Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Gepost door Icebrain 

Die CLS. Schitterend zeg! Staat de neus nu wat naar voren zoals BMW dat vroeger had? drinking smiley

Zo benauwd lijkt me dit niet.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-11-2017 22:04 door Flieger.
Flieger

Staat de neus nu wat naar voren zoals BMW dat vroeger had? drinking smiley

Mercedes heeft dat vroeger ook wel gehad op een aantal modellen

Anonieme bezoeker
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-11-2017 22:55
funf
Daar heb je wel een punt, met die kleine raampjes. Het komt heel benauwend over. Maar verder wel een geslaagd ontwerp wat mij betreft.

De ene keer vind ik dat juist fijn, en de andere keer zit ik juist weer liever hoog in een suv. Dus ik ben denk ik veroordeeld tot ten minste 2 automobielen.

Phaeton V8
Mooi nieuw gemáákt, deze 944 Turbo drinking smiley

Waar is Redline gebleven? Die had toch zo;n ding jaren geleden?

ik heb trouwens interesse in een camaro van een jaar of 2,3 oud. Mijn vrouw denkt aan een mid life crisis, maar die hakken er nog niet in met bijna 40 volgens mij grinning smiley Over een jaar of 5-10 koop ik nog wel een harley of Indian drinking smiley
Anonieme bezoeker
29-11-2017 23:02
Wellicht ga ik hier [www.autotrader.com] volgende week even naar kijken. Morgen vliegen we terug met 17 man, jeuh, dat wordt een $@#$@#$@# dag.

al vind ik de achterlichten van de eerste serie veel mooier.
Best leuk spul, alleen jammer dat het interieur zo beroerd is afgewerkt. Ik denk dat ik mij daar teveel aan zou gaan ergeren.
Anonieme bezoeker
29-11-2017 23:44
Tja, ik kan dat op de één of andere manier ook wel waarderen. Vergeet ook niet dat bovenstaande auto net zo duur is als een nieuwe VW polo oid. Maar dan met v8 en automaat.
Phaeton V8

Ongelooflijk. Wat een werk moet dat zijn geweest.eye popping smiley
funf
Phaeton V8

Ongelooflijk. Wat een werk moet dat zijn geweest.eye popping smiley

Het werk eraan is veel leuker, voor de garagist dan die de factuur opmaakt......................smiling bouncing smiley
funf
Ja, ze weten het wel bij BMW.....

Ik heb blijkbaar het verkeerde vinkje gezet bij de winterwielen. Het is styling 684 en die blijkt in orbit grey leverbaar. Dat zit er nu bij mij onder, terwijl ik eigenlijk de Ferric grey bedoeld had. Volstrekt gemist. Maar ik laat het zo.

Mooie 5 funf, en wie heeft dat vinkje gezet, jij of de verkoper...........big smile smiley
Ik heb alleen het stylingnummer doorgegeven. Ik wist niet dat ik ook de kleur kon kiezen. Dat heeft iemand dus voor mij gedaan.
Bijzonder fraai de nieuwe CLS, ik ben absoluut fan.
Stipt polish blijft verbazen met die prachtige bodem renovatie's en overige detail werk.
Je moet op studiereis Bofkont. Daar kun jij zelfs nog wat van leren!
Bofkont
Stipt polish blijft verbazen met die prachtige bodem renovatie's en overige detail werk.

CLS net als de 1e R-klasse niet om aan te gluren, na de Mopf werden beide naar mijn menig wat smaakvoller De CLS vond ik toen nog niet mooi en de Shooting break helemaal niet maar het ging. En met de huidige designtaal van MB ben ik helemaal afgeknapt ( uitzondering de S-klasse) maar de coupe's zijn om te huilen qua ontwerp. de SLS is en blijft een beauty zijn beoogde opvolger/ rivaal van de 911 is simpelweg uit proportie. Geef mij maar een W124
funf
Je moet op studiereis Bofkont. Daar kun jij zelfs nog wat van leren!

Nou absoluut! dit gaat zoveel verder nog dan perfectie.
Ik ben fan.
Snap ik. Aan de andere kant: je zult hem zo mooi schoon hebben en dan met dit weer de weg op moeten. Ik kan inmiddels alweer aan de schoonmaak, na een ritje over een modderige weg....
Daarom staat de Z4 ook onder de carport. :P

Ze waren hier ook aan t strooien. Lekker koud ook.
Icebrain
Bofkont

CLS net als de 1e R-klasse niet om aan te gluren, na de Mopf werden beide naar mijn menig wat smaakvoller De CLS vond ik toen nog niet mooi en de Shooting break helemaal niet maar het ging. En met de huidige designtaal van MB ben ik helemaal afgeknapt ( uitzondering de S-klasse) maar de coupe's zijn om te huilen qua ontwerp. de SLS is en blijft een beauty zijn beoogde opvolger/ rivaal van de 911 is simpelweg uit proportie. Geef mij maar een W124
grappig. Ik vond juist de eerste cls prachtig. De tweede, wat overigens geen mopf is maar echt een nieuw model vond ik wat minder geslaagd. De nieuwe vind ik erg geslaagd. Zoveel mensen, zoveel wensen
Eerste CLS in 500 uitvoering mag hier voor de deur staan. Hele fraaie auto.
Aras
Eerste CLS in 500 uitvoering mag hier voor de deur staan. Hele fraaie auto.

Zeker. Graag in bordeauxrood met beige interieur. thumbs up
Voor mij dan graag een shooting brake in donkerblauw met beige interieur. Zo is een Mercedes bedoeld.thumbs up
Grootste nadeel van de 1e CLS vind ik de eerder aangehaalde krappe hoogte en lage ramen met dito lage deuren waardoor je er moeizaam in en uitstapt en binnenin een enigszins benauwd gevoel ervaart. Bij de 2e was dat al iets ruimer, en ik vermoed dat het bij de nieuwe nog wat hoger en ruimer is. Niet voor niets wordt die ook als 5-zitter geleverd, wat bij de 1e CLS ondenkbaar zou zijn.
Ik moest deze week meerijden in een C klasse sedan uit 2015. Die is achterin ook krap! Leuk voor kleine kinderen, maar een volwassene kan er echt nauwelijks fatsoenlijk zitten.thumbs down

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-12-2017 08:14 door funf.
Dat was toch bij de 190 ook al zo?

En toch zal zo'n W204 al stukken ruimer zijn dan de W201. Auto's worden wel steeds ruimer en daar wen je dan ook weer aan. Ik ging een tijdje terug eens achterin een W124 zitten en vond die ook heel krap, terwijl ik het destijds een ruime auto vond waarmee we met 4 lange gasten comfortabel naar Salou reden.
funf
Ik moest deze week meerijden in een C klasse sedan uit 2015. Die is achterin ook krap! Leuk voor kleine kinderen, maar een volwassene kan er echt nauwelijks fatsoenlijk zitten.

Eens. Echt heel krap. Gelukkig zit ik er bijna altijd alleen in. Mijn vrouw rijdt een Superb station van de zaak, als je die twee naast elkaar zet... grinning smiley , je kan je dan niet meer voorstellen dat je de C als gezinsauto zou kunnen gebruiken. Ik heb trouwens niet het idee dat een 3 serie veel ruimer is?

Bij de Superb is het overigens ook bijna weer overdreven. Ging em bekijken bij de dealer toen mijn vrouw zou bestellen. Ging achterin zitten en dacht, "wat idioot veel ruimte, zou ik liever in de koffer willen hebben". En toen keek ik in de kofferbak... nut smiley We gaan met oud en nieuw op wintersport, skibox hoeft niet op het dak. Krijg die kofferbak nooit van z'n levensdagen vol.
Anonieme bezoeker
01-12-2017 10:31
Ha S-J! Hoe staan de zaken, privé en in zaken?
Nico GTR
Daarom staat de Z4 ook onder de carport. :P

Ze waren hier ook aan t strooien. Lekker koud ook.

Precies!
De Z komt dit jaar de weg niet meer op zoals het nu lijkt, gister zijn laatste goede was beurt gehad.
Nieuwe spray sealant erop gezet, kan zelfs op de plastic delen, leeft er ook helemaal van op, bijzonder goedje.
[www.wlcarcare.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-12-2017 12:35 door Bofkont.
funf

Ik heb blijkbaar het verkeerde vinkje gezet bij de winterwielen. Het is styling 684 en die blijkt in orbit grey leverbaar. Dat zit er nu bij mij onder, terwijl ik eigenlijk de Ferric grey bedoeld had. Volstrekt gemist. Maar ik laat het zo.

Ik zou het laten aanpassen als het mijn auto was en ik het anders bedoeld had.
Hey S-J. Welkom (terug?) thumbs up

Mooie auto funf. Wintervelgen ben ik niet kapot van, ben nu wel benieuwd naar de zomerlook!

CLS vind ik eigenlijk alle drie wel mooi. Eerste wel nét wat mooier dan de tweede. Doe mij deze maar. thumbs up
funf
Snap ik. Aan de andere kant: je zult hem zo mooi schoon hebben en dan met dit weer de weg op moeten. Ik kan inmiddels alweer aan de schoonmaak, na een ritje over een modderige weg....

Daarvoor heb ik een fiets en de Hyundai.
Moet er echt niet aan denken nu de weg op te moeten met de Z.
Joël D.
Doe mij deze maar. thumbs up

Vooral de neus van de nieuwe vind ik toch wel héél veel mooier.
Jay DoubleYou
funf

Ik zou het laten aanpassen als het mijn auto was en ik het anders bedoeld had.

Heb ik even overwogen. Maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.
S-J
Hallo.
Welkom (terug)

Week van de comeback. Gezellig. Eerst Icey nu jijgrinning smiley
Als Zemelaar en FH560126 zich ook nog melden dan kunnen we voor het kerstdiner weer compleet zijn smileys with beergrinning smiley
Zou de Twingo er nog staan?
funf
Zou de Twingo er nog staan?
Het zal met zekerheid geen kamperbak zijn.
Nee? De vraag is: wat dan wel? Een C-klasse wellicht?
BENZine
Als Zemelaar en FH560126 zich ook nog melden dan kunnen we voor het kerstdiner weer compleet zijn smileys with beergrinning smiley

smileys with beer
funf
Nee? De vraag is: wat dan wel? Een C-klasse wellicht?
Nee joh veels te bang voor Tiranabak uitgemaakt te worden.
01-12-2017 16:34
Die Twingo zal er nog wel staan. Wellicht opteert men voor een verse Twingo. Er moet immers afgelost worden.
01-12-2017 16:39
BENZine

en Yvoke graag. en Redline. En B-M.
500 E
Die Twingo zal er nog wel staan. Wellicht opteert men voor een verse Twingo. Er moet immers afgelost worden.

Wellicht heeft afschaffing van de wet-Hillen Zemelaar op andere gedachten gebracht.
En rijdt hij nu een CL600....grinning smiley
01-12-2017 19:47
Een CL, nou..... die wordt bij de gemeentegrens van Oosterwolde met pek en veren richting Leeuwarden gebonjourd.
Omdat ze bang zijn dat er actievoerder van kick out zwarte piet in zit?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-12-2017 20:00 door funf.
01-12-2017 20:53
Zoals ik laatst ergens hoorde: die auto is zo zeldzaam als een witte Piet in Dokkum.
Phaeton V8
Ha S-J! Hoe staan de zaken, privé en in zaken?

Het loopt. De BMW's en Mercedessen zijn passé. Nog maar niet te spreken over een uitstap naar Italië. Rijd privé nu al een jaar een grijze Golf. Zaken, niet meer volledig zelfstandig. Nu alweer ruim een half jaar voor een baas aan de bak, met bijbehorende laptop en grijze leasemuis. Speel af en toe nog wel met auto's voor klanten, hier en daar een importje.

Hoe is het hier? Nog spannende zaken gemist?
Hoi S-J,
Maar de 300E heb je zo te zien nog wel? En de Golf is een cabrio? Dat is dan wel weer leuk.
Welkom terug hier.
Grt. BENZine (voorheen RWD).
Ja, de 300E staat nog ergens in de loods in een hoekje stof te vangen. Staat ook een handgeschakelde E36 325i sedan naast. Maar ze zouden er net zo goed niet kunnen staan - doe er helemaal niks mee. sad smiley

Golf is inderdaad een 1.4 TSI DSG met 160 pk. Gebruikt voor woon-werk verkeer, maar sinds de lease-VW er is rijdt hij af een toe nog eens in de weekenden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.