Kan niet voldoende snelheid maken, mag ik dan nog wel rijden?

Gepost door D Wielens 
Waar zal ik beginnen...

Ik heb 2 weken terug een volkswagen polo gekocht uit 2007, na 3 dagen er in te hebben gereden kwam het eerste grote probleem naar boven: De auto begon te stotteren en de auto begon steeds slomer te lopen. Op een gegeven moment reed ik nog maar 30 op een weg waar je 100 mag. En dat in de drukke ochtend spits..

Lang verhaal kort: de garage heeft 3 kleppen vervangen en voila, ik kon weer een aantal dagen rijden, tot vanmiddag. Het zelfde probleem kwam weer naar boven.. ik heb de weg uitgereden op 30 á 80 km per uur met het gevarenlicht aan..

Nu is het zo dat ik mijn auto weer naar de garage moet krijgen en nu vraag ik mij af of ik met een schommelemd tempo van tussen de 30 en 80 km/u mag rijden. Ik moet een afstand van 30 kilometer afleggen.

Ik hoor graag van jullie.
Wat zegt jouw gbv? Dat van mij zegt dat het niet handig is om te doen.
Boppie
Wat zegt jouw gbv? Dat van mij zegt dat het niet handig is om te doen.

Inderdaad noet verstandig.. heb de auto 2 uur stil gehad en heb hem net weer even geprobeerd te starten, het probleem lijkt erger te zijn geworden helaas..

Word wegslepen denk ik.
D Wielens
Waar zal ik beginnen...

Ik heb 2 weken terug een volkswagen polo gekocht uit 2007, na 3 dagen er in te hebben gereden kwam het eerste grote probleem naar boven: De auto begon te stotteren en de auto begon steeds slomer te lopen. Op een gegeven moment reed ik nog maar 30 op een weg waar je 100 mag. En dat in de drukke ochtend spits..

Lang verhaal kort: de garage heeft 3 kleppen vervangen en voila, ik kon weer een aantal dagen rijden, tot vanmiddag. Het zelfde probleem kwam weer naar boven.. ik heb de weg uitgereden op 30 á 80 km per uur met het gevarenlicht aan..

Nu is het zo dat ik mijn auto weer naar de garage moet krijgen en nu vraag ik mij af of ik met een schommelemd tempo van tussen de 30 en 80 km/u mag rijden. Ik moet een afstand van 30 kilometer afleggen.

Ik hoor graag van jullie.

Is de auto bij dezelfde garage gekocht en gerepareerd?
Lijkt me handiger/veiliger dat de garagehouder de auto met de auto-ambulance/oprijwagen ophaalt ...
Als je hiermee doorrijd draai je ‘m kompleet naar z’n grootje denk ik. Beter op een autoambulance zetten.
Laten ophalen, desnoods door een andere garage.
Heb je geen wegenwacht abo?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close