo.
Er wordt nog steeds gereageerd, dus blijkbaar valt dat wel mee. Waarom dan maar stoppen?
Van mij hoeft het niet. Het taalgebruik is wat aan de agressieve kant maar daar stoor ik mij niet aan.
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Quoteidefiqs
Je kunt wel schaapachtig meesmuilen om het taalgebruik van een ander, maar ik heb jou nog niet kunnen betrappen op enig consistent betoog.
Een toontje lager zingen zou minder nadruk leggen op je oneindige domheid.
QuoteIdefiqs
Overigens zou ik de moderators in overweging willen geven dit topic te sluiten. Alles is wel gezegd imo.
En anders wel vanwege je onaardige taalgebr
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteMCW
Pff Joris, hoe vaak heb je nou al niet huilie huilie gedaan met je zielige slachtofferrol..? Is ook wel makkelijk om daarmee aan te komen ipv ergens op in te gaan. Zeker als men fatsoenlijke argumenten gebruiken
Hahaha, in 2 zinnen, het kan verkeren..
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Quotemichel1975
Vol met haat.....Wel voorspelbaar....Nee hoor gekunsteld slachtoffertje spelen. Dat is pas voorspelbaar.Quote
Dit noem ik geen haat, meer pseudo agressief reageren... Gewoon doen, maakt mij niet uit.
door
Joris 6091088
-
Stamgasten QuoteIdefiqs
Dat zijn wappieargumenten om de ernst van covid-19 te downplayen, voor 99,9% uit egocentrische motieven. Een kankerpatient sterft veelal niet door kanker, maar door een longontsteking o.i.d. En wappies schermen met; "Het zijn de tachtigplussers". Maar die sterven wel door het verstikken in hun eigen longpus, je hoeft geen arts te zijn om je een voorstelling te kunnen make
door
Joris 6091088
-
Stamgasten Wat je schrijft rke, er zijn zoveel variabelen, dat er weinig zinnigs over te zeggen is. Muterend virus, dus vaccin wel geschikt? Welk vaccin is beter? Moderna, AstraZeneca, Pfizer? Moderna is nog niet goedgekeurd. Zijn de massatests wel betrouwbaar? etc
door
Joris 6091088
-
StamgastenPagina 1 van 11
Pagina's: 12345