Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
mazda 121 coupe

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2015 22:45 door Stif.
Die 318ti vind ik best wel een mooie auto, zeker zo in het wit met een zwart interieur. Geen fratsen, gewoon een rijdersauto met achterwielaandrijving en handbak thumbs up
Ik kom hier niet zo vaak meer, dus misschien was deze kekke 309 al ontdekt:

[www.leboncoin.fr]

8.300 euro zeg, maar dan heb je ook wat...
Rob0032
Stif
mazda 121 coupe

En dan maar één foto plaatsen! eye popping smiley

Misschien is dat het doel van de verkoper.
Die witte strepen ben ik persoonlijk niet zo van gecharmeerd, het staat hem dan wel hoor maar het is zo 2010(?)

Over foto's gesproken, heeft iemand een korte uitleg over hoe ik een foto van bv MP hier kan tonen?
Als ik de foto moet opslaan vervolgens op een fotoprogramma moet zetten en vervolgens daar weer af moet halen en hier plaatsen dat duurt me veel te lang!, knippen en plakken dat is wat ik wil.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2015 10:05 door Stif.
Rechter muisknop, 'afbeelding tonen' (of iets van gelijke strekking), URL kopiëren en plakken nadat je op het tiende icoontje hierboven hebt geklikt.
Die 309 Break is afkomstig uit de faillissementsveiling bij Heuliez.
Rob0032
Stif
mazda 121 coupe

En dan maar één foto plaatsen! eye popping smiley

Hier staan meer foto´s.. thumbs up

[www.autoweek.nl]
Rob0032
Rechter muisknop, 'afbeelding tonen' (of iets van gelijke strekking), URL kopiëren en plakken nadat je op het tiende icoontje hierboven hebt geklikt.

Dankje Robthumbs up
ff proberen.

MB ssk replica
MB SSK replica

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2015 13:19 door Stif.
Lijkt als twee druppels op het origineel.thumbs upnut smiley

Het lijkt me ook meer een projectauto trouwens.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2015 13:22 door 929V6.
Ja idd, oeps sorry!
Heb ik het eindelijk voor mekaar zit ik in't verkeerde topic
Die Jaguar XK 180 Replica is wel tamelijk bizar!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2015 14:32 door AlbertsH.
Ja maar dan krijg je er een Aygo bij om deze te besparen. Dat moet wel voor die prijs...
Dat is toch wel een uniek exemplaar. Ik word daar erg hebberig van.
Je zal maar een keer zo,n deurtje nodig hebben............
De Saab-dealer van die geweldige Jaguar-replica heeft nog wat anders leuks staan:

Saab 9-4X XWD Aero

Mooie Saab, maar wel behoorlijk aan de prijs (het is ook maar net wat de gek er voor geeft) maar het is wel een bijzondere auto!
[ww3.autoscout24.nl]|as

[www.marktplaats.nl]

[ww3.autoscout24.nl]|as

Die XM van hierboven staat ook op Autoscout, met een prijs erbij: [ww3.autoscout24.nl]|as

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-01-2015 16:47 door rzasa.
Die Saab vind ik echt schitterend. Geweldige auto. Als ik toch het geld had liggen...
Heel apart, die 30 jaar oude nieuwe Mazda's.

Die 911 is ook gaaf. Ik weet nog goed dat je jaren geleden werd gewaarschuwd om goed te kijken als je een 911 targa kocht, als er ergens gaten in zaten had je een ex-KLPDer. Nu betaal je een indrukwekkende premium voor een erg duidelijke ex-KLPD 911... grinning smiley
Zo'n grote Jaguar XJ lijkt me wel wat smiling bouncing smiley Ongelofelijk dat de meeste mensen liever een karige grasmaaier kopen dan zo'n nette XJ uit 1992. 'Ja maar met m'n Pixo betaal ik maar xx euri mrb en het hok rijdt 1:20' - who cares? thumbs down Geniet nou eens van je leven. Koop zo'n dikke Jag voor een appel en een ei en verrijk de country side smiling bouncing smiley
Tot je bij de garage staat... Kijken hoe leuk zo'n Jaguar dan nog is.
Rob0032

Als die Jaguar echt goed onderhouden is en blijft, dan zal dat best meevallen. Die van de jaren negentig zijn al stukken beter dan hun voorgangers. Vooral voor de vaste lasten en brandstofkosten zul je meer geld moeten uittrekken, maar dat geldt natuurlijk voor elke grote bak.
Rob0032

Nog steeds super leuk, maar niet naar een dealer gaan gewoon genieten van het leven, ik rij al jaren Jaguar dagelijks verschillende types (X300, Daimler Super v8, XJS v12, XJ series II, X Type Arden etc) zo heb ik ook 2 jaar dagelijks met een XJ40 gereden, nooit hoge kosten gehad bij geen een van de Jags.

zo heb ik ook 2 jaar dagelijks met een XJ40 gereden, nooit hoge kosten gehad bij geen een van de Jags.
Beetje flauw, maar met zo'n dubbele ontkenning zeg je het zelf al... winking smiley
Rob0032
Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-01-2015 22:35 door michel1975.
Rob0032

De fiets is nog goedkoper winking smiley
Wel een stevig prijsje voor een pakweg 10 jaar te vroeg geboren exemplaargrinning smiley :

[ww3.autoscout24.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-01-2015 01:06 door Muddy Bandit.
michel1975
Rob0032
Dat is wel heel kort door de bocht. Mijn duurste auto was een Opel Omega 2.0 16v gl. Nu niet echt de meest tropische verschijning in mijn redelijk uitgebreide autogeschiedenis.

In jouw profiel staat verder alleen een Fiat Seicento dus daar kan ik me iets bij voorstellen.grinning smiley
Nog niet eerder te koop zien staan in Europa.
Geen Youngtimer of Klassieker maar wel bijzonder en met een zwak voor de Rover 75 zou hij er bij moeten staan.
Mooie auto behalve de achterkant die is van het origineel mooier.

[en.otomoto.pl]

Erik
929V6
michel1975
Rob0032

In jouw profiel staat verder alleen een Fiat Seicento dus daar kan ik me iets bij voorstellen.grinning smiley
Dan kijk je toch echt verkeerd.
michel1975
929V6
michel1975
Rob0032

Dan kijk je toch echt verkeerd.

Waar moet ik kijken dan?

Hier wordt ik zo hebberig van he...

1983 Morris Ital

Prachtige kleurencombo, zo te zien in een nette staat, leuke uitvoering. Als ik het geld toch had...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.