Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Oh, ik ben al heel lang op zoek naar zo'n Italiaanse kentekenplaat. eye popping smiley thumbs up
Alleen de auto eromheen kan ik niks mee... eye rolling smiley

Edit: Heb gemaild. Nee heb ik, ja kan ik krijgen. big smile smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-01-2015 15:16 door JW01 (vanaf een Appel).
JW01 (vanaf een Appel)

Het is net als een SOA. winking smiley

Ben benieuwd overigens. Anders niet op Marktplaats of eBay?
Rob0032
JW01 (vanaf een Appel)

Het is net als een SOA. winking smiley

Ben benieuwd overigens. Anders niet op Marktplaats of eBay?

SOA... nut smiley

Marktplaats sowieso niet. Staat daar vol met US-platen.
Pfoe die Audi 80. Prachtig ding. Bizar dat ze niks meer waard zijn... Ik zou m graag kopen maar de Golf mk2 mag niet weg.
Die Corolla en Alfetta *slijm*.

-

Bij mijn wekelijkse Saab ronde kwam ik een record tegen.....
AS24

Ik schrok een heel klein beetje van de prijs.
Dik 10000 euro voor een E36 M3 sedan met 264000km.. De auto mag dan wel mooi zijn maar zie het maar eens kwijt te raken.
Rob0032
32.500 euro voor die Saab?! eye popping smileyeye popping smiley

Ach afgezet tegen de hoeveelheid geld die binnenkort in de eurozone gepompt gaat worden valt die prijs wel mee nut smiley
[www.speurders.nl]

[www.speurders.nl]

[www.marktplaats.nl]

Velgen staan niet echt...maar die kun je volgens mij voor veel geld (500 euro?)doorverkopen!

[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-01-2015 15:03 door rzasa.
Saf
Rob0032
32.500 euro voor die Saab?! eye popping smileyeye popping smiley

Ach afgezet tegen de hoeveelheid geld die binnenkort in de eurozone gepompt gaat worden valt die prijs wel mee nut smiley

Ik heb net een pak melk gekocht van 63 cent, dus ik vind 'm behoorlijk prijzig.

Velgen staan niet echt...maar die kun je volgens mij voor veel geld (500 euro?)doorverkopen!
Dat klopt wel ja! Reken wel dat je ergens een setje origineel staal + banden vandaan moet toveren.
Die Audi 80 B4 heeft wel wat. Chique kleur en bijzonder lage kilometerstand. Tel daarbij op afkomstig van 1e eigenaar, volledige onderhoudshistorie en acceptabele prijs; you can't go wrong thumbs up Een echte Jahreswagen zo te zien.

@Rob0032 al eens 1.1 biljoen pleuro gedeeld door het aantal inwoners in de eurozone (ruim 334 miljoen)? Dat pak melk wordt binnenkort 63 euro drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-01-2015 16:43 door Saf.
Barri

Dat klopt wel ja! Reken wel dat je ergens een setje origineel staal + banden vandaan moet toveren.

Zeg dat wel. Pas geleden stond-ie te koop op originele wielen. Staat ergens in het vorige topic.
Die audi, die heeft echt een hele mooie kleur, ik had hem ook maar dan op het vorige model. (kom ik verdorie niet op de naam van die kleur..)
Oke hij is wat te duur, en te zwaar, maar die foto waar al die rekeningen,pre gaikplatensmiling bouncing smiley, boekjes en groenekaarten op staan, vind ik al heerlijk genoeg, hulde aan die mensen die dát bewaren.
Ik bekijk die Audi nu pas goed (ik vind het niet echt een boeiende auto namelijk), maar deze is toch wel heel erg leuk! thumbs up
Inderdaad een heel erg mooie Audi. Sowieso heeft Eminent een erg mooie voorraad! thumbs up
Helaas zie je maar weinig B4's met lage kilometerstanden, ze werden (zeker in Nederland) bijna altijd ingezet als kilometervreter.

Een setje Speedlines maakt hem helemaal af:
Cyclaam pareleffect, als ik het me goed herinner. Mooie Audi!
Die 80 brengt hier wel nostalgische gevoelens los hier. Mijn ouders hadden vroeger de GL-SP-96, zelfde kleur, ook een 2.0E maar dan met Digifant en dus 114pk. Lag als een blok op de weg, en met Uniroyals er onder reed je in de regen iedereen voorbij.
Stif
Die audi, die heeft echt een hele mooie kleur, ik had hem ook maar dan op het vorige model. (kom ik verdorie niet op de naam van die kleur..)
Oke hij is wat te duur, en te zwaar, maar die foto waar al die rekeningen,pre gaikplatensmiling bouncing smiley, boekjes en groenekaarten op staan, vind ik al heerlijk genoeg, hulde aan die mensen die dát bewaren.

In de advertentie staat Rubinrot.
Mooie Audi, die ik helaas nooit ben tegengekomen in Friesland.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-01-2015 22:49 door JW01 (vanaf een Appel).

[suchen.mobile.de]

Leuk ding. thumbs up Alleen nog even die originele platte grille erin. Jammer dat hij weer in het zuidelijkste puntje van Italië staat. moody smiley
Hey, die 760 ken ik wel uit Breda! Heb zelfs de eigenaresse erin zien rijden. Geweldig gezicht!

Die AMC is heel gaaf. thumbs up
Oh wat is die BMW Compact toch een fijne auto! Heb een ontzettende zwak voor die auto. Jammer van het interieur (qua ontwerp), maar verder een erg geslaagd model!
En die Talbot is natuurlijk ook fantastisch, ondanks de import.
Ik meen dat er een paar af-fabriek in andere kleuren zijn geleverd, maar meestal gebeurt het na een schade.

Die Daffodil is geweldig, trouwens!

EDIT: stomme advertentie van de DeLorean. Het ding is van geborsteld RVS, niet van alu.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2015 17:05 door Klassiekerrijder.
Leuk kenteken op die Horizon, de afkorting PTN was destijds intern gangbaar voor Peugeot Talbot Nederland.smiling smiley

[suchen.mobile.de]

Hier staan nog een paar foto's meer.

Bijzondere auto, zo'n Väth V72. Met 7,2 liter V12 en 510 pk. Best bijzonder in 1993.
Geweldig die Delorean! Ik vind RVS zeker mooi, maar ik zou deze zo laten (wel meteen die achterlijke sticker van de bumper halen..)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.