Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
rzasa
[www.autoscout24.nl]

Die Rallye is super. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-09-2020 21:24 door Caspian.
Zadelsnuiver
Als die Laforza op NL kenteken staat lijkt me dat een koopje thumbs up

Pas op, de aanbieder van deze Laforza zou heel goed een oplichter kunnen zijn. De advertentie lijkt qua tekst en foto's op (bijvoorbeeld) de advertentie van de Avanti, zie eerder dit topic. Dat bleek uiteindelijk een scam te zijn.

Mercedes W201
Grappig die DAF Kalmar, zoals ik op de vorige pagina ook schreef, in koude landen zie je dat vaker dat voor de postbezorging het stuur aan de rechterkant zit.

Die 190 en Bluebird ook heel knappe wagens thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2020 15:20 door Zadelsnuiver.
Mark 9633483
Zadelsnuiver
Als die Laforza op NL kenteken staat lijkt me dat een koopje thumbs up

Pas op, de aanbieder van deze Laforza zou heel goed een oplichter kunnen zijn. De advertentie lijkt qua tekst en foto's op (bijvoorbeeld) de advertentie van de Avanti, zie eerder dit topic. Dat bleek uiteindelijk een scam te zijn.

Maar met wat voor doel?
Stif

Maar met wat voor doel?

Hoe bedoel je? Wat voor doel heeft een scam meestal? Iemand zijn geld jatten.
Heel gaaf, heel bijzonder, maar 17 duizend euro, dan ben je wel een beetje van het padje af nut smiley

[www.autowereld.nl]

Origineel Nederlandse 2.9i XR4x4...
Ik zou het helemaal niet gek vinden als ze dat er voor krijgen.
Nissan GTR R34
Ik zou het helemaal niet gek vinden als ze dat er voor krijgen.

Als Wouter het zegt over een Sierra zal het wel kloppen. winking smiley
1e eigenaar: dan verwacht ik een tenaamstellingsdatum van 27-06-1990, geen 30-04-2019...
Mooie Lancia!

Een Amerikaans neefje van de Suzuki Swift: Geo Metro Convertible. Beetje op de roest letten maar lijkt me verder een leuk ding!
Leuke Hillman zo op het oog, alleen schijnt de aanbieder (het voormalige Stoutjesdijk) niet direct een aanbeveling te zijn.
Als de Hilmann zo mooi is als op de foto, dan is hij scherp geprijsd lijkt mij
Het bouwjaar van die Avenger kan niet kloppen, het type met dit oude front en de hockeystick-achterlichten werd geproduceerd tot in 1976.

Wel tof die smetteloze 2107! Maar een Lada uit 2000 op een klassieker website...op z'n zachtst gezegd apart. Ach, de meeste leken zullen het aanzien voor eentje uit de jaren 80.
En die Tofas voor 8000....man man ga toch weg.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-09-2020 09:43 door skitmeister.
Een 20 jaar oude geïmporteerde Lada op LPG met een kilometerstand van 18.000 km lijkt mij niet erg geloofwaardig.
Hé een 'moderne' Regata!

Maar €8000 voor een Tofas: noooo thanks.
der Magistrat
Hé een 'moderne' Regata!

Moderne Fiat 131! hij lijkt weliswaar op de Regata maar heeft de aandrijflijn van een 131, met achterwielaandrijving dus. 8000 euro is inderdaad wel wat duur. Heel jammer, want ik zou zo'n apparaat wel in mijn collectie rariteiten willen hebben :P
MX6
Een 20 jaar oude geïmporteerde Lada op LPG met een kilometerstand van 18.000 km lijkt mij niet erg geloofwaardig.
Gezien de staat van het voertuig zeer geloofwaardig.
ginkelvanmichiel
der Magistrat
Hé een 'moderne' Regata!

Moderne Fiat 131! hij lijkt weliswaar op de Regata maar heeft de aandrijflijn van een 131, met achterwielaandrijving dus. 8000 euro is inderdaad wel wat duur. Heel jammer, want ik zou zo'n apparaat wel in mijn collectie rariteiten willen hebben :P

True, true, feitelijk gaat de auto nóg verder terug. Achterwielaandrijving is leuk! Maar voor deze staat en prijs: nah.
Maar inderdaad een leuke rariteit in Nederland.
Die 323 is voor zover ik weet de oudste nog bestaande van die generatie in Nederland.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2020 18:35 door 929V6.
Oe, die GLAS is wel heel gaaf zeg! Jammer genoeg heb ik dat bedrag niet even liggen.
En die SAAB is ook leuk hoor. En hij is in goed gezelschap in de stalling zo te zien.
Die 406 heeft een verdachte rechter zijkant.

Kleurverschil, naden die niet kloppen... Maar goed hij kost ook geen drol...
Ongeloofwaardige biedingen op de Polo Coupe Sprinter (vriendjes van de eigenaar?). Wel lang in bezit geweest van 1 eigenaar, maar dat was niet de 1e eigenaar (ik hou een register bij). Gaspedaalrubber ontbreekt niet = af-fabriek altijd zonder. Leuke Polo, maar niet € 3000+ leuk.
Die Alfa 145 is geweldig! Altijd leuke auto's gevonden en regelmatig in gereden (destijds nieuw).
Deze heeft ook nog airco, ben benieuwd of dat nog goed werkt.
He, dat groene viertje zag ik hier in Uden regelmatig rijden. Leuk, fris kleurtje. thumbs up En persoonlijk vind ik zo'n uitvoering met chrome bumpers toch leuker dan al die latere uitvoeringen met grijze bumpers (en gril).
Doe mij die A4 cabrio maar. Met 5-cilinder-roffel nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-10-2020 20:17 door marathon.
Geen A4 maar gewoon een Audi Cabriolet, en als-ie zo goed is als-ie lijkt dan is het een topding. Originele velgen, inmiddels erg bijzonder.
En was het niet zelfs dit exemplaar? eye popping smiley

Edit: Ja dus!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-10-2020 16:00 door Jay DoubleYou.
Prachtige 626 coupe.
Kleur van zowel buiten als de binnenkant goed.
Mooie striping en de wolfracevelgen staan hem ook zeer goed!
Epicuri
Zo zit je altijd anderhalve meter van elkaar:

Lincoln Town Car

Op mijn eigen advies heb ik hem maar gekochtnut smiley Dank Epicuri voor de tip! Topding, echt in superstaat. Nog even op de brug gezet voor een goede inspectie van onder maar roest- en lekkagevrijthumbs up

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-10-2020 16:11 door Ibud.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.