Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Wat stom van die Marina zeg... Maar tijdens het startklaar-maken is volgens mij de voorruit gesneuveld thumbs down

Maareehm Rob hij staat nu redelijk dichtbij voor me...... (nee dat is geen hint)
En weer eens wat lekkers uit Amerika! Ik zal proberen het een beetje te doseren. Hopelijk genieten jullie ervan!

Jammer dat die Alfa Spider geen 1990-model is. Dat is toch wel mijn favoriet. Die LaForza is ook een gaaf ding.
Rob0032
Dankje! Ik krijg de URL van de foto niet eens te pakken eigenlijk...

Helaas heeft de speculant handel geroken in de heerlijke Marina van laatst. Nu voor ruim het dubbele te koop...

Beter zo dan dat ie de banger in zou zijn verdwenen.
Die Corona liftback! eye popping smiley

En die Marina moet wel een winkeldochter zijn geweest, productie stopte in 1980.
Wat mooi die Crown! Jammer dat de informatie zo beperkt is...

Nog wat lekkers uit de VS!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-06-2015 13:52 door Rob0032.
Rob0032

Mooie GTV, maar als ik erop klik krijg ik een foto van de Peugeot 505 Break die daarboven staat. smiling smiley
Leuke 164 ook. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-06-2015 13:43 door JW01 (vanaf een Appel).
Mooie Saab 900 classic voor niet al te veel geld.

marktplaats

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-06-2015 16:59 door Panpan.
Renault 25, ONK en maar 31.000 km.

Mazda 323 met 15.000 km.

Volkswagen Vento 1.8 75pk GL automaat, Duitser met 52.000 km.

Honda Logo 1.3 CVT met 18.000 km.

131.000 km die 25.

Zo leek het op mijn mobieltje. Bijzonder dan!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-06-2015 13:42 door rzasa.
Niet bijzonder hoor. Die dingen zijn, helaas, echt geen ene fluit meer waard. Zelfs een uiterst zeldzame Coupé heb je al voor 600 euro of iets dergelijks. Ooit een edel merk...
Rob0032
Niet bijzonder hoor. Die dingen zijn, helaas, echt geen ene fluit meer waard. Zelfs een uiterst zeldzame Coupé heb je al voor 600 euro of iets dergelijks. Ooit een edel merk...

Deze lijkt wel erg goed onderhouden. Dat is geen gemeengoed in deze prijsklasse.
Motorisch zijn ze niet zo denderend, heb ik weleens gehoord. Je moet eigenlijk de 827 hebben.
Is zo'n Rover door dezelfde ontwerper ontworpen als de eerste generatie 9-5 van Saab? Ik vind ze op de een of andere manier erg veel van elkaar weg hebben.
danny1995
Is zo'n Rover door dezelfde ontwerper ontworpen als de eerste generatie 9-5 van Saab? Ik vind ze op de een of andere manier erg veel van elkaar weg hebben.

Op de vouw die over de lengte gaat na, zie ik niet zo heel veel overeenkomsten om heel eerlijk te zijn.

@rzasa,
Volgens mij de 820Si ook.
Op zich is het geen buitengewoon slechte auto. Maar grote auto's van een failliet merk zijn gewoon niet gewild. Helemaal als het merk niet een bijster goed imago heeft wat betreft betrouwbaarheid.
Ik ben sinds gisteren weer zonder auto, dus misschien is het niet zo'n verstandige idee om hier de komende tijd vaak te kijken.
In de afgelopen week was ik op zoek naar een auto voor de achterburen. Kom ik bij toeval deze tegen. Staat niet op internet te koop. Het gaat om een Volkswagen Scirocco White Cat (slechts 832 van gemaakt) uit 1985. Onder de kap ligt een 1.8l 90 pk met nieuwe carburateur.
uwimporauto.nl vraagt er 4.200 euro voor.

Een paar fotootjes voor de beeldvorming. Ik heb er nog 49... winking smiley

Volgens mij de 820Si ook

Zolang je een Honda blok treft is er niets aan de hand. De K-serie motoren hebben nogal een gevoelig kopje/pakking.
Verder kan de elektriek nog wel eens van slag raken in de vorm van weigerende ramen en deuren.

Mooie wagen is dit exemplaar wel!
Deze heeft dus een KV6.
Overigens zijn die motoren wel goed te krijgen.
Die Marbella heeft toch wel een erg aantrekkelijk prijsje... Misschien eens over nadenken smiling smiley
Wat een bijzondere Scirocco hierboven! Ik vind het spuuglelijk, maar heel bijzonder en daarom ook erg gaaf. thumbs up
Rob0032
Wat een bijzondere Scirocco hierboven! Ik vind het spuuglelijk, maar heel bijzonder en daarom ook erg gaaf. thumbs up

lekker eighties thumbs up
Niels.
Die Marbella heeft toch wel een erg aantrekkelijk prijsje... Misschien eens over nadenken smiling smiley
Erg goede auto hoor. Via Michiel naar iemand anders van het Pandaforum gegaan.
Micha D.
Niels.
Erg goede auto hoor. Via Michiel naar iemand anders van het Pandaforum gegaan.

Ik heb de pagina op het Pandaforum al even doorgelezen inderdaad. Enig idee hoeveel geld ik vrij moet maken voor het vervangen van zo'n koppeling? Ik ben bang dat dat me zelf niet gaat lukken...
Oef, dan zou je Michiel (ginkelvanmichiel) even een berichtje moeten sturen, die weet dat waarschijnlijk wel.
Misschien dat iemand je op het forum wel kan helpen met het vervangen. Motortje kan eruit zonder de bak te demonteren, de koppelingsset zelf kost 74 euro... dus dat is inclusief druklager, drukgroep en plaat. Van Valeo.
Jazz.

Volgens mij de 820Si ook

Zolang je een Honda blok treft is er niets aan de hand. De K-serie motoren hebben nogal een gevoelig kopje/pakking.
Verder kan de elektriek nog wel eens van slag raken in de vorm van weigerende ramen en deuren.

Mooie wagen is dit exemplaar wel!

Dit is ook een mooie. Oók met elektrische stoelen.
[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-06-2015 20:22 door rzasa.
Die donkere had toch ook elektrische stoelen? Vind deze wel een stuk mooier hoor. Volgens mij staat er ook een witte te koop. Ook heel leuk!

En die BMW zeg, WAT EEN GELD!!! eye popping smiley
Rob0032
En die BMW zeg, WAT EEN GELD!!! eye popping smiley

En dan ook nog maar een schamele viercilinder. Voor dat geld koop je ook deze B12 5.7 in Purmerend. Hou je ruim 5K over. Net genoeg voor de eerste beurt. winking smiley
Rob0032
Die donkere had toch ook elektrische stoelen?

Dat klopt natuurlijk.

[www.speurders.nl]

Goedkope Marbella's zijn er ook in het roze.
[www.speurders.nl]

(kansloze foto's, maar ik vermoed dat dat aan Speurders valt te wijten, want je komt ze vaker zo tegen...)

Geinige kit:
[ww3.autoscout24.nl]|as

[ww3.autoscout24.nl]|as
Die Plymouth is echt fantastisch! Wat een geweldig ding zeg, helemaal voor 399 euro. thumbs up
zowel die roze als die witte Marbella hebben een computer geregelde carburateur. Met een grote boog omheen lopen. Als ze kuren krijgen kun je er niets aan doen, behalve de hele zooi om te bouwen naar Panda 900 injectie...
ginkelvanmichiel
zowel die roze als die witte Marbella hebben een computer geregelde carburateur. Met een grote boog omheen lopen. Als ze kuren krijgen kun je er niets aan doen, behalve de hele zooi om te bouwen naar Panda 900 injectie...

Voor een goed onderhouden exemplaar met nieuwe APK zoals die witte zou ik, als ik iets dergelijks zocht, voor die schamele 300 euro de gok wel durven wagen hoor.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.