Forummeeting op 1,5 meter! 22-8-20 vanaf 12.00 uur bij de Meern.

Gepost door Gewoon Dirk 
Ik moet even zien hoe het loopt qua plannen (vriendin/date wil dan eigenlijk ergens heen) maar anders ben ik erbij met de Omega
Witje87
Hummm denk dat ik de BMW neem

Had jij ook niet een 130i? Of haal ik nu forummers door elkaar...
O, nu weer de 22e.
Blijft dat zo?winking smiley

Ik kom uiteraard, Subaru even afstoffen...

Overigens erg benieuwd naar waar iedereen mee komt, maar in het bijzonder de Omega en Z4.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-07-2020 16:59 door Carkiller.
Joe met trema l D met punt
Ik kom met de Alfa denk ik.

drinking smiley

Kenteken lukt zo snel niet of ander issue?
Maar ik krijg die Z4 vast wel eens te zien...drinking smiley
Nee hoor, geintje. winking smiley

Kenteken is inmiddels bekend, met een beetje mazzel morgen in de bus en dan rijden.
Dat klinkt al beter.

Ik kom wel weer met dat saaie hok die iedereen al 10 X gezien heeft.drinking smiley
De Schaduw
Witje87
Hummm denk dat ik de BMW neem

Had jij ook niet een 130i? Of haal ik nu forummers door elkaar...

Ja klopt, en een E85 Z4. Maar het wordt de E36.
De vraag is even wat de voorkeur heeft bij jullie: Een Simca Solara van 23-12-1980 op LPG óf een Talbot Tagora oenzine? van 05-03-1981?? Misschien kom ik met allebei Ibeide Talbot's hebben roest, maar welke heeft de voorkeur?
Met allebei zou ik knap vinden......tongue sticking out smiley

Ik heb geen keuze. Het wordt de Tiguan Allspace Business R.
Keuze stress met auto's big smile smiley

Nu heb ik het geluk dat er hier iemand in de buurt woont met een Tagora dus doe die Simca maar voor mij. Allebei is nog veel leuker!

Ik zal de SAAB 96 wel meenemen. Misschien wel met nog een auto erbij; dat zal dan de Alfa worden. Of misschien de Corvette als die dan weer werkend is en gekeurd.
A BRANDHORST
De vraag is even wat de voorkeur heeft bij jullie: Een Simca Solara van 23-12-1980 op LPG óf een Talbot Tagora oenzine? van 05-03-1981?? Misschien kom ik met allebei Ibeide Talbot's hebben roest, maar welke heeft de voorkeur?

Moeilijk smiling smiley
In De Tagora heb ik tijdens de opnames van de Heineken Ontvoering al wel eens mogen zitten, maar een Solara is ook erg leuk... :P
Leuk een Saab 96 en een Simca Solara(zo`n Simca/Talbot heb ik echt jaren geleden voor het laatst gezien).
Bij droog weer kom ik met mijn Triumph Stag uit 1976, en anders met een ander voertuig uit 1980.
Zin in !
Ik twijfel nog waar ik mee kom. De Eldorado heeft iedereen wel gezien inmiddels maar dat is altijd een feest om mee te rijden.
De C30 heeft (bijna) niemand nog gezien maar daar breng ik al zo'n 8 uur per week in door.
Ja, Eldorado.

Is toch je meeting auto?
Kan ik ook met mijn Yaris komen.drinking smiley
Gewoon Dirk
Ik twijfel nog waar ik mee kom. De Eldorado heeft iedereen wel gezien inmiddels maar dat is altijd een feest om mee te rijden.
De C30 heeft (bijna) niemand nog gezien maar daar breng ik al zo'n 8 uur per week in door.

Trekhaak onder de Don schroeven en een trailer regelen thumbs up
22e staat in de agenda genoteerd!

Weinig keuzestress hier: ik kom met de MG smiling smiley
Carkiller
Dat klinkt al beter.

Ik kom wel weer met dat saaie hok die iedereen al 10 X gezien heeft.drinking smiley

Ik doe mee.
Collega van mij komt ook, heeft 3 bijzondere auto's.

Weet nog niet of hij met mij mee wil rijden of ik met hem maar dat merken jullie dan vanzelf wel.winking smiley
Heeft onder andere Iets van een Mercedes, 6 in lijn , cabrio, jaren 80...
Als het de 22e mee zit qua weer, komt mijn oom misschien met zijn Daimler 104 van 1957. Zo niet, dan met zijn MG B van 1980.

En als het goed is, rijdt mijn schoonzusje met de Tagora en ik met de Solara.
Dus de kans is dat beide Talbot's er zijn. Maar de 505 Gti is dan helaas nog altijd niet klaar van restauratie en is mijn 605 geschorst, dat is mijn zgn. winterslachtoffer. Rijd ik dus mee van meestal eind november tot half april.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.