Trouwe liefde | Gallery of fame

Gepost door NielsdW 
Naar aanleiding van deze Volvo die ik afgelopen week fotografeerde, kwam ik op het idee om dit topic te openen. Soms kom je auto's tegen die al meer dan 30 jaar bij hun huidige eigenaar zijn. Die auto's worden gekoesterd en zijn soms van een gebruiksauto in een liefhebbersobject veranderd. Het leek me een leuk idee om in een topic voorbeelden te verzamelen van zulke auto's.

Gallery of fame

Van eerste eigenaar

1. DAF 600 | BG-33-90 | Van de eerste eigenaar sinds 23-12-1959 | Gespot door 929V6

2. Lotus Elite | BX-73-41 | Van de eerste eigenaar sinds 05-10-1960 | Gespot door XBXG

3. Opel Blitz | UV-01-32 | Van de eerste eigenaar sinds 03-04-1965 | Gespot door Pjötr

4. Fiat 500 | 05-54-ER | Van de eerste eigenaar sinds 04-12-1967 | Gespot door Baur

5. Opel Kadett | 00-95-ES | Van de eerste eigenaar sinds 17-01-1968 | Uit het register van kadett-b20

Lang bij één eigenaar

1. Erskine Six Sedan | XG-56-50 | Bij één eigenaar sinds 14-05-1960 | Gespot door D' oh

2. 1953 MG TD Midget | RK-82-07 | Bij één eigenaar sinds 03-10-1960 | Gespot door Klassiekerrijder

3. 1953 MG TD Midget | DD-81-55 | Bij één eigenaar sinds 16-07-1965 | Gespot door Pjötr

4. 1955 Citroën Traction Avant | RX-98-88 | Bij één eigenaar sinds 31-08-1965 | Gespot door XBXG

5. 1954 Fiat 500C | RX-56-20 | Bij één eigenaar sinds 18-01-1967 | Gespot door MWH (en eigendom van zijn vader)

20 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-09-2019 09:10 door NielsdW.
Re: Trouwe liefde
08-08-2015 13:54
Leuk idee! Ik moest gelijk aan m'n eigen autootje denken, die zo'n 25 jaar in bezit is geweest van een familie. Anderzijds, daar was meer sprake van gemakzucht dan liefde...

08-08-2015 14:43
Bij het lezen van de topictitel wist ik al precies waar dit topic over zou gaan. Ik moet even in mijn foto-archief gaan kijken wat ik heb. Ik hou namelijk niet echt bij hoe lang een auto al bij zijn eigenaar is. winking smiley
Anonieme bezoeker
08-08-2015 14:52
Rob0032
Leuk idee! Ik moest gelijk aan m'n eigen autootje denken, die zo'n 25 jaar in bezit is geweest van een familie. Anderzijds, daar was meer sprake van gemakzucht dan liefde...

Echt een fantastische auto heb jij Rob. Alleen die zilvere lak, zie het andere topic over auto kleuren. Knal geel was beter geweest.
Maar zilver metalic heeft natuurlijk een heel groot voordeel, roest is makkelijker weg te werken na roestschade verhelpen.

Hou die Honda in ere.
Anonieme bezoeker
08-08-2015 14:55
Zelf heb ik 9 jaar in een auto gereden. Langer hoefde niet, ik wilde hoe mooi de auto ook was eens een andere auto.
Maar ik sta wel versteld dat er autoliefhebbers zijn die een auto 30 jaar aan één stuk bezitten.
08-08-2015 14:59
Sjeik El idtec
Echt een fantastische auto heb jij Rob. Alleen die zilvere lak, zie het andere topic over auto kleuren. Knal geel was beter geweest.
Maar zilver metalic heeft natuurlijk een heel groot voordeel, roest is makkelijker weg te werken na roestschade verhelpen.

Hou die Honda in ere.

Dankje! Dat gebeurt ook zeker. Helaas kon je destijds enkel kiezen uit dit grijs, donkergrijs, wit, roodbruin en brons. Roest is zeker makkelijker te verhelpen met deze kleur. Gelukkig maar... sad smiley
08-08-2015 15:14
Leuk idee inderdaad. Ik hou het vaak wel bij hoelang een gespotte auto bij de huidige eigenaar is.
Deze auto's bijvoorbeeld waren allemaal nog bij de eerste eigenaar op het moment dat ik ze fotografeerde.

Hier de leukste op een rijtje:

Lancia Y10 Fire i.e.

Opel Manta 2.0 GTE

Deze Kadett Caravan zie ik nog regelmatig door Veghel rijden (de eigenaar heeft mijn kaartje) winking smiley

Renault Estafette

Datsun Stanza (deze staat ook nog steeds voor hetzelfde huis)

De apk is verlopen in 2009, toch doet de vrouw haar man zijn geliefde Kadett niet weg!

En de laatste: niet meer van de eerste eigenaar, maar al wel weer 24,5 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Hij rijdt er nog dagelijks mee, en gaat alle Opeltreffens er mee af. Echt een liefhebber! thumbs up
08-08-2015 15:30
Leuk rijtje, Wesley! thumbs up

Op die manier houd ik het ook bij op Flickr inderdaad. Hier nog een paar auto's die van de eerste eigenaar waren op het moment dat ik ze fotografeerde:

Een fraaie Wartburg uit 1992.

Een Peugeot 205 Van uit 1987 (BX-27-BG). De auto staat vaker hier in de buurt, en er ligt altijd allerlei rotzooi in.

De eigenaar van deze Kadett uit 1984 woont bij m'n ouders in de straat. Inmiddels is er al een opvolger in de vorm van een Nissan Almera, maar de Kadett staat nog steeds in de garage.

Tot slot deze smetteloze Fiat Tipo uit 1990.

08-08-2015 16:21
De enige twee die ik nu even toevoeg. Allebei telefoonfoto's.

Een paar maanden terug stopte deze leuke Polo om te tanken waar ik werk. Helaas had ik alleen mijn telefoon bij me. Ik hoop nog steeds dat deze Polo nog een keer langskomt. De 82-RH-99 is al vanaf nieuw in 1977 bij de eerste eigenaar!

Onderstaande Dyane fotografeerde ik in 2011 met mijn oude Nokia. Deze stond plotseling bij mij in de straat. Ik heb de Dyane daarna ook nooit meer gezien. De 77-92-SZ is door de huidige (eerste) eigenaar nieuw gekocht in 1971.

08-08-2015 16:26
Die polo zal waarschijnlijk in 2016 weer op het polotreffen te zien zijn. Erg mooie auto!
09-08-2015 00:03
Ik vind deze leuk, weliswaar geen eerste eigenaar, maar wel al dik 27 jaar bij de huidige. Mooi is-ie niet, maar wel trouw. Zal er eigenlijk eens op letten of alles nog hetzelfde is, zullen intussen wel weer andere stickers op zitten (foto is uit december 2013).
09-08-2015 09:30
Geweldig leuk topic!

Hoewel ik in mijn archief ook een aantal auto's heb zitten die nog bij hun eerste eigenaar zijn moest ik meteen aan deze denken. Niet meer bij zijn eerste eigenaar maar wel al 48 jaar van dezelfde persoon.
09-08-2015 15:27
Ik vind het ook altijd interessant om te zien hoe auto's lang door hun eigenaren gekoesterd worden. Zelf doe ik daar even hard aan mee: de Renault 19 die ik in 1999 van mijn ouders kreeg is nog steeds in mijn bezit (al staat hij al een aantal jaar geschorst binnen).

En ook mijn andere auto's hebben lang bij één eigenaar gereden:
Mijn Opel Omega A kocht ik in 2010 van de eerste eigenaar (21 jaar dus)
Mijn Opel Super Six is van 1939 tot 1973 bij de eerste eigenaar geweest (34 jaar) en van 1973-1997 bij de tweede (26 jaar)
En als klap op de vuurpijl: mijn Rekord P2 van 1962 kocht ik in 2012 van de eerste eigenaresse, na precies 50 jaar en 1 maand in bezit te zijn geweest!
Anonieme bezoeker
09-08-2015 23:29
Rob0032
Sjeik El idtec

Hou die Honda in ere.

Dankje! Dat gebeurt ook zeker. Helaas kon je destijds enkel kiezen uit dit grijs, donkergrijs, wit, roodbruin en brons. Roest is zeker makkelijker te verhelpen met deze kleur. Gelukkig maar... sad smiley
Ik heb van nieuw af aan al een zwak voor deze Honda's. Een prachtig exemplaar! Overigens heb ik toentertijd ook 2 zilverblauwen en een donkerblauwe gezien. Alle drie nieuw verkocht bij Autobedrijf Streppel in Roodeschool.
10-08-2015 09:44
Geen foto, maar ik ben zelf wel iemand die idd. 30 jaar met een auto zou kunnen doen.
M'n huidige 818, heb ik inmiddels al 10 jaar, m'n 626 heb ik ook al weer een jaar of 7.
M'n eerste 818 sedan heb ik 12 jaar gehad en m'n opvolger de 626 coupe, iets van 8 jaar.

M'n huidige 626 hatchback is wel al vanaf nieuw (1994) in de familie.

Ik heb slechts 1 of 2x een auto weggedaan omdat ik hem zat was. Meestal was het dat ik genoodzaakt was om m'n/een auto weg te doen.
Ik weet niet wat het is, om de een of andere reden verveeld een auto me niet snel.
Misschien omdat ik al het onderhoud zelf doe, dat je toch een band krijgt met een auto.
10-08-2015 09:58
Niet helemaal hetzelfde, maar ik heb mijn W124 nu bijna 10 jaar en meer dan 250 000 km, ben de 2de eigenaar. De eerste eigenaar had hem van 1991 tot 2006 en reed er maar 85 000km mee. Ik ben nu wel naar iets anders aan het kijken, maar afscheid nemen gaat wel moeilijk.

Dat oude baasje bij zijn auto... prachtig!
10-08-2015 11:21
Ik heb een aantal van mijn spots in volgorde van het 'in bezit hebben ervan' opgesomd van lang naar langst. winking smiley

Al 27 jaar bij zijn huidige eigenaar. Deze Fiat 500...

Deze Jaguar 420G is al weer wat langer in het bezit van zijn huidige eigenaar. Al 29 jaar.

De eigenaar van deze Alfa Romeo Junior houdt het al 31 jaar uit met zijn auto.

Evenals de eigenaar van deze Opel GT. Die houdt het ook al 31 jaar uit met zijn auto.

De eigenaar van deze DAF 750 uit 1962 houdt het ondertussen nog langer vol. Al 36 jaar met dezelfde auto.

Al sinds 1977 bij zijn huidige (en eerste!) eigenaar, deze Kadett Coupé! 38 jaar dus.

De eigenaar van deze Traction Avant houdt het echter al 39 jaar vol met zijn 'tweedehandsje'.

Voor mij is echter (voor zover ik dat na kan gaan) de echte 'kampioen' deze Opel Rekord uit 1967. Ik geloof dat deze auto nog steeds bij zijn eerste eigenaar is maar de eigenaar heeft hem na twee jaar overgeschreven om van bedrijfsmatig gebruik naar persoonlijk gebruik te gaan? Dit laatste weet ik niet zeker.

In ieder geval, onderstaande Rekord is dus voor het laatst op naam gezet in 1969. Hij is dus al 46 jaar bij zijn huidige eigenaar. thumbs upwinking smiley

ik vind het erg knap dat er mensen zijn die zo "eeuwig" trouw aan hun auto zweren. Ik heb de afgelopen jaren steeds meer en meer behoefte om gewoon nog een aantal auto's op mijn wishlist ooit te bezitten voor een lange danwel korte tijd. soms is het hebben van de zaak, het einde van het vermaak.

Financieel lijkt het mij ook de meest verantwoorde keuze om een en dezelfde auto te bljven rijden, na eenmaal aangekocht te hebben, nieuw in de showroom.

Afschrijving is op een gegeven moment nihil en elke kilometer die je dan nog rijd ben je spek koper, mits alles een beetje goed onderhouden en verzorgd blijft. En voor de milieufreaks onder ons, het is ook nog eens een keer erg milieu vriendelijk. Als iedereen dit deed, dan zag de wereld er heel anders uit, gek genoeg.

Respect voor deze groep automobilisten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2015 12:07 door - Quatrelle -.
Ik vind het erg leuk om te zien hoe lang mensen het volhouden met hun auto.
Ikzelf heb de Dyane alweer (bijna) 11 jaar, maar als je dan lees van 27, 31 46 jaar... man wat een periode!
10-08-2015 13:33
Leuk dat mijn ideetje wordt opgepakt! Er komen erg mooie voorbeelden voorbij.

Is het een idee om in de openingspost de 'recordhouders' bij te houden? Bijvoorbeeld de auto die al het langst bij één eigenaar is en de oudste auto die nog bij zijn eerste eigenaar is?
10-08-2015 13:42
Lijkt me leuk, anders staat dat over het hele topic verspreid.

Misschien kun je ook een top-zoveel maken van beide categorieën.
10-08-2015 13:55
Dan lijkt me deze Topolino uit 1954 alvast een goede uitdager:

Staat momenteel te koop. Van eerste eigenaar en heeft een heel vroeg NL-kenteken, zoals we dat nu nog kennen.
10-08-2015 14:01
61 jaar, wauw!

Wel een gerecycled kenteken overigens (in de eerste jaren van het huidige systeem werden kentekens opnieuw uitgegeven als ze weer beschikbaar kwamen), dus iets minder vroeg dan het lijkt. Maar veel scheelt het niet.

Dat doet me nu wel afvragen: zou er nog iemand zijn die zijn of haar auto al zo lang bezit, dat hij/zij deze nog op provinciaal kenteken heeft gehad? Dus sinds vóór 1951?
10-08-2015 15:58
Volgens mij kon je nog tot 1956 doorrijden met provinciale kentekens, maakt de kans weer iets groter winking smiley
10-08-2015 16:12
Ja maar het kenteken komt uit 1951 (ze begonnen met ND) en de auto uit 1954. Toen de auto werd gekocht kreeg hij dus een gebruikt exemplaar van een auto die toen al niet meer rondreed.
Overigens vind ik het fascinerend om erbij na te denken hoe deze Fiat in de jaren 50 in Nederland rondreed.
10-08-2015 16:16
Helaas staat die Topolino al op naam van het autobedrijf, waardoor 'ie niet meer van de eerste eigenaar is... Wel heel erg gaaf!
10-08-2015 16:32
@PM
Dat doet me nu wel afvragen: zou er nog iemand zijn die zijn of haar auto al zo lang bezit, dat hij/zij deze nog op provinciaal kenteken heeft gehad? Dus sinds vóór 1951?

De PP-19-92, ND-77-51 en NA-03-97 (Foto: [www.flickr.com]) op papier iig wel. De vraag is echter of deze auto's (en hun eigenaars) nog bestaan. De NH-21-28 en NA-63-53 zijn nog nooit overgeschreven en dus sinds 1951 van de huidige eigenaar.

Bron: [blog.kenteken.tv]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2015 16:44 door Arjan..
In de openingspost heb ik een Gallery of Fame toegevoegd.

Ik zie de aanscherpingen graag tegemoet! smiling smiley
Maar ook andere leuke voorbeelden zijn van harte welkom.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2015 16:36 door Niels..
Alvast een aanscherping, van 10-04-1975 en nog bij de eerste eigenaar.

Net niet hall of fame.
07-09-1977
10-08-2015 16:50
Niels.
Helaas staat die Topolino al op naam van het autobedrijf, waardoor 'ie niet meer van de eerste eigenaar is... Wel heel erg gaaf!

Maar hij is wel van 1954 tot en met mei 2015 bij dezelfde eigenaar geweest, dus lijkt me een mooie topnotering.
10-08-2015 16:56
Een paar toevoegingen van mijn kant:

18 jaar van de huidige eigenaar, die hem kocht toen ie 3 jaar oud was:

Honda Concerto 1.5i Nightfire 1994 by Stefan van Wijnen, on Flickr

24 jaar:

Triumph Stag Mk II Convertible 1976 by Stefan van Wijnen, on Flickr

Bijna 21 jaar, was al 15 jaar oud toen de huidige eigenaar hem kocht:

Ford Fiesta 1.1 L Bravo 1981 by Stefan van Wijnen, on Flickr

Ondanks dat ie is omgekat toch al 18 jaar in bezit:

Saab 99 1.9 '1973' by Stefan van Wijnen, on Flickr

Al 21 jaar bij de eerste eigenaar:

Renault 19 1.4 RL 1994 by Stefan van Wijnen, on Flickr

Al sinds de import, 17 jaar geleden, in handen van dezelfde eigenaar:

DR-74-31 Ford Granada GXL Coupé 1972 by Stefan van Wijnen, on Flickr

Al 34 jaar bij één eigenaar, die er destijds waarschijnlijk een behoorlijk bedrag voor heeft neergeteld:

Porsche 924 Carrera GT by Stefan van Wijnen, on Flickr

18 jaar bij één eigenaar:

Opel Olympia A by Stefan van Wijnen, on Flickr

Degene die deze Audi 80 in 1990 nieuw kocht heeft hem nu, 25 jaar later, nog steeds:

Audi 80 by Stefan van Wijnen, on Flickr
10-08-2015 16:58

Deze MG TD Midget is uit 1953, en sinds 1965 bij de huidige eigenaar.

Ook erg leuk, deze Simca 1301 uit 1973 is sinds 1976 bij de huidige

[/url]
Deze Capri is ook nog bij de eerste eigenaar, die hem sinds 1977 al heeft.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2015 17:03 door Pjötr.
10-08-2015 17:07
Kevertje uit 1968 die al sinds 1971 bij zijn huidige eigenaar is.
10-08-2015 17:09
Deze staat in mijn geheugen gegrift:

Vanaf nieuw bij de huidige eigenaar. Een goeie 52 jaar alweer.
Fotograaf was Baur.
10-08-2015 17:50
Rob0032
Ja maar het kenteken komt uit 1951 (ze begonnen met ND) en de auto uit 1954. Toen de auto werd gekocht kreeg hij dus een gebruikt exemplaar van een auto die toen al niet meer rondreed.

Dat bedoelde ik ook smiling smiley

Rob0032
Overigens vind ik het fascinerend om erbij na te denken hoe deze Fiat in de jaren 50 in Nederland rondreed.

Vind ik ook, eigenlijk bij al die oudjes.

Stefan-V6
Volgens mij kon je nog tot 1956 doorrijden met provinciale kentekens, maakt de kans weer iets groter winking smiley

Klopt, maar dan moest je de auto al wel voor 1-1-1951 in bezit hebben. Als een auto na die datum van eigenaar veranderde, werd het provinciale kenteken meteen vervangen door een landelijk. Wat er in 1956 nog over was aan provinciale kentekens moest alsnog worden ingewisseld.
Een beetje hetzelfde principe als wat nu in België gaande is, zodra een auto van eigenaar verandert moet er een Europees-formaat plaat op, en er zal ongetwijfeld een moment komen dat ze de restjes gaan opruimen.

Arjan.
@PM

De PP-19-92, ND-77-51 en NA-03-97 (Foto: [www.flickr.com]) op papier iig wel. De vraag is echter of deze auto's (en hun eigenaars) nog bestaan. De NH-21-28 en NA-63-53 zijn nog nooit overgeschreven en dus sinds 1951 van de huidige eigenaar.

Bron: [blog.kenteken.tv]

Zoals hierboven gezegd mochten bestaande provinciale kentekens nog t/m 1956 in gebruik blijven. Een tenaamstelling in 1951 suggereert een wisseling van eigenaar, al zal het ongetwijfeld mogelijk zijn geweest om al eerder (vrijwillig) het kenteken om te wisselen.
Volgens mij werd bij omwisseling de datum dat het landelijke kenteken werd verstrekt ook (feitelijk ten onrechte) als datum eerste toelating geregistreerd. Zie bijvoorbeeld hier. Een kenteken waarbij datum eerste toelating afwijkt van datum eerste afgifte NL suggereert import, wat bij de ND-77-51 en de NA-03-97 (ook nog nooit overgeschreven winking smiley) het geval lijkt te zijn. In elk geval biedt het feit dat er nog tenaamstellingen uit 1951 dateren hoop voor tenaamstellingen van vóór die tijd, met alleen een omwisseling in (waarschijnlijk) 1956 smiling smiley
In de blog van Jasper Verweij zit een fout bij de ND-77-51; of de gegevens zijn intussen aangepast (gecorrigeerd) door de RDW, want geen enkele genoemde datum in de blog bij dat kenteken komt overeen met de registratie bij de RDW.

Bij de PP-19-92 is duidelijk een fout gemaakt. Meerdere fouten eigenlijk, want:
- het merk Mercedes-Benz bestond nog niet eens in 1914, die merknaam is pas in 1926 in gebruik genomen;
- er staat een tijdstip tenaamstelling geregistreerd.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2015 17:50 door @PM.
Ik zal mijn auto die ik als tweede auto rij er dan ook maar toevoegen, ik kom zeker niet in de Hall of Fame, maar hij is bijna 22 en halve jaar in mijn bezit.

Tweede eigenaar nadat ik hem gekocht heb toen hij in 1993 net iets meer dan twee jaar oud was, hij had toen al 59.000 km gereden, ik heb daar 202.000 km bij gereden. Dit jaar valt hij in de 25 jaar oud categorie, hij rijdt nog steeds goed, o.k. verbruikt iets olie maar voor de rest starten en rijden.
Bij dit topic moet ik even de Topolino tonen die mijn vader inmiddels 48,6 jaar in bezit heeft. Als jongeman van rond de 20 had hij vier Topolino's, 3 C's en 1 A. Die verzameling begon toen hij 16 was met de A, die hij van een oom kreeg die zeevaarder was en voor de momenten dat hij op het vasteland zat een goedkoop barrel kocht. Op een gegeven moment heeft hij besloten om er toch maar drie te dumpen en er ééntje voor de eeuwigheid te bewaren. De A is gesloopt, een C heeft hij in een kanaal geduwd (tsja, jong en toen kon dat nog zomaar) en een andere C heeft hij verkocht en bestaat nu ook nog.

RX-56-20 Fiat Topolino 500C by Milan, on Flickr
Anonieme bezoeker
Re: Trouwe liefde | Gallery of fame
10-08-2015 20:44
Leuk idee Niels! In mijn B-Kadett register staan meerdere auto's met zeer lange ten naam stellingen. Een van de leukste is de onderstaande B-Kadett station uit 1966. De eigenaar is de man op de achtergrond. Hij kocht deze auto in 1974 als opknapper!, en heeft hem nooit meer weg gedaan:

Een screenschotje van de gegevens zoals ze in mijn kentekenregister staan:

Foto is door mij genomen tijdens het kampeerweekend vorig jaar van 2013 van de B-Kadett Club. Deze man bleef gewoon slapen in een meegenomen tentje: RESPEKT!

Ralph

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-08-2015 20:55 door kadett-b20.
Wat gaaf allemaal zeg!

Ik heb er eentje te benoemen, helaas zonder foto.

RB56YK
Eenknalrode Manta met eighties tuning. Vanaf januari 1989 bij de huidige eigenaar. Woont hier in het dorp.
Nog niet zo oud, maar toch: Alfa Romeo 156 2.5 V6 uit 1998. Nog steeds bij de eerste eigenaar (intussen toch ook alweer 17 jaar), die bij 323.000 de motor volledig heeft laten reviseren. Da's ook trouwe liefde te noemen zou ik zeggen.
Anonieme bezoeker
Re: Trouwe liefde | Gallery of fame
10-08-2015 23:11
Echt gaaf allemaal! thumbs up Mijn favoriet is toch wel het verhaal achter die Kadett B station. Respect! thumbs upthumbs upthumbs up
Mooi om al die voorbeelden en verhalen te zien! Ik ga even de Gallery of Fame bijwerken smiling smiley
11-08-2015 10:46
Rob0032
Niels.

Maar hij is wel van 1954 tot en met mei 2015 bij dezelfde eigenaar geweest, dus lijkt me een mooie topnotering.

Om het overzichtelijk te houden houd ik het in de Gallery of Fame alleen bij auto's die nu nog bij hun trouwe eigenaar zijn, dat is het gemakkelijkst te achterhalen.
Het overzicht in de openingspost is bijgewerkt. De DAF, gespot door Baur, staat in beide top-3's op nummer 1!

Nog een leuk voorbeeld dat mij te binnen schoot: de MG TD van Jan Kruis, met één van de eerste kentekenplaten: ND-00-07. Hij bezit de auto al sinds 06-11-1974. Plaatje van internet:

Blijf vooral voorbeelden en aanscherpingen posten! smiling smiley

Datum eerste toelating
18-07-1975
Datum tenaamstelling
18-07-1975
fotograaf Willem Alink
Niels.
Het overzicht in de openingspost is bijgewerkt. De DAF, gespot door Baur, staat in beide top-3's op nummer 1!

Is het niet leuker om de top 3 lang bij een eigenaar vrij te houden van auto's bij de eerste eigenaar? Anders krijg je straks twee identieke top 3's.
Gewoon Dirk
Niels.

Is het niet leuker om de top 3 lang bij een eigenaar vrij te houden van auto's bij de eerste eigenaar? Anders krijg je straks twee identieke top 3's.

Dat is wel een goed idee inderdaad, bedankt! thumbs up
Geen foto helaas:
PEUGEOT 604 AUTOMATIQUE

26-NG-30

Datum eerste toelating
10-09-1976

Datum tenaamstelling
10-09-1976
Onlangs een '83er Ford Sierra XR4I opgehaald.

De eigenaar had hem al sinds 1986eye popping smiley

Hij verkocht hem met pijn in z'n hart... Maar vanwege zijn gezondheid kon hij er eigenlijk niet meer mee rijden....
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.