Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Gepost door Icebrain 
Quote
Snipe
Ja, ik weet niet of 'geen tijd' de goede uitdrukking is. Maar ik was veel weg en Marco had ook van die rare dingen. Wilde kerst met z'n familie vieren en zo.
Belachelijk.

Quote
Aras
Quote
Breinstein
Quote
Snipe
Hij stond laatst bij een zekere leverancier in Heerhugowaard te koop. Ik heb nog even geen tijd gehad om 'm op te halen, dus ik ben met jullie benieuwd.

Ongezien gekocht?
Best bijzonder (in mijn beleving), een auto kopen maar geen tijd hebben om hem op te halen.
Dat is vrij normaal bij 500e.nl. De mijne is via de mail gekocht.
Alles bij Marco is ongezien gekocht. Alleen de E heb ik op voorhand aan mijn vrouw laten zien omdat alles goed was behalve een rode. Deze was roodgrinning smiley
Quote
Breinstein
Quote
Snipe
Hij stond laatst bij een zekere leverancier in Heerhugowaard te koop. Ik heb nog even geen tijd gehad om 'm op te halen, dus ik ben met jullie benieuwd.

Ongezien gekocht?
Best bijzonder (in mijn beleving), een auto kopen maar geen tijd hebben om hem op te halen.

Bij Marco schering en inslag. Je kunt ook per Whatsapp kopen en hem laten bezorgen.thumbs up
Quote
BENZine
Quote
funf
Het is een tweedehandsje. Dan moet je het doen met wat de eerste eigenaar heeft aangevinkt. In dit geval is er kennelijk op aandrijving en motorisering bezuinigd...winking smiley

Nou inderdaad zeg, nog een wonder dat iemand het daar bijna 3 jaar mee heeft volgehouden .... drinking smiley

Schraalhaas. Wel de opties, niet de motorisering.
Quote
Aras
Quote
Breinstein
Quote
Snipe
Hij stond laatst bij een zekere leverancier in Heerhugowaard te koop. Ik heb nog even geen tijd gehad om 'm op te halen, dus ik ben met jullie benieuwd.

Ongezien gekocht?
Best bijzonder (in mijn beleving), een auto kopen maar geen tijd hebben om hem op te halen.
Dat is vrij normaal bij 500e.nl. De mijne is via de mail gekocht.

Qua adres zou ik het ook wel aan durven. Ondanks dat ik er geen ervaring bij heb, is zijn naam zo goed dat het niet tegen kan vallen. Toch lijkt het me raar om een auto ongezien te kopen, en zeker een tweedehandse. Het is toch iets anders als een kledingstuk of DVD, maar dat is puur persoonlijk. Ik zou toch het gehele plaatje willen zien voordat ik tot aankoop over ga.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
28-12-2017 00:27
Van de tien auto's gaan er 4 per App of mail. Ik ben zelf ook wel een impulskoper en als ik weet dat ik niet belazerd wordt dan kan ik ook snel schakelen. Ik kocht ooit een GT2, ongezien, aan de telefoon. Tussen Utrecht en Amersfoort in een BMW 750:-) Het is een fijn idee dat mensen je dat vertrouwen gunnen. Aan mij de taak om dat niet te beschamen. Ik moet er wel bij vertellen dan ik mensen uitnodig voor een kennismaking als ik twijfel. Niet aan de auto, maar aan de mensen.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
28-12-2017 00:30
Overigens overweeg ik de 630 naar binnen te rijden en in een S8 te stappen. Voor de tweede keer in korte tijd is mijn briljante S8 weer ingeruild. Superauto. Onbegrijpelijk. Ik ben benieuwd of 'ie leuker is dan de BMW.
Dat begrijp ik ook niet zo goed dan. Ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt me een super auto. Dan vraag ik me af wat de verwachting van de koper was. Dat maakt me nieuwsgierig.

Ik zou gewoon eens ruilen Marco drinking smiley
Quote
500 E
Overigens overweeg ik de 630 naar binnen te rijden en in een S8 te stappen. Voor de tweede keer in korte tijd is mijn briljante S8 weer ingeruild. Superauto. Onbegrijpelijk. Ik ben benieuwd of 'ie leuker is dan de BMW.

Ik lees tussen de regels door dat het best vaak voorkomt dat auto's binnen korte tijd weer terugkomen. Ook in sommige advertenties.
Waardoor komt dat? Vergissen klanten in wat ze willen, of zijn er andere redenen?
Hier gaat de w140 voor mijn doen al erg lang mee. Meeste auto's hebben hier een omloopsnelheid van 1 jaar. Ik bedenk me net dat de rode E er ook al langer is. De RaRo was niet mijn auto daarom ging die na een jaar weer weg (en de w140 kwam terug las ik bij Marco dus die eigenlijk ongezien gekocht) De w124 heeft het ook maar een jaar uitgehouden maar dat was omdat mijn vrouw een modernere auto wilde hebben. Hiervoor in de plaats kwam de w203 die binnen 3 maanden in verband met de komst van een pup het veld moest ruimen voor een s210. Alle 3 de Benzen zijn ongezien gekocht. Moet er ook wel bij zeggen dat de inruilprijzen bij Marco nooit reden zijn voor discussie. Ik zeg altijd samen lachen en dat is ook hoe Marco er in staat. Eerlijkheid duurt dan toch het langst.
Het leuke van zijn voorraad is dat je, zonder meteen een enorme snee op te lopen, nog eens kunt doorwisselen. Voor mij was dat leuk, want zo kon ik een heel aantal auto's afvinken die ik altijd al eens wilde rijden. Het fijne van die auto's van Marco is dat ze optisch en technisch gewoon goed zijn. Ik heb eens wat banden vervangen (meestal voor het rijcomfort) en ben een keer tegen een kapotte koppakking aangelopen, maar voor het overige heb ik altijd probleemloos kunnen rijden. En ja, dan durf ik het wel aan om ongezien te kopen.
Ik lees met belangstelling mee, in het kader van een gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden: Wie is Marco, is dat een bedrijf?confused smiley
Ja, die Marco mag zich in Teutonia wel eens voorstellen.
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Ik lees tussen de regels door dat het best vaak voorkomt dat auto's binnen korte tijd weer terugkomen. Ook in sommige advertenties.
Waardoor komt dat? Vergissen klanten in wat ze willen, of zijn er andere redenen?

Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik heb best wel wat auto's die ik eens zou willen hebben. Alleen wil ik geen twintig auto's hebben: wegenbelasting, verzekering, onderhoud, apk's, zorgen dat ze allemaal schoon, goed en rijdend blijven - ineens is het dan een last. Terwijl je toch maar in één auto tegelijk kunt rijden. Maar gelukkig kun je bij klassiekers en youngtimers af en toe eens wisselen. Ik kocht eens een 750iL omdat ik nog nooit een V12 had gehad, maar na een half jaar kwam ik iets anders tegen dat ook leuk was. Hetzelfde verhaal met een E34 M5, een W124, een E36 en nog zo het een en ander. Zo vind ik het nu leuk om eens een SL te hebben, want ik heb nog nooit een open auto gehad. Maar goede kans dat je 'm over een tijdje weer ergens op de kop kunt tikken. Met nieuwe auto's is dat anders, want die schrijven natuurlijk veel meer af. Voor de dagelijkse kilometers zou ik eigenlijk best graag een BMW i3 willen hebben; doordacht, met mooie materialen, nooit meer tanken maar gewoon 's nachts de stekker in het stopcontact. Eigenlijk alleen maar voordelen. Maar ja, je zit er dan wel gelijk een paar jaar aan vast. Laat mij dan maar lekker af en toe eens wisselen van youngtimer, want dat is als je een autoliefhebber bent natuurlijk veel leuker.

TL;DR: anders dan bij een nieuwe auto kom je met een schone kont van een youngtimer af, waardoor je nog eens kunt wisselen. Want de een wil alle meisjes van de discotheek weleens proberen, terwijl de ander gelijk met de verstandigste keuze wil trouwen.
Quote
Snipe
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Ik lees tussen de regels door dat het best vaak voorkomt dat auto's binnen korte tijd weer terugkomen. Ook in sommige advertenties.
Waardoor komt dat? Vergissen klanten in wat ze willen, of zijn er andere redenen?

Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik heb best wel wat auto's die ik eens zou willen hebben. Alleen wil ik geen twintig auto's hebben: wegenbelasting, verzekering, onderhoud, apk's, zorgen dat ze allemaal schoon, goed en rijdend blijven - ineens is het dan een last. Terwijl je toch maar in één auto tegelijk kunt rijden. Maar gelukkig kun je bij klassiekers en youngtimers af en toe eens wisselen. Ik kocht eens een 750iL omdat ik nog nooit een V12 had gehad, maar na een half jaar kwam ik iets anders tegen dat ook leuk was. Hetzelfde verhaal met een E34 M5, een W124, een E36 en nog zo het een en ander. Zo vind ik het nu leuk om eens een SL te hebben, want ik heb nog nooit een open auto gehad. Maar goede kans dat je 'm over een tijdje weer ergens op de kop kunt tikken. Met nieuwe auto's is dat anders, want die schrijven natuurlijk veel meer af. Voor de dagelijkse kilometers zou ik eigenlijk best graag een BMW i3 willen hebben; doordacht, met mooie materialen, nooit meer tanken maar gewoon 's nachts de stekker in het stopcontact. Eigenlijk alleen maar voordelen. Maar ja, je zit er dan wel gelijk een paar jaar aan vast. Laat mij dan maar lekker af en toe eens wisselen van youngtimer, want dat is als je een autoliefhebber bent natuurlijk veel leuker.

TL;DR: anders dan bij een nieuwe auto kom je met een schone kont van een youngtimer af, waardoor je nog eens kunt wisselen. Want de een wil alle meisjes van de discotheek weleens proberen, terwijl de ander gelijk met de verstandigste keuze wil trouwen.

Helder verhaal. Kost het inruilen en kopen niet alleen enorm veel geld? Ik bedoel, bij de youngtimerbedrijven moet ook de kachel blijven branden.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
28-12-2017 14:58
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Quote
500 E
Overigens overweeg ik de 630 naar binnen te rijden en in een S8 te stappen. Voor de tweede keer in korte tijd is mijn briljante S8 weer ingeruild. Superauto. Onbegrijpelijk. Ik ben benieuwd of 'ie leuker is dan de BMW.

Ik lees tussen de regels door dat het best vaak voorkomt dat auto's binnen korte tijd weer terugkomen. Ook in sommige advertenties.
Waardoor komt dat? Vergissen klanten in wat ze willen, of zijn er andere redenen?

Wat de heren al aandragen is daar de reden van. Zin in iets anders, zin in mooier, beter of groter, een S8 gekocht en er na vijf weken achter komen dat een S55 comfortabeler is, een coupe kopen en na twee maanden een vriendin aan de haak slaan met twee kinderen, dus sedan, en zo kan ik nog wel een aantal redenen opnoemen. Dus een vergissing zit er ook wel eens tussen ja;-)
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
28-12-2017 14:59
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Quote
Snipe
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Ik lees tussen de regels door dat het best vaak voorkomt dat auto's binnen korte tijd weer terugkomen. Ook in sommige advertenties.
Waardoor komt dat? Vergissen klanten in wat ze willen, of zijn er andere redenen?

Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik heb best wel wat auto's die ik eens zou willen hebben. Alleen wil ik geen twintig auto's hebben: wegenbelasting, verzekering, onderhoud, apk's, zorgen dat ze allemaal schoon, goed en rijdend blijven - ineens is het dan een last. Terwijl je toch maar in één auto tegelijk kunt rijden. Maar gelukkig kun je bij klassiekers en youngtimers af en toe eens wisselen. Ik kocht eens een 750iL omdat ik nog nooit een V12 had gehad, maar na een half jaar kwam ik iets anders tegen dat ook leuk was. Hetzelfde verhaal met een E34 M5, een W124, een E36 en nog zo het een en ander. Zo vind ik het nu leuk om eens een SL te hebben, want ik heb nog nooit een open auto gehad. Maar goede kans dat je 'm over een tijdje weer ergens op de kop kunt tikken. Met nieuwe auto's is dat anders, want die schrijven natuurlijk veel meer af. Voor de dagelijkse kilometers zou ik eigenlijk best graag een BMW i3 willen hebben; doordacht, met mooie materialen, nooit meer tanken maar gewoon 's nachts de stekker in het stopcontact. Eigenlijk alleen maar voordelen. Maar ja, je zit er dan wel gelijk een paar jaar aan vast. Laat mij dan maar lekker af en toe eens wisselen van youngtimer, want dat is als je een autoliefhebber bent natuurlijk veel leuker.

TL;DR: anders dan bij een nieuwe auto kom je met een schone kont van een youngtimer af, waardoor je nog eens kunt wisselen. Want de een wil alle meisjes van de discotheek weleens proberen, terwijl de ander gelijk met de verstandigste keuze wil trouwen.

Helder verhaal. Kost het inruilen en kopen niet alleen enorm veel geld? Ik bedoel, bij de youngtimerbedrijven moet ook de kachel blijven branden.

Uiteraard kost dat geld. Maar youngtimers schrijven niet af op bouwjaar, dus verspeel je alleen mijn marge. Zoals een andere klant laatst fijntjes opmerkte: voor de bedragen die ik bij jou afschrijf kan ik ieder jaar in maart een SL kopen en in september een S-Klasse. En als je graag een vaste klantenkring opbouwt dan moet je daar rekening mee houden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2017 15:01 door 500 E.
Goed blijven onderhouden, zodat je auto na inruil weer makkelijk naar de volgende gek kan. De afschrijving is relatief laag op die manier. En het onderhoud bij een specialist is ook wel betaalbaar. Je moet wel een beetje mazzel hebben dat je geen grote narigheid krijgt. Maar dat is met een jonge 2e hands ook.

@Idefiqs, Marco.
Dank voor de toelichting! Ik snap de overwegingen nog niet helemaal, maar fascinerend vind ik het wel. Vaak denk je met liefhebber auto's dat iedereen overtuigt is van wat die koopt, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Dank voor de toelichting! Ik snap de overwegingen nog niet helemaal, maar fascinerend vind ik het wel. Vaak denk je met liefhebber auto's dat iedereen overtuigt is van wat die koopt, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.
Volgens mij een beetje hetzelfde als wat jij doet. Regelmatig je hart volgen en gewoon weer iets leuks/leukers kopen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2017 15:43 door Aras.
Quote
Aras
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Dank voor de toelichting! Ik snap de overwegingen nog niet helemaal, maar fascinerend vind ik het wel. Vaak denk je met liefhebber auto's dat iedereen overtuigt is van wat die koopt, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.
Volgens mij een beetje hetzelfde als wat jij doet. Regelmatig je hart volgen en gewoon weer iets leuks/leukers kopen.

Maar toch heb ik nog nooit een auto verkocht omdat die echt anders was dan wat ik mijzelf van te voren voorstelde. De keuze om nu de 4C te kopen is omdat werk en privé gescheiden worden qua vervoer. Vrij rationeel nog dus winking smiley
Anonieme bezoeker
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
28-12-2017 15:51
Autobedrijf Terpstra (Audi- en VW specialist) krijgt trouwens een Mito met 135pk binnen, is dat niet de auto die je zocht?

[www.autobedrijfterpstra.com]
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Ik snap de overwegingen nog niet helemaal, maar fascinerend vind ik het wel. Vaak denk je met liefhebber auto's dat iedereen overtuigt is van wat die koopt, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.

Jawel hoor, zeer overtuigd. Ik heb met overtuiging een SL gekocht. En eerder met overtuiging een 750iL, een M5, een W123, een W124, een W201, een E36 en nog zo het een en ander. En met evenveel overtuiging zou ik een E30, een Citroën XM, een Volvo 850, een E46, een Alfa 156 of een Golf VR6 kunnen kopen. Maar dan moet er wel eerst iets anders weg.
Zo leer ik ook nog eens wat bij zeg. Het beeld van de fijnproevers zoals ik die zag was toch anders dan het 'all you can eat' gehalte hierboven grinning smiley
Had altijd het beeld dat het voor die mensen een droom was om in een bepaald model te rijden, dan bij het fijnste van het fijnste uitkomen en er jaren gelukkig mee zijn (die zullen er ongetwijfeld ook tussen zitten).
Daarnaast zijn er wel veel klanten van Marco hier, scheelt hem koffie zetten smileys with beer
Quote
Snipe
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Ik snap de overwegingen nog niet helemaal, maar fascinerend vind ik het wel. Vaak denk je met liefhebber auto's dat iedereen overtuigt is van wat die koopt, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.

Jawel hoor, zeer overtuigd.

Hier idem. Ik heb plezier gehad van elke auto die ik reed. Er zat geen miskoop tussen, ik reed in al mijn jongensdromen en ik heb geleerd dat een Teutoon voor mij fijner is dan een Daimler.
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Quote
Aras
Quote
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Dank voor de toelichting! Ik snap de overwegingen nog niet helemaal, maar fascinerend vind ik het wel. Vaak denk je met liefhebber auto's dat iedereen overtuigt is van wat die koopt, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn.
Volgens mij een beetje hetzelfde als wat jij doet. Regelmatig je hart volgen en gewoon weer iets leuks/leukers kopen.

Maar toch heb ik nog nooit een auto verkocht omdat die echt anders was dan wat ik mijzelf van te voren voorstelde. De keuze om nu de 4C te kopen is omdat werk en privé gescheiden worden qua vervoer. Vrij rationeel nog dus winking smiley
Ook voor ons vrij rationeel hoor. Mijn afschrijving was nagenoeg nihil. De enige auto waarvan ik echt spijt heb dat ik hem weg gedaan heb is de SEC. Die had ik tot in lengte van dagen moeten houden.
Quote
Breinstein
Het beeld van de fijnproevers zoals ik die zag was toch anders dan het 'all you can eat' gehalte hierboven grinning smiley
Had altijd het beeld dat het voor die mensen een droom was om in een bepaald model te rijden, dan bij het fijnste van het fijnste uitkomen en er jaren gelukkig mee zijn (die zullen er ongetwijfeld ook tussen zitten).

Nou, dat gedeelte van die droom en het fijnste van het fijnste klopt helemaal. Van alle dúizenden auto's die in de loop der jaren op de markt zijn verschenen, heb ik er alles bij elkaar zo'n twintig gehad. Net zoals er dúizenden restaurants zijn, maar alles bij elkaar ben ik misschien twintig keer in een sterrentent geweest. Maar die twintig bezoeken maken het nog geen 'all you can eat'-ervaring.
Over youngtimers gesproken, ik kwam deze net nog eens tegen: Audi V8 en V8 Lang
Lekker fout bijpassend muziekje eronder. Ja, hier word ik erg blij van cool smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2017 20:39 door Roy R.
Quote
Phaeton V8
Autobedrijf Terpstra (Audi- en VW specialist) krijgt trouwens een Mito met 135pk binnen, is dat niet de auto die je zocht?

[www.autobedrijfterpstra.com]

Dat zou wel eens een interessante kunnen zijn, alhoewel ik eigenlijk kijk naar ongeblazen versies. Maar verder voldoet die wel aan de specificaties. Ik ga eens even kijken wanneer de foto's binnen zijn. thumbs up
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-12-2017 10:57
Teutoons dilemma: Audi S8 D2 of BMW 630Ci?
Ai, lastig. Zelf zou ik de S8 pakken, al is het maar omdat ik daar nog nooit in gereden heb. Maar zo'n 630 is wel een snoepje.
Ik heb persoonlijk een zwak voor de D2.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-12-2017 11:07
Ik vind het al zo'n oubollig model, inmiddels. Of mag ik dat niet zeggen met een uitgesproken voorliefde voor bejaarde taxi's?
Quote
funf
Ai, lastig. Zelf zou ik de S8 pakken, al is het maar omdat ik daar nog nooit in gereden heb. Maar zo'n 630 is wel een snoepje.

Daar sluit ik me bij aan. Die zes-in-lijn ken ik inmiddels wel. grinning smiley
Quote
500 E
Teutoons dilemma: Audi S8 D2 of BMW 630Ci?

Audi S8, zonder twijfel.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-12-2017 12:07
Qua motor is het een no-brainer. Dan de S8. Maar ik vind een Audi zó onmetelijk saai. Vrijwel iedere Audi. Ik reed er net in, deed mijn ogen dicht - heel eventjes maar - en dacht: jezus, wat fijn. Ik open mijn ogen en kijk om me heen en denk: jezus, wat grijs.
Anonieme bezoeker
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-12-2017 12:26
Quote
500e
ik open mijn ogen en kijk om me heen en denk: jezus, wat grijs.

Grijs leer? Is niet zo mooi in een S8, liever zwart of cognac.
Volgens mij weet je het dan. Over de 630 Ben je veel enthousiaster!
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-12-2017 12:37
Quote
Phaeton V8
Quote
500e
ik open mijn ogen en kijk om me heen en denk: jezus, wat grijs.

Grijs leer? Is niet zo mooi in een S8, liever zwart of cognac.

Er zit zwart Recaro in. Maar toch stemt het me grijs.
Ik had je toch een mooie kleur gestuurd? Niet iedere Audi is grijs.
Quote
500 E
Er zit zwart Recaro in. Maar toch stemt het me grijs.

Een auto die een beetje bij je leeftijd past, ook wel eens leuk...grinning smiley
Quote
500 E
Quote
Phaeton V8
Quote
500e
ik open mijn ogen en kijk om me heen en denk: jezus, wat grijs.

Grijs leer? Is niet zo mooi in een S8, liever zwart of cognac.

Er zit zwart Recaro in. Maar toch stemt het me grijs.

Ik zit er ook niet helemaal objectief in moet ik je bekennen, ik vind het een icoon. Het was indertijd mijn absolute droomauto.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
29-12-2017 14:57
Icoon. Dat is het wel ja. Ik kan me het 'mierenlokdoosjes spotten' nog wel herinneren. En met de vijftig in zicht, funf...;-)
[

[/quote]Ook voor ons vrij rationeel hoor. Mijn afschrijving was nagenoeg nihil. De enige auto waarvan ik echt spijt heb dat ik hem weg gedaan heb is de SEC. Die had ik tot in lengte van dagen moeten houden.[/quote]

Marco heeft al een tijdje een hele mooie SEC staan, maar ik neem aan dat je dat wel wist?
Uiteraard is die SEC hier al eens getoond en besproken, en ook de prijs van de wagen. Die is namelijk flink hoger dan de SEC prijzen toen Michel die van hem nog had. En dat zal ook zijn punt zijn als hij zegt dat ie de wagen nooit weg had moeten doen, goede exemplaren zoals die van Michel1975 zijn sinds die tijd nogal in waarde gestegen.
Quote
BENZine
Uiteraard is die SEC hier al eens getoond en besproken, en ook de prijs van de wagen. Die is namelijk flink hoger dan de SEC prijzen toen Michel die van hem nog had. En dat zal ook zijn punt zijn als hij zegt dat ie de wagen nooit weg had moeten doen, goede exemplaren zoals die van Michel1975 zijn sinds die tijd nogal in waarde gestegen.
Klopt helemaal. Overigens zonder het exemplaar bij Marco te kort te doen ga ik voor de Mopf. Ik had hem niet alleen vanwege de prijstoename moeten houden maar gewoon omdat het inderdaad een droomauto was. Als kind zijnde riep ik altijd dat ik ooit een SEC wilde hebben.
Quote
500 E
Van de tien auto's gaan er 4 per App of mail. Ik ben zelf ook wel een impulskoper en als ik weet dat ik niet belazerd wordt dan kan ik ook snel schakelen. Ik kocht ooit een GT2, ongezien, aan de telefoon. Tussen Utrecht en Amersfoort in een BMW 750:-) Het is een fijn idee dat mensen je dat vertrouwen gunnen. Aan mij de taak om dat niet te beschamen. Ik moet er wel bij vertellen dan ik mensen uitnodig voor een kennismaking als ik twijfel. Niet aan de auto, maar aan de mensen.

Mooi verhaal (ook op je blog trouwens). Prachtig dat wederzijdse vertrouwen! thumbs up
Quote
michel1975
Als kind zijnde riep ik altijd dat ik ooit een SEC wilde hebben.

Dat riep ik altijd over de SL (107) grinning smiley.
Die heb ik nu bijna 6 jaar en ik waag het niet om hem weg te doen. Ik zal het mezelf waarschijnlijk nooit vergeven grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-12-2017 08:37 door BENZine.
Quote
BENZine
Quote
michel1975
Als kind zijnde riep ik altijd dat ik ooit een SEC wilde hebben.

Dat riep ik altijd over de SL (107) grinning smiley.
Die heb ik nu bijna 6 jaar en ik waag het niet om hem weg te doen. Ik zal het mezelf waarschijnlijk nooit vergeven grinning smiley
Je hebt hier het voorbeeld voor je hoe je het niet moet doengrinning smiley
Ik leer mijzelf wel steeds beter kennen wat autovoorkeur betreft. Zo zal ik nooit meer een auto zonder schuifdak kopen, weet ik dat ik mij het beste kan beperken tot Mercedes Benz en BMW, en ben ik er ook achter gekomen dat het eigenlijk volslagen kolder is om elke 3 a 4 jaar weer veel geld stuk te slaan op een nieuwe auto. Mijn BMW F11 heb ik volgende maand alweer 7 jaar, en ik heb er nog evenveel plezier van als na 2 jaar. Eigenlijk nog meer plezier, want het gevoel om veel goedkoper te rijden en meer aan andere zaken te kunnen besteden draagt ook bij.

Voorwaarde is natuurlijk wel dat een auto goed moet bevallen, was dat niet zo dan had ik het geen 7 jaar volgehouden. En bijkomend punt is dat ik veel nieuwe auto’s momenteel geen of weinig verbetering vind t.o.v. hun voorgangers, waardoor de koopdrang bij mij veel lager is dan voorheen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.