Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Ik heb zelden zo'n glimmende rode Eend gezien. Exemplaren die ik ooit gezien heb, waren vrijwel allemaal dof.
Klopt! Die rode lak is bijna altijd dof (als het de originele lak nog is). Deze eend heeft waarschijnlijk nooit zonlicht gezien want heeft pas 635 km. op de teller staan. Voor een liefhebber, zeg maar. Ik zou 'm nooit kopen want je durft er niet mee ter rijden, denk ik. Dan liever een eend met wat gebruikssporen. Alhoewel die ook al duur aan het worden zijn....
Deze zou naar een Citroën-showroom of museum moeten en met mooi weer even rijden om de techniek goed te houden.

. Deze in werkelijk in prachtige staat verkerende Datsun Laurel is een echte Eye catcher en zie je niet meer rijden.

Jammer, ik had voor dat geld toch wel een rijvaardige auto verwacht...
Die Datsun Laurel is echt super!! Dit vond ik in mijn jeugd zo'n leuke auto. Werd gebruikt door de 'boeven' in Bassie & Adriaan :-)
Bekend en erg mooi exemplaar, hopelijk verdwijnt deze eens een keertje niet naar Saudi-Arabië en omstreken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-04-2020 14:34 door 929V6.
dens
Die Datsun Laurel is echt super!! Dit vond ik in mijn jeugd zo'n leuke auto. Werd gebruikt door de 'boeven' in Bassie & Adriaan :-)

Klopt ja. Lichtblauw. grinning smiley
Die in B&A was wel de pre-facelift, met kleinere motor (2 liter zes-in-lijn), ronde koplampen en kleinere achterlichten.

929V6
Die in B&A was wel de pre-facelift, met kleinere motor (2 liter zes-in-lijn), ronde koplampen en kleinere achterlichten.

Scherp. Was mij niet opgevallen.
Haha, Adriaan heeft hetzelfde kapsel als koningin Beatrix
MR PMG

Ik heb sterk het vermoeden dat we hier een stand-in in actie zien.
MR PMG

Dit was B1 (Wil Sibbelee) verkleed als Adriaan na het stelen van de diamant. grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-04-2020 16:46 door Jay DoubleYou.
Jay DoubleYou
MR PMG

Dit was B1 (Wil Sibbelee) verkleed als Adriaan na het stelen van de diamant. grinning smiley

Diamant? 929V6 vertelt net dat het een Laurel is.drinking smiley
Het stelen dan de diamant, ja die kan ik me goed herinneren.

Onze kinderen hebben op de afgelopen zomervakanties (in de auto) ALLE Bassie & Adriaan afleveringen gekeken. Zeker die oude afleveringen uit de tijd met die Laurel zijn geweldig :-)
D Elzinga
Jay DoubleYou
MR PMG

Diamant? 929V6 vertelt net dat het een Laurel is.drinking smiley

grinning smiley

dens
Het stelen dan de diamant, ja die kan ik me goed herinneren.

Onze kinderen hebben op de afgelopen zomervakanties (in de auto) ALLE Bassie & Adriaan afleveringen gekeken. Zeker die oude afleveringen uit de tijd met die Laurel zijn geweldig :-)

Dan gaan ze het Youtube-kanaal ook leuk vinden. Daar worden alle series nu geüpload. smiling bouncing smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-04-2020 18:20 door Jay DoubleYou.
dens

Onze kinderen hebben op de afgelopen zomervakanties (in de auto) ALLE Bassie & Adriaan afleveringen gekeken.

Wat dacht je van ´Tom and Jerry´ tekenfilm uit die tijd? Dat blijft lachen!
"In zeer goede staat", en dan laat je op de eerste twee foto's (en verderop meer) flinke krassen zien confused smiley Maar erg gaaf, deze Isuzu Opel. Goeie kleur ook thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-04-2020 22:14 door Wouter82.
Mijn vader had vroeger een groene Monterey LTD (lange versie) met de 3.1 turbodiesel intercooler. Wat een beest van een auto was dat thumbs up
Als deze écht zo goed is als beschreven lijkt het me een waar koopje

1995 Opel Calibra V6 - € 2.000

[www.autoscout24.de]

Wat een waanzinnig mooie Saab.
Die kleur staat 'm echt goed.
En ik vind de prijs zeer redelijk!!
Zadelsnuiver
Als deze écht zo goed is als beschreven lijkt het me een waar koopje

1995 Opel Calibra V6 - € 2.000

[www.autoscout24.de]

Hij ziet er erg mooi uit, heb er voor de rest helemaal niks mee. Maar met zo'n prijs krijg ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Zelf minder mooie en minder krachtige versies staan voor meer te koop.
Dat klepje op die Express is echt fantastisch. De Kangoo had dat later ook als optie.
Die Tipo is mooi, hoor!
Altijd een zwak voor dit model gehad. Zeker in deeze DGT uitvoering.
Ook weer zo'n leuke jaren '90 auto. En in een supermooie staat.

Ik moet toch echt een loods hebben en de Postcodeloterij winnen. Dan koop ik al die gave auto's die in dit topic komen :-)
Barri
Dat klepje op die Express is echt fantastisch. De Kangoo had dat later ook als optie.

De R4 Fourgonnette had het zelfs standaard.
929V6
Barri

De R4 Fourgonnette had het zelfs standaard.

Ook op Italiaanse Furgones was het klepje verkrijgbaar.

Mooi spul weer zeg, die R5 vind ik erg leuk. Jammer alleen van het prijskaartje...

Ook leuk:
[www.autowereld.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-05-2020 10:37 door ginkelvanmichiel.
Apart dat die tweede eigenaar waar het in de tekst over gaat blijkbaar nooit geregistreerd is geweest. Volgens kenteken eigenaar sinds nieuw... Hoe dan ook heel bijzonder idd.
Die Vauxhall is geweldig. Heerlijke accessoires zitten er ook op en aan!

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.