Kloppend geluid bij warme motor Opel corsa

Gepost door Kevin 2900139 
Goedendag

Ik heb een probleem ik heb een kloppend geluid bij warme motor het volgende is vervangen
Distributieketting/waterpomp/complete koppelings set/ gereviseerde versnellingsbak (f13)/bougies/filters/complete aandrijving/krukas keering/airco heeft 31mei een service beurt gehad/alle remmen/pakkingen/vloeistoffen het geluid is echt alleen bij warme motor hij is zeer stil na het starten het vreemde is wel zodra het kloppen hoorbaar is en ik zet de airco aan dan is het helemaal goed hoorbaar en hoor je het door de radio heen zodra ik rij is het weg(denk ik want ik hoor niks) merk verder niks aan het rijden of schakelen het betreft een Opel Corsa 1.0 2006

Heeft iemand de gouden tip voor mij zoals je kan lezen zit er een heleboel geld in en het is nog niet opgelost

Mvg kp Huizer
Zo'n kloppend geluid kan komen doordat 1 van de zuigers ietsje kantelt. Je zou eens kunnen zoeken of dit een bekend probleem is bij dit type motor.

De oplossing is een andere motor of een revisie. Of lekker zo laten want veel kwaad kan het niet.
Janneman

Bedankt voor u bericht we gaan er eens naar kijken

Gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.