Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Stefan-V6
Hier wordt ik zo hebberig van he... Als ik het geld toch had...
[youtu.be]

[www.uniquecarsandparts.com.au]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-01-2015 22:10 door Fura Spider.
Fura Spider
Stefan-V6
Hier wordt ik zo hebberig van he... Als ik het geld toch had...
[youtu.be]

[www.uniquecarsandparts.com.au]
Toch is het een fijn rijdende auto.
Als eigenaar van zo'n auto denk ik dat best recht van spreken heb.
929V6
michel1975
929V6
michel1975
Rob0032
Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.

In jouw profiel staat verder alleen een Fiat Seicento dus daar kan ik me iets bij voorstellen.grinning smiley
Dan kijk je toch echt verkeerd.

Waar moet ik kijken dan?
Dat is bijzonder. Als ik mijn pagina open dan staan er bij vorige auto's 15 stuks. Rare site.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-01-2015 23:50 door michel1975.
Ik denk dat er (weer eens) iets mis is op het forum, want ik zie nu dat er van mijn huidige en vorige auto's ook nog maar één over is gebleven in mijn profiel.moody smiley
Sjongejonge, inderdaad. Ik ben ook bijna alles kwijt angry smily Wat een amateurs heeft AW toch achter de schermen zitten thumbs down
Guus Leferink
Wat raar, bij mij staan ze er allemaal nog in....
Op "mijn pagina's" wel, maar in het openbaar zichtbare profiel is het allemaal verdwenen.
Gelukkig staan de auto's in je eigen pagina's er nog wel in, dus het probleem is misschien met een druk op de knop te herstellen. Hoop ik.eye rolling smiley
Het valt me op dat er nog zoveel erg knappe regata's voorbij komenthumbs up
...en een knappe Legend. Ik vind die R11 nog best aan de prijs en daar komen nog kosten bij.
Goh die Regata zal wel altijd binnen staan, want ik heb hem nog nooit in Dronten gezien en zo'n auto valt toch aardig op.

Die Taurus komt overigens bij een budgetautoveiling van bva-auctions vandaan, heeft een weekje geleden er tussen gestaan.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-01-2015 22:15 door danny1995.
[www.speurders.nl]

[www.marktplaats.nl]

[ww3.autoscout24.nl]|as

Oh, wat een leuke Neon! Mooie uitvoering.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2015 11:00 door rzasa.
Knappe Sierra, matige advertentie: "Zeer mooie siërra 2.0-16v" eye rolling smiley Meer dan 8 kleppen krijg je echt niet.
Wouter82
Knappe Sierra, matige advertentie: "Zeer mooie siërra 2.0-16v" eye rolling smiley Meer dan 8 kleppen krijg je echt niet.

Als hij de deuren, motorkap, achterklep, tankdop en dashboardkastje ook als klep rekent misschien? :P

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2015 16:43 door ginkelvanmichiel.
Die Ford Taurus vind ik heel mooi. Jammer van die BVA historie en kilometerstand die duidt op groot onderhoud. Mijn ervaring met BVA is dat ze voornamelijk rommel veilen (heb meerdere keren spullen gekocht via hun veilingen). De mooie en goede spullen (voor zover die aanwezig zijn) worden (denk ik) bij faillissementen en opruimingen onderhands verkocht aan opkopers of de eigenaar van een bedrijf gaat daarmee vandoor. De troep die niemand meer wil hebben (behalve particulieren die niet goed opletten) wordt bij BVA in de veiling gezet. Zo gaat het ook met hun auto's vrees ik. Die Renault 11 hierboven vertrouw ik ook voor geen meter (op zich wel een leuk wagentje), waarom geen originele mattenset? Waarom geen historie? Waarom geen foto van de andere zijde? De kilometerstand zal wel 228000 bedragen maar is vast eventjes terug gedraaid voor een argeloze particuliere koper nut smiley Inderdaad, de prijs is aan de hoge kant. BVA is net een soort Jet Cars maar ze verkopen ook nog andere spullen grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-01-2015 01:34 door Saf.
Saf
Die Ford Taurus vind ik heel mooi. Jammer van die BVA historie en kilometerstand die duidt op groot onderhoud. Mijn ervaring met BVA is dat ze voornamelijk rommel veilen (heb meerdere keren spullen gekocht via hun veilingen). De mooie en goede spullen (voor zover die aanwezig zijn) worden (denk ik) bij faillissementen en opruimingen onderhands verkocht aan opkopers of de eigenaar van een bedrijf gaat daarmee vandoor. De troep die niemand meer wil hebben (behalve particulieren die niet goed opletten) wordt bij BVA in de veiling gezet. Zo gaat het ook met hun auto's vrees ik. Die Renault 11 hierboven vertrouw ik ook voor geen meter (op zich wel een leuk wagentje), waarom geen originele mattenset? Waarom geen historie? Waarom geen foto van de andere zijde? De kilometerstand zal wel 228000 bedragen maar is vast eventjes terug gedraaid voor een argeloze particuliere koper nut smiley Inderdaad, de prijs is aan de hoge kant. BVA is net een soort Jet Cars maar ze verkopen ook nog andere spullen grinning smiley

In het geval van auto's kun je bij BVA eigenlijk geen echt koopje scoren. Voor de goedkoopste exemplaren is het bieden vanaf 100 euro, maar daar komen nog per definitie de veilingkosten, belastingen en een handling fee van 121 euro bovenop.
BVA (net als BCA ook eigenaar van webuyanycar.nl) is gewoon een bedrijf van de snelle handel. Het kan best zijn dat op dag 1 een auto wordt ingekocht, en op dag 2 de auto alweer weg is met een kleine marge. In dat opzicht kun je heus wel wat voordeel pakken omdat BCA/BVA de auto goedkoop inkoopt, en voor een niet veel hoger bedrag de auto weer van hand doet. Je moet -net als alles- gewoon goed kijken wat je koopt, een beetje autogek zal dit snel door hebben.
Die Regata, Camry en Toyota Corolla (volgens mij staat er een nulletje teveel) zijn geweldig!
Lijkt wel zelfbouw gezien de RDW gegevens.. maar 150PK op 825KG in een (haha) Daihatsu Sirion is ergens wel heel leuk! spinning smiley sticking its tongue out

[link.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-01-2015 15:08 door CXXX.
Duidelijk het blok en de hoodscoop van een YRV turbo.

Grappig ding verder, heb er ook een gehad met de gewone 1.3 102 pk motor.
Wat ik me vooral herinner als minpunten zijn de belabberde tractie en wegligging.

En dat dus al met 102 pk, met 150 pk zal het helemaal een gevecht zijn...

En geen ABS volgens de advertentie, had de mijne wel.
Ik wens de toekomstige eigenaar veel stuurmanskunst toe.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-01-2015 15:24 door Carkiller.
Dacht ik ook, alles uit een YRV geplukt maar deze is handgeschakeld.. en een YRV Turbo is altijd automaat.
AlbertsH
Die Regata, Camry en Toyota Corolla (volgens mij staat er een nulletje teveel) zijn geweldig!

Nee hoor, want ze rekenen bij die Corolla ook nog rustig € 1000,- afleverkosten.nut smiley

Grappige Sirion trouwens. Maar de combinatie van vermogen en wegligging lijkt me niet ideaal...

Zeldzame Vauxhalls in Portugal:

Cresta Deluxe

Viva HB Estate (nog 5 van bekend in UK)

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-01-2015 17:08 door 929V6.
Uitsluitend geschikt voor kopers met verwarmde garage (of showroom) en zéker niet voor dagelijks gebruik:

Die Pony ben ik ruim een jaar geleden eens wezen kijken. Is nu €200,- in prijs gedaald.

Die Probe moet forummer Smarter slapeloze nachten van krijgen! Staat ook nog eens bij een andere vestiging van zijn werkgever smiling smiley

Golf III 1.8 was volgens mij al eens gepost. Fantastisch ding; relatief zware motor en echt een basic uitvoering. Leuk! thumbs up
Mijn oude Corolla GT! spinning smiley sticking its tongue out Maar jeetjemina zeg.. wat een vraagprijs!!
Voor nog geen kwart daarvan heb ik hem een jaar of 4 geleden verkocht.

Heerlijke auto met 16-kleppen en injectietechniek die toen de tijd ver vooruit was.

[data2.toyota.nl]
@CXXX whaha, ik moest toch echt een paar keer die vraagprijs lezen voordat ik begreep wat daar staat. Een nulletje te veel volgens mij. drinking smiley
Barri
Die Probe moet forummer Smarter slapeloze nachten van krijgen! Staat ook nog eens bij een andere vestiging van zijn werkgever smiling smiley thumbs up

De Probe is inderdaad prachtig!. Een mooier en beter onderhouden exemplaar ga je niet vinden. De 3e auto in ons huishouden moet echter een cabrio zijn en mijn vrouw is iets minder enthousiast over de Probe als vervanging voor haar 2013 Ford Fiesta....
smarter
Barri
Die Probe moet forummer Smarter slapeloze nachten van krijgen! Staat ook nog eens bij een andere vestiging van zijn werkgever smiling smiley thumbs up

De Probe is inderdaad prachtig!. Een mooier en beter onderhouden exemplaar ga je niet vinden. De 3e auto in ons huishouden moet echter een cabrio zijn en mijn vrouw is iets minder enthousiast over de Probe als vervanging voor haar 2013 Ford Fiesta....
Alleen dat opzetstukje??? Dan geef ik je vrouw gelijk. En daarnaast is een Fiesta 2013 ook geen verkeerd autootje.
Waar komen al die nederlandse manta's met lage kilometerstand ineens vandaan.
Verkoper Alpina B3 3.3 denkt dat hij een opgewaardeerd 330i-blok heeft. Niet dus: Amerikaanse E36 M3 was de basis.
929V6
Uitsluitend geschikt voor kopers met verwarmde garage (of showroom) en zéker niet voor dagelijks gebruik:

grinning smiley
323icoupé
Verkoper Alpina B3 3.3 denkt dat hij een opgewaardeerd 330i-blok heeft. Niet dus: Amerikaanse E36 M3 was de basis.

Ook voor de E46 B3 3.3? Ik weet dat dat wel gold voor de E36 B3 3.2.
smarter
Barri

Ik snap je vrouw wel smiling smiley jammer dat je geen mega wagenpark kan hebben hè, ik heb hetzelfde probleem (eigenlijk alle bezoekers van dit topic wel big smile smiley).
CXXX
Mijn oude Corolla GT! spinning smiley sticking its tongue out Maar jeetjemina zeg.. wat een vraagprijs!!

Heerlijke auto met 16-kleppen en injectietechniek die toen de tijd ver vooruit was.
Die had je eigenlijk nooit weg moeten doen...
Fura Spider
CXXX

Die had je eigenlijk nooit weg moeten doen...

Eigenlijk niet maar 5 auto´s was gewoon teveel.
Stif
Waar komen al die nederlandse manta's met lage kilometerstand ineens vandaan.
welbesproken rode manta van de vorige pagina (42.000 euro), haalde vandaag zelfs de krant!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.