Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
rzasa
[www.marktplaats.nl]

Die is wel fantastisch zeg, in die kleur! eye popping smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-02-2015 18:36 door 929V6.
Sjonge, ik wist niet dat ze nog bestonden in Nederland. Een heuse W123 diesel met slechts 116k kilometers. Een 300 nog wel. thumbs up

En dat voor eentje die alweer 14 jaar op de Nederlandse wegen rijdt. Ben dan altijd wel nieuwsgierig wat 14 jaar geleden de km. stand was bij import. Net ding zo te zien. thumbs up
[autobello.pl]

Trouwens, als je 1000 zloty (ca. 250 euro) wilt verdienen moet je het logo op het stuur, en in de stoelbekleding en in het sleutelhoesje ontcijferen.
Zo lees ik tenminste halverwege de advertentie. Met zwart vetgedrukte tekst.
Wow, wat een fantastische C126eye popping smiley

Edit: staat daar niet gewoon Philly oid?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-02-2015 19:53 door D. Elzinga.
Die Anglia Torino ben ik in de jaren '90 regelmatig op beurzen en evenementen tegengekomen.
Die honda is mooi, prachtige kleur dikke motor en automaat,Top.
Wat een verschil zes maanden kunnen maken. smiling bouncing smiley

06/1965: 215.000 euro

12/1964: 675.000 euro
1964 is gewilder?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-02-2015 10:51 door Wrangler.
Ben benieuwd wat het verschil zal zijn, afgezien van jaar en verchroomde wielen en rosetten aan de bumper?
die ene heeft een mooi interieur, die andere niet winking smiley
(maar of dat 400k verschil zal uitmaken)
1964 is het eerste productiejaar. In september is de productie gestart, in totaal slechts 232 stuks gebouwd in dat jaar. Daarom waarschijnlijk de absurde prijs.
vertmaori
1964 is het eerste productiejaar. In september is de productie gestart, in totaal slechts 232 stuks gebouwd in dat jaar. Daarom waarschijnlijk de absurde prijs.
ik vind de prijs van beiden absurd eigenlijk. Dat zijn geen liefhebbersprijzen maar beleggingsprijzen.
(En dan ben je nog te laat ingestapt ook)
Die 309 is er ook een uit de eerste drie productiemaanden, die heb ik dan liever.cool smiley
vertmaori

Wat googelen leert mij dat een '64 911 zowat de heilige graal is onder Porsche-verzamelaars. Zeer gewild en zeer zeldzaam (van de 232 zijn er nog pakweg 60 over). Lees hier maar eens. De prijs is wellicht wat overdreven, maar een paar honderd duizend euro is hij sowieso waard. En daarbij, hoe bepaal je de prijs van een volstrekt unieke auto waarvan er over de hele wereld(!) geen tweede te koop staat?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-02-2015 14:16 door TYN.
Die Alfa 155 3.1 van Savali is interessant. Autohuis Koole in Zeeland heeft er ook één. Heb jaren geleden trouwens in een 164 3.5 Savali gereden. Leuk uniek spul.
Oe, die 309 is zeker leuk! Nog met de Talbot motor erin smiling smiley
Jammer dat ik al zoveel auto's heb...
Apart met die Porsche. Productiejaar loopt meestal (in de jaren 60 al wel bij diverse merken althans) van september - augustus (ook wel modeljaar genoemd) met soms een productiestop in de zomer tbv aanpassingen volgende modeljaar. In die zin zouden beide deel uitmaken van het eerste productiejaar (MY 65). Weet niet of dat bij Porsche ook zo gezien wordt... Maar ja, als je een eerste lichting 911 hebt, is het een goede manier om de uniekheid te benadrukken.
De leukste van deze pagina vind ik de 309, prachtig, die stalen wielen ook.
500 euro, bij een peugeot dealer, lage km stand, wat wil je nog meer....
Gave Accord, hoewel ik me erg afvraag wat de auto in Nederland heeft gedaan de laatste vijf jaar...
megane met 549km

[www.autotrack.nl]

clio, an sich niet zo bijzonder, maar wel een leuke uitvoering

[www.autowereld.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-02-2015 10:49 door Carfanatic.
Heel bijzonder die Megane, maar die waardeloze foto's wekken niet bepaald begeerte op. En 'rondom deukjes'?
Ik vind auto's vaak een stuk leuker als het een uitvoering op grijs kenteken betreft, zeker als de auto wel gewoon op benzine rijdt. Enkele leuke voorbeelden:

1991 Chevrolet Lumina APV Cargo - €1.245,-

1992 Honda Civic Shuttle Van - €1.375,-

1978 Volvo 245 Van - €5.500,-

Niels.
Ik vind auto's vaak een stuk leuker als het een uitvoering op grijs kenteken betreft, zeker als de auto wel gewoon op benzine rijdt.

Dat vind ik ook! grinning smiley Leuke auto's ook! thumbs up
Die foto's van die rode Mustang, pijn aan m'n ogen... wel een leuke deal denk ik.
Astrawez
Niels.
Ik vind auto's vaak een stuk leuker als het een uitvoering op grijs kenteken betreft, zeker als de auto wel gewoon op benzine rijdt.

Dat vind ik ook! grinning smiley Leuke auto's ook! thumbs up
Daar heb ik dan weer helemaal niets mee. Vind het eerder doodzonde. Die Monteverdi daarentegen.... Alleen die Zwitserse franc.
ginkelvanmichiel
Een wel heel keurige Panda selecta automaat!
Altijd leuk een Panda!
Lekker fris kleurtje die Panda uit 1992 thumbs up
Dan heb je een unieke Toyota concept car, en dan zet je er van die led looplampjes in.. k.
Erg leuk die Sera, maar dat is toch gewoon een productiemodel en geen concept...
Wouter82
Erg leuk die Sera, maar dat is toch gewoon een productiemodel en geen concept...
als er 3 in Nederland zijn, leek me dat ook. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.