Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Jeetje bijna €15000 voor die Dodge, haha, in geen 15000 jaar. Wát een lelijk ding, dan had ik nog liever een Fiat Multipla op het erf staan cool smiley

Dat is voor het eerst dat ik hier een van mijn spotjes tegenkom. Deze had ik zo 1-2-3 nog niet te koop verwacht, en gezien de uiterlijke staat lijkt 3k niet eens zo heel duur.
De Alto op de vorige pagina is ook wel optimisch geprijsd. big smile smiley En de Renault 19 lijkt wel heel netjes voor dat geld. Er wordt dan ook al overboden... nut smiley

Traction met Ford-neus... eye rolling smiley Dat is een grille van Foucher Créteau, 'gewoon' één van de vele accessoiregrilles voor de Traction. Niks Ford aan.
MWH
De Alto op de vorige pagina is ook wel optimisch geprijsd.

Vijfmaal de nieuwprijs.nut smiley
Bizarre prijs voor die Suzuki.. Moet die '2' er niet voor weg? Zou een realistischere prijs zijn. Die bieding op de Renault snap ik niet goed. Uit het niets bijna 2x hoger dan het hoogste bod. Als je de auto wil dan bel je toch en zeg je dat je bereid bent de vraagprijs te betalen? Al met al wel fraaie spots. Zoals die Lambo, wat een fraai profiel.
Yes! Wat een heerlijk foute kar. Perfect anti PC in deze tijden. Ik heb helaas geen 40K voor een speeltje en ben denk ik niet man genoeg om hiermee rond te rijden. Maar toch - ergens, stiekum.... Een paar dagen toeren. Bijvoorbeeld aan rondrit langs alle beroemde en beruchte tippelzones ofzo drinking smileynut smiley

Zuhälter-Karre

D Elzinga
[www.marktplaats.nl]
Wat geleefd uiterlijk, maar die slechts 72k lijkt toch echt te kloppen...

Afgezien van die schade aan de achterklep is ie best goed netjes te krijgen. Goed schoonmaken en poetsen, wieldoppen opknappen, nieuwe kentekenplaten, en er staat al een heel andere auto. Als ie technisch een beetje ok is kan je er op die manier het dubbele voor krijgen, maar de winst is dan nog steeds maar kleingeld.
NSU RO 80
Martkplaats

Renault Scénic RX4
Marktplaats

Renault Vel Satis
Marktplaats

Lancia Thesis
Marktplaats

Peugeot 206 Roland Garros
Marktplaats

Alfa Romeo 156 Crosswagon
Marktplaats

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-04-2021 14:00 door 323tiCompact.
Die TATA Nano is toch wel erg leuk, alleen die kleur...is wat minder. Helaas heb ik al 3 auto's voor de deur en komt er hopelijk binnenkort een 4e bij maar dan is het op.
Voor een ander kleurtje zou wrappen misschien een oplossing kunnen zijn.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-04-2021 13:17 door Jay DoubleYou.
die Corolla is wel zeldzaam zeg! Als gewone geel-kenteken auto zijn ze al verdwenen, laat staan op grijs kenteken!
Micha D
Die CRX is echt geweldig zeg. Wat een fijn ding.

Zeker! Maar is dat neusje nou scheef of lijkt dat door een afhangende kentekenplaat?
Renault15 17
Micha D
Die CRX is echt geweldig zeg. Wat een fijn ding.

Zeker! Maar is dat neusje nou scheef of lijkt dat door een afhangende kentekenplaat?

In de advertentie staat een foto recht van voren, het lijkt me dat de kentekenplaat net niet helemaal recht hangt.
ginkelvanmichiel
die Corolla is wel zeldzaam zeg! Als gewone geel-kenteken auto zijn ze al verdwenen, laat staan op grijs kenteken!

Da's misschien regionaal, hier staan er nog wel een paar van in de buurt.
Ik kwam toevallig net nog een onverprutse CRX Del Sol tegen op de snelweg. Een zilvergrijze, origineel Nederlands, op wieldoppen, met een oudere dame achter het stuur.
Je zou bijna de neiging krijgen om de advertentie van de witte Alto naar de adverteerder van die belachelijk dure rode Alto te sturen. Grappig dingetje overigens.
Barri
Ik kwam toevallig net nog een onverprutse CRX Del Sol tegen op de snelweg. Een zilvergrijze, origineel Nederlands, op wieldoppen, met een oudere dame achter het stuur.

Zo zijn ze helemaal top, alleen is de kans groot dat zo'n CRX wel een automaat i.p.v. handbak heeft... Ik heb trouwens vanochtend toch even gebeld voor die blauwe CRX: de airco (zeldzame optie) werkt niet, het is niet de originele kleur en de kofferklep gaat momenteel niet open crying smilie Dan lijkt deze (nog) mooier:

1998 Honda CRX Del Sol Motegi

Mooie oplossing in de kalere uitvoeringen van de Pride. Oh, je hebt geen toerenteller? Krijg je alsnog de layout, maar dan zonder aanduiding en wijzer.grinning smiley

Haha dat is wel heel goedkoop. Meestal zit er toch toch wel een klokje of iets in die richting.
Oh wauw, die blauwe Del Sol! thumbs up

@Elzinga: mijn Golf had ook zoiets; geen toerenteller, wel streepjes.
Overigens kwam die basisuitvoering van de Pride pas later op de markt t.o.v. de andere uitvoeringen, als ik het me goed herinner.
Meer een project die Cavalier, voordat die alle originele Vauxhall-kenmerken weer heeft.
En hij is een tijd terug ook al eens langsgekomen. Wel leuk natuurlijk smiling smiley
Dat kleurtje op die AX! Beetje de taxikleur (zag maandag nog een geïmporteerde Passat in die kleur).
Erg leuke AX, maar stalen wieltjes of wieldoppen zou 'm iets beter passen. Ook is het interieur niet origineel. Maar de carrosserie is echt top in die kleur. Prachtige eenvoudige lijnen.

Die Golf GTI is ook prachtig, alleen jammer dat er echt een mak blok in zit.
Die Corolla Sprinter is ook wel weer een juweeltje, hoor. thumbs up
D Elzinga
Mooie oplossing in de kalere uitvoeringen van de Pride. Oh, je hebt geen toerenteller? Krijg je alsnog de layout, maar dan zonder aanduiding en wijzer.grinning smiley

Ik vind het nog wel meevallen, onderstaande is van een '91 Starlet. Saaier wordt het niet.

Stuk vrolijker die Pride.
Ik vind het al heel wat dat beide nog een koelvloeistoftemperatuurmeter hebben. In mijn AX ging een lampje branden, en toen was het eigenlijk al te laat.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.