Die oranje 323 staat er ook al een tijdje...
Datum aanvang laatste tenaamstelling 28-05-1994
Fiat Uno, €1500

Opel Kadett D GTE, €2499

Opel Kadett 1.8 sedan, €950

Die zijn redelijk goedkoop. Maar deze Alto is duurder dan nieuw:
Suzuki Alto

En de overtreffende trap, deze Suzuki SC-100:
Suzuki SC-100

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-02-2015 22:12 door Barri.
Echt te gek die wisser zo op die witte Kadett. Mooi man.

En ach, sommige vraagprijzen...die bedrijven willen hun pareltjes eigenlijk liever niet kwijt denk ik dan maar.
Hier een voorbeeld uit het museum van Heins.
[www.autotrader.nl]
Sja, dan wil je 'm blijkbaar echt niet kwijt.

Nog een paar auto's die wel leuk geprijsd zijn. Wat zijn er toch veel leuke auto's bereikbaar!
Audi 100, €1250

Citroën BX Sport, €1950

Honda Civic, €2100

Audi 80, €1999

Fiat 900T Panorama, €3950

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-02-2015 22:34 door Barri.
TYN
Verrek. De 45-HZD-2 en 45-HZD-4 zijn inderdaad beide uit maart 2009.

Rob0032
Auto kan gekentekend zijn, maar later tenaamgesteld. Gebeurt wel vaker.

Wat kan daar de reden achter zijn? Een particulier die een W140 importeert zet hem natuurlijk direct op naam, maar waarom zou een bedrijf hem niet op hun naam zetten?

Zal wel met geld te maken hebben. Bij tenaamstelling moet er BTW worden afgedragen? Of BPM? Die richting?
TYN

Rob0032

Wat kan daar de reden achter zijn? Een particulier die een W140 importeert zet hem natuurlijk direct op naam, maar waarom zou een bedrijf hem niet op hun naam zetten?

Als er niet mee gereden wordt, staat het kenteken niet op naam. Dat gebeurt pas bij verkoop.
Klassiekerrijder
TYN

Rob0032

Als er niet mee gereden wordt, staat het kenteken niet op naam. Dat gebeurt pas bij verkoop.

En als 'ie veel te duur was, of niet heel erg... zuiver, dan staat zo'n auto er wel eventjes.
Rob0032
Die Seat.... Ja daar ga ik slecht van slapen, en ik stuur je zo een berichtje waarom. winking smiley
Zonder in detail te treden, maar waarom slecht slapen??
Klassiekerrijder
Wat een verschil maakt een echte studio voor je foto's! Die lompe Benz ziet er stukken beter uit met zo'n mooie presentatie.

Wel jammer dat ze dan niet even de tiewraps van de kenteken platen halen...
De Nederlandse Arna heeft inmiddels duidelijke foto's bij de advertentie:

1985 Alfa Romeo Arna 1.2L €6.950

Blijft leuk, ondanks dat het dus geen Nederlandse Arna is, de prijs erg hoog en dat dashboard er wat rommelig uit ziet.
Sorry, dit model is best geinig als Nissan maar het heeft natuurlijk niets te maken met een Alfa. Onbegrijpelijk dat Alfa dat in die jaren deed. Qua uiterlijk: ze hebben niet eens de moeite genomen om de bekleding aan te passen. Alleen een ander stuur en het neusje/kontje aangepast en hup we hebben er weer een modelletje bij. Oh ja, de velgen warden aangepast...

(onderhuids deels een Alfa 33)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-02-2015 12:40 door dens.
Maar hoe komen ze toch aan 92 pk bij die Arna terwijl het maar 63 pk is.

Misleiding ten top.
@dens
een origineel Arna interieur is wel anders hoor. Dit zijn Cherry stoelen.
Techniek aan de voorkant is ook anders, andere voorpoten enzo.

Maar veel is hetzelfde, true.
Voor bijna 7k krijg je dus een Arna die niet eens perfect is. Als ik er perse een zou willen hebben, zou ik liever voor het alternatief (er eentje in betere staat uit Italie halen) gaan...
Die kadett GTE is best wel gaaf! Al zou ik toch met de Dedra naar huis rijden, fraaie auto! thumbs up
En ja hoor er duikt weer een unieke manta op....
maar wacht eens....dit is die manta die laatst ook al te koop stond, op die oprit,hij is hier een paar pagina,s terug ook al geplaatst.
ginkelvanmichiel
@dens
een origineel Arna interieur is wel anders hoor. Dit zijn Cherry stoelen.
Techniek aan de voorkant is ook anders, andere voorpoten enzo.

Maar veel is hetzelfde, true.

Dat van de techniek wist ik maar van het interieur niet. Weer wat geleerd :-) Dus er hoort wel een Alfa interieur in? Dan lijkt me deze Arna stevig geprijsd...

Ik blijf van mening dat dit meer Nissan dan Alfa is...maar ja, ieder merk kan zich een foutje veroorloven tongue sticking out smiley
Wat een belachelijke prijs voor die Terra! 1450 euro whaha exclusief €295 rijklaarmaken...
Ik vind 2.750 euro (plus 195 euro rijklaar maken) voor die matgroene Skoda eigenlijk nog veel belachelijker. Wat denkt zo iemand dan?
De advertentie van die BX Sport is best lachwekkend. De beste man heeft ooit 1200 euro aan een paar 'carburateurrubbers' uitgegeven.. nut smiley
dens
Dat van de techniek wist ik maar van het interieur niet. Weer wat geleerd :-) Dus er hoort wel een Alfa interieur in? Dan lijkt me deze Arna stevig geprijsd...

Ik blijf van mening dat dit meer Nissan dan Alfa is...maar ja, ieder merk kan zich een foutje veroorloven tongue sticking out smiley
Wat meer over de samenwerkingsverbanden die Alfa Romeo in het verleden met andere autofabrikanten gehad heeft:

De Arna was een wagen die gebouwd werd tijdens de kortstondige samenwerking van Alfa Romeo met de Japanse autofabrikant Nissan. Arna staat dan ook voor Alfa Romeo Nissan Autoveicoli. Er waren meerdere redenen voor de samenwerking. Enerzijds zocht het financieel verzwakte Alfa Romeo een sterke partner, anderzijds was het project voor Nissan een mogelijkheid een voet tussen de deur te krijgen in de Italiaanse automarkt die door protectionistische maatregelen van de overheid moeilijk toegankelijk was voor Aziatische merken. De overeenkomst tot de samenwerking werd gesloten op 9 oktober 1980 in Tokio.

De auto was gebaseerd op het onderstel en carrosserie van de Nissan Cherry met de motor, versnellingsbak en voorwielophanging van de Alfa 33. De Arna was er als drie- en vijfdeurs. De auto was zelfs sneller dan de Alfasud, maar liefhebbers van Alfa vonden het maar niets. Ook door het het grote publiek werd de Arna verguisd. Alfa Romeo was zich bewust van de scepsis en ging in de reclamecampagne in de tegenaanval met het motto: E subito sei Alfistà (En onmiddellijk ben je Alfist). De meestal positieve bevindingen van de autojournalisten mochten de Arna niet baten.

Nadat FIAT in 1986 eigenaar werd van Alfa Romeo, werd de samenwerking met Nissan gestopt. Een economisch succes is de Arna nooit geworden en in 1987 werd de productie reeds gestopt.

In Nederland werd de Arna niet door de Alfa Romeo importeur geleverd. De import werd verzorgd door een Tilburgse Alfa-dealer.

Van 1959 tot 1963 heeft Alfa Romeo de Renault Dauphine in licentie gebouwd voor de Italiaanse markt, de verschillen met de Franse versie bleven hoofdzakelijk beperkt tot het elektrische systeem (Magneti-Marelli) en andere badges en logo's. De Renault 4 werd ook door Alfa Romeo gebouwd van 1962 tot 1964

En dit prototype van de eerste voorwiel aangedreven Alfa Romeo heeft wel heel veel weg van een Renault 8!
Brilliance BS4 te koop in Koln, voor nog geen EUR 5K met 9.300 km

[suchen.mobile.de]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2015 14:26 door Stola.
Goed verhaal over de Arna! De Alfa Renault 4 is ook erg bijzonder, nooit eerder van gehoord!
Inderdaad leuke info Fura Spider!!

Ik heb veel minder moeite met Alfa die Renault ontwerpen gebruikt dan dat ze Nissan ontwerpen gebruiken....Frankrijk ligt dichter bij Italie hahaha.

Die Alfa/Renault 4 heeft trouwens geweldig achterste zijruitjes die open te klappen zijn. Prachtig detail. Heeft Renault volgens mij nooit gehad?
Klassiekerrijder
Goed verhaal over de Arna! De Alfa Renault 4 is ook erg bijzonder, nooit eerder van gehoord!

Kan kloppen dat je er nooit van gehoord hebt, want hij heette net als de Franse versie gewoon Renault R4 (in tegenstelling tot de Dauphine die wel Alfa Romeo als merknaam kreeg).winking smiley

@dens,

Die uitklapruitjes heeft de Franse versie tot 1963 ook gehad, daarna zijn ze (op de luxe uitvoeringen) vervangen door de bekende schuifruitjes in de achterportieren.
929V6

@dens,

Die uitklapruitjes heeft de Franse versie tot 1963 ook gehad, daarna zijn ze (op de luxe uitvoeringen) vervangen door de bekende schuifruitjes in de achterportieren.

Ik dacht dat ik wel wat van auto's wist maar op zo'n geweldig forum leer je nog eens wat!

R4's blijven toch geweldige karretjes. Zeker de vroege jaren. Moet ik toch nog eens bezitten....maar ja, net een Peugeot 404 gekocht :-)
dens
R4's blijven toch geweldige karretjes. Zeker de vroege jaren. Moet ik toch nog eens bezitten....maar ja, net een Peugeot 404 gekocht :-)
Ook een geweldig keuze die 404!
De R4 staat bij mij ook al een lange tijd op het verlanglijstje (jeugdsentiment, de eerste auto van m'n ouders) maar heb geen plaats om nog een auto te stallen...
Die Renault 11 is fantastisch. Kleur, uitvoering en velgen helemaal goed.
Stola
Brilliance BS4 te koop in Koln, voor nog geen EUR 5K met 9.300 km
Briljant beeldscherm in die Brillance smiling bouncing smiley

@dens,

Een 404 is óók leuk! thumbs up

@Fura Spider,

Een 3D-beeldscherm, wow! grinning smiley
Klassiekerrijder
Die Renault 11 is fantastisch. Kleur, uitvoering en velgen helemaal goed.

Inderdaad, maar nog geen twee maanden geleden stond deze in E'hoven te koop voor slechts € 350,-
Onderstaande is echter nog iets mooier, en is het geld ook meer dan waard. Zodra iemand me betaalbare stalling in omgeving Uden aanbiedt, haal ik haar op:

R11 TSE Electronic

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2015 22:48 door Renault15.17.
Ik vind het goud metallic mooier, maar de zilveren lijkt er beter uit te zien. Gave auto.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-02-2015 23:10 door Klassiekerrijder.
wow als ik nou toch eens 2500€ overhad dan was het de mijne geweest dit is voor mij wel de ubher 11cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-02-2015 19:57 door stan_1.
Die AX is een leuk ding zeg! Misschien toch eens kijken of het maandelijkse budget ruimte overlaat voor een auto, veel goedkoper dan zo'n AX wordt het niet... smiling smiley
Oh nee die 1100!!!, waarom nou van die plaatjes op dit tijdstip, had ik maar ruimte, zeeën van tijd en een bak met geld.....

Van die kadett krijg ik aan de ene kant ook de bibbers, het stuur,de stoelen, de tellerunit,en vooral die sticker op het achterraam zijn niet helemaal mijn keus.
Oke het zijn wel originele kadett spullen maar niet op deze auto, de witte wielen neem ik dan maar voor lief.
Ongelofelijk, wat komen hier een leuke auto's voorbij...
Met name van die Tipo en Simca wordt ik erg 'hebberig'
929V6
@dens,

Een 404 is óók leuk! thumbs up

Fura Spider
Ook een geweldig keuze die 404!

Dank! Zodra ik 'm heb zal ik wat foto's plaatsen smiling bouncing smiley
Die 1100 heeft wel een erg fel kleurtje voor een auto uit 1968, zou het origineel zijn? De velgen in elk geval niet, die zijn van een latere TI. En de motorkap evenmin, die hoort de letters S I M C A over de gehele breedte te hebben.
Volgensmij is het wel een beetje een samenraapsel. Deurtjes zijn wel oude type. Die zijn ook niet uitwisselbaar met die van een laat exemplaar, maar mogelijk vond men het leuk er een wannabe-Ti van te maken en heeft men hem oranje gelakt.

Och, voor die prijs. Hij ziet er leuk uit.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.