Menu
Nog even inhaken op de ervaringen met de Ford Focus. Mijn vriendin heeft er eentje als voorloopauto, kwam nieuw van de dealer en nu 7000 km mee gereden. Het betreft een facelift station 125 pk handbak. Uitvoering is geloof ik een Titanium, in ieder geval op 16 inch. Het uiterlijk is een beetje algemeen maar gelukkig rijd zo een Focus beter dan dat ie eruit ziet. Zitpositie is prettig, handbak isdoor buitengaats - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Quote zit nu te denken dat ik ook nog een telefoonhouder moet regelen. Liefst eentje die niet in de ventilatieroosters gaat (gaan ze vaak stuk van) maar ook eentje waarbij je niet hoeft te boren in het dashboard. Mensen nog ideeën? Brodit proclip werkt meestal prima. Klemt ergens tussen het dashboard dus geen gaten boren. Geinig hoor, zo een A2.door buitengaats - Mijn auto
Mercedes E500 Combi Opzich is een E500 niet zo bijzonder maar dit is een oude testauto van onder andere autoweek: E500. Nu dus drie ton aan ervaring rijker.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
In principe gewoon doen. Het duurt wel even voordat zo een blok op bedrijfstemperatuur is dus als je woon-werk afstand maar een km of 20 is zou ik wat anders zoeken. Voor mij is het een stuk van 40 km enkele reis en dat voelt ok om de V8 voor te starten. Verbruik valt wel mee maar heb ook geen performance georiênteerd blok. Je zou verwachten dat de Lexus met 8 traps automaat het ook niet onaardigdoor buitengaats - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
De facelift W221 500 op de site van A9 is ook wel een plaatje zeg. Schattig 911je ook, met die Schottenkaro bekleding.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Gaaf hoor, de C126 in het bijzonder (nog te betalen als normale sterveling). MB World is in de UK neem ik aan? Wat voor schoenen heeft de 221 gekregen? Helemaal voor joker heb ik de winterbanden er dit jaar niet onder laten zetten getuige een beetje sneeuw een dikke week geleden...door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Nog een wensenlijstje voor de Z4 dit jaar? Kleur staat 'm goed! Hier in winter nr. 3 met de W211 toch maar eens op zoek naar een wintersetje. 18 inch breedset moet het worden en wat een beetje past bij de AMG-optik. Zag eerder eens dit exemplaar met een setje CLS wielen eronder: Voor mijn gevoel wat aan de foute kant maar ze zitten er maar een paar maanden per jaar onder.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Schitterende 560 SEL bovenaan de pagina! Voordat pagina 211 vol is nog een plaatje van die van mij. Heerlijke reis en woon-werk auto. Geen idee hoe een E200 rijdt maar deze rolt lekker met genoeg vermogen en luchtvering. @S-J, Gefeliciteerd met je W212, waarom specifiek een 250 benzine?door buitengaats - Autoliefde roest niet...
QuoteTYN Precies funf, bij een occassion heb je het niet voor het uitkiezen! (echt afzien grinning smiley) Bij nader inzien zou ik ook wel zonder schuifmans kunnen leven in een S, deel van de beleving is toch dat je totaal geïsoleerd bent van de buitenwereld. Gefelicteerd met de verkoop van de S124. Geloof best dat het een goed gevoel geeft dat de auto nog een tweede (of derde) leven krijgdoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
QuoteTYN Sinds de ellende met de PSE-pomp is opgelost (wat voorkomen had kunnen worden als de vorige eigenaar geen beun oplossing gemaakt had...) is het letterlijk starten&lopen. smileys with beer Volstrekt probleemloos over de afgelopen 15k km. Meevaller, schrijf je bij eventuele verkoop ook bijna niets op af lijkt me? Leuk om over je zoektocht te lezen, behoorlijk andere markt in hetdoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Mooi ding die S450! Weinig verkocht lijkt me die motorisering, in NL zie je ze meestal als zescilinder diesel of als 500. @funf, Van harte gefelicteerd met je toch wel indrukwekkende 7-serie, daar staat wel wat. QuoteTYN Nee, de CL gaat er op termijn waarschijnlijk uit voor een W221 S500 of C216 CL500. Moeilijk kiezen nog tussen die 2, neig licht naar de S vanwege de 4 deuren. Isdoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Ik denk dat ik het dan eerder andersom zou doen. Buiten licht, binnen donker.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Ik ben helemaal voorstander van kleur op een auto maar dat rood doet me wat teveel aan China denken waar de helft van de Benzen die kleur lijkt te hebben. Een S205 lijkt me wel wat als gezinswagen voor naast de 211 en het aanbod van C400's is best groot in Duitsland maar veel zitten toch niet lekker in de opties. Zaken als een memory pakket voor de stoelen bijvoorbeeld of echt leer ipv de kundoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Waar ik de W204 AMG eerst echt heel gaaf vond ben ik er nu wel een beetje op uitgekeken, toch wat gedateerd maar weer niet oud genoeg om het te waarderen. Een nette W203 vind ik juist alleen maar mooier worden. W205 lijkt me qua techniek echt een mega stap vooruit, maar zijn idd nog wat prijzig. BMW M2 is ook een leuke voor als je toch nog even doorspaart. Quotegullwing De laaste jaren isdoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Dat is ook een beetje mijn ervaring met een Challenger R/T, dat het gewicht sportieve ambities nogal in de weg zit. Qua prestaties heb je vanuit een C55 ook wel minimaal een SRT nodig anders valt het nogal tegen. 8-bak automaat is wel goed en het interieur een beetje goedkoop maar valt nog wel mee te leven. Upgraden naar een W204 C63 schiet je zeker niet zoveel mee op? Mis je ook de ster op ddoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Leuk ding die Mondeo, eigenlijk vind ik ze lelijk maar zo een heel laat volgehangen exemplaar heeft wel wat. Het 'hout' in het interieur past er ook perfect bij.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Die 605! Lekker puur ding met stoffen bekleding en geen airbagstuur.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
@MLL, Jij doelt denk ik op de clutch delay valve. Niet iedereen is daar gecharmeerd van maar er je kan hem vrij eenvoudig verwijderen dacht ik.door buitengaats - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
Ik vind dit wel een leuke zoektocht om te volgen! Ik zag eerder de SLK R170 als suggestie langskomen, weet dat van de opvolger (R171) de 350 ook leverbaar was met handbak. Zijn er vast niet veel van verkocht maar ze zijn er wel. Ik denk dat je met zo een Benz niet hard hoeft te rijden om te kunnen genieten. V8 en BMW schijnt qua betrouwbaarheid/onkosten niet de meest gelukkige combinatiedoor buitengaats - Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands)
QuoteGullwing deze dan maar? Zoiets inderdaad, duplicaatcode zit ik zelf niet zo mee. Donkerblauw doet het hier thuis altijd wel goed. @Bofkont, Ziet er goed uit de Z4! De PS4 is een top band, nu 28k onderweg met een setje, nog steeds fijn. @SJ 1001, Een late W211 kan je prima mee aankomen. Heb in twee jaar nog niets spannends meegemaakt, maar n=1 natuurlijk. Diesel of benzine?door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Wat een heerlijk puur en fris ding die W116. QuoteSport Leicht Golf 1 niet, Golf 3 wel. Lekker karretje, was ook met 1.8 motor (had elke Golf Cabrio niet een 1.8?). Motortje klonk ook lekker vond ik. Golf 3 1.8 ken ik aardig goed, zijn fijne wagentjes idd. Zoiets wat Gullwing post is inderdaad waar ik naar kijk, met de dikke bumpers voor het betere eind 80/begin 90 gevoel. De late zijndoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Heel erg gaaf en een fantastische kleurencombi, van harte gefeliciteerd Sport Leicht! Nu in dit topic al een Golf 4 cabrio langs kwam ben ik een beetje aangestoken, zit te denken aan een Golf 1 cabrio voor de grap erbij (moederdagscadeau). Weet dat mijn vriendin ontzettend fan is van die dingen. 1.8 is denk ik wat je wil hebben, iemand zoiets in bezit gehad in het verleden?door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Leuk dat de B1 zoveel liefde krijgt! Geniet van de V6, als je een keertje gaat trappen weet dat ie in z'n 3 erg lang doorloopt, ergens rond 210 km/h staat me bij dat de bak besluit op te schakelen naar 4. Ik heb er ook eentje gehad (weliswaar een iets kalere Sport), mocht je tegen iets technisch aanlopen stuur maar een PB als je er in eerste instantie niet uit komt. Wellicht heb ik nog een tidoor buitengaats - Mijn auto
QuoteSport Leicht @ Bofkont: Als je nog eens een mooie R230 wil scoren in een ander kleurtje dan zilver of zwart, dit is wel een lekker exemplaar! Ideale Bofkont spec, geen Airmatic, lekker kleurtje en een betrouwbare M112. QuoteTYN Enfin, eerst maandag maar eens de CL voor de MOT brengen- wellicht gaat daar al het budget aan op. grinning smiley Nog steeds stoer dat je voor 'weinig' diedoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Best een mooi ding die 156 V6 bij Dijkstra en over het algemeen ook een lekker divers aanbod daar. Maar wat me dan meteen tegen staat zijn de HiFly (of vergelijkbare troep) banden. Dat werpt meteen vraagtekens op of ie wel echt zo goed bij gehouden is. Als youngtimer handelaar gooi je dat ding toch meteen op een setje A-merk banden.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Leuk om weer wat activiteit in Teutonia te zien. Ook al reageer ik weinig, posts van anderen waardeer ik zeer. De 211 afgelopen weekend voor een bliksembezoek naar Würzburg gestuurd. Lekker in z'n element op de Autobahn en in Duitsland mag ie altijd een tankje van de luxe 100 plus octaan benzine.door buitengaats - Autoliefde roest niet...
Gefeliciteerd, blijft mooi zo een CL en voor dat geld een nette scoren is optimaal gebruik maken van het feit dat je in het VK zit. QuoteTYN de knop om het schuifdak te openen heeft wat nukken (gaat niet vloeiend maar in stapjes) Kan zijn dat ie zichzelf moet kalibreren omdat bijvoorbeeld de accu spanning eraf is geweest. Ik had hetzelfde nadat ik een kapotte accu moest wisselen. Gewoon wadoor buitengaats - Mijn auto
@HippoSwami, Had je alleen vanwege de pk's liever een 330 dan 328 gehad of waarom zie je het als 'fout'? Voor wat betreft de W211, de 5.0 M113 is vanaf 2004 (dacht ik) als 7G-tronic geleverd, alleen de 4-matic hield wat langer de 5-traps. Overigens is het met de oudere automaat ook een zeer capabele auto. Ik wilde ook graag een 5.5, loopt fantastisch mooi icm de 7G-tronic. Qua gaspedaal gevoeldoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Gefelicteerd Zadelsnuiver met je dikke lijn-6! Het interieur is juist goed zo met dat hout. Afgelopen zaterdag onderweg naar en in Duitsland tweemaal een flinke wolkbreuk op de snelweg gehad, was opeens weer extra gelukkig met een stabiele auto en de Michelin PS4's die alle vertrouwen gaven. Weet niet of ik op een setje Wanli of iets dergelijks zo blij was geweest... Overigens ook 256 km/hdoor buitengaats - Autoliefde roest niet...
Gefeliciteerd, mooie S205! Volleder en het hout zie je niet vaak en van de Airmatic ga je ook wel plezier hebben. Overigens gebruik ik de extra hoge stand meestal voor het wassen, kan je makkelijk de wielkasten uitspuiten. Als je een keer in een berm of iets dergelijks moet parkeren is het ook wel fijn voor wat extra bodemvrijheid.door buitengaats - Mijn auto