Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Gepost door Icebrain 
Post Sport Leicht z'n prachtige Mercedes, gaan ze vervolgens weer vrolijk over op een Golfje Cabrio... eye rolling smiley

Ik kom wel weer terug over een paar weken.. winking smiley
Prachtig ding SL, velours stof is eigenlijk zo veel fijner dan leer thumbs up

Quote
HarmenA
Post Sport Leicht z'n prachtige Mercedes, gaan ze vervolgens weer vrolijk over op een Golfje Cabrio... eye rolling smiley

Ik kom wel weer terug over een paar weken.. winking smiley

nou, dag dag dan maar.
Niks mis met een golfje cabrio, ik kan me nog herinneren dat ik in 90 of 91 met mijn moeder bij de dealer was, waar een splinternieuwe witte/witte golf 1 quartet cabrio stond, als kind vond ik dat een supergaaf ding. zoiets dus

Nog wat plaatjes voor de liefhebbers:



Leeslampje voor mijnheer de directeur


Onvoorstelbaar gaaf chroomwerk na 44 jaar...






Koplampwissers, vrij zeldzaam op een W116
Die ziet er echt uit als nieuw, wow, echt een hele mooie auto.

en daarom ga ik niet naar degelijke dealers, dan zou ik me ook niet kunnen inhouden grinning smiley
Wat een heerlijk puur en fris ding die W116. thumbs up

Quote
Sport Leicht
Golf 1 niet, Golf 3 wel. Lekker karretje, was ook met 1.8 motor (had elke Golf Cabrio niet een 1.8?). Motortje klonk ook lekker vond ik.

Golf 3 1.8 ken ik aardig goed, zijn fijne wagentjes idd.

Zoiets wat Gullwing post is inderdaad waar ik naar kijk, met de dikke bumpers voor het betere eind 80/begin 90 gevoel. De late zijn allemaal 1800's lijkt erop.

@HarmenA,

Dik spul vind ik ook leuk maar juist zo een basic Golfje lijkt me wel geinig om naast het serieuze dagelijks vervoer te zetten. Zodra we een keer tegen een leuke ruime stalling aanlopen die te koop is kan er mooi een 911 naast.

@500E,

Ik spot de S212 inderdaad nog verdacht vaak, geniet van de nieuw gevonden rust. Je blijft alsnog voorlopig regelmatig in Limmen te vinden? Ik ervaar elke dag zelf hoe fijn het is een job te hebben waarbij je je werk niet mee naar huis neemt (en de vergoeding nog steeds meer dan acceptabel).



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2021 22:24 door buitengaats.
Wat een geweldige Benz Sportleicht, heel uniek in deze nette staat gezien zijn bouwjaar.
Heel veel plezier ervan.

Denk een verstandige keus Marco, de autohandel is bijzonder grillig, helemaal met zo'n ruk beleid vanuit Brussel die volop aanstuurt op EV.
Het gaat echt niet leuker worden de komende jaren vrees ik.
Dat leeslampje in die Benz! Gaaf!

Die Golf cabrio is ook leuk. Ik heb meerdere Golfjes gehad, maar nooit een mk1 en nooit een cabrio. Heb 'm regelmatig overwogen maar de echte klik lijkt te ontbreken.
Zo'n late blauwe op de Avus velgen is wel leuk!
Golfjes 1 zijn sowieso leuk!
Die blauwe van de advertentie knap ik alleen wel op af. Duplicaatcode 2....alhoewel het niet ernstigs hoeft te betekenen zou ik mij daar enorm aan storen.
Quote
Sport Leicht
Leeslampje voor mijnheer de directeur

Haha, geweldig! Wat heb je toch een mooi exemplaar te pakken. En dan moet de 560 SEL nog komen.smileys with beer
Afgelopen 2 weken het nodige gedaan aan de Z4.

- Vers gespoten breedset style 107 velgen eindelijk gemonteerd.
-Vers rubber rondom Michelin Pilot sport 4
-Uitgelijnd
-Nieuwe originele voorruit gemonteerd bij de Bmw dealer
-Rechter portier gespoten ivm roestvorming

Wat een genot deze banden!! zoveel meer comfort nu dan die klote RFT banden die er eerst onder zaten, echt vreselijk icm een M sport onderstel.
Vandaag is dan eindelijk mijn nieuwe originele voor ruit gemonteerd bij de Bmw dealer, stond al 1.5 maand in backorder.
Ook mooi nieuw raamrubber rondom.

Spuitklusje aan de deur ivm had ik even niet op gerekend, dat was echt wel even een dompertje en een dure ook, maar ach we willen het goed en netjes hebben.
Technisch is de wagen ook fris en up to date, afgelopen maart zijn de olie/filters vervangen.
Dus we kunnen lekker het voorjaar in hoop ik binnenkort! echt zin in.
Heb vanaf 3e week Mei 4 weken vakantie en mijn plan is veel toeren en mooie dagtochtjes maken.
En met een beetje geluk nog 2/3 dagen de Eiffel/Ardennen in.

Ook nog wat foto's van de afgelopen dagen.
20210419_124745 by bofkont OEM, on Flickr
20210419_190928 by bofkont OEM, on Flickr
20210419_124729 by bofkont OEM, on Flickr



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-04-2021 21:16 door Bofkont 350.
@ Funf: Ik vind het leeslampje ook wel een leuk detail, hoewel het eigenlijk een wat knullig dingetje is en geen origineel MB accessoire. Maar het zal er vanaf het begin in hebben gezeten en het zal vast betekenen dat de 1e eigenaar zich vooral liet rijden in de auto. Het zal dus vast een grote baas zijn geweest, of misschien een politicus.

Hier hetzelfde leeslampje in de Peugeot 604 van Jacques Chirac


Ik ben dus de 3e eigenaar van de auto, en heb inmiddels de contactgegevens van de 2e eigenaar. Wellicht kan ik via hem ook iets te weten komen over de 1e eigenaar, altijd leuk om de historie compleet in beeld te hebben bij een 44 jaar oude auto.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-04-2021 22:22 door Sport Leicht.
@ Bofkont: Ziet er goed uit! Mooi dat alles gelukt is zo voordat het seizoen echt begint thumbs up
Quote
Bofkont 350
-Rechter portier gespoten ivm roestvorming
Oh boy, kleurverschil ? eye popping smiley
Quote
Gullwing
Quote
Bofkont 350
-Rechter portier gespoten ivm roestvorming
Oh boy, kleurverschil ? eye popping smiley

Gelukkig is het het rechter portier. Dat zie je niet altijd.

Maar dit is het begin van het einde. De zoektocht naar een perfecte Z4 kan beginnen. drinking smiley
Haha dank mannen big smile smiley
Kleurverschil is er gelukkig niet.
Prachtige velgen Bofkont! De mooiste onder een Z4!
Quote
Bofkont
Ook nog wat foto's van de afgelopen dagen.

Woco! Hele fijne bandenboer is dat!

Mooi Bofkont, het grote genieten kan beginnen. thumbs up
Dankje Sport Leicht , ja wil nu eerst even een tijdje genieten van de wagen.

Twix haha big smile smiley
Die bestaat helaas niet is mijn ervaring inmiddels wel, ouwe meuk is de E85 Z4, dit is ook echt mijn allerlaatste.
Deze nog netjes maken en dan is het echt gebeurd, dan gaat deze jongen wat een nieuwere auto rijden, denk ik drinking smiley

Thx Barri, dat vind ik dus ook smileys with beer

Goed gezien W212, kom ik al jaren!
Heel fijn adres en echte vaklui, niet perse de goedkoopste maar dat vind ik niet belangrijk.
Quote
Bofkont 350
...ouwe meuk is de E85 Z4, dit is ook echt mijn allerlaatste.
Deze nog netjes maken en dan is het echt gebeurd, dan gaat deze jongen wat een nieuwere auto rijden, denk ik drinking smiley

T.z.t. een G29 is ook zeker geen straf cool smiley

G29 Z4, Tja weet het niet, moet nog even rijpen voor mij denk ik.
Interieur vind ik geweldig, maar de auto zelf met al die rare vouwtjes vind ik nog niet echt wat.

Over nieuwe auto's gesproken, had een nieuwe 320i mee gisteren als leen auto, stond 700km op de teller.
Een mooie witte afgeladen met opties en M pakket, geweldig interieur/ sport stoelen een geniaal schakelende snelle automaat.
Wat een rust in die auto, en een geweldige weg ligging.
Maar dan die motor en de rest van de beleving., vond het echt nog niet wat, versnellen was meer dan vlot maar je merkt er gewoon niets van.
Een motor die amper geluid maakt etc etc doe mij maar mijn oude beestje, die brult erover big smile smiley
Prachtige wagen Bofkont! Als je dan toch naar de eiffel bent moet je ff appen. winking smiley Dan kom ik je opjagen. Of je komt een bakje koffie doen kan ook!
Haha Thx Nico, moet je hem nog wel even chippen die diesel, anders geef ik je weinig kans drinking smiley
Maar leuke nieuwe aanwinst heb jij ook!
De nieuwe z4 doet me echt niets, vast een heel fijn wagentje, maar het had net zo goed een toyota, oh wacht kia oid kunnen zijn.



thumbs up
Ik moest er eerst ook wat aan wennen maar inmiddels zie ik ze geregeld rijden en vind ik het gewoon een hele fraaie roadster. Lekker kleurtje erop, ik zeg geen nee!
Quote
500 E
Ik rij nu veertien maanden in een S212. Veertien maanden. Wie mij kent weet dat dit ontzaglijk lang is. En hij verveelt me niet. Ik heb de goedkoopste dieselpruttel er in liggen en een handgeschakelde zesbak. Volgens mij ben ik de enige eigenaar van een S212 met een handbak.

Gelukkig heeft de auto een AMG-pakket met AMG-stuur. Dat maakt 'm net even af.

Als je een tijdje S212 gereden hebt dan vergeet je dat er nog zoiets als een W210 of een W211 bestaat (de facelift E500 en de AMG's uitgezonderd natuurlijk). Het is kwalitatief allemaal top en het rijdt vorstelijk. Met de originele motormapping haalde ik 'hypermilend' een verbruik van 3,9 op 100 kilometer. Absurd. Nu, met de 204 pk en 500 Nm onder de kap kom ik nauwelijks hoger dan 4.8 op 100 kilometer maar de veranderde motorkarakteristiek maakt dat ruimschoots goed.

Qua kosten: ik ging er in voor een tweetal luchtbalgen achter (leeftijdsdingetje) a 800,- en een beurt plus APK. Recentelijk was ik do dom om de twee rechter AMG's aan vellen te rijden dus dat betekende een set nieuwe velgen met nieuwe banden a 1.000,- ongeveer. Maar dat is meer schade dan onderhoud. Ik begon op 200.000 en ik sta nu op 236.000 km. Voorlopig blijft ie nog. Ik vermaak me er kostelijk mee.

Gefeliciteerd met de overstap. We hadden het er nog over laatst, kan het goed begrijpen. Ben ook al weer een paar jaar loonslaaf..

Kan heel goed begrijpen dat de W212 handbak diesel bevalt. Mijn opa had (in de jaren 90) een W210 E220 Diesel (geen CDI) met handbak. AMG pannenkoeken eronder, wit. Wat een rust gaf die auto.

Ben van de week ook weer even op internet gaan struinen voor een mogelijke auto. Afgelopen jaar, vanwege corona, thuis gewerkt en leaseauto ingeleverd. Momenteel bezig met een mogelijke andere job, waarbij ik af en toe op verschillende kantoren in het land zou moeten zitten.

Wat komt er voorbij. Een E39 is mijn zwak, ik weet dat ze inmiddels al bejaard zijn maar een E60 heb ik ook gehad en die doet mij toch minder. Een F10 heb ik teveel horror verhalen van gehoord (van de BMW-specialist in de buurt) en is ook midden in z'n 'foute' jaren. De G30 vind ik mooi, maar ik heb weinig trek in die enorme afschrijving.

Tjah. Een W211 dan? Facelift model. Erg mooi, met dakje en stoelverwarming. Ben ik content. Maar een knappe W211 facelift schurkt tegen de prijs aan van een leuke W212. Is die kwalitatief nog goed? Niet zoals bij BMW hard achteruit gegaan (E39-E60-F10 vs W210-W211-W212)? Ik vertrouw een E200K meer dan een E200 CGI.

Eerst maar eens kijken of het doorgaat. drinking smiley En dan kijken of er een leuke EV in de leaselijst zit.. wil het eigenlijk nog niet.

Een E39 met zes in lijn, zag er één in DE staan met 65.000 km en 1e eigenaar. Zou de laatste kans zijn om nog zoiets te rijden..?

------


Wat een prachtige SEL trouwens ! thumbs up



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-04-2021 11:07 door S J 1001.
Fantastische SEL inderderdaad. Merk dat het nieuwe spul me steeds minder doet en ik veel meer kan genieten van dit soort auto's.
Z4 van Bofkont mag er ook wezen. Ziet er werkelijk schitterend uit. Ik neem aan dat je in je vakantie nog een keer in het Vechtdal/Salland komt toeren.

Quote

Die bestaat helaas niet is mijn ervaring inmiddels wel, ouwe meuk is de E85 Z4, dit is ook echt mijn allerlaatste.
Deze nog netjes maken en dan is het echt gebeurd, dan gaat deze jongen wat een nieuwere auto rijden, denk ik

Ook bij een auto van 3 jaar oud zijn er altijd verbeterpunten te vinden hoor.
Quote
Sport Leicht
Ik moest er eerst ook wat aan wennen maar inmiddels zie ik ze geregeld rijden en vind ik het gewoon een hele fraaie roadster. Lekker kleurtje erop, ik zeg geen nee!

Vind ik ook. Sterker: hij staat op de wenslijst. Geweldige auto en het rijdt echt leuk.thumbs up
Quote
Gullwing
deze dan maar?

Zoiets inderdaad, duplicaatcode zit ik zelf niet zo mee. Donkerblauw doet het hier thuis altijd wel goed.

@Bofkont,

Ziet er goed uit de Z4! De PS4 is een top band, nu 28k onderweg met een setje, nog steeds fijn.

@SJ 1001,

Een late W211 kan je prima mee aankomen. Heb in twee jaar nog niets spannends meegemaakt, maar n=1 natuurlijk. Diesel of benzine?
Thx Kristian, heb je natuurlijk ook gelijk in.
Als ik daar in de omgeving ga toeren doe ik je een PB, leuk thumbs up

Thx Buitengaats,

Ja echt top bandje hoor, bijzonder blij mee.
Vanmiddag even de 116 uitgelaten, stonden we ineens oog in oog met z’n oudere broer. Uiteraard er even naast geparkeerd voor een plaatje.



Ik zou wel voor een setje nieuwe kentekenplaten gaan: een GAIK lettertype op een blauwe plaat zou mij storen smiling smiley
Wat een bijzondere hoofdsteunen trouwens. Dat hadden BMW's ook, toch? Is het iets van die tijd, met die punten?
Quote
Barri
Ik zou wel voor een setje nieuwe kentekenplaten gaan: een GAIK lettertype op een blauwe plaat zou mij storen smiling smiley
Wat een bijzondere hoofdsteunen trouwens. Dat hadden BMW's ook, toch? Is het iets van die tijd, met die punten?

Als jij die platen weet te vinden dan houd ik mij aanbevolen. Ik wilde namelijk geen kleinere oldtimerplaten maar de normale grote maat 52x11. Dat is ook zoals de donkerblauwe platen in de jaren 70 waren, en zo passen ze ook op de originele RVS onderplaten (die nog netjes op de auto zaten). Ik kon 1 bedrijfje vinden die ze maakt, echter wel met GAIK letters (heel storend vind ik het overigens niet).

Dit model hoofdsteunen worden ook wel Hasenohren genoemd, BMW had destijds ook een soortgelijk model.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-04-2021 21:34 door Sport Leicht.
Waren die hoofdsteunen standaard?

Jammer dat de lichtblauwe platen niet meer gemaakt worden he.
Maar ik snap je punt inderdaad mbt het formaat.
Er was maar 1 model hoofdsteun, en die waren voorin standaard en achterin een optie.

Hoofdsteunen achterin de auto wel af, zonder ziet het er wat kaal uit. Mooi dat ze er bij deze wel in zitten want de 116’s hebben het niet.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-04-2021 21:21 door Sport Leicht.
Hele mooie W116, aparte combinatie ook!

Ik heb in een soort van terugblik op mijn koop-en verkoop beslissingen wat 'ex-auto research' gedaan en stuitte daarbij op mijn ex E38 750i die ik zo'n 10 jaar geleden verkocht heb. Zoals een zeer vermogende vriend van mij en autoverzamelaar destijds al zei: zo'n BMW moet je na een ton kilometers weg doen want dan begint het gezeik blijkt dus geheel te kloppen. Ook ik had met de auto wat issues gehad waardoor ik op dit forum best kritische geluiden heb laten horen over de kwaliteit van de E38 (en de hier alom bejubelde E39). Maar wat een problemen heeft die auto inmiddels gekend ondanks de relatief beperkte kilometerstand. Onvoorstelbaar gewoon. Mijn aanvankelijke idee van enige spijt heeft dus plaatsgemaakt voor opluchting dat ik het goed heb gedaan! Wellicht dat een eenvoudigere basis-uitvoering een ander beeld had laten zien, maar wat dus bevestigd wordt is dat wat er op zit ook stuk kan en ook stuk gaat. Ook werd duidelijk het bijkomende probleem dat de echte specialistische knowhow voor onderhoud en herstel van dit soort ingewikkelde auto's erg schaars (geworden) is.
Dat lijkt inderdaad wel een dingetje te zijn bij BMW’s als ze wat ouder worden. Zelf heb ik een E61 530d gehad en verkocht toen ie 6 jaar oud was. Van de volgende eigenaar van die auto hoorde ik dat ie er dikke problemen mee heeft gehad met enorme kosten.
Daarna een F11 528i 6-cilinder, een hele fijne auto die ik 7 jaar met veel plezier heb gereden. Maar toen kwamen wel de problemen, waarbij een flink olieverbruik bij mij de doorslag gaf om de auto in te ruilen. Viel mij wel tegen, de auto reed zo fijn dat ik hem nog best een paar jaar langer had willen aanhouden. Maar op een 8k kostende motorrevisie zat ik natuurlijk niet te wachten.
Logisch dat je dan inderdaad afscheid neemt. De E350 van mijn vader staat inmiddels op 285.000 km en grote kosten zijn uitgebleven. Luchtvering achter, remleidingen en van de week een pakking van het inlaat spruitstuk. Dat is het wel eigenlijk de laatste 200.000 km.
Een Mercedes kan uiteindelijk toch makkelijker hogere kilometerstanden aan dan een BMW, gemiddeld genomen zo leert mijn ervaring. Van mijn E88 118i was vorig jaar de cardan stuk bij 100.000 km. De BMW garage keek er niet van op, komt vaak voor schijnt. In mijn ogen mag zoiets bij een normale rijstijl nooit stuk gaan bij zo'n auto.
De Cardanas of de Hardyschijf? Bij oudere Volvo's waren de kruiskoppelingen in de cardanas een standaard vervangingsonderdeel, bij BMW's de Hardyschijf.
Cardan....differentieel dus.
Tsja, die mogen bij normaal gebruik en onderhoud toch wel 500k mee gaan.....
Quote
Sport Leicht
Dat lijkt inderdaad wel een dingetje te zijn bij BMW’s als ze wat ouder worden. Zelf heb ik een E61 530d gehad en verkocht toen ie 6 jaar oud was. Van de volgende eigenaar van die auto hoorde ik dat ie er dikke problemen mee heeft gehad met enorme kosten.
Daarna een F11 528i 6-cilinder, een hele fijne auto die ik 7 jaar met veel plezier heb gereden. Maar toen kwamen wel de problemen, waarbij een flink olieverbruik bij mij de doorslag gaf om de auto in te ruilen. Viel mij wel tegen, de auto reed zo fijn dat ik hem nog best een paar jaar langer had willen aanhouden. Maar op een 8k kostende motorrevisie zat ik natuurlijk niet te wachten.

Dat klinkt inderdaad niet best. Ik hoor die verhalen over de zescilinders uit de F10 en F11 overigens meer. Wel opmerkelijk. Zelf heb ik een paar BMW's probleemloos naar wat hogere kilometerstanden gestuurd. Eigenlijk geen gekke dingen gehad. Maar ja, je kunt het slecht treffen.
Quote
FH163500
Hele mooie W116, aparte combinatie ook!

Ik heb in een soort van terugblik op mijn koop-en verkoop beslissingen wat 'ex-auto research' gedaan en stuitte daarbij op mijn ex E38 750i die ik zo'n 10 jaar geleden verkocht heb. Zoals een zeer vermogende vriend van mij en autoverzamelaar destijds al zei: zo'n BMW moet je na een ton kilometers weg doen want dan begint het gezeik blijkt dus geheel te kloppen. Ook ik had met de auto wat issues gehad waardoor ik op dit forum best kritische geluiden heb laten horen over de kwaliteit van de E38 (en de hier alom bejubelde E39). Maar wat een problemen heeft die auto inmiddels gekend ondanks de relatief beperkte kilometerstand. Onvoorstelbaar gewoon. Mijn aanvankelijke idee van enige spijt heeft dus plaatsgemaakt voor opluchting dat ik het goed heb gedaan! Wellicht dat een eenvoudigere basis-uitvoering een ander beeld had laten zien, maar wat dus bevestigd wordt is dat wat er op zit ook stuk kan en ook stuk gaat. Ook werd duidelijk het bijkomende probleem dat de echte specialistische knowhow voor onderhoud en herstel van dit soort ingewikkelde auto's erg schaars (geworden) is.

Een 728i E38 zal ongetwijfeld wat minder gecompliceerd zijn dan een 750i. Dat verhaal van jouw vriend heb ik overigens ook meer gehoord. Afscheid nemen bij een ton, daarna komen de problemen. Dat zou dan met name bij de achtcilinder en de twaalfcilinder zijn. De 728i ken ik als een probleemloze kilometervreter die met regulier onderhoud goed naar de 300K kilometers te sturen was. Maar ja, die zescilinders leverden in latere modelseries dus ook problemen op.

Ben benieuwd hoe dat met de huidige generatie zit. Ik ga het in elk geval niet zelf testen, over een jaar of twee/drie ruil ik hem wel weer in.
Ik heb er niet heel veel ervaring mee, maar ik werd bij de BMW (E39) vooral gek van alle rubbertjes, draagarmen en dat soort onderstel gerelateerde zaken. Dat bleef maar door gaan. En ook wel wat elektronische dingen, de CV, de achterruitenwisser, pixels enzo, allemaal ook wel vaak voorkomend, maar dat onderstel viel echt op. Bij de Mercedessen geen last van gehad.
Hoop dat dit soort ellende me bij een relatief 'simpele' 320i bespaard blijven. 47k op de teller en gelukkig nog een jaar Premium Selectie garantie dus zal nog wel tijdje goed gaan.
Quote
funf
... Dat klinkt inderdaad niet best. Ik hoor die verhalen over de zescilinders uit de F10 en F11 overigens meer. Wel opmerkelijk. ...
en de 8 cilinders uit de f10, maar tja, die zul je in nederland ook niet veel aantreffen grinning smiley

Ik heb wel het idee dat BMW echt precies uit calculeert hoe lang iets mee kan gaan. Vanaf de 5 serie wordt toch niets prive gekocht (nieuw). Prima als het dan na 8-10 jaar uit elkaar valt. Mocht een particulier nog zo;n oud ding rijden, dan brengen ze die ook niet meer bij de BMW dealer en verdienen ze toch niets. Dan beter bij de verkoop wat centen besparen.
Quote
Gullwing
Quote
funf
... Dat klinkt inderdaad niet best. Ik hoor die verhalen over de zescilinders uit de F10 en F11 overigens meer. Wel opmerkelijk. ...
en de 8 cilinders uit de f10, maar tja, die zul je in nederland ook niet veel aantreffen grinning smiley

Ik heb wel het idee dat BMW echt precies uit calculeert hoe lang iets mee kan gaan. Vanaf de 5 serie wordt toch niets prive gekocht (nieuw). Prima als het dan na 8-10 jaar uit elkaar valt. Mocht een particulier nog zo;n oud ding rijden, dan brengen ze die ook niet meer bij de BMW dealer en verdienen ze toch niets. Dan beter bij de verkoop wat centen besparen.
Ik denk dat dat bij elk merk zo gaat: de boekhouders regeren. De tijden van de W123/W124/Golf 2 komen niet meer terug... cool smiley
En waarom zouden ze ook?
Een auto maken die 30 jaar meekan? Vrijwel niemand wil met een 10-15 jaar oude auto rondrijden tegenwoordig. Uitgezonderd enkele Nederlandse ondernemers door die merkwaardige "youngtimer" regeling.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.