Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 5
Pagina's: 12345
Resultaten 1 - 30 van 124
Daniël, de Yaris op 3 is geen EV.
Benieuwd hoe het beeld volgend jaar zal zijn! Bijzondere tijden...
door
Arno
-
Algemeen Het is met name voor Suzuki lucratief om relatief zuinige grotere auto’s aan te kunnen bieden. Alles voor de uitstoot en gemiddelde normen. En de importeur, BV NIMAG, valt weer onder de Louwman Group...
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Weer even terug naar de RAV4 Plug-In; in deze test van Autointernationaal wordt gesproken over een vanaf-prijs van 52.650 euro.
Test RAV4 Plug-In
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Mooie auto inderdaad, die nieuwe Clio, maar het ondeugende, frisse van de nieuwe Yaris kan ik ook erg waarderen. Opvallend dat het Franse Largus dus voor de Yaris kiest.
door
Arno
-
Nieuwe auto´s In Duitsland is de vanafprijs voor de Plug-in RAV4 vastgesteld op ruim 46000 euro.
Dat betekent wellicht een scherpe vanafprijs van onder de 50 mille voor NL?
Bijzonder, gezien de eerdere berichten dat de auto in o.a. Frankrijk op ruim 60 mille uit zou komen. En gezien de berichtgeving dat Toyota de wereldwijde vraag zwaar onderschat zou hebben en er sprake zou zijn van een tekort aan accu'
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Zo dan, dat ziet er in andere kleuren (dan dat goud) al een stuk beter uit
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuoteJazzik
Opvallend zijn de afwijkende acceleratietijden 0-100 die zowel voor de Toyota Yaris als de Honda Jazz worden vermeld.
Volgens AW. acceleratie 0-100 km/h Toyota Yaris 10,5 sec. Honda Jazz 9,4 sec.
Nu de werkelijkheid:
Toyota Yaris 8,40 sec.:
Honda Jazz 7,56 sec.:
Is de Japanse Yaris niet gewoon een stuk lichter dan de EU Yaris?
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuoteArmeo
Auto is nu samen te stellen op de officiele website. Jammer dat ie in blauw niet met zwart dak te krijgen is.
+1
En wel een paar vreemde opties met een wit dak
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Deze Yaris Cross staat los van de Cross die 2019 in Thailand is geïntroduceerd; zijn twee compleet verschillende auto’s. Gelukkig hebben we die niet gekregen
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Die Yaris Cross voor de Aziatische markt wordt ‘t sowieso niet. Maar goed, morgen weten we hoe ie eruit ziet en wat de naam wordt!
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Morgen wordt dan eindelijk de nieuwe Yaris SUV gepresenteerd, ben benieuwd! Ze hebben ‘m goed verborgen weten te houden...
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Interessante video:
Detailed walkthrough Model Y!
door
Arno
-
Nieuwe auto´s GR Yaris en warme Belgische broodjes
Ik ga er even vanuit dat de belangstelling hier in NL wat minder is, iemand hier al informatie over?
door
Arno
-
Nieuwe auto´s We zullen zien hoe de verhoudingen liggen; 208 - Clio - Corsa, ook allemaal vers en voorzien van een vorm van elektrificatie. Op 3 maart is de introductie en volgt waarschijnlijk weer wat meer info.
Veel leuker is natuurlijk de GR Yaris, maar ik vrees dat we die niet veel in ‘t wild gaan tegenkomen. Technologisch hoogstandje deels met de hand gemaakt in Japan; ik zet in op 50 á 60 mille
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuoteRutger DC
De RAV4 Plug-in Hybrid is al even aangekondigd en debuteert dit najaar op de autoshow in Los Angeles. De verkoop start in Europa pas in de eerste helft van 2021, als Mitsubishi de tweede Outlander PHEV al klaar heeft. Andere concurrenten zijn de nieuwe Ford Kuga Plug-in Hybrid en de plug-in hybride SUV's van de PSA en VW AG-groepen, terwijl Hyundai en Kia dan vast ook plug-in hybri
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Dan staan we er hetzelfde in, da’s mooi! Ik vind ‘t voornamelijk belangrijk dat het helder blijft wat hier geschreven wordt. Last van kritische noten zal ik hier niet snel hebben, hou die maar gewoon bij jezelf.
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Sjonge, je zou bijna denken dat je wat te bewijzen hebt, relax man. Fijn dat je Toyota hebt benaderd, maar doe het vooral voor jezelf. Ik geef alleen ‘telkens’ aan wat de nieuwe high power hybrids kunnen volgens tests.
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuoteJazzik
QuoteFoie Gras
Blijft me toch altijd verbazen dat men zo gefixeerd is op de prijs, en dan het uiterlijk maar 'vergeet'. Wie zou er anders objectief gezien nog voor deze auto kiezen...
Nou, ik bijvoorbeeld...
+1
door
Arno
-
Nieuwe auto´s De 2 km / max 50 km/u die MBdoubleyou telkens aanhaalt zijn niet van toepassing op de recente high power 2.0 hybrids en 2.5 hybrids. Die kunnen langer en met hogere snelheid EV volhouden.
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuoteMBdoubleyou
QuoteArno
Jawel hoor, waarom niet? Met gas los en remmen regenereert het systeem toch telkens energie die vervolgens weer wordt gebruikt. Het zal per type verschillen, maar met name de recentere hybrids halen in stedelijke gebieden 60 tot 80% elektrisch, daarbuiten daalt het naar 40% tot 50%. Lees of bekijk de tests van de RAV4, Camry, Corolla 2.0 en C-HR 2.0 Hybrid die het afge
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuoteMBdoubleyou
Op de website van Toyota lees ik het volgende over de Corolla:
Rijd tot 50% van de tijd elektrisch zónder stekker*
Ik was enorm benieuwd naar dat sterretje bij deze bewering:
Het daadwerkelijke te halen percentage is afhankelijk van de gebruiksomstandigheden, de voertuigconfiguratie, acculeeftijd en -conditie, rijstijl en de gebruiks-, omgevings- en klimaatomstandighe
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Tesla heeft stilletjes de nieuwe 20" Gray Performance Wheels geïntroduceerd en standaard gemonteerd op de Model 3 Performance. Het lijkt erop dat de zilverkleurige exemplaren ook niet meer beschikbaar zijn voor het topmodel.
Ik vind de velgen prachtig combineren met de - tegenwoordig - standaard Pearl White lak, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die zilverkleurig prefereren zodra
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Wij hebben nu reeds 5 jaar een Mitsubishi Grandis 2.4, da's een aanrader!
Kinderen zijn nu 11, 13, 15 en 16 jaar oud en we gaan nog steeds elk jaar met z'n zessen op vakantie; Italië, Kroatië, Spanje... Ook op de derde rij prima hoofd- en beenruimte en met 165pk nooit problemen in de bergen, óók niet met dakkoffer en bagagewagen.
door
Arno
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) QuoteMartinspireWel is de Premium nu verdwenen van de prijslijsten, dus deze zal hem vervangen.
Volgens mij niet, in de prijslijst van 1 november staat de Premium nog gewoon voor hatch en wagon vermeld, bóven de GR Sport gepositioneerd. Wel is de Premium hatch op 't moment niet in de configurator te vinden, wellicht wordt daar aan gewerkt
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Vanaf vandaag is de Corolla GR Sport aan de Nederlandse configurator toegevoegd. Als hatchback en wagon, als GR Sport en GR Sport Plus:
configurator Corolla GR Sport
door
Arno
-
Nieuwe auto´s Oh excuus, die heb ik niet gezien Curlew!
door
Arno
-
Nieuwe auto´s De opvolger (nog in concept-vorm)…
Dít is de Toyota Mirai Concept
door
Arno
-
Nieuwe auto´s QuotePourquoi
Tja hybride vs geen hybride. Desondanks zijn het uitstekende verbruikscijfers voor een grote D-segment auto Voor mij zijn looks wat belangrijker
Puur op uiterlijk is voor mij de Mazda 6 ook bijna onovertroffen, nog steeds een schoonheid. Als ik op dit moment echter zelf (privé) 40-50 mille aan een grote sedan uit zou geven werd het hoogstwaarschijnlijk de Camry. Verfrissend (
door
Arno
-
Nieuwe auto´sPagina 1 van 5
Pagina's: 12345