Vw polo 6R 2011 stoelverwarming probleem

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Vw polo 6R 2011 stoelverwarming probleem
11-08-2016 08:55
Hallo,

Gister tijdens de heerlijke warme zomer nacht dacht ik laat ik de stoelverwarming eens aan zetten. Deze heb ik sinds de winter al niet mee gebruikt. Alleen gebeurde toen het volgende

video: [youtu.be]

Passagiers kant doet het prima, alleen de bestuurders kant doet het niet meer. Zodra ik hem aan doe springt hij naar een aantal seconden weer uit. Daarna reagerend hij niet meer tot ik de auto weer opnieuw start om weer het zelfs verhaal te herhalen. Ik heb de zekering na gekeken en bij het uithalen doen beide stoelverwarming het niet meer. Dus ik denk dat het dit niet is aangezien de passagiers kant het nog goed doet. Iemand een idee?
Zit het stekkertje er nog wel in (onder je stoel) en als je de pinnetjes doormeet met een multimeter op Ohm stand en dit vergelijkt met de andere stoel?
bj 2011 kan je laten uitlezen op dit probleem. Wat V0RQ aangeeft kan je zelf nog controleren. Let op: contact uitzetten tijdens deze meting.
Anders heb je er zeker een storing inzitten.
Anonieme bezoeker
Re: Vw polo 6R 2011 stoelverwarming probleem
19-09-2016 22:56
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Polo BM uit 2011, ook bij de linker stoel gaan de lampjes kort aan en dan weer uit.
Lijkt een meer voorkomend probleem mogelijk weet iemand hier de oplossing voor..
Goedenavond
Ik heb ook een polo 2011 heb precies het zelfde probleem als jullie. Is het bij jullie opgelost
Blijft toch apart dat zoiets simpels wel gewoon blijft werken bij een 19 jaar oude Lexus...
Als je veel vieze scheetjes in de stoel laat, oxideren de verwarmingsdraden. Uiteindelijk breken ze dan en doet de verwarming het niet meer.
Bij een lexus is de bekleding dikker en komen de windjes niet bij de verwarmingsmat.

Of zoiets. :P
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close