Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 2
Pagina's: 12
Resultaten 1 - 30 van 41
enkele foto's uit de officiële perspresentatie :
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s En ondertussen zijn er ook al foto's opgedoken (Carscoops) van de Corolla Sedan:
new 2019 corolla sedan
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Eerste beelden van het (voornamelijke digitale) dashboard van de nieuwe Auris zijn te vinden op de promotiefilm van de japanse toyota-site (op 00.44)
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Zo dat ziet er zeker mooi uit, met bijna italiaanse curves. Hopelijk een iets hogere zit dan de huidige Auris/Corolla. Ik ben benieuwd of dit hem echt gaat worden. De huidige is qua vormgeving niet slecht maar oogt als geheel te iel en is te onopvallend (zeker ten opzichte van zijn voorganger: ruimer/ruimtelijker van binnen). Ook hoop ik dat er een fatsoenlijke motor in komt (iets met minimaal 1
door
Jan Jans
-
Scoops In Zwitserland kun je hem per 16 september bestellen , in de zog. First Edition variant.
folder
En een overzicht met mogelijke kleurenvarianten is hieronder geplaatst:
kleuren
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Vorige week de auto voor het eerst in de showroom gezien en vandaag voor het eerst in "real life" op de autosnelweg. Hij oogt wat mij betreft te gekunsteld (teveel knikken en vouwen, teveel origami) en minder robuust dan model III, die in mijn ogen toch wel de mooiste in de Priusreeks is/was. Jammer want dit model had met een paar cosmetische aanpassingen zich verder kunnen evolueren t
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Volgens de japanse toyota site zijn dit de afmetingen:
lengte 4,350
breedte 1,795
hoogte 1,565
tevens zijn er 3 motoren (98, 116 en 150 pk). De 150 geldt voor de hybride versie met CVT (de vermelde 122 van Autoweek zijn volgens mij daarom ook niet correct). Voor de 116pkvariant wordt ook AWD vermeld, misschien ook in Europa?
.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s De eerste officiele promotiefilm van de nieuwe Toyota H-CR
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Jammer, ze hadden beter kunnen voortborduren op het huidige ontwerp. Met een paar aanpassingen was het een heel sportief model geworden. Maar dat mogen/willen ze zo te zien gewoon niet. Dashboard is wel erg Yaris 2001.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Achterkant ziet er erg goed uit, de voorkant met die kruis is niet mijn ding.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s de eerste video:
video corolla 2014
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Afmetingen en groeicijfers (t.o.v. het vorige model)
Overall length 4639 mm (+99), 4650mm for S-grade
Overall width 1776 mm (+16)
Overall height 1455 mm (-10)
Wheelbase 2700 mm (+100)
Front Overhang 958 mm (+23)
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s De nieuwe Corolla ziet er gewoon goed uit. Een "crisp" cq "bland sheet" (maar wel wat boller) stijlrichting die met de Camry en Avalon is ingezet. Het interieur is zo te zien "1 op 1" overgenomen van de huidige Auris. En bij de voorkant heb ik een beetje een Volkswagen-gevoel. Kortom: deze Corolla gaat weer goed verkocht worden.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s en de eerste "slideshow":
corolla 2014 slideshow
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Mooie chique "kleine" sedan. Erg mooie lijnen en heeft duidelijk meer uitstraling dan zijn kontloze broer. Een Starlet/Yaris sedan hebben we echter nog nooit gehad (de Publica 1000 rond 1973 had wel(iswaar) een klein kontje), dus deze zal ook wel niet komen.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Ziet er erg goed uit. Misschien toch maar eens naar de Salon van Brussel.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Inderdaad voor Samsung of Apple ga je maar naar Tweakers.net of Hardwareinfo.nl
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s En de Nederlandse folder en prijzen zijn nu ook te downloaden.
folder auris 2013 NL
prijslijst
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s StevenL. : ik was er "toevallig" als geinteresseerde potentiele Auriskoper (maar dat doe ik tzt in Nederland)
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Gisteren voor het eerst in de nieuwe Auris gezeten (bij ToyotaCity in Zaventem/Brussel). Een prachtige auto geworden (premium uitstraling) . Strak van buiten en mooi van binnen. Ook achterin zit het ruim. Enig minpunt : het dak is wat lager waardoor een deel van de ruimtebeleving (ten opzichte van het huidige model) wegvalt. Dit wordt een topper/cahcow. Ik heb foto's gemaakt maar ik weet niet hoe
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Waar blijven de prijzen?. Over een maand staan de eerste auto's al in de showoom. Vreem want in Duitsland en de UK zijn de prijzen al enkele weken bekend. In Duitsland is het instapmodel (1,33l . "kaal" ongeveer 700 euro goedkoper dan de huidige en vroege kopers krijgen tot 1.200 euro korting. Hopen dat we iets dergelijks in Nederland ook terugzien.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s en hierbij de eerste brochure (en prijzen ook te vinden op die site)
lokatie van de brochure nieuwe Auris
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s Al met al een erg mooie en moderne sportwagon/sportscombi en een welkome aanvulling in het gamma waar Toyota in de afgelopen periode toch wel wat steken heeft laten vallen. Gaat erg hoge ogen gooien.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´s De Auris Touring Sports is de eerste auto in zijn klasse die ook als full-hybride op de markt verschijnt.
door
Jan Jans
-
Nieuwe auto´sPagina 1 van 2
Pagina's: 12