Iets met hardrijders

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Iets met hardrijders
01-06-2017 13:16
En alwéér geflitst... www.detelegraaf.nl d.d. 1 juni 2017

Wie spekken de staatskas het meest bij de flitspaal? Notoire hardrijders, die de camera te laat zien.
Soms zelfs als ze er al eens eerder door zijn geflitst.
Martijn Fletcher is een van hen. „Ik reserveer iedere maand 200 euro van mijn salaris voor boetes.
En ik heb nog een afbetalingsregeling lopen van 135 euro voor een heel hoge bekeuring.”

Fletcher weet precies welke paal hem geld kost. „Al jaren is hij een doorn in mijn oog. Maar toch trap ik er telkens weer in door net te hard de camera te passeren.
En die kent tegenwoordig geen pardon hč. Vroeger kon je de dans nog ontspringen omdat het rolletje vol was, maar tegenwoordig zijn de palen gedigitaliseerd en ben je altijd de sjaak.
De pakkans is 100 procent en dat heb ik gemerkt. Ik ben nu eenmaal een sportieve rijder, die onoplettend is voor de ’kassa’s’ die justitie overal heeft neergezet”, sombert de Edenaar.
Fletcher is een recidivist, geeft hij ruiterlijk toe. „Ik rijd 8000 tot 10.000 kilometer per maand en dan ben je misschien meer gehaast. Ik ga geen 10 kilometer achter iemand zitten die precies 50 km/u rijdt.
Die haal je dan in om weer gas te kunnen geven. Ja, ook op wegen met flitspalen.”

Miljoenenpalen

Al jaren zorgen dezelfde palen voor ongeveer dezelfde opbrengst aan boetes. Mariël van Dam van de Centrale Verwerking Openbaar Ministerie (CVOM) zegt dat de palen in samenspraak met de politie en gemeenten geplaatst worden op plekken waar het veiliger moet worden.
„Het is doel is absoluut niet om zoveel mogelijk geld aan bekeuringen binnen te halen.
Dat kan misschien zo ervaren worden, maar dat is nooit de intentie. Het gaat erom de onveiligheid te bestrijden en daarbij helpt een flitspaal, is onze ervaring.”
De eerste vier maanden van dit jaar is het overtredingspercentage met 0,19 procent bij flitspalen teruggelopen in vergelijking met vorig jaar toen nog 0,23 procent van de passanten de fout inging.
„Ze helpen dus wel degelijk”, concludeert Van Dam.
De flitspaal die tot mei ook dit jaar weer de meeste bekeuringen bij elkaar heeft geharkt, is de camera op het Oostereind in Hilversum.
In de volksmond heet hij ’de paal van vier miljoen’, daarmee verwijzend naar het aantal euro’s dat deze camera de schatkist vorig jaar opleverde.
Ook nu staat hij fier aan kop, al heeft de naamsbekendheid het goudmijntje al aardig weten in te perken. De 18.086 boetes nu, staan in schril contrast met de 41.748 in dezelfde periode in 2016.
Bob Scholten uit Den Bosch vreest de flitspaal op zijn thuisroute. „Ik denk vaak: remmen Bob, maar als ik de kast gepasseerd ben, zie ik dat ik toch weer te hard heb gereden. Jaarlijks gaat het om ettelijke bekeuringen. Gewoon door onoplettendheid. Het zijn geen schokkende bedragen, maar bij elkaar opgeteld is het aanzienlijk.”

Jos Strijbosch uit Gemert kan daarover meepraten. „Aan boetes heb ik in totaal zeker een mooie auto weggegeven. Ik ben echt een doorrijder die vaak tegen de lamp loopt. Ja, ook steeds bij dezelfde palen.
Ach, in dit land ben je de klos als je vijf kilometer te hard rijdt, terwijl zware criminaliteit niet aangepakt wordt omdat er onvoldoende politiecapaciteit is. Stel andere prioriteiten, zou ik zeggen.”
Daar is Gaby Hormes het helemaal mee eens.
„Ik ben al tussen de 10.000 en 15.000 euro kwijtgeraakt aan snelheidsboetes.
Rij bewust hard en tik met mijn Audi RS3 op de A2 richting Maastricht rustig de 250 km/u aan.
Maar alleen als het kan en er bijna niemand op de weg zit.
Ik zal geen opaatje dat 80 km/u rijdt rechts passeren, want ik houd me keurig aan de regels. Alleen rij ik veel te hard.” Hij is de betutteling van de overheid zat.
„In Duitsland mag je wel met 180 km/u over de autobahn razen”, briest Hormes jaloers.

Oliedom

Verkeerspsycholoog Gerard Tertoolen zegt dat het oliedom is als je twee keer of nog vaker dezelfde fout maakt. „Boetes zijn 100 procent noodzakelijk. Want als we echt weten dat we ongestraft te hard kunnen rijden, laten we de grenzen vervagen.
Zo zitten we nu eenmaal in elkaar. Dus het is heel vervelend voor mensen die een bekeuring in de bus krijgen,
maar het blijft gewoon nodig.
En mensen die telkens beboet worden door dezelfde flitspaal, ja die vind ik gewoon naďef.”

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-06-2017 17:55 door Terence.
Anonieme bezoeker
Re: NOTOIRE HARDRIJDERS SPEKKEN DE STAATSKAS
01-06-2017 13:18
Het is bekend dat een te hoge snelheid de kans vergroot op verkeersongevallen en op een ernstiger afloop daarvan.
Men schat dat een een derde van alle dodelijke verkeersongevallen veroorzaakt wordt door te snel rijden.
De snelheidslimiet is nu eenmaal een verplichting de kans op een bekeuring is weliswaar niet groot maar wel mogelijk.
Al komkommertijd bij Telegraaf? Inhoudsloos stukje over flitsers, jeuj, even de voor- en tegenstanders porren.
Iets met een ezel en een steen. Je kan moeilijk de schult aan iemand anders geven, als je weet welke paal je flitst...
Ik heb de openingspost toch soort van gniffelend en met schuddend hoofd gelezen. De geciteerde mensen zijn niet bijster slim als ze daadwerkelijk de waarheid vertellen en zo vaak een bekeuring ontvangen.

Ook ik rij redelijk door op plekken waar het naar mijn mening kan. Met goed opletten en je aan te wennen om Flitsmeister te gebruiken beperk je de pakkans behoorlijk, dan hoef je echt geen 200eu per maand te reserveren.

Ook ik rij redelijk door op plekken waar het naar mijn mening kan. Met goed opletten en je aan te wennen om Flitsmeister te gebruiken beperk je de pakkans behoorlijk, dan hoef je echt geen 200eu per maand te reserveren.

of je gewoon aan de snelheid houden.
Dat heb ik nu met biertjes drinken achter het stuur. Ik doe het alleen als het naar mijn mening kan, let goed op of er geen controles zijn. Helaas is er nog geen app die alcoholcontroles laat zien.
Ah, de moraalridders zijn ook aanwezig zie ik big smile smiley

Geeft niks hoor als jullie niet durven toe te geven dat jullie je ook wel eens zo zwaar misdragen als ik dat doe. Gezien de hoeveelheid boetes tot 10km/u te hard die jaarlijks worden uitgeschreven lijkt het redelijk menselijk gedrag tegenwoordig smiling smiley
Mijn laatste boete voor te snel rijden dateert van 13 jaar geleden. Dat wil niet zeggen dat ik helemaal NOOIT (om maar even mee te schreeuwen winking smiley ) te snel rijd, hoewel dat zelden voorkomt. Waarschijnlijk heb ik wat meer geluk dan anderen.
Ik rijd vaak te hard
Meestal 60 in de stad, 70 in 60 kilometer-zones, 95 op 80 km wegen Enz Enz
heerlijk om s'avonds na een drukke dag, op een wat legere A1 met 150-160 op de cc te cruisen
En inderdaad, dan kan je een bekeuring krijgen, moet je dan ook niet over lopen te zeiken
Regels zijn regels

Maar elke keer bij dezelfde flitspaal geflitst worden is natuurlijk te stom voor woorden ....
B-Real

Geeft niks hoor als jullie niet durven toe te geven dat jullie je ook wel eens zo zwaar misdragen als ik dat doe. Gezien de hoeveelheid boetes tot 10km/u te hard die jaarlijks worden uitgeschreven lijkt het redelijk menselijk gedrag tegenwoordig smiling smiley

Ja, gooi maar dood met moraalridder.

Als we allemaal homo`s gaan afknaallen dan is dat ook redelijk menselijk gedrag?

Recht lollen noem ik dat.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-06-2017 14:14 door Boppie.
Boppie
B-Real

Ja, gooi maar dood met moraalridder.

Als we allemaal homo`s gaan afknaallen dan is dat ook redelijk menselijk gedrag?

Recht lollen noem ik dat.

Prachtig vergelijking, hulde thumbs up

Ik l*l helemaal niets recht. Ik zeg alleen dat de geciteerde mensen in het bericht niet al te snugger zijn gezien hun hoeveelheid boetes, in de praktijk hoeft dat namelijk echt niet als je een beetje op let. Krijg je dan wel eens een boete moet je idd niet piepen, dan had je je maar aan de snelheid moeten houden.

Ik vind het met name op dit forum altijd mooi om te zien hoe politiek correct sommigen zich allemaal doen voorkomen, terwijl er zo gigantisch veel kleine boetes worden uitgeschreven dat de kans groot is dat vrijwel elke weggebruiker vroeg of laat wel eens aan de beurt is. Geeft niks, hoort bij het "spelletje" autorijden en is niets anders dan een aanvullende belasting in mijn ogen.

Ik klaag er verder niet over, ik weet wat ik dagelijks fout doe en accepteer de consequenties van een eventuele boete als ik eens niet goed genoeg op let.
Anonieme bezoeker
Re: Notoire hardrijders spekken de staatskas
01-06-2017 14:26
B-real schreef: Gezien de hoeveelheid boetes tot 10km/u te hard die jaarlijks worden uitgeschreven lijkt het redelijk menselijk gedrag tegenwoordig

Ik weet niet wat je precies bedoeld met jouw zin.
Misschien bedoel je dat de boetes tot 10 km/h gecorrigeerd zo laag zijn dat het redelijk menselijk gedrag daarop inspeelt, om 10km/h gecorrigeerd te hard te rijden omdat het geen pijn doet in de portemonnee.
Dat is dan toch een aanvaardbaar risico welke je zelf wilt lopen?
Moet je altijd in je achterhoofd houden en is voor iedereen verschillend
Weegt de mogelijkheid van een eventuele boete op tegen de extra tijdswinst cq rijplezier

Net als onbetaald parkeren
Nooit betalen totdat je een keer gepakt wordt, zat mensen die dat doen, voor hun een aanvaardbaar risico
B-real,

Het gaat om een bepaald principe. Politiek correct vind ik ook een doodgooier, autorijden is geen spelletje waarin je zelf wel bepaald wat wel en wat niet mag. Het is ook geen spelletje als je een ander kapot rijdt terwijl je het had kunnen voorkomen. Vino had nog een mooi filmpje waarin iets volledig omsloeg in een paar seconden, en dat ging zo te zien niet eens hard.

Leer van andermans fouten, is goedkoper dan van je eigen fouten meestal.
Guus Leferink
Weegt de mogelijkheid van een eventuele boete op tegen de extra tijdswinst cq rijplezier

Nooit betalen totdat je een keer gepakt wordt, zat mensen die dat doen, voor hun een aanvaardbaar risico

Dus als ik na 8 pils nog achter het stuur kruip...dan is dat een aanvaardbaar risico wat ik zelf wil lopen? Als ik gepakt wordt dan is het pech, en anders ben ik vlotter en droog thuis.
De Schaduw
JE MOET NIET ZO SCHREEUWEN!

Bij al die berichten over straffen en boetes heeft Dannie zo vaak de hand aan zichzelf geslagen dat hij daardoor hardhorend is geworden. Stoute hardrijders. Niet alleen rijden ze mensen omver, maar ze brengen ook nog eens indirecte gezondheidsschades toe.thumbs down
Boppie
Guus Leferink

Dus als ik na 8 pils nog achter het stuur kruip...dan is dat een aanvaardbaar risico wat ik zelf wil lopen? Als ik gepakt wordt dan is het pech, en anders ben ik vlotter en droog thuis.

Ik reageerde op de 10km/h te hard rijden

Alcohol en verkeer gaat gewoon niet, percentage mag voor mij voor alle bestuurders naar 0,2 Promille of nog minder

Ik vind dit lastige discussies
Ja, ik rijd vaak te hard, binnen voor mij acceptabele grenzen, niet "aso" zal ik maar zeggen
Maar wat voor mij aanvaardbaar is, kan voor een ander individu totaal onaanvaardbaar zijn
Volgens de wet zijn er grenzen gesteld en die dienen gehandhaaft te worden

Gewoon niet zo zeiken over een boete
Even slikken en weer door

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-06-2017 14:47 door Guus Leferink.
Dat vind ik zo dubbel. Alcohol gaat niet, te hard rijden wel.

Het is niet lastig, de wet schrijft de limieten voor, daar moet je je aan houden. Er zijn in mijn ogen teveel mensen die zelf wel bepalen of het wel of niet kan en als het dan misgaat is het janken. De een iets te hard, de ander iets teveel drinken, weer een ander door rood.

Het is niet als een persoonlijke aanval bedoeld, ik verbaas mij er wel over.
Boppie
Dat vind ik zo dubbel. Alcohol gaat niet, te hard rijden wel.

Het is niet lastig, de wet schrijft de limieten voor, daar moet je je aan houden. Er zijn in mijn ogen teveel mensen die zelf wel bepalen of het wel of niet kan en als het dan misgaat is het janken. De een iets te hard, de ander iets teveel drinken, weer een ander door rood.

Het is niet als een persoonlijke aanval bedoeld, ik verbaas mij er wel over.

Die limieten vind ik niet zo heel spannend eigenlijk, die toegestane 2 biertjes kunnen in sommige gevallen al te veel zijn waar 30kmh te hard in sommige gevallen prima zou kunnen en het omgekeerde kan ook waar zijn. Beetje zelf nadenken is zo gek nog niet, als je tenminste niet over dezelfde
'capaciteiten' beschikt als de geďnterviewden want het zou me niets verbazen als zij gewoon de borden niet begrijpen. Maar ja, een stukje over brave burgerts schrijven krijgt niet dezelfde aandacht hč...
Vergelijking van te hard rijden op plekken waar het kan en alcohol waar het kan gaat niet op.

Op een lege snelweg, met kilometerslang geen op/afrit kun je prima 10 of 20km te hard rijden. Mag niet, maar kan prima.
Daar kun je evenzogoed met twee biertjes op achter het stuur zitten.

Eenmaal van de snelweg af binnen de bebouwde kom is 10 of 20km te hard bijna altijd wel net te hard, dit geld natuurlijk ook voor de alcohol.

Het verschil is echter dat ik mijn snelheid aan kan passen aan de situatie, mijn alcoholniveau kan ik niet aanpassen als ik het eenmaal heb ingenomen.

Kortom, er kunnen nog meer dooddoeners en kromme vergelijkingen genoemd worden maar zonder er onderzoek naar gedaan te hebben denk ik dat de extra gevaarzetting bij de boetes tot 10 km/u te hard op autosnelwegen verwaarloosbaar is.
Alles tot 5km/h gecorrigeerd onbeboet laten binnen bebouwde kom, alles buiten bebouwde kom vanaf 10km/h beboeten. Wel de tarieven verdubbelen op wat ze nu zijn.

Ik vind het zo achterlijk een boete te krijgen van 10,- + 9 administratie kosten voor 1 of 2 km/h te hard. Slaat kant nog wal, ik vind het veel gevaarlijker continue op de teller te moeten kijken bij een flitspaal dan die 4-5km/h die je eventueel harder rijd.

Ik ben wel van mening dat als je te hard rijd heb je pech. Alleen die 4-5 km voor correctie vind ik wel tegenstrijdig met echte veiligheid.

Alles tot 5km/h gecorrigeerd onbeboet laten binnen bebouwde kom

waarom? 50 = 50 zo moeilijk is dat toch niet?

Kortom, er kunnen nog meer dooddoeners en kromme vergelijkingen genoemd worden maar zonder er onderzoek naar gedaan te hebben denk ik dat de extra gevaarzetting bij de boetes tot 10 km/u te hard op autosnelwegen verwaarloosbaar is.

eens, maar je hebt al je tellerafwijking + meetcorrectie je zal toch ergens een grens moeten trekken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-06-2017 15:59 door Carfanatic.
KadettRT
Alles tot 5km/h gecorrigeerd onbeboet laten binnen bebouwde kom, alles buiten bebouwde kom vanaf 10km/h beboeten. Wel de tarieven verdubbelen op wat ze nu zijn.

Ik vind het zo achterlijk een boete te krijgen van 10,- + 9 administratie kosten voor 1 of 2 km/h te hard. Slaat kant nog wal, ik vind het veel gevaarlijker continue op de teller te moeten kijken bij een flitspaal dan die 4-5km/h die je eventueel harder rijd.

Ik ben wel van mening dat als je te hard rijd heb je pech. Alleen die 4-5 km voor correctie vind ik wel tegenstrijdig met echte veiligheid.

Maakt niet uit waar je de lijn ligt, ookal verhoog je de limiet ook dan zullen er mensen klagen.
Feit is dat als je nu een boete krijgt voor 1 of 2 km/u te hard je op de teller echt al wel bijna 10 km/u te hard hebt gereden.

Allemaal prima, ik vind het flitsen op ongevaarlijke, lege, overzichtelijke snelwegen onzinnig in veel gevallen (niet alle!)
Bij mij in de wijk (50km/u)/straat (30km/u) stikt het van de spelende kinderen en scholen. Als ze daar nou eens gaan controleren op snelheid of het voorrang geven bij een zebrapad rond de begin/eindtijd van de school grenzend aan dat zebrapad.....
Maarja, dat is een stuk lastiger flitsen en er komen niet zoveel auto's per uur langs als op een snelweg.

De administratiekosten van 9eu wil ik ook wel eens een kostprijsberekening van zien, ik geloof never nooit niet dat het geautomatiseerd verwerken van een bekeuring 9eu moet kosten big smile smiley
Guus Leferink

Daar herken ik mezelf ergens wel in. Vorige week nog, even in een stadscentrum mijn passagiers helpen met de auto uitladen waardoor ik letterlijk tien minuten bij de auto weg ben. Uiteraard zat er daarna direct een - gelukkig Belgische, want voordeliger dan in NL - bonnetje onder de voorruit. Dat doen we dus niet nog een keer grinning smiley
Het komt hier ook voor dat ik even een auto langs de kant van de weg moet zetten, zelfs als ik niet eens bij de auto weg hoef gaan sindsdien zeker de alarmlichten aan.
B-Real
Vergelijking van te hard rijden op plekken waar het kan en alcohol waar het kan gaat niet op.

Op een lege snelweg, met kilometerslang geen op/afrit kun je prima 10 of 20km te hard rijden. Mag niet, maar kan prima.
Daar kun je evenzogoed met twee biertjes op achter het stuur zitten.

Eenmaal van de snelweg af binnen de bebouwde kom is 10 of 20km te hard bijna altijd wel net te hard, dit geld natuurlijk ook voor de alcohol.

Het verschil is echter dat ik mijn snelheid aan kan passen aan de situatie, mijn alcoholniveau kan ik niet aanpassen als ik het eenmaal heb ingenomen.

Moet ik het vergelijken met iets wat wel sociaal wat meer geaccepteerd is? Vul gerust rood licht negeren in. Of met de telefoon spelen. Maakt mij niet uit, alles om het even.
KadettRT

Bot gezegd, als jij niet in staat bent om zonder continue op de teller te kijken gewoon de snelheid aan te houden...ben jij dan wel het rijbewijs waard. Ik vind dat zo`n dooddoener.
Dat zijn nou financiëel en verkeerstechnische analfabeten. Duizenden euro's aan boetes betalen is natuurlijk dom, maar het ergste is nog dat ze dus blijkbaar heel vaak veel te hard rijden, anders kom je nooit aan die bedragen.

Ik rij ook wel eens 10% te had, soms nog wel 20% ook (niet in wijken), klop-klop, ze vallen gelukkig zelden op de mat, ik gebruik geen apps en ken niet alle palen uit de regio uit m'n hoofd, ik trap ook niet bij elke (flits)kliko op m'n rem.

10km/u scheelt echt een hoop op een kritisch moment zoals nat wegdek en slecht zicht of onvoorspelbaar voorval.

Het valt me wel op hoe iedereen dan even voor zichzelf bepaalt wat wel kan: geen langzame auto's rechts inhalen (wel snelle? of gewoon alles met grootlicht opduwen?) Op een overzichtelijk weg kan het ook wel (en de huizen die ernaast staan hebben helemaal geen last van het lawaai van je wheelie). 's nachts mag je natuurlijk op elke snelweg 250km/u, dat moet iedereen absoluut verwachten als ze gaan invoegen met een zware combinatie of trage oldtimer.
Ow nee heb het niet over mezelf. Maar die oude vrouwtjes/mannetjes en miepen die in en rond de stad rijden en dat dus wel doen. Vooral bij verkeerslichten dan angstvallig ruim onder de 50 gaan zitten.

Ik kan goed mijn snelheid inschatten ik ben alleen diegene die achter bovenstaand rijd en me daar aan ergert smiling smiley
Dannie
Het is bekend dat een te hoge snelheid de kans vergroot op verkeersongevallen en op een ernstiger afloop daarvan.
Men schat dat een een derde van alle dodelijke verkeersongevallen veroorzaakt wordt door te snel rijden.
De snelheidslimiet is nu eenmaal een verplichting de kans op een bekeuring is weliswaar niet groot maar wel mogelijk.

Stijve piemel al weer afgezakt of nog nie?
Anonieme bezoeker
01-06-2017 17:15
KadettRT schreef: Ik vind het zo achterlijk een boete te krijgen van 10,- + 9 administratie kosten voor 1 of 2 km/h te hard.

Was het maar waar dat je 19 euro kwijt bent voor 1 a 2 km effectief te hard ...
Is het alweer duurder dan eye popping smiley

Ik heb gelukkig zelf al 1,5 jaar geen boete meer gereden.
Als je steeds wordt bekeurd bij dezelfde flitspaal ben je gewoon heel erg dom.
En dan ook nog zo hoog dat je een afbetalingsregeling hebt moeten treffen.

Zulke mensen zouden niet eens meer aan het verkeer mogen deelnemen.
KadettRT

Wat Dannie natuurlijk bedoelt, is dat de broek alweer op de enkels is gegaan bij de gedachte aan een wereld waarin je wordt bestraft met een boete van 19 euro (of hoger natuurlijk, hoe meer straf hoe lekkerder) in het geval je een dikke 51 km/u rijdt in plaats van de toegestane 50...
KadettRT

Ik heb gelukkig zelf al 1,5 jaar geen boete meer gereden.

Ik al 10 jaar terwijl ik (werk)dagelijks over een stuk van +/- 20 km minstens 30 km/u te snel (volgens de regels dan) rijd.
Vind de figuranten in het stukje maar sneuneuzen, zeker als je zonder blikken of blozen zegt dat je er 200€ per maand voor reserveert of al een mooie auto (subjectief, maar goed) aan boetes hebt betaald. Dan ben je gewoon dom én stom. Je kunt op veel plekken in NL nog best een beetje doorrijden, maar je telkens op dezelfde plek dan laten flitsen? Dan heb je het geheugen van een duif.. En stom, omdat als het om zulke bedragen gaat het geen kleine overtredingen tot, zeg, 15 km/u gaat. Als je (dus) met 80 door de bebouwde kom knalt, 50 door een woonwijk, en zeg 160> op de snelweg gaat, creeer je geheid & bewust gevaarlijke situaties voor je medeweggebruikers. En dat is geen moraalridder-praat.
Het is maar goed dat ze al die levensgevaarlijke hardrijders tot 5 km gecorrigeerd niet het rijbewijs afpakken. Want dat zou de staat een hoop geld schelen.
Hardrijden is een keuze...doe ik ook wel eens als ik denk dat het kan (soms misschien ten onrechte, overigens), maar dan niet zeiken als je gepakt wordt....
Degenen uit het Telegraaf artikel horen acuut een virtuele aanvraag voor een Darwin Award te krijgen bij hun volgende bekeuring....smileys with beer

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-06-2017 20:15 door Majortom.
Anonieme bezoeker
01-06-2017 20:30
Dannie
KadettRT schreef: Ik vind het zo achterlijk een boete te krijgen van 10,- + 9 administratie kosten voor 1 of 2 km/h te hard.

Ik vraag me af wat jij hier op Autoweek doet, want je valt niet in de categorie autoliefhebbers.
Je reageert uitsluitend op topics die betrekking hebben op te hard rijden, waarbij je weer belerend uit de hoek kunt komen.
De Koos Spee van het Autoweek forum, vechtend als Don Quichot tegen de windmolens.
Thuis achter de gordijnen de kentekens opschrijven van foutparkeerders en klaag brieven sturend aan de Gemeente, omdat er zo weinig wordt gehandhaafd.
Dat is het beeld dat dat ik hier krijg van jou.
Ben je afgewezen als politieagent of ben je jaloers op de buurman die wel een dikke BMW kan betalen?
spyderweb
Dannie

Ik vraag me af wat jij hier op Autoweek doet, want je valt niet in de categorie autoliefhebbers.
Je reageert uitsluitend op topics die betrekking hebben op te hard rijden, waarbij je weer belerend uit de hoek kunt komen.
De Koos Spee van het Autoweek forum, vechtend als Don Quichot tegen de windmolens.
Thuis achter de gordijnen de kentekens opschrijven van foutparkeerders en klaag brieven sturend aan de Gemeente, omdat er zo weinig wordt gehandhaafd.
Dat is het beeld dat dat ik hier krijg van jou.
Ben je afgewezen als politieagent of ben je jaloers op de buurman die wel een dikke BMW kan betalen?

Dannie is alleen van de snelheidsberichten. Maar ik begrijp inderdaad ook niet wat Dannie hier doet. Af en toe een zeikbericht over de maximum snelheid posten en verder niets. Waarschijnlijk een erg gefrustreerd mannetje en de grootste fan van Koos Sp€€

De Koos Spee van het Autoweek forum

Hij IS Koos Spee. drinking smiley
Je bent wel heel dom als je te hard rijdt langs een flitspaal waar je elke dag langsrijdt. nut smiley

B-Real
De administratiekosten van 9eu wil ik ook wel eens een kostprijsberekening van zien, ik geloof never nooit niet dat het geautomatiseerd verwerken van een bekeuring 9eu moet kosten big smile smiley

[forum.flitsservice.nl]
IEDEREEN DIE NIET ZIET DAT ZIJN KAPS LOK AAN STAAT ZOU ZIJN RIJBEWIJS IN MOETEN LEVEREN.
Idefiqs
IEDEREEN DIE NIET ZIET DAT ZIJN KAPS LOK AAN STAAT ZOU ZIJN RIJBEWIJS IN MOETEN LEVEREN.

IEDEREEN DIE REAGEERT MET ZIJN KAPS LOK AAN ZOU ZIJN RIJB.....

Oh, wacht....
Idefiqs heeft makkelijk praten, wat je niet hebt kan je niet inleveren.
De Schaduw
Idefiqs

IEDEREEN DIE REAGEERT MET ZIJN KAPS LOK AAN ZOU ZIJN RIJB.....

Oh, wacht....

Overwerken?
Boppie
Idefiqs heeft makkelijk praten, wat je niet hebt kan je niet inleveren.

grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close