Autoweek zomermeeting 2019 ~ Datum geprikt Zondag 18 Augustus ~ Nog 6 Dagen!

Gepost door audilovertje 
Heey allemaal,

Afgelopen weekend had Snelle Willy een Autoweek meeting gepland maar de opkomst bleek nogal laag.
Mede door het slechte weer omdat het nog best vroeg in het jaar is. Het gezegde is dan ook "Maart roert zijn staart"
Ook omdat het best wel kort dag was , dat wil ik nu voorkomen door nu al een datum te prikken.

Nu lijkt het mij (en mede forumers) leuk om van de zomer toch nog een Autoweek meeting te organiseren.

Nu lijkt mij het handigste om een datum te prikken waar zoveel mogelijk mensen kunnen, hier is makkelijke tool voor :
Vul als naam je gebruikersnaam van Autoweek in zo kan ik je makkelijker terug vinden in de lijst.

Zondag 18 Augustus , is de Autoweek zomermeeting 2019

Als locatie is gebleken dat de Meern het beste is. Ligt centraal, makkelijk te vinden en ruimte genoeg. Ook facilitaire voorzieningen zijn er aanwezig. Mocht je nou leuker alternatief weten voor de locatie laat het dan weten!

Ik hoop op veel animo, en dat we samen een goede datum kunnen uitkiezen!

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-08-2019 21:38 door audilovertje.
vind het jammer maar ja. kan gebeuren. hopelijk gaat het deze zomer beter voor iedereen.

ik heb op alles ja gezet. want ik ben nog wel even thuis met me rug probleem.(verveel me zo erg)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-03-2019 21:42 door snelle willy.
Ingevuld, leuk dat iemand het initiatief neemt zo vroeg in het jaar, grote kans van slagenthumbs up
Geinig: zo komt de meest gunstige datum vanzelf boven water thumbs up
Sjon77
Geinig: zo komt de meest gunstige datum vanzelf boven water thumbs up

Ja klopt , daarom is het ook zo'n fijn systeem. En het is gratis. Voor vergaderingen met de scouting gebruiken we het heel veel.
Goed initiatief en een handige tool, maar waar is het nu weer voor nodig dat ik m'n e-mail adres moet opgeven? Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
De Schaduw
Goed initiatief en een handige tool, maar waar is het nu weer voor nodig dat ik m'n e-mail adres moet opgeven? Heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.

Dat is voor het eventueel later kunnen bewerken van de beschikbaarheid. Mocht je dat niet nodig vinden zet er dan een extra 1 achter of 2 puntjes aan het einde.
audilovertje
De Schaduw

Dat is voor het eventueel later kunnen bewerken van de beschikbaarheid. Mocht je dat niet nodig vinden zet er dan een extra 1 achter of 2 puntjes aan het einde.

thumbs up
Ingevuld.
Tot nu toe hebben 9 mensen de datum prikker ingevuld : D'oh ,DamianW26, De Schaduw, Joël D, Micha , Renate, Sjon77, snelle willy , en ik zelf.
De beste datum tot nu toe is : 18 Augustus
Ik heb 'm ook ingevuld, en daarmee gelijk de 100% score voor 18-8 om zeep geholpen grinning smiley Dan zit ik op Lowlands, dus dat gaat 'm voor mij zeker niet worden. Maar het lijkt me leuk om dit jaar weer langs te komen als ik kan.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-03-2019 13:04 door Timo.
audilovertje
Tot nu toe hebben 9 mensen de datum prikker ingevuld : D'oh ,DamianW26, De Schaduw, Joël D, Micha , Renate, Sjon77, snelle willy , en ik zelf.
De beste datum tot nu toe is : 18 Augustus

zou heel ideaal zijn voor mij. me tante is de 13de jarig.(^_^) zowiezo plan ik een familie bezoek. dan kan ik zeker er zijn.
Mooi initiatief! Ik heb me ook opgegeven, hoewel ik zeker zo actief niet meer ben als voorheen, ben ik wel te porren voor een meeting. smiling smiley
Ook ingevuld. Heb wel weer eens zin een leuke AutoWeek meeting.
Lijkt me leuk! Ik heb hem ingevuld. thumbs up
Ook ingevuld! Lijkt me ook wel 'ns leuk.
Leuk!

Lang geleden voor mij! Was altijd erg leuk.

Ik heb hem ook ingevuld.
Hopelijk een goede opkomst.
Weer een update!:

Tot nu toe hebben 20(!) mensen de datum prikker ingevuld : Audi80coupe, Blue Knightrider, cabriorob, D'oh ,DamianW26, De Schaduw, der Magistrat, ginkelvanmichiel, Joël D, Lars-Peter Dijkstra, Micha , Nico GTR, Renate, Rutger DC, Sjon77, snelle willy, Timo, vakantieganger, witje87 en ik zelf.

De beste datum tot nu toe is : 21 Juli of 18 Augustus

Ook blijkt wel weer dat een datum prikken met 20 mensen dat iedereen kan praktisch onmogelijk is nut smiley
Ik was gisteren door mijn Facebook tijdlijn aan het scrollen en kwam dit tegen:

Wat gaan we hier meedoen? De locatie toch de Meern houden en kijken wat er gebeurt of een andere oplossing zoeken ? Want als we daadwerkelijk daar straks staan met +-25 man valt het wel op dat het een soort "meet" is.
Och, dit is wel vaker gebeurd bij de Afrit: komen de wouten een keer extra langs gereden. Als wij er staan, zien ze wel dat wij auto-liefhebbers zijn, die een pitstop maken voor een versnapering winking smiley
Is volgens mij ook voornamelijk bedoeld tegen de avondmeetings (ook die STH): dat petjesvolk zijn ze liever kwijt dan rijk.
Sjon77
Och, dit is wel vaker gebeurd bij de Afrit: komen de wouten een keer extra langs gereden. Als wij er staan, zien ze wel dat wij auto-liefhebbers zijn, die een pitstop maken voor een versnapering winking smiley
Is volgens mij ook voornamelijk bedoeld tegen de avondmeetings (ook die STH): dat petjesvolk zijn ze liever kwijt dan rijk.

Precies dit, ik voorzie geen problemen voor de aw meet.
Okee duidelijk! Dan gaan we gewoon naar de Meern.
Of misschien even contact opnemen met de manager daar en gewoon even netjes aangeven wat we komen doen, en dat er een contactpersoon is voor het moment van de meeting. Ik kan me voorstellen dat men het niet fijn vindt als er ineens een groep zonder aankondiging staat daar...
audilovertje
Ik was gisteren door mijn Facebook tijdlijn aan het scrollen en kwam dit tegen:

Wat gaan we hier meedoen? De locatie toch de Meern houden en kijken wat er gebeurt of een andere oplossing zoeken ? Want als we daadwerkelijk daar straks staan met +-25 man valt het wel op dat het een soort "meet" is.

Deze ellende klinkt bekend.

Bij het organiseren via een openbaar forum lezen mensen mee die hier om een of andere reden geen zin in hebben. Deze mensen gaan klagen en kunnen via de gemeente de eigenaar van een locatie onder druk zetten om zo'n evenement dwars te zitten omdat het een openbaar evenement is.
Als je het alleen via de whatsaap of feestboek regelt, is het een "toevallige samenscholing" en heeft de gemeente er niets over te vertellen. Ik zou wel een andere - geheime - locatie kiezen, dan is er ook voor de eigenaar van dit bedrijf niets aan de hand.

En laat voortaan de kop van de feestboek pagina weg, nu is het wel erg makkelijk opzoeken....
AW meetings zijn geen probleem, allemaal verschillende auto's.

Zien ze niet.drinking smiley
Nou... in 2015 (de enige meeting die ik tot nu toe heb bijgewoond) waren er toch twee BXen en twee Sierra's... nut smiley
Is er een update over welke datum het beste uitkomt? Als dat (pas) in augustus is, kunnen we wellicht ook nog wel een meeting tussendoor doen smiling smiley!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-04-2019 14:57 door Micha D.
Ja die is er zeker! Er zijn nu 25 aanmeldingen!

Voor 14 juli , 16 keer groen , 5 keer oranje , 4 keer rood
Voor 21 juli , 18 keer groen , 2 keer oranje, 5 keer rood
Voor 18 augustus , (die favoriet is) 19 keer groen , 1 keer oranje , 5 keer rood.

Dus uit de datumprikker is gekomen dat 18 augustus de beste datum is. De vraag is nu alleen nog hoelang laten we hem open staan?

Het idee van een "pre" meeting klinkt wel tof! Maar wanneer gaan we die doen ? Mei is misschien kort dag , dus denk dat juni beter is. dus 2 maanden vanaf nu en 2 maanden tot aan de zomermeeting (18 augustus).

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2019 10:07 door audilovertje.
Vorig jaar was ook half aug, ondanks de vakantieperiode schijnbaar toch een prima meetingperiode; vastprikken die 18 aug thumbs up.
Tussendoor meeting heb ik ook wel oren naar.
Weet dat de meeste stemmen gelden, maar het valt de laatste jaren ALTIJD op een zondag.
Nu ja... jammer. Als het op een zaterdag is, kom ik graag even aanwaaien met mijn dan weer rijdende Peugeot 505 Gti van 1985 die ik nu bijna 15 jaar in bezit heb.
Op een zondag mag de 505 niet naar buiten drinking smiley?
Niet altijd op een zondag; laatste meeting was op zaterdag 16-03-2019, maar geen opkomst...
A BRANDHORST
Weet dat de meeste stemmen gelden, maar het valt de laatste jaren ALTIJD op een zondag.
Nu ja... jammer. Als het op een zaterdag is, kom ik graag even aanwaaien met mijn dan weer rijdende Peugeot 505 Gti van 1985 die ik nu bijna 15 jaar in bezit heb.

Tsja, meeste mensen hebben op zaterdag toch verplichtingen, werken, sporten, inkopen doen. Dan blijft zondag over voor dit soort dingen.
18-8 kan ik nog steeds niet, maar ik houd me aanbevolen voor een tussentijdse meeting half juni. Zaterdag of zondag maakt me niet uit smiling smiley
Micha D

Jawel, echter pleeg ik (zeldzaam tegenwoordig, ik weet het) nog naar de kerk te gaan op een zondag.
Zo'n ouderwets gereformeerde traditie zogezegd.
18 Augustus hebben we de Autoweek zomermeeting. Ik heb de topic titel en startpost aangepast.
Voor de "pre" meeting , moeten we daar een apart topic voor aan maken of hierin doen? Dan wordt het misschien onoverzichtelijk?
A BRANDHORST
Micha D

Jawel, echter pleeg ik (zeldzaam tegenwoordig, ik weet het) nog naar de kerk te gaan op een zondag.

dan kun je 'sochtends naar de kerk en daarna naar de meeting! je zit vast niet de hele dag in de kerk... winking smiley
A BRANDHORST
Micha D

Mwoh van 10 tot 11, dan lekker de koffie overslaan en gewoon de 505 starten. winking smiley thumbs up
Kerk duurt tot half 12 Nico. En wij van gereformeerde huize plegen onze auto 's zondags niet te gebruiken, tenzij ziekenhuis of iets van dien aard of invaliditeit oid.

Het zijn misschien ouderwetse principes, maar ja. Nogmaals, op een zaterdag ben ik er heel graag weer een keer bij, maar zondag wordt hem niet.
Lange zit dan. Hier meestal tot 11 a kwart over 11.
A BRANDHORST
Kerk duurt tot half 12 Nico. En wij van gereformeerde huize plegen onze auto 's zondags niet te gebruiken, tenzij ziekenhuis of iets van dien aard of invaliditeit oid.

Het zijn misschien ouderwetse principes, maar ja. Nogmaals, op een zaterdag ben ik er heel graag weer een keer bij, maar zondag wordt hem niet.

Waarom gebruik je hem niet op zondag dan?
L P Dijkstra
A BRANDHORST

Waarom gebruik je hem niet op zondag dan?

Dat zegt ie toch? 'principes'
Ik ga afmelden voor de 18e...ik ga een weekje weg met mijn vriendin.
Ja wanneer is de pre meet? Ben benieuwd, al zo lang lid op dit forum.
Even een bericht quoten in de juiste topic:
snelle willy
gaat de autoweek meeting op de 18de nog door??
Tuurlijk gaat deze meeting door!
Dat er eventjes hier niet gereageerd werd en dat een eventuele pre-meeting niks geworden is, wil nog niet zeggen dat deze meeting ineens niet doorgaat winking smiley
Sjon77
Even een bericht quoten in de juiste topic:
snelle willy
gaat de autoweek meeting op de 18de nog door??
Tuurlijk gaat deze meeting door!
Dat er eventjes hier niet gereageerd werd en dat een eventuele pre-meeting niks geworden is, wil nog niet zeggen dat deze meeting ineens niet doorgaat winking smiley

Precies dat was ook mijn gedachte. Die pre-meeting is gewoon te weinig mee gedaan en daardoor niets geworden maar de 18e staat nog altijd genoteerd in mijn agenda. Hoe ziet de deelnemerslijst er eigenlijk uit?
Misschien moeten we dan maar zo'n lijst opstellen. Graag kopieren en aanvullen.

Aanwezig:
  • Engineer2: Corvette (en misschien ook de Alfa 164)

Misschien:
  • .

Niet aanwezig:
  • .
Graag kopieren en aanvullen.

Aanwezig:
  • Engineer2: Corvette (en misschien ook de Alfa 164)
  • Sjon77: Polo

Misschien:
  • .

Niet aanwezig:
  • .

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-07-2019 08:31 door Sjon77.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.