Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Een Toyota Tercel en (vroege) Seat Ibiza, beide met pre-GAIK, waar haal je zoiets nu nog vandaan tegenwoordig..? eye popping smiley

En die Toyota Corolla Sprinter, origineel Nederlands, zal dat nu een unieke combinatie zijn nog?
Zoals jullie zien heb ik hierboven weer wat Belgische zoekertjes gepost. De foto's zijn op 2ehands.be vaak stukken minder van kwaliteit, maar als je daar doorheen kijkt is er toch nog aardig wat leuks te vinden in België. In andere landen staan ook genoeg heerlijke youngtimers, ik kijk vaak op Duitse en Oost-Europese websites.

Wat denken jullie? Houden we het in dit topic alleen bij Nederlandse en Belgische advertenties, of zijn andere landen ook welkom? Graag jullie mening.
Af en toe wat uit België is prima, ook vanwege de Vlaamse bezoekers, maar liever niet uit Duitsland, Frankrijk etc.

Heel beroerde foto's helaas.
[www.autoscout24.nl]

[www.autowereld.nl]

[www.autowereld.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-04-2021 08:55 door rzasa.
Lekker plaatsen als het iets heel bijzonders is, zou ik zeggen. Al staat de auto in Botswana.
autoscout

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-04-2021 09:18 door Witje87.
Die achterruit van die Cedric is heel gaaf. En die Z3 Concepto, heel bijzonder ja, maar ook bijzonder lelijk...
Die Zagato Zele is tegelijkertijd helemaal waus (meer dan 20.000 euro voor een 'brommobiel), maar ergens ook wel weer heel erg geestig!
323tiCompact
Zoals jullie zien heb ik hierboven weer wat Belgische zoekertjes gepost. De foto's zijn op 2ehands.be vaak stukken minder van kwaliteit, maar als je daar doorheen kijkt is er toch nog aardig wat leuks te vinden in België. In andere landen staan ook genoeg heerlijke youngtimers, ik kijk vaak op Duitse en Oost-Europese websites.

Wat denken jullie? Houden we het in dit topic alleen bij Nederlandse en Belgische advertenties, of zijn andere landen ook welkom? Graag jullie mening.

Alles is welkom. Ook in Duitsland en Frankrijk is een hoop moois te vinden. Degenen die dat niet willen zien hoeven er niet op te klikken natuurlijk.
Een beetje oude koeien , maar wat een tweetal gave audi 80's op de vorige pagina.
Een witte en een grijze met lage km standen voor niet heel veel geld.
Wat een heerlijk typisch vroege jaren-90 interieur in die Cinquecento! Het artikel nodigt een "... mooi maar realistisch bod" uit, maar zo op de foto's vind ik de vraagprijs al heel redelijk.
Ford Focus uit 2000 met maar.... 16 hele kilometers op de klok.
20 jaar in Duitse showroom gestaan, nu voor omgerekend 9.350 euro in Polen te koop.
Polen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-04-2021 14:03 door 323tiCompact.
Oh dat is een hele mooie Sierra1 Gelukkig/jammer dat die in Polen staat...
Audi A4

Ik vind dit wel een leukerd.
Lekker zonder roofrails, dat is in mijn ogen al een verbetering de lijn van de auto komt zo veel beter uit.
Hoge km stand en een van de duurdere op MP.
Wielen van de faceliftthumbs up
Wel goed verhaal enzo.
Zou het wat zijn?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-04-2021 19:06 door Stif.
Stif
Audi A4

Lekker zonder roofrails, dat is in mijn ogen al een verbetering de lijn van de auto komt zo veel beter uit.
Wel goed verhaal enzo.
Zou het wat zijn?

Ziet er niet onaardig uit. Zonder dakrails vind ik veel stations mooier.
Nette Toledo, dat ziet er een prima deal uit.

323tiCompact
Stif
Audi A4
Wel goed verhaal enzo.
Zou het wat zijn?
Ziet er niet onaardig uit. Zonder dakrails vind ik veel stations mooier.

Dit model A4 is best chique ja, zeker zonder dakrails. Hier in de buurt staat er een late maar dan in lichtgroen, daar zal ik binnenkort eens voor stoppen want ze beginnen zeldzaam te worden.
Zijn ook helemaal verdwenen, die vroege Safranes. De meesten zullen na een jaar of 10-15 wel een functie elders gekregen hebben.winking smiley
BMW E39 M5 voor 18.500

Bijna te mooi om waar te zijn. Een E39 M5 voor dit bedrag kan je bijna de mist niet mee in gaan. Als de kmstand klopt al helemaal niet. (overigens is dit niét het exemplaar waar ik mee bezig ben, da's een originele Nederlander en helemaal origineel). Dit vroege exemplaar is ondertussen wel voorzien van facelift verlichting rondom.
APT
BMW E39 M5 voor 18.500

Bijna te mooi om waar te zijn. Een E39 M5 voor dit bedrag kan je bijna de mist niet mee in gaan. Als de kmstand klopt al helemaal niet. (overigens is dit niét het exemplaar waar ik mee bezig ben, da's een originele Nederlander en helemaal origineel). Dit vroege exemplaar is ondertussen wel voorzien van facelift verlichting rondom.

Ik zie op de site van de RDW dat er geen verzekering op zit, dat doet mij fronsen. Kan natuurlijk gewoon geschorst zijn. Als alles klopt is dit een gouden deal, zolang je zo'n ding niet met de vangrail laat kennismaken wordt hij nooit meer minder waard.
afentoe
APT
BMW E39 M5 voor 18.500

Ik zie op de site van de RDW dat er geen verzekering op zit, dat doet mij fronsen. Kan natuurlijk gewoon geschorst zijn. Als alles klopt is dit een gouden deal, zolang je zo'n ding niet met de vangrail laat kennismaken wordt hij nooit meer minder waard.

Is een VIN-check via internet een optie?
Oef die Clio V6... Beetje trouwens ook gaaf!
Over de BMW; had ik mijne al verkocht had ik er wel energie in gestoken om te kijken of t wat is. Maar ga mezelf nu niet gek maken.
Zag deze net te koop bij zo'n typisch lokaal bedrijfje dat niet op internet adverteert. 75.000 km, 650 euro. In tegenstelling tot wat het tekstje achter de ruit beweert zit er geen apk (meer) op, maar misschien bij aflevering?

Ik word wel heel blij van alle Renaults op deze pagina, beide Safranes en de Laguna zijn top! Jammer dat ik het niet naar mezelf kan verantwoorden. drinking smiley
Seat Ibiza
Marktplaats

Fiat Cinquecento
Marktplaats

Ford Fiesta
Marktplaats

Mazda 121
Marktplaats

VW Golf IV
Marktplaats

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-04-2021 06:28 door 323tiCompact.
Die Golf is leuk, een V5 highline in Jazzblue. En, best bijzonder, een schuifdak én climate control.
Die Golf III lijkt me niet zo'n best bewaard exemplaar. Opgelapte schades en zilververf op de banden...
Maar als die spatlappen er vanaf nieuw op zitten hebben die waarschijnlijk wel de voorschermen beschermd tegen roest winking smiley
Safrane, Cinquecento, Mazda 121; allemaal auto's waar je niet meer aan denkt en ook ineens beseft dat je ze eigenlijk nooit meer ziet (rijden).

Datzelfde geldt voor de Fiat Brava/Bravo of de Palio Weekend, compleet uitgestorven!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.