Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Jay DoubleYou
Kan iemand snel die Panda halen voordat-ie bij Bruno terecht komt? grinning smiley

Die heeft hem al eens een tijd gehad (waarschijnlijk voor de huidige verkoper).
Renault15 17
Door velen wordt dit gezien als de ultieme Espace. Met relatief lage kilometersstand.

Espace 2.0 16v The Race
Dit vind ik nog steeds een leuk ding, zeker in deze kleur en uitvoering! Herinner me nog dat we bij mijn zaterdagbaantje exact zo eentje als inruiler hadden. Een verkoper heeft 'm toen meegenomen op vakantie.
Ik denk dat die peugeot idd een nulletje te veel heeft.
Alleen al door de belabberde foto's en een niet opgeruimd interieur.angry smily
Ach ja, die Stellar. Staat nu toch al iets van, wat zal het zijn, zeven of acht jaar te koop?
Minstens acht jaar. Er hij zal er intussen een stuk minder fris uitzien dan op deze foto's...
Die Passat is wel érg veel auto voor dat geld, en die Espace is om van te smullen thumbs up
rzasa
.........
Stond van de week nog hier te koop voor 9900 euro:
[www.venemaclassiccars.nl] (veel betere foto's)

Ook de Espace stond een paar weken geleden voor minder dan 10k Euro op Leboncoin.fr smiling smileyeye rolling smiley
D Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Gaaf. Niet alleen origineel Nederlands geleverd maar ook geassembleerd in de Ford-fabriek in Amsterdam. Deze decoratie op de flanken komt alleen voor bij de Amsterdamse versies.
929V6
Gaaf. Niet alleen origineel Nederlands geleverd maar ook geassembleerd in de Ford-fabriek in Amsterdam. Deze decoratie op de flanken komt alleen voor bij de Amsterdamse versies.

Is deze badge dan logisch? confused smiley

Ik kwam via de Duitse AutoBild (die site werkt tenminste wel... tongue sticking out smiley) dit monster tegen... cool smiley

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-10-2020 22:19 door Jay DoubleYou.
Een HALF MILJOEN DOLLAR? nut smiley Doe mij dan maar die XJ-220 voor hetzelfde geld smiling bouncing smiley
Zo ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik die prijs zag! Legendarische wagen, maar dit is gewoon supercar geld en het blijft toch "maar" een Skyline.
Zadelsnuiver
Zo ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik die prijs zag! Legendarische wagen, maar dit is gewoon supercar geld en het blijft toch "maar" een Skyline.

Ik zou het zelf ook nooit doen. Voor mij geldt net zo dat er voor dat geld inderdaad wel wat leukers te koop is. Maar je zal als Skyline-liefhebber met genoeg geld maar op zoek zijn naar zoiets, dan staat de advertentie er in ieder geval maar. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-10-2020 00:03 door Jay DoubleYou.
Jay DoubleYou
Zadelsnuiver

Ik zou het zelf ook nooit doen. Voor mij geldt net zo dat er voor dat geld inderdaad wel wat leukers te koop is. Maar je zal als Skyline-liefhebber met genoeg geld maar op zoek zijn naar zoiets, dan staat de advertentie er in ieder geval maar. thumbs up

Absoluut, voor de Skyline liefhebbers is dit ongeveer wel de heilige graal thumbs up enige uitvoering die ik me kan bedenken die nog bijzonderder zou kunnen zijn is wellicht een MP III
Wouter82
929V6

Is deze badge dan logisch? confused smiley

Ja, het betrof CKD-kits uit Dagenham die in Amsterdam werden geassembleerd dus die badge zal gewoon erbij in het krat hebben gezeten. Het was uiteindelijk ook een model van Ford Engeland. Op het typeplaatje onder de motorkap zal waarschijnlijk wel de Amsterdamse fabriek vermeld staan.
Ja op zich logisch. Maar wel apart dat ze níet het Engelse plaatje weghalen en wel eigen decoratie toevoegen smiling smiley
Zadelsnuiver
Jay DoubleYou
Zadelsnuiver

Absoluut, voor de Skyline liefhebbers is dit ongeveer wel de heilige graal thumbs up enige uitvoering die ik me kan bedenken die nog bijzonderder zou kunnen zijn is wellicht een MP III

Wat een fantastisch ding! Je moet niet onderschatten hoe een grote 'scene' er om dat model heen draait. Deze is zó weg.
Ik heb niet echt veel met de W124 maar dat rode interieur is echt geweldig!
Fantastisch! Maar het linkje werkt niet (en ik kan hem ook niet zo gauw vinden op de site)...
Wouter82
Fantastisch! Maar het linkje werkt niet (en ik kan hem ook niet zo gauw vinden op de site)...

Het is de eerste onder 'voorraad' op Emiles site.
Gaaf ding trouwens!

Het is de eerste onder 'voorraad' op Emiles site.

Bijzondere Corvette heeft 'ie te koop. big smile smiley
Wouter82

Goeie link er nu bij gevonden.
afentoe
Zadelsnuiver
Jay DoubleYou
Zadelsnuiver

Wat een fantastisch ding! Je moet niet onderschatten hoe een grote 'scene' er om dat model heen draait. Deze is zó weg.

Voor dat geld wilde ik een links gestuurde, voor dat geld zijn er wel bedrijfen die dat kunnen doen (?) Dan heb je echt wat unieks..
Lukt niet, Stif, iets met een uitlaatspruitstuk met Turbo die in de weg zit.
Pietzoveel

Waar een wil is is een weg.
Als ik soms die dure garage bedrijfjes of discovery zie, is alles mogelijk in mijn ogen.....
Ik weet niet of de link bij jullie werkt, maar dit is zo fout dat het weer gaaf is. Een heel nette w123 260E met 18" glanzende AMG hoepels eronder, op airride. De ultieme kamperbak, heel gaaf!

[www.facebook.com]
Stif
Voor dat geld wilde ik een links gestuurde, voor dat geld zijn er wel bedrijfen die dat kunnen doen (?) Dan heb je echt wat unieks..

Niet mee eens, RHD is hoe ze nu eenmaal uitsluitend geleverd zijn. Zeker bij zo'n exemplaar doe je de orginaliteit door een vergaande ombouw echt geweld aan.
929V6
Ik heb niet echt veel met de W124 maar dat rode interieur is echt geweldig!

Ik had ooit een auto met dit interieur:

De vloerbedekking was ook donkerrood, maar daar lagen grijze matten op. Ook het plafond (geloof ik, weet niet meer zeker) en elementen in de portierbekleding waren donkerrood. Sommigen noemden het een bordeel. Ik heb me er in de leasetermijn van 36 (!) maanden nooit aan gestoord. Z'n opvolger had overigens groen velours...
Pietzoveel

Er zijn er toch een aantal te vinden met het stuur aan de linkerkant, dus het is zeker wel mogelijk.

Een convertiekit kost wel 25.000 EUR
Maar op zo'n bedrag is dat ook wel te overzien.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.