Menu
Voor Noord-Amerika hebben ze voor modeljaar 2021 nu ook de viercilinder motor. En nieuw is de Toyota GR Supra A91 Edition: "Included in the package are a rear black carbon fiber lip spoiler, matte black wheels, C-pillar graphics and carbon fiber mirror caps. Additionally, the front Brembo brake calipers are painted red and feature the “Toyota Supra” logo (a feature also found on the 2021door Zarapito - Nieuwe auto´s
Tja zo kan je bij elke productiemodel aanwijzen wat er van de concept car gewijzigd is. Maar in grote lijnen lijkt ie er juist wel op. Een concept car is niet voor niets een concept car, heb je niet te maken met regels en wettendoor Zarapito - Scoops
Ik zie juist veel overeenkomsten zoals chromen strip aan de onderzijde (te zien op de achterbumper), C-stijl, lijnen van de neus, kont.. alles.. alleen ze hebben de zwarte omlijsting van de wielkasten en skirts er nog niet opgezet, maar duidelijk is te zien dat ze er wel komen. Wat er onder het camouflage zit is natuurlijk nog even afwachtendoor Zarapito - Scoops
QuoteFord Mustang Mach-E Debuts In Europe With Special Tuning ord doesn’t say how many people have pre-ordered the Mustang Mach-E in Europe, but it does mention most of them are getting the extended-range battery pack. 85 percent of all pre-orders so far are for the 98.8-kWh battery instead of the standard 75.7-kWh setup. Equipped with the larger battery and in rear-wheel-drive guise, the electrdoor Zarapito - Nieuwe auto´s
Gemiddelde leeftijd dat een auto koopt in NL is 61, niet zo gek dus dat zij een andere smaak hebbendoor Zarapito - Scoops
QuoteDat zou voor mij een no-go zijn. En je kunt ze er niet van af halen want er zitten bevestigingsgaten onder. Die zitten alleen onder GT-Line en GT. Zie foto's..door Zarapito - Nieuwe auto´s
Gaaf Al hoeven die enorme (nep)gaten voor mij ook weer niet..door Zarapito - Scoops
Bron, info en meer pics: Wat een plaatje!door Zarapito - Nieuwe auto´s
In tegenstelling tot de Audi e-tron heb ik deze EQC nog geen enkele keer gezien. Grote flop..?door Zarapito - Nieuwe auto´s
Even onder elkaar:door Zarapito - Nieuwe auto´s
Blijf me overigens verbazen hoe ongelooflijk hoog en stomp die neusjes zijn (of lijken) bij Citroën. 90% van het onderste gedeelte van de voorbumper had weg gekund bij een goed ontwerpdoor Zarapito - Nieuwe auto´s
Ik vind de wijzigingen juist wel gelukt, iets minder een bolle toet. Alleen dat chromen stripje dat naar beneden gaat vind ik vergezocht. Helaas nog wel die puisten op de achterbumper, enige wat ik echt lelijk vind aan de C3 die ik stiekem toch wel erg leuk vind. Aan die infantiele frutseltjes ben ik inmiddels wel gewend maar dat gedoe op het dak vind ik namelijk overdrevendoor Zarapito - Nieuwe auto´s
Het blijft toch allemaal een beetje net niet hedoor Zarapito - Nieuwe auto´s