Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Gepost door Icebrain 
Bofkont 350
... maar helaas toch ook 2 druipers in de voorste velgen, het zal ook eens in 1x goed gaan nut smiley
Dus die moeten opnieuw, ....

ah, Bofkont is weer toe aan een nieuwe auto ...

Bofkont 350
...
Nu weten jullie van mijn grote voorliefde voor de SL R230, en laat nu ...

lol, yup
R230 heb ik ook altijd mooi gevonden, mooier dan de opvolgers iig (al hebben die wel weer een fraaier interieur)
Zeker een grijze met rood leer thumbs up

thumbs up
Beste Gullwing,

haha dat zou je idd wel denken, maar niets is minder waar.
Ben eigenlijk niet eens op zoek de SLK bevalt echt geweldig!, maar dit is een prachtig buitenkansje, een frisse originele R230 SL en die ik ook nog eens kan betalen zijn er niet bar veel van.
Eigenlijk is het gekkenwerk, een lomp zware auto vol gecompliceerde techniek, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan smileys with beer
Mijn grote wens is nog altijd zo'n geweldige wagen voor een tijdje te rijden.

Maar nogmaals niets is zeker, ik ga de SLK zeer zeker niet weggeven, die kan zo de showroom in.
Echt alles is gedaan aan die wagen afgelopen jaar.

Ja dat rode interieur is geweldig in combinatie met zilvergrijs!!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2018 14:20 door Bofkont 350.
Lees nu pas eea over Amerika, het is een heel ander land en de regeltjes veranderen nogal per staat. De huizenprijzen zijn ook erg per regio / staat afhangkelijk, LA / SFO en minder dan $500k is een duiventil, waar je in Chicago nog een aardige townhouse voor kan krijgen.

California / Florida is natuurlijk erg leuk om te gaan bezoeken, Texas is ook mooi, denk aan Austin / San Antonio, ja New Orleans is ook gaaf voor een paar dagen. Rij door Mississippi en Alabama en door naar de Carolina’s, je zoet veel moois, maar ook de armoede. Maar overal vriendelijke mensen, overal. Je kan het oppervlakkig noemen, maar daar begint het wel mee. Na bijna 8 jaar in de VS te hebben gewoond kan ik zeggen dat het leven mij daar beter beviel. Ja, je verdiensten zijn heel erg belangrijk, je uitgaven aan belastingen lijken niet al te veel, maar betaalde netto wel 2.5% “woz” aan de locale gemeente, een bak geld per maand voor de ziektekosten, met als voordeel een bibliotheek die pizza serveerde als er een studieavond was voor scholieren, veel en behulpzame politie, geen wachtlijsten voor een MRI, wegen snel schoon na een sneeuwbui en wat al niet meer.

En de vrienden, nog wekelijks contact mee, het is echt, je moet elkaar leren kennen.
A3-White
Lees nu pas eea over Amerika, het is een heel ander land en de regeltjes veranderen nogal per staat. De huizenprijzen zijn ook erg per regio / staat afhangkelijk, LA / SFO en minder dan $500k is een duiventil, waar je in Chicago nog een aardige townhouse voor kan krijgen.

California / Florida is natuurlijk erg leuk om te gaan bezoeken, Texas is ook mooi, denk aan Austin / San Antonio, ja New Orleans is ook gaaf voor een paar dagen. Rij door Mississippi en Alabama en door naar de Carolina’s, je zoet veel moois, maar ook de armoede. Maar overal vriendelijke mensen, overal. Je kan het oppervlakkig noemen, maar daar begint het wel mee. Na bijna 8 jaar in de VS te hebben gewoond kan ik zeggen dat het leven mij daar beter beviel. Ja, je verdiensten zijn heel erg belangrijk, je uitgaven aan belastingen lijken niet al te veel, maar betaalde netto wel 2.5% “woz” aan de locale gemeente, een bak geld per maand voor de ziektekosten, met als voordeel een bibliotheek die pizza serveerde als er een studieavond was voor scholieren, veel en behulpzame politie, geen wachtlijsten voor een MRI, wegen snel schoon na een sneeuwbui en wat al niet meer.

En de vrienden, nog wekelijks contact mee, het is echt, je moet elkaar leren kennen.
GW had het ook al een keer genoemd. De MSM roeptoeterd dat Amerika helemaal verloren is onder Trump en Macron werd bewierookt. We hebben inmiddels allemaal de beelden uit Parijs gezien.
Ik heb echt wel een zwak voor de Amerikanen en die oppervlakkigheid die hier af en toe geopperd wordt is doorgaans je reinste onzin. De Amerikanen die ik heb leren kennen zijn alles behalve oppervlakkig. Ik zou er wel kunnen wonen. Maar het is wel het land van The American dream. Kan je niets dan wordt het ook niets.

Bofkont 350
Beste Gullwing,

haha dat zou je idd wel denken, maar niets is minder waar.
Ben eigenlijk niet eens op zoek de SLK bevalt echt geweldig!, maar dit is een prachtig buitenkansje, een frisse originele R230 SL en die ik ook nog eens kan betalen zijn er niet bar veel van.
Eigenlijk is het gekkenwerk, een lomp zware auto vol gecompliceerde techniek, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan smileys with beer
Mijn grote wens is nog altijd zo'n geweldige wagen voor een tijdje te rijden.

Maar nogmaals niets is zeker, ik ga de SLK zeer zeker niet weggeven, die kan zo de showroom in.
Echt alles is gedaan aan die wagen afgelopen jaar.

Ja dat rode interieur is geweldig in combinatie met zilvergrijs!!
Wel een 500 toch?
Wel de fijnste motor Michel, ook voor de R129 winking smiley
Maar nee in dit geval een 350, ook mijn voorkeur, niet het kwetsbare en zeer dure ABC systeem.
De M112 3.7 V6 met 245pk/350nm is meer dan voldoende voor deze auto.
Mooie auto's worden mooi vies. drinking smiley

Leuke plannen weer Bofkont!
Persoonlijk vind ik de R230 de minst mooie SL van allemaal, al is ie er met de mopf wel zeer op vooruit gegaan. Met een pré-mopf met de aan elkaar geplakte ronde koplampjes hoef ik thuis niet aan te komen, die vinden ze unaniem lelijk grinning smiley. Maar goed, het is wel een SL en daarmee zoals elke SL een bijzondere Mercedes, en het zal ongetwijfeld vorstelijk rijden.
Wat is de kleurstelling van de wagen ik kwestie? Succes met de overwegingen thumbs up.
W212
Mooie auto's worden mooi vies. drinking smiley

weekendje Ardennen? Mooi issie. En vuil ook...winking smiley
Haha, nee. Paar weken woon-werk. Beetje pekel, beetje klei. cool smiley

Overigens een ruim jaar onderweg met deze auto. Bevalt prima. Geen kik gegeven, behalve dat vage trilling verhaal, maar dat is goed opgelost gelukkig. Fijn om dan bij een Mercedes dealer te zitten, maar dat zal, zo te lezen hierboven bij Dagdromer, bij BMW ook prima in orde zijn.

De auto is zuiniger dan zijn voorganger, maar dat verschil zit met name in de provinciale wegen en bij écht vol gas (autobahn). Bij stevig doorrijden op de snelweg zit er maar weinig verschil in. Verder is hij wat sneller op de tussensprints, maar boven de 200 (wederom autobahn) wint de E350 makkelijk. Hij blijft nog wel even, ga begin volgend jaar nog even wat tweaken met de chroomstrips, toch wel weer leuk om kleine wijzigingen te doen, frist het een beetje van op.

Uiteraard wel soms een beetje aan het kijken naar de wensen voor een opvolger. Denk dan toch weer aan een E klasse, iets groter, iets meer comfort nog. In ieder geval eentje met de hele riedel van ACC en autonoom-achtig filerijden er op. Het wordt toch wel rap drukker op de weg, lijkt me erg fijn om dat aan boord te hebben. Droom blijft nog altijd de S-klasse. Maar eigenlijk nog niet in verdiept wat nou echt het verschil is in kosten tussen een S 350d of een E350d. Wellicht valt dat best mee. drinking smiley
Beste Benzine,

Ja vorstelijk rijden doet een SL sowieso en zeer zeker bijzonder, ik vind de R230 juist de mooiste van de reeks.
Hoop echt dat het door gaat maar niets is nog zeker, deze week verwacht ik wat duidelijkheid.

Leuke foto W212, mooi dat bord er ook boven haha.
Vieze auto's ben ik sowieso allergisch voor, maar goed dat is mijn tekortkoming grinning smiley
Zeer zeker een prachtige wagen!
W212
Hij blijft nog wel even, ga begin volgend jaar nog even wat tweaken met de chroomstrips, toch wel weer leuk om kleine wijzigingen te doen, frist het een beetje van op.

Is vandaag bij mij gedaan, en daar frist het idd van op. Vooral bij zilver komen de hoogglans zwarte lijsten fraai tot z’n recht, ben heel tevreden met het resultaat.

Ook zijn de Dunlop non-RFT winterbanden gemonteerd op de bestaande 19” AMG wielen. De eerste indruk is heel goed, deze banden rollen veel stiller dan de Michelin RFT zomerbanden en het comfort op klinkerwegen is merkbaar verbeterd.
Blij dus met de updates!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-12-2018 20:07 door BENZine.
Mooie update, BENZine. De auto kan het goed hebben, zeker met zilver. Is hij nu gelijk aan een met het Night pakket of zitten er nog verschillen in?
Bij het Nightpakket zijn ook de spiegels geheel zwart (zwarte kappen, zijn ook los te bestellen), maar ik vind het juist mooier dat die zilver zijn. Steekt mooi af bij de zwarte raamlijsten.
Zeker een knapper upgrade. Altijd mooi als de sierlijsten een contrast vormen met de lakkleur op een auto.
Volgend jaar de 20'' AMG Multispaaks eronder om het af te maken?

Mbt mijn auto, ze hebben de hele ophanging nagemeten en binnen de marges (die BMW aangeeft) wat zitten zoeken. Zo zijn toespoor voor en achter maar ook wielvlucht iets (naar zeggen van de werkplaatschef minimaal) verzet en het is een heel andere auto om te rijden geworden. Veel rustiger en veel beter in staat om 'gecentreerd' te blijven.
Althans dat zeggen de werkplaatschef die een aantal langere ritten heeft gemaakt voor en na de afstelling en mijn vrouw die de auto net heeft opgehaald. Volgens zeggen van de werkplaatschef zou er nog iets te winnen zijn door naar RTF op 19'' te gaan. Ze zijn zelfs bereid -mocht ik nu niet tevreden zijn- tijdelijk een set te lenen om te ervaren. Superaanbod en superservice. Een heel dikke pluim (en normaal noem ik geen namen, maar nu verdienen ze het) voor Dusseldorp in Zwolle.
Heb er zelf nog geen meter mee gereden, ben vanaf vorige week zondag geveld met eerst een stevige griep (waar ik nu herstellende van ben) en daaroverheen een nare ooglidinfectie die autorijden tijdelijk als niet verstandig maakt. Wel erg jammer, we hadden het grotere broertje van mijn auto mee. Een 530i, zelfde kleur net een paar opties meer. Oa de door mij gedroomde 19'' Style 633, nappa-leer, schuifmans en head-up.
Paar dingen die mij opvielen in het ritje van Zwolle naar Dronten wat ik heb gereden met die 530i; Hoewel meer pk's en Nm's voelt deze niet heel veel sneller dan mijn 520i met PPK, nappa-leer is erg mooi persoonlijk vindt ik alleen het dashboard er dan minder uitzien, schuifmans is toch wel lekker en eigenlijk de enige optie die ik echt mis. Wat me verder opviel is dat het leek of de 530i stiller was dan mijn 520i. Met name bij acceleratie was de motor minder hoorbaar. Geen idee of dat komt omdat mijn auto inmiddels een aantal km heeft gereden of dat BMW bewust een 530i anders isoleert. En die Style 633. Tsja, als ik uit het raam keek, kreeg ik alleen maar meer bevestiging voor mijn idee wat ik vanaf begin al heb, in 2019 komt er een set 19'', geeft de auto net even meer uitstraling.
Al met al, dus een goede afloop - hoewel ik ea zelf nog niet heb kunnen testen, maar ik vertrouw op de kennis van de werkplaatschef en de nauwkeurigheid van mijn vrouw. Zelf hoop ik volgende week weer wat kilometers te kunnen maken.
Gullwing
Ibud
... Je hoort vaak mensen zeggen dat het eigenlijk een 3e wereld land is buiten de grote steden maar daar ben ik het niet mee eens....

In Nederland hangt er inmiddels, zeker onder jongeren, een anti amerika sentiment die enkel gebaseerd is op horen zeggen. Velen zijn er nooit geweest, maar hebben wel een oordeel klaar. Als ik mijn mening over Nederland alleen op wat nieuwsberichtjes zou baseren zou ik inmiddels ook denken wat een rare bananenrepubliek daar.

Wij krijgen hier in NL natuurlijk niet alles mee van wat er in de USA speelt. Ik zeg altijd maar, we zien de wereld door een klein gaatje van de kijkdoos, een hele beperkte blik. Maar we kunnen natuurlijk niet helemaal met oogkleppen op lopen, om te negeren wat voor problemen er daadwerkelijk wel in de USA aanwezig zijn. Denk aan een slecht zorgsysteem, laag minimumloon, en slechte bescherming van werknemers. Om over het aantal junkies en racisten nog maar te zwijgen.
Enzo Ferrari

Wij krijgen hier in NL natuurlijk niet alles mee van wat er in de USA speelt.

Ik kijk heel braaf iedere dag op:
[www.nytimes.com]
Dat is al een goed begin! Maar zoals eerder gehaald moet je er voor waken dat je een mening over iets slechts baseert op wat de media de wereld in brengt. Mijn ervaring is dat als je met je eigen poten in een andere samenleving staat, en met de lokale bevolking in gesprek gaat, je pas echt te horen krijgt wat er in zo'n land leeft.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
19-12-2018 15:03
Hoe is het op het front der SL'en, Bofkont?
500 E
Hoe is het op het front der SL'en, Bofkont?
Ow hij is al weer verder dan we allemaal denken. Wat onverwachtgrinning smiley
Beste Marco,

Helaas een kink in de kabel, de desbetreffende SL lekt olie, en men wil eerst precies weten wat er aan de hand is.
Als het tegenvalt willen ze de auto niet zelf verkopen en gaat hij de handel in.
Ik hoop dat ik deze week daar wat meer duidelijkheid over krijg nog, en dan nog de hamvraag wat moet ik toe betalen, dus we zijn er nog lang niet.
Ben niet van plan mijn SLK zo weg te schijten voor weinig, de wagen kan serieus zo de showroom in, uiteraard begrijp ik dat de schoorsteen moet roken bij iedereen, maar het moet wel een beetje interessant zijn voor beide partijen.
Ik verheug me stiekem wel ontzettend op zo'n prachtige SL maar dus niet tegen elke prijs.
Wordt vervolgd!
Het forum is niet echt actief meer volgens mij. Jammer dat Sanoma het moedwillig verpest.
Lastige keuze Bofkont, en zeker nu er gelijk al iets mis blijkt te zijn met de SL. Wellicht valt het allemaal mee en is de olielekkage eenvoudig te verhelpen, maar het kan ook een lastig probleem zijn wat steeds weer de kop kan opsteken. Ik denk dan ook dat je wel een buffertje moet reserveren voor onvoorziene kosten, mocht het tot een deal komen. Bij de SLK moet dat natuurlijk ook (die is ook niet nieuw meer), maar bij de SL moet het buffertje wel wat groter zijn dunkt mij.
Gullwing
Het forum is niet echt actief meer volgens mij. Jammer dat Sanoma het moedwillig verpest.
Klopt. Moet ook zeggen dat ik steeds minder zin heb om zaken te posten. Met die achterlijke captcha is het op je telefoon al bijna niet meer te doen. Kan ook aan mijn ogen liggengrinning smiley
michel1975
Gullwing
Klopt. Moet ook zeggen dat ik steeds minder zin heb om zaken te posten. Met die achterlijke captcha is het op je telefoon al bijna niet meer te doen. Kan ook aan mijn ogen liggengrinning smiley

En dan al die reclame-meuk, waardoor de site ontzettend traag is en je eindeloos lang moet wachten tot een pagina gestabiliseerd is. Tot dat moment verspringt de hele boel voortdurend waardoor je steevast een verkeerde positie aanklikt. Inmiddels al minstens net zo erg als bij de Duitse sites Autobild en AMS thumbs downthumbs down
Bofkont 350
Beste Marco,

Helaas een kink in de kabel, de desbetreffende SL lekt olie, en men wil eerst precies weten wat er aan de hand is.
Als het tegenvalt willen ze de auto niet zelf verkopen en gaat hij de handel in.
Ik hoop dat ik deze week daar wat meer duidelijkheid over krijg nog, en dan nog de hamvraag wat moet ik toe betalen, dus we zijn er nog lang niet.
Ben niet van plan mijn SLK zo weg te schijten voor weinig, de wagen kan serieus zo de showroom in, uiteraard begrijp ik dat de schoorsteen moet roken bij iedereen, maar het moet wel een beetje interessant zijn voor beide partijen.
Ik verheug me stiekem wel ontzettend op zo'n prachtige SL maar dus niet tegen elke prijs.
Wordt vervolgd!

Gisteren werd op Discovery Channel een SLK (deels) gerestaureerd. Vanaf 17.00 uur. Wellicht interessant.
Iemand die deze zaterdag bij Leitner langs gaat? Open dag, las ik.

Ik ben in Nederland, dus twijfel nog om te gaan. Vanuit Limburg aardig stukje rijden, maar er staat momenteel wel veel leuks.
Beste Benzine,

Nee zeer zeker geen lastige keuze, ik heb het volste vertrouwen in dit bedrijf, als zei zeggen dat de wagen goed is geloof ik dat.
Mijn vader is hier al jaren klant en koopt er elke 2 jaar een nieuwe C klasse.
De verkoper ken ik persoonlijk ook heel erg goed, dus dat zit wel goed mag ik hopen.

Een buffer is zeer zeker verstandig met een oude auto, en zeer zeker een SL.
Daarom kies ik ook bewust voor een vroege M112 350 3.7 V6 deze is bijzonder robuust en niet het peperdure ABC veer systeem wat je aardig op kosten kan jagen met wat pech.

Beste Meeuw,

Ja leuke aflevering thumbs up
Is met een 1e serie SLK R170, heb ik al 2 van gehad, projecten heb ik echt geen zin meer in.
Ook een R170 heb ik geen trek meer in, al blijft het voor mij wel de mooiste SLK, maar qua rijden/comfort is de R171 toch echt veel beter

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-12-2018 19:15 door Bofkont 350.
BENZine
michel1975
Gullwing

En dan al die reclame-meuk, waardoor de site ontzettend traag is en je eindeloos lang moet wachten tot een pagina gestabiliseerd is. Tot dat moment verspringt de hele boel voortdurend waardoor je steevast een verkeerde positie aanklikt. Inmiddels al minstens net zo erg als bij de Duitse sites Autobild en AMS thumbs downthumbs down

AdBlock is de oplossing. Niet voor de Capcha, wel voor de reclame.
Helaas dit jaar geen duidelijkheid meer over de SL, het bedrijf heeft het te druk om de wagen goed na te kijken.
Zal dus januari 2019 gaan worden.

Mijn eigen wagen vandaag eindelijk de velgen weer kunnen ophalen, zijn nu eindelijk echt perfect zoals ik ze wil.
Gelijk goed ontvet en in de spray sealant gezet.
Morgen maar eens rustig monteren.

IMG_20181222_154051 by bofkont OEM, on Flickr
Bedankt Piet thumbs up
Ach alles mag en niets moet, dus we zien wel hoe het gaat komen met het SL verhaal.
Belangrijkste is dat het een nette en goede/eerlijke wagen is.

Mweh, kan me nog niet echt overtuigen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-12-2018 23:03 door Gullwing.
Te groot, te lomp, en te zwaar. Zal in een rechte lijn vast wel afgaan alleen ga een keer mee het circuit op en je banden zijn na een ronde of 3 af big smile smiley
Klein overzichtje 2018, heb er nu even tijd voor om het allemaal met die spamcodes en ongein toch te plaatsen...

Begin zomer voor de eerste keer “Nürburgring Classic" bezocht. Best leuk event!
Normaal bezoeken we altijd de Classic GP in augustus. Dat is toch wel een ander kaliber event, drukker maar ook hoger in kwaliteit.

Later dat jaar nog de IJsselclassics gereden.

(Als navigaror in die ene -niet Teutoon- big smile smiley )

Persoonlijk hoogtepuntje; aantal dagen deze M2 op het erf. Erg van genoten.

En als vaste gast -ook in dit jaargetijde, zolang er geen pekel is- mijn E30 Cabrio. Stoelverwarming aan en genieten!

Allemaal een zalig uiteinde en een goed begin.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-12-2018 12:52 door ENTE.
Beste wensen heren. Mooie plaatjes ENTE.

Bij ons gaat dit jaar de gezinscontainer vervangen worden, mevrouw W212 heeft een andere baan per 1 maart. De Superb was een prima reisgenoot, maar de motor was wel erg mager. Hopelijk kunnen we dat een beetje opkrikken, maar hoe en wat is weinig over bekend vooralsnog.

Benieuwd naar de eventuele plannen op autogebied van de anderen hier in Teutonia.
Allen einen guten Rutsch!

Prachtige E30 Ente thumbs up

Bij mij staat er nog steeds een 4-zits cabriolet op de planning, waarbij de voorkeur nog steeds uitgaat naar een A207 Mopf (2013-2017). Het aanbod betreft voornamelijk E200, zowel in NL als in D. Eigenlijk ook ruim voldoende met de 7-traps automaat, maar een E320, E350 of E400 blijft mij toch ook wel trekken. Ook de juiste opties en kleurstelling zijn natuurlijk belangrijk. Ik houd het aanbod in de gaten en zodra er een geschikt exemplaar op mijn pad komt dan hoop ik mijn slag te kunnen slaan.

Verder staan er weer wat verbeteringen aan de R107 op het programma, vooral het interieur (bekleding) wil ik dit jaar (laten) aanpakken.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2019 12:41 door BENZine.
Ook namens mij en achterban een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst.

Autoplannen. Tja. Het sportzwijntje bevalt dermate goed dar die nog wel even blijft. Aan de andere kant komen de kilometers er sluipenderwjis toch vrij vlot bij, zo'n 54k in 17 maanden. Gedachten zijn er dan ook om er een tweede vierwieler bij te nemen, zodat de 1 een beetje gespaard kan worden. Ik begin me toch wel te hechten aan dat ding. nut smileygrinning smiley
Tja, ik heb me zelf voorgenomen geen nieuw/ander voiture aan te schaffen in 2019. Mijn daily tikt vandaag 102.000 km aan en dat is natuurlijk geen enkele reden om na iets meer dan 3,5 jaar te wisselen. Daarbij is wat ik het liefste zou willen dan nu gewoon ook nog te duur. Verstand komt met de jaren winking smiley
Beste wensen allemaal!

Voor mij wordt het op autogebied waarschijnlijk een heel stil 2019.. Het hebben van een auto in London is compleet onzinnig, en de W124 staat fijn in een schuurtje in Litouwen te wachten op andere tijden.

BENZine
Bij mij staat er nog steeds een 4-zits cabriolet op de planning, waarbij de voorkeur nog steeds uitgaat naar een A207 Mopf (2013-2017). Het aanbod betreft voornamelijk E200, zowel in NL als in D. Eigenlijk ook ruim voldoende met de 7-traps automaat, maar een E320, E350 of E400 blijft mij toch ook wel trekken. Ook de juiste opties en kleurstelling zijn natuurlijk belangrijk. Ik houd het aanbod in de gaten en zodra er een geschikt exemplaar op mijn pad komt dan hoop ik mijn slag te kunnen slaan.

Ben je niet bang dat de vorige generatie E tegen gaat vallen, nu je je dagelijks in een nieuwe E verplaatst?

Had laatst een weekendje een E220d cabrio gehuurd. Wat een ontzettend fijn ding om mee onderweg te zijn, en echt een fraai design (vooral dicht, mooier dan de coupe m.i.).
(De sedan eruit, nieuwe E cabrio voor in de plaats; twee vliegen in een klap? smileys with beer)
TYN
Ben je niet bang dat de vorige generatie E tegen gaat vallen, nu je je dagelijks in een nieuwe E verplaatst?

Nee, eigenlijk niet. Waar ik bij de sedan de W213 veel mooier vind dan de W212 is dat bij de cabrio's juist andersom. Daarbij vind ik de A207 iets klassieks hebben met de traditionele klokkenwinkel binnenin en de Ponton-wielkasten aan de buitenkant. Ik zie er zelfs een toekomstige klassieker in die qua looks niet onderdoet voor de A124.
Vanaf deze zijde ook een goed 2019 aan allen toegewenst. Voor zo ver ik nu kan overzien zijn er geen concrete plannen om het wagenpark aan te passen. De PHEV heeft nog tot juli 2020 en de SL bevalt uitstekend. Komt bij dat na 2 bedrijfsovernames het huishoudpotje aardig leeg aan het raken is. Ik verlekker me wel aan jullie aankopen.grinning smiley
Mooie plaatjes Ente thumbs up
Brug met die mooie E30 van je zeer herkenbaar, vlakbij waar je woont toch.
Ben er afgelopen zomer nog langsgekomen met mijn ritje langs de IJssel.

Hoop dat 2019 weer een prachtig cabrio jaar mag worden.
Vandaag de SLK maar eens gewassen onder de carport en voorzien van een laagje bescherming, rijden zal ergens in Maart /april wel weer eens zijn.
Of wellicht ergens deze maand nog om de auto om te ruilen voor de SL R230 die ik op het oog heb, wordt vervolgd!
Iedereen de beste wensen voor 2019!!
Alsnog de beste wensen voor iedereen smileys with beer

Bofkont 350
...
...

Dat was het hier in Spanje vandaag in ieder geval al wel, prachtig warm lente weer. Dat schreeuwt eigenlijk om een Targa drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2019 21:17 door Gullwing.
@Bofkont: klopt helemaal. De kleine Deltawerken noemen wij ze hier...

Verderop in Apeldoorn (wat helaas niet altijd een aanbeveling is...) staat nog een hele fraaie witte te koop.
Leuke enthousiaste verkoper die we altijd tegenkomen op Interclasscis Maastricht. Volgende week is hij er vast weer!

Klik
Gullwing
Alsnog de beste wensen voor iedereen smileys with beer

Bofkont 350
...
...

Dat was het hier in Spanje vandaag in ieder geval al wel, prachtig warm lente weer. Dat schreeuwt eigenlijk om een Targa drinking smiley
Ik zeg babyblauw. Helemaal goed.grinning smiley
Beste Gullwing,

Ik zeg doen !! smileys with beer
Ben jaloers op dat lekkere klimaat van je daar.

Knappe E30 Ente, zitten qua prijs heel erg in de lift zoals we hier ook zien.
Re: Teutonia LXV :Geschwindigkeit
08-01-2019 23:23
Oei, wat een leuke witte E30.
Volgens mij mag ik hier in dit topic ondertussen weer binnenkomen zonder kloppen: Gisteren in aanloop op mijn nieuwe baan per 1 maart alvast een fijne Teutoon gekocht: Het is een 2006 BMW E60 523iA geworden. Na 23 jaar een auto van de zaak voelt het heel bevrijdend om nu eens helemaal zelf de keuze te maken. Over 2 weken haal ik hem op:

Deze 13 jarige rijdt ondanks de flinke levenservaring fijner dan elke auto van de zaak die ik ooit gehad heb...
Gefeliciteerd Smarter. Mooi exemplaar en uiteraard welkom zonder kloppengrinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.