Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Barri
Je hebt weer leuk spul gevonden! Genieten!

Ik vind 't leuk om te speuren, en fijn dat het wordt gewaardeerd! smiling bouncing smiley
323tiCompact
Barri
Je hebt weer leuk spul gevonden! Genieten!

Ik vind 't leuk om te speuren, en fijn dat het wordt gewaardeerd! smiling bouncing smiley

Ik reageer haast nooit hier maar dit is een van mijn meest bezochte topics. Heerlijk, keep it up! smileys with beer
Hier eender. Geniet met volle teugen van hetgeen er allemaal opgezocht wordt. Veel jeugdsentiment enzo.

Het speurwerk wordt zeer gewaardeerd, dank!!
W212
Hier eender. Geniet met volle teugen van hetgeen er allemaal opgezocht wordt. Veel jeugdsentiment enzo.

Het speurwerk wordt zeer gewaardeerd, dank!!

Hier ook veel waardering. thumbs up
Peugeot 309
Marktplaats

Opel Vectra
Marktplaats

Toyota Starlet
Marktplaats

Fiat Punto
Marktplaats

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-03-2021 14:35 door 323tiCompact.
Die Starlet staat er netjes bij. Ben wel benieuwd wie m gaat kopen, met een beetje zoeken heb je voor dat geld ook een redelijke Aygo.
^^ Die Starlet lijkt mij in alle opzichten fijner dan een Aygo...
Wouter82
^^ Die Starlet lijkt mij in alle opzichten fijner dan een Aygo...

Eens thumbs up

Misschien ook interessant voor Carkiller?
Een Reatta is al aardig bijzonder, maar een Hessing geleverde is helemaal gaaf thumbs up
323tiCompact
R11
Autowereld
Ziet er goed uit en staat hier vlakbij! Het is dat ik het niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen hem aan de straat te laten staan, maar anders...
Ander ik wel! Prijs valt me ook alles mee, maar ja dat gewicht... Vrij fors voor een auto voor erbij
Ik liep wat achter met dit topic, en reageer zelden of nooit, maar van de ZX 16v op de vorige pagina wordt ik ontzettend hebberig zeg, wat een mooi ding! Die groene Vectra V6 hierboven en die Scorpio Cosworth scoren ook hoog... blijft een leuk 'als ik toch eens geld en ruimte had' topic dit, heerlijk!
Die Scorpio is er zelfs eentje van de laatste facelift, met de roostertjes naast de lampen in de bumper. Daar zijn er niet veel van!
Barri
Die Scorpio is er zelfs eentje van de laatste facelift, met de roostertjes naast de lampen in de bumper. Daar zijn er niet veel van!

Die facelift in veel makkelijker te herkennen aan de donkere koplampen winking smiley
Wouter82
Barri

Die facelift in veel makkelijker te herkennen aan de donkere koplampen winking smiley
Wist ik niet! Dat roostertje en de achteruitrijlichten van de sedan zijn voor mij de herkenningspunten. smiling smiley

Leuke AX hierboven. De velgen zetten me op het verkeerde been, daardoor lijkt het een GTI met 4-bouts velgen maar het is een 'gewone' dus met 3-bouts velgen.
De grille heeft ook een dunnere rand, maar dan moet je meer weten hoe de oude eruit ziet. Achterlichten hebben ook helder glas met oranje delen, waar de eerste serie een geheel rode balk had in "niet-helder" glas en een dikke chroomstrip bovenlangs.
Wouter82
rzasa
niet de ADVERTENTIE .....lezen want dan krijg je...... JEUK.

Dat maakte natuurlijk NIEUWSGIERIG dus ik heb TOCH even gekeken. En je hebt GELIJK smiling bouncing smiley

Lijkt wel of die handelaar ook nog in pillen handelt en alles eerst zelf test...
Al de tweede gave omega op deze pagina!
Best wel vriendelijk geprijst ook.
Mooi spul weer! Ik krijg het het warmste van de Mercedes, XM en Celica.
Prachtige Lada, maar 20k? Daarvoor zou ik de Mercedes kopen en meenemen op een lange vakantie naar een mooi strand.
Zadelsnuiver
Oh moeder die Omega MV6 is perfect yawning smiley
Nee, buitenthermometer is stuk. winking smiley
Golf Mk3 GTI voor €11950,- dat gaat hem echt niet worden. Mag eigenlijk geen GTI heten met een gewicht bijna 1100kg en 115pk.
Fraai die Omega, mooie prijs ook. De prijs van de Citroën GSA verbaasd me nogal. Had verwacht dat die dingetjes duurder zijn. Voor dat geld zal er weinig leukers te vinden zijn denk ik.
Die GSA was inderdaad blijkbaar een hele goede deal gezien hij alweer verkocht is smiling smiley

Prijzen voor de Golfjes 3 lijken inderdaad erg in de lift te zitten, of het ook geoorloofd is zal de tijd uit moeten wijzen.
Smart
Marktplaats

Honda Accord Aerodeck
Marktplaats

Rover 214
Marktplaats

Voor de volgende auto's ben ik uitgeweken naar 2ehands.be

Opel Calibra
2ehands.be

Lada Samara
2ehands.be

BMW E36 Coupé
2ehands.be

VW Golf II
2ehands.be
Grappig, die E36 coupe kost nu nog net zoveel als 27 jaar geleden bij de BMW dealer big smile smiley
Wel jammer dat op de geposte foto de kleur niet helemaal lekker uitkomt, Daytona Violett is wel echt een van de mooiste BMW kleuren vind ik thumbs up
323tiCompact

Honda Accord Aerodeck
Marktplaats

Die Honda stond rond de jaarwisseling voor de helft van het geld op Marktplaats

Leuke auto, dat wel
Ooh die Twingo! Dat lijkt me een heel goede investering! Kleur, uitvoering, dakje, optische staat. Helemaal goed!
Ik weet niet wat het is, maar zo'n Accord Aerodeck word ik altijd erg enthousiast van, gewoon een mooi concept denk ik.

En zo'n Rover 214, kan me echt niet herinneren wanneer ik er daar voor het laatst één van heb zien rijden/staan. Die zijn binnen een paar jaar toch wel helemaal uit het straatbeeld verdwenen, zoals helaas bijna alle Rovers...
Weet niet of ie al is langs gekomen (want al maanden te koop) maar toch behoorlijk unieke uitvoering. Vind de auto erg interessant en ga er mogelijk binnenkort eens naar kijken.

E39 540i handbak

Prijzen van een 540i met handbak zijn stevig, ook in DE kwam ik achter.
Ik zou juist, met zo'n dijk van een motor, de automaat versie willen, maar smaken verschillen!winking smiley
Geweldige Morris!

speedtouch
Ik zou juist, met zo'n dijk van een motor, de automaat versie willen, maar smaken verschillen!winking smiley
Ik heb het genoegen nooit gehad, maar het lijkt mij onbeschrijflijk om zo'n machtige V8 met handbak te rijden. Houd me aanbevolen. winking smiley
@speedtouch; Dat dacht ik ook. De combinatie klopt inderdaad wel (heb er in gereden) maar als je normaal een voorkeur voor een handbak hebt gaat een automaat alsnog snel vervelen. Enige reden dat mijn E39 eruit gaat is omdat ik de automaat (hoe goed de sequentiële bak ook bij de auto past) echt helemaal zat ben. Echter is zo'n 95% van de nieuwkopers het met je eens want handbakken bij de V8en zijn zeldzaam. Op de M5 na dan. Denk dan ook dat deze 540i met M onderstel etc een beetje als een M5-light rijdt. Overigens is een andere auto die ik op de korrel heb een Nissan 350Z. Compleet andere auto maar zo'n gele 35th anniversary vind ik erg gaaf. Benieuwd wat me het beste ligt.
@afentoe; Ben ook benieuwd. Enkel met automaat gereden.
40i en handbak boeien mij niet heel veel met zo'n kleurstelling nut smiley

thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.