Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Crown Vic vind ik sowieso al gaaf, maar misschien is deze nog wel veel leuker. cool smiley
Erg leuke Colt, maar beleggersobject? Wat heeft die verkoper achter de kiezen nut smiley
Heerlijk die Taunus en 304! En hopelijk ontsnapt die Civic aan JDM-pimperij moody smiley
Wat een leuke W124, en nog best vriendelijk geprijsd. Zo'n dikke benzine zie ik niet vaak.
Jay DoubleYou
Die DS!

Ik zou eerder zeggen: die Landcruiser!
Tydelyck
Jay DoubleYou
Die DS!

Ik zou eerder zeggen: die Landcruiser!

Klopt ook, maar aangezien er geen LandCruiser in te zien is qua body, kies ik voor DS. Onderstel en techniek had ook net zo goed van een andere 4x4 kunnen zijn.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-10-2020 12:51 door Jay DoubleYou.
Zit de serie Fenix te kijken op netflix, 1 van de hoofdpersonen rijdt in die rode Passat.
Heb weinig over de auto kunnen vinden, maar ik weet wel dat ik 'm tot een tijd geleden vaak in de omgeving heb zien rijden hier. Door de kleur en de ruitenwisser achter vond ik het altijd wel een opvallend exemplaar. Over de staat en de kilometerstand weet ik helaas niks, want heb 'm nooit van dichtbij gezien.

Peugeot 406 1.8

De prijzen van een 106 rallye gaan ook door het dak zo te zien.
Ha wat leuk, die 406 met achterwisser. De eerste Mondeo kon er ook mee uitgerust worden.
Wouter82
Ha wat leuk, die 406 met achterwisser. De eerste Mondeo kon er ook mee uitgerust worden.

Klopt. Heb die 406 altijd al een leuk ding gevonden. Kan er zelf helaas niks mee, dus misschien is het wat voor iemand anders hier.
Barri
De prijzen van een 106 rallye gaan ook door het dak zo te zien.

Mwah valt mee. De fase 1 Rallye's worden wel duur maar de fase 2 gaat niet zo hard. Die witte hierboven staat al sinds begin zomer te koop en begon bij 6000. Ze blijven allemaal heel lang te koop staan voor deze vraagprijzen. Heb zelf vorige maand een zwarte fase 2 verkocht. Was mijn corona opknap project. De goedkoopste van Europa die nog in nette conditie is en zelfs die stond 2 maanden te koop en uiteindelijk verkocht voor 4325. Wel echt topauto's.
[hymanltd.com] Bizar interieur, zelfs in 1937 was deze opstelling en besturing al zo'n drie decennia uit de tijd...

Mazda 626 Xerxes compleet met
V6 automaat airco schuifdak cruise control en leer

[www.marktplaats.nl]#

Foto's plaatsen op dit forum is voor mij jammer genoeg nog een brug te ver.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-10-2020 23:22 door Pepe41.
Wat een goed ding. En ik vind 'm ook vrij goedkoop. Heel leuk!

@Elzinga: wauw, wie wilde er in de jaren dertig nog op die manier sturen?
Pepe41
Mazda 626 Xerxes compleet met
V6 automaat airco schuifdak cruise control en leer

[www.marktplaats.nl]#

Foto's plaatsen op dit forum is voor mij jammer genoeg nog een brug te ver.

Ik hoorde dat bij iedere 100.000 km de distributie vervangen moet worden, en dat nogal een arbeidsintensieve klus is. Verder een erg leuke auto!
Mooie luxe Xerxes voor een scherpe prijs.
Jammer van de automaat, die de dynamiek een beetje uit de motor haalt.
De distributieriem moet iedere 100.000 of iedere 5 jaar vervangen worden en dat kost bij de Mazda dealer 1000 euro.

Die Detroit Electric moet gewoon naar een museum.
D Elzinga
[www.marktplaats.nl] Is een lage kilometerstand-W123 zo in waarde gestegen tegenwoordig?

Nee. Ze zijn wel wat meer waard geworden, deze prijs vind ik wel heel optimistisch. Maar bij die showroom staat auto's is het toch altijd een beetje wat de gek er voor geeft.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-11-2020 23:57 door Nissan GTR R34.
Misschien niet heel bijzonder, maar ik vermeld 'm toch even. Ex-Schadeauto BMW 135i

YouTube 1
YouTube 2

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-11-2020 00:35 door Jay DoubleYou.
Dat is volgens mij de derde keer dat die Crown hier langskomt smiling smiley Die Celeste is fantastisch thumbs up
Omdat de Crown weer bij een andere aanbieder staat die hem weer even iets duurder heeft gemaakt, maar hem wel weer wat mooier op de foto heeft gezet. Vandaar!
Mooie 504, mooiste kleur voor een 504 imo.
Meer dan 10.000 voor een handgeschakelde gl vind ik wel veel te duur.

Verder is een niet meegespoten motorruimte volgens mij alleen te vinden in Peugeots die bestemd waren voor de binnenlandse markt. Dat maakt een origineel Nederlands kenteken twijfelachtig. Punt van aandacht.
Dit is toch echt een snoepje.
Heerlijke motor en prachtige uitvoering. One of a kind?

SLK320 Youngtimer

En ik ben echt een autoliefhebber, maar had hier nog nooit van gehoord: Nissan Tommy Kaira (ZZ). Kenden jullie dit?

Nissan Kaira
V70man

En ik ben echt een autoliefhebber, maar had hier nog nooit van gehoord: Nissan Tommy Kaira (ZZ). Kenden jullie dit?

Jazeker, maar Tommy Kaira is een tuner annex merk. Dit was geen initiatief van Nissan.
Leuke ding die Kaira, het is een beetje Porsche meets Lotus meets Renault Spider.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.