Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Zeker! Maar ook die Volvo heeft erg goede striping big smile smiley

Volgens mij mag je overigens niet met een blauwe lamp rijden, maar dat is goed op te lossen natuurlijk.
Leuke Passat. Mooi om te zien dat deze types af en toe nog voorbijkomen. thumbs up
Ik heb weinig met vooroorlogse auto's, maar de Lincoln Zephyr is dé grote uitzondering. Wel knap dat deze na 82 jaar alleen maar naar buiten is gehaald voor de foto's moody smiley
Bijna prefect, die Rover. Setje andere (lees: originele) wielen zou 'm goed doen. thumbs up
Pfoe die Alpine. eye popping smileynut smiley De mijne heeft weliswaar 117k km gereden, maar als ik mijn vraagprijs verdubbel, kom ik nog steeeds niet in de buurt van deze (prijs).
Die Civic CRX is niet in al te beste staat! En dan nog 7950 vragen. Of is dat marktconform? Ze zijn natuurlijk wel redelijk zeldzaam aan het worden...
Evan
Ooit van gehoord?

VancLee Mungo

Ja, hier in Venlo rijd er ook 1 rond. Leuke wagen om te zien thumbs up
dens
Die Civic CRX is niet in al te beste staat! En dan nog 7950 vragen. Of is dat marktconform? Ze zijn natuurlijk wel redelijk zeldzaam aan het worden...

Tja, wat is marktconform? Ik kan me niet herinneren dat er voor het laatst een eerste type CRX te koop stond, dus het lastig om een prijskaartje aan te hangen. Of hij voor deze prijs ooit verkocht wordt? Ik durf met 90% zekerheid te zeggen van niet. Ik denk dat de prijs voor dit exemplaar ergens rond de 3500-4000 euro zal liggen en dan moet je iemand vinden die een enorme liefde voor dit model heeft en hem nog wilt opknappen.
Ja, precies, 3-4K. Ik vond 8K al wat veel. Hij moet eigenlijk volledig gerestaureerd worden.
De prijs is te gek, maar zo slecht is 'ie toch niet? Paneel voor de motorkap moet even rechtgezet worden, dakje even spuiten, frisse velgjes, keertje goed kleien en polijsten dan staat er al een heel andere auto. Ik denk dat deze wel voor 5.500/6.000 verkocht gaat worden.
Zadelsnuiver
De prijs is te gek, maar zo slecht is 'ie toch niet? Paneel voor de motorkap moet even rechtgezet worden, dakje even spuiten, frisse velgjes, keertje goed kleien en polijsten dan staat er al een heel andere auto. Ik denk dat deze wel voor 5.500/6.000 verkocht gaat worden.

Hij heeft plastic skirts op de dorpels en voor de achterwielkasten, Joost weet wat voor ellende daar allemaal onder kan zitten. En het schuifdakpaneel is verrot, daarbij ook een grote kans op lekkage dus een spuitbeurt volstaat niet.
Wow die datsun!
Heel mooi alleen nog even een ander formaat kenteken erop en dan is ie goed.

Ook leuk die busjes, die mazda bus is wel cool(of komt dat nou door die wielen, ik ben gek op wielen)
Stif
Wow die datsun!
Heel mooi alleen nog even een ander formaat kenteken erop en dan is ie goed.

Ook leuk die busjes, die mazda bus is wel cool(of komt dat nou door die wielen, ik ben gek op wielen)

Het zal wel aan mij liggen, maar waar staat die Datsun dan?confused smiley
Ja jongens die crown natuurlijknut smileydrinking smiley

Er is ook een datsun die hier wel iets van heeft....
Sorry zal niet weer gebeuren.
Stif

3 pagina's doorgespit...drinking smiley
Carkiller
Stif

3 pagina's doorgespit...drinking smiley

Zo nieuwsgierig naar een auto die eigenlijk een ander formaat kenteken moet hebben? grinning smiley
der Magistrat
Zo nieuwsgierig naar een auto die eigenlijk een ander formaat kenteken moet hebben? grinning smiley

Meestal ligt het aan mij, kijk ik weer eens niet goed.drinking smiley
Geweldig, die eend!thumbs upgrinning smiley Zouden ze er ook een turbo ingebouwd hebben?
Neem een Seat-basis, voeg toe een Fiat-zomerconceptje, maak het af met wat Ford- en Renault-onderdelen, en hopsa! Deze hebben ze zelfs in Spanje niet...

rzasa
https://www.autowereld.nl/smart/crossblade/0-6-softouch-crossblade-6173453/details.html

Verkoper
KIJKT U OP ONZE WEBSITE VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE! Origineel Nederlands geleverde Smart Crossblade!! Auto is niet voor de verkoop maar het is gewoon een prachtige auto om te laten zien, kom kijken in onze showroom!!!

Wtf nut smiley
rzasa
Goh dat lees ik nu pas Micha. Ik haal hem weg.

Het was ook goed verstopt in de beschrijving. Ik vraag me echt af of het nou zo'n goede reclame is voor je bedrijf, en of de verkoopsite er heel blij mee is. Wel jammer overigens, erg goede vondst van een super gave auto!
Micha D

Wtf nut smiley

Nu deze nog even weg.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-06-2020 16:50 door zootje.
Laat gewoon staan. Als mensen hun posts of gedeeltes verwijderen is het niet meer te volgen voor iemand die het later leest.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-06-2020 18:21 door Nissan GTR R34.
Wat een vreemde Wagon is die Omega. Staat zelfs verderop in de advertentie doodleuk dat het een vijfdeurs is. winking smiley
Natuurlijk wel een mooi ding, het blauw staat hem goed.
Gaaf om de constructie van de koplampen van die DKW eens te zien. Eigenlijk best logisch, maar toch smiling smiley
Wouter82
Gaaf om de constructie van de koplampen van die DKW eens te zien. Eigenlijk best logisch, maar toch smiling smiley

Wat me tevens aan dat wagentje opvalt is hoe ver het stuur richting het midden zit!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.