Hallo, ik wilde vragen of de tweede zitrij van een Ford Tourneo Custom bj. 2015 kunnen worden omgedraaid vastgezet zodat de achterbanken naar elkaar toe gericht zijn (vergader opstelling) ?

Groetjes.
Hallo,

Op deze Ford website staat: En dan is er nog de uitermate flexibele vergaderstijlindeling achterin, waarbij de tweede zitrij kan worden omgedraaid zodat deze naar de achterzijde van het voertuig is gericht. Zo zijn er verschillende configuraties mogelijk om de perfecte ruimte samen te stellen of de bagageruimte te maximaliseren.
Af fabriek staan ze zelfs in de zogenaamde 'conference seating layout'.

Dit geldt natuurlijk voor een nieuwe bus, maar ... het model 2015 is volgens mij behoorlijk vergelijkbaar met het huidige model.
Ik heb de handleiding van 2015 en 2020 even naast elkaar gelegd, en beide tonen dezelfde informatie, maar dus niet dat de stoelen andersom kunnen.
Ik zou gewoon 1 stoel eruit halen, omdraaien en voorzichtig proberen, gezien het gewicht zou ik dat met zijn 2en doen.
Let op dat de 'vastklikdingen' inderdaad goed vastklikken...

Succes

Edit: linkje toegevoegd

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-09-2020 15:56 door CosmosBlueKadjar.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.