Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Wat een geweldige Monza!eye popping smiley Het is maar goed dat ik niets te besteden heb, want ik word er erg hongerig van.
Er staat ook geen prijs bij, dus misschien toch maar eens reageren. winking smiley

Heel erg gaaf ding! thumbs up
[www.marktplaats.nl]

425PK!
Vermogen: 140 pk
motor is opgebouwd voor vermogen tot 650pk!!
Dat lijkt mij wel uniek; een auto die in 1978 nieuw is verkocht en nu weer te koop staat bij exact dezelfde dealer, notabene rechtstreeks van de 1e eigenaar. Uit ervaring weet ik dat je daar een goede koop aan kunt hebben.
Die Renault 5 kijkt zo verdrietig: 'kies mij, help mij!' Dat autootje verdient nog een kans thumbs up

17 ruggen voor een S90 nut smiley Nee, ook niet voor een executive met lage kilometerstand.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-01-2015 13:18 door Saf.
Tja een leuke Audi 80 in basis uitvoering, alleen de automaat en het open dak zijn een optie.
Ik heb een foto van deze auto van eerste eigenaar, zo'n 5 jaar terug.
Lage kilometer stand en perfecte kleur wel een dorstige motor in combi met een automaat, 1:10 is net haalbaar.
Prijs mag wel iets lager, de markt is bezaaid en niemand wil ze, dus zakken maar met die prijs...
Hey, het bedrijf van die gave Ford Edge ken ik wel! Die heeft al jaren twee peperdure Saabs 9-5 Combi's van het allerlaatste type staan, voor een prijs die iedereen doet duizelen. En kijk, ze staan er nog! Nu met nog twee schitterende Combi's erbij....

"jaren" is wat overdreven, meer iets van ruim een jaar.

Prijzig zeker, maar wel uniek. Er zijn er ongeveer 30 van, wereldwijd. Zo lang je de kont maar niet in de prak rijdt big smile smiley
Anderson

Volgens ook al langer hoor.
Rob0032
Er staat ook geen prijs bij, dus misschien toch maar eens reageren. winking smiley

Heel erg gaaf ding! thumbs up

Nu wel. winking smiley Ze vragen er EUR 5.500,- voor.
Ik begin Fiatjes 126 steeds leuker te vinden.

[otomoto.pl]

Staan er overigens nog zat te koop.
JW01 (vanaf een Appel)
Anderson

Volgens ook al langer hoor.

De eerste veiling was twee jaar geleden. Venza heeft er vier via latere veilingen in 2013 verkregen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-01-2015 23:46 door Anderson.
Oh zo'n Camry heb ik in de VS ook nog wel gereden - met van die idiote gordels.

Wel wat mee meegemaakt: kentekenplaten wisseltruc (hadden we ineens platen van en gestolen identieke Camry) en een vastgelopen lager/as van de airco compressor in New Mexico - in de winter in de bergen, maar evengoed vervelend want dat ding was zo heet geworden dat we bijna de fik in de auto hadden - moest sneeuw gebruiken om de boel te sussen
stoterstangen90

[otomoto.pl]

De foto is op ware grootte? spinning smiley sticking its tongue out
Volkswagen Golf 1.6 55 kW CL automaat 29.000 km.

Opel Ascona 1.3 S automaat 23.000 km.
929V6
stoterstangen90

[otomoto.pl]

tja, gewoon uit de advertentie.
Die ga ik echt niet verkleinen en apart uploaden naar mijn fotoëmmer hoor.
rzasa
[www.speurders.nl]

Het is dat ik maar plek heb voor een auto anders..
Is dit niet de kadett met het scheve voorkantje, al kan ik dat niet 1,2,3 ontdekken
Zou heel goed kunnen, zie de koplamp op de eerste foto en de bumper op de 5e.
De Kadett heeft anders wel de fijne optie dat je geen parkeersensoren meer nodig hebt. Wat een uitlaat zeg...
Stif
Is dit niet de kadett met het scheve voorkantje, al kan ik dat niet 1,2,3 ontdekken

Klopt.

En die uitlaat hoort niet zo te zitten. Dit lijkt me sowieso geen Kadett-uitlaat...
stoterstangen90
929V6
stoterstangen90

[otomoto.pl]

tja, gewoon uit de advertentie.
Die ga ik echt niet verkleinen en apart uploaden naar mijn fotoëmmer hoor.
Euh lees nog eens terug. Wellicht slaat het niet op de fotogrinning smiley Met dat formaat is namelijk niets mis.
rzasa
[www.marktplaats.nl]
Wat leuk! Hij is er weer. Stond een tijdje geleden vlak bij mij te koop maar de verkoper reageerde toen niet. Gelukkig toch nog goed terecht gekomen. Wel dik twee keer zo duur als hij destijds (1,5 jaar geleden dacht ik) was...
Micha D.
Wat leuk! Hij is er weer. Stond een tijdje geleden vlak bij mij te koop maar de verkoper reageerde toen niet. Gelukkig toch nog goed terecht gekomen. Wel dik twee keer zo duur als hij destijds (1,5 jaar geleden dacht ik) was...

En daarvoor een tijdje eigendom geweest van de lokale Panda-verzamelaar hier in Hilversum. Toen stond hij wel voor een gelijksoortig bedrag te koop, geloof ik.
ProThijs

Anders wil je hem ook niet hoor. Hij stond ruim een half jaar geleden ook al te koop met iets meer schade voor 750 euro. Hij is intussen met een hamer (keienvanger en scherm) en spuitbusje (onder de deuren) opgelapt (nog steeds krom rechtsvoor) en wordt nu alweer veel te lang voor veel meer geld aangebonden. Hij is het opknappen misschien best waard, maar 1250 is in deze staat echt te veel.
@Rob0032: veel moois te koop in de States Rob! Die Ford Wagon (met feestverlichting..) is gaaf, de Scorpio ook, maar de bom vind ik de Amerikaanse uitvoering van de Engelse Rover!

Diegene die een paar Mustangs aan elkaar heeft geplakt heeft een andere smaak dan ik...
Astrawez
ProThijs

Anders wil je hem ook niet hoor. Hij stond ruim een half jaar geleden ook al te koop met iets meer schade voor 750 euro. Hij is intussen met een hamer (keienvanger en scherm) en spuitbusje (onder de deuren) opgelapt (nog steeds krom rechtsvoor) en wordt nu alweer veel te lang voor veel meer geld aangebonden. Hij is het opknappen misschien best waard, maar 1250 is in deze staat echt te veel.

Vreemde lange uitlaatpijp....
Cole Trickle
@Rob0032: veel moois te koop in de States Rob! Die Ford Wagon (met feestverlichting..) is gaaf, de Scorpio ook, maar de bom vind ik de Amerikaanse uitvoering van de Engelse Rover!

Diegene die een paar Mustangs aan elkaar heeft geplakt heeft een andere smaak dan ik...

Dankje! Ik kijk dan ook altijd met genoeg wat er daar allemaal te koop is. Vooral de Europeanen en Aziaten daar kunnen mij zeer bekoren, zoals ongetwijfeld te merken viel.
De Mustang is ook niet helemaal mijn ding, maar bijzonder is 'ie wel!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.