Autoradio geen geluid? Kabelschoentjes

Gepost door Dani 7184731 
Goedendag,

Ik heb een autoradio gekocht voor in de boot, ik heb deze aangesloten met kabelschoentjes omdat je geen ISO in de boot hebt.
Dus een kabelschoentje op de gele, rode en zwarte draad. De gele en rode samen naar de plus en de zwarte naar de min.

Ik heb nu wel beeld maar als ik een speaker op de plus en min van de speakeringangen hou heb ik geen geluid?
Ik hoorde iets met telefoonmute dat zit er wel op kan het hier aan liggen?

Dankjewel alvast winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-05-2020 10:55 door Dani 7184731.
Wat hoor je dan met de telefoonmute? Die zou je toch kunnen uitzetten? Staat balans en fader goed?
Ik vind dit een verwarrend topic.

Ik heb een autoradio gekocht voor in de boot

Ik heb nu wel beeld

Ik hoorde iets met telefoonmute

grinning smiley
de telefoon mute draad dient voor het dempen van het geluid van de radio als de telefoon gaat. Mogelijk is dit de gele draad.
deze heb je nu op de plus aangesloten. Haal die eens los, misschien heb je dan wel geluid.
marathon
de telefoon mute draad dient voor het dempen van het geluid van de radio als de telefoon gaat. Mogelijk is dit de gele draad.
deze heb je nu op de plus aangesloten. Haal die eens los, misschien heb je dan wel geluid.

Geel en rood is beide plus. De ene constant (voor het geheugen) en de andere geschakeld.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.