Laat alle berichten van een gebruiker zien
Pagina 1 van 1 Pagina's: 1
Resultaten 1 - 14 van 14
Zou er eerst eens een K&N luchtfilter opzetten dan trekt hij al iets beter maar dat chiptunen voor 10 pk meer en wat waarschijnlijk meer dan 500 euro kost dat is zonde van je geld, heb het voor mijn auto ook nagevraagd bij C.T.H Chiptuning in Overpelt ( was ook maar iets van max 25 pk het enige voordeel dat hij iets zuiniger ging zijn maar voor mij het geld niet waard.
door
RB 68
-
Tuning Veel plezier met je BMW en ziet er ook netjes uit en ja een 2e hands auto zitten nu wel eens wat beschadigingen op wat je zo op het eerste gezicht niet hebt gezien bij de aankoop, maar dat heb je met een nieuwe ook kun je nog zo voorzichtig zijn had het met mijn auto ook rij je achter een zandwagen aan die zijn auto niet goed heeft schoongemaakt de kleine steentjes vlogen tegen mijn auto aan moto
door
RB 68
-
Mijn auto Waarschijnlijk de schakelaar zelf stuk zo ben ik lid van de TACN Toyota Club Nederland ook op Facebook hebben ze een site dat is makkelijk als je vragen hebt er is altijd wel iemand die goede tips geeft of als je een onderdeel nodig hebt is er vaak wel iemand die iets heeft liggen, want vaak als een model wat ouder is dan is het vaak ook niet zo simpel om het te krijgen of nieuw bij de dealer w
door
RB 68
-
Mijn auto Het is een leuke auto en je ziet ze niet echt veel meer, kom zelf op veel automeetings en er rijden er ook maar een paar rond maar als je ook op Facebook zit heb je van die sites zoals JDM Gespot of Show je auto of Show je JDM/ Japanse auto zo kun je misschien ook in contact komen met andere eigenaren van een Eclipse. Maar in elk geval veel plezier met je auto en wat ook erg leuk is om naartoe t
door
RB 68
-
Mijn auto Ben zelf ook voor de Toyota Corolla Premium 2.0 met 180 pk gaan kijken je hebt dan een rijk uitgeruste auto en ze rijden ook nog eens zeer goed en het verbruik is ook erg zuinig, voor die 50.000 km op een jaar lijkt mij het ook de beste keuze.
door
RB 68
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Die radio die er origineel in zit moet je er uithalen als het goed is zit er 1 DIN in dus daar kan je gewoon een willekeurige radio inzetten en haal gewoon bij een Car audio shop een ISO stekker voor een Peugeot en die kun je er gewoon tussen zetten van de originele kabels naar je nieuwe radio.
door
RB 68
-
Tuning Toyota Yaris is wel een goede keuze al zal het wel goed zoeken zijn om er één te vinden binnen het budget meestal heb je dan een benzine uitvoering die ook best zuinig en goed zijn, de Corsa 1.3 cdti zou ik niet echt aanraden ken een aantal mensen die er één hebben of hebben gehad die kende wel de nodige problemen allemaal de ECU stuk en EGR .
door
RB 68
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) 12 maanden Private lease is nog wel te doen kun je de kat uit de boom kijken maar vaak wat mensen met een Private lease vergeten als ze later een huis willen kopen kun je minder lenen bij de bank want de bank ziet Private lease ook als een soort lening want als het mis gaat kunnen ze geen beslag leggen op je auto want dat is geen eigendom dat is een dingetje om in de toekomst rekening mee te houd
door
RB 68
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Zou zoal bij een wat oudere Volvo al van een automaat afblijven, bij oudere auto's zeker de populaire merken BMW, Mercedes, V.A.G kijk goed naar het verleden hoeveel eigenaren die heeft gehad en zeker als ze op een korte tijd van eigenaar zijn verwisseld lekker laten staan vaak ben je met een Japanner beter af Toyota's zijn erg goed ook Honda en Mazda bij de laatste twee opletten voor roest.
door
RB 68
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Bij mijn Corolla 1.6 132 pk uit 2015 heb ik allee,n een K&N filter en dan de achter een sportuitlaat op maat laten maken, heb veel bedrijven al gemaild voor te chippen en krijg bij de meeste hetzelfde te horen dat ze heel moeilijk in het systeem van Toyota kunnen komen en voor de meeste bedrijven ook niet rendabel genoeg om daar software voor te maken dat zijn ongeveer de antwoorden die ik
door
RB 68
-
Tuning Zelf heb ik dat ook eens overwogen om mijn Toyota Corolla 1.6 132 pk te laten chiptunen maar er zijn bijna geen bedrijven die het doen in Overpelt België zit een bedrijf die het eventueel kan doen maar dan heb je maar een 15 pk meer dus komt op een 3% neer om daar bijna 600 euro voor neer te leggen is niet de moeite, wat ik nu heb is een K&N filter en een sport einddemper.
door
RB 68
-
Tuning Zou zelf ook een iets bekender merk kopen wat ook betaalbaar is een Pioneer SPH-10BT en voor aan te sluiten heb je ook verloopstekkers wat je zo kunt aansluiten van je auto naar de radio toe.
door
RB 68
-
Tuning De Honda is ook geen slechte auto maar zou zelf de Yaris of de Auris nemen, heb 3 weken met een leenauto van de garage gereden omdat mijn Corolla binnen moest voor schade herstel kreeg ik een Toyota Yaris Hybride uit 2019 mee en ik stond er echt versteld van hoe goed dat die auto reed en ook nog erg zuinig maar wil je een iets ruimere auto dan is een Auris ook een goede keuze.
door
RB 68
-
Koop- & leaseadvies (nieuw & tweedehands) Ik heb bij mij de deuren geïsoleerd met Roadkill van Stinger maar dat is meer voor demping.
door
RB 68
-
AlgemeenPagina 1 van 1 Pagina's: 1