Dakkoffer universeel?

Gepost door Hil81 
Dakkoffer universeel?
01-12-2015 09:45
Hallo,

Ik ga binnenkort op wintersport en kan een dakkoffer lenen van iemand. Ik moet dus alleen nog dakdragers regelen (hoop ze te huren) voor mijn auto (Seat Ibiza ST 6j uit 2011). Moet ik alleen letten op dragers die op mijn auto passen, of moet ik ook kijken of ze wel op de koffer passen? Of zijn dakkoffers universeel en passen die altijd op welke dakdrager maar ook.

Bedankt vast!
Mijn ervaring is dat dakkoffers universeel zijn. Ik heb een Thule die al jaren met mij meereist van de ene auto naar de andere. Alleen de dakdragers zijn per auto verschillend.
Wat huren van dakdragers betreft... Je kunt ook eens op marktplaats kijken, daar worden ze regelmatig aangeboden. Ik koop ze nieuw bij de auto en verkoop ze bij inruil via marktplaats. Ze leveren altijd relatief veel op bij verkoop.

Maar ik gebruik ze regelmatig, als je ze maar één keer gebruikt is huren een goede optie.
Joachim Stiller (V.u.H.D.a)
Wat huren van dakdragers betreft... Je kunt ook eens op marktplaats kijken, daar worden ze regelmatig aangeboden. Ik koop ze nieuw bij de auto en verkoop ze bij inruil via marktplaats. Ze leveren altijd relatief veel op bij verkoop.

Maar ik gebruik ze regelmatig, als je ze maar één keer gebruikt is huren een goede optie.

Ja, de kans dat ik volgend jaar deze auto nog heb is erg klein. Dus kopen voor 1 keer is wat zonde misschien. Bedankt!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.