Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Staan best aardig die velgen, maar die horen toch bij een andere auto? Kan me alleen zo even niet voor de geest halen welke...

Barri
Renault 9 of 11?

Nee, beslist niet, zelfs geen Renault

Volgens mij origineel Citroen, maar dan een 14" optie
Dit is een afbeelding welke ik vond

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2020 14:51 door Guus Leferink.
Guus Leferink
Barri
Renault 9 of 11?

Waarschijnlijk verwar ik ze met die van de R5 Alpine
Guus Leferink

Barri
Renault 9 of 11?

Volgens mij origineel Citroen, maar dan een 14" optie
Dit is een afbeelding welke ik vond

Maar niet standaard voor de BX

Micha D
Wat een vraagprijs nut smiley.

0 te veel? Anders denk ik dat ze lekker in z'n loods blijft staan bij de rest van de collectie.
"Wegens opruiming wagenpark te koop nu" maar inruil is bespreekbaar nut smiley
Hier zijn er ook niet veel meer van: een nette 323F 'klapkoplamp' in knalrood: [www.marktplaats.nl]

113.000km, €1350.
Enige wat ik me afvraag is of die dorpel zwart hoort. Ziet er wel mooi uit, maar het kan zijn omdat er iets roestig was natuurlijk.
Barri
Hier zijn er ook niet veel meer van: een nette 323F 'klapkoplamp' in knalrood: [www.marktplaats.nl]

113.000km, €1350.
Enige wat ik me afvraag is of die dorpel zwart hoort. Ziet er wel mooi uit, maar het kan zijn omdat er iets roestig was natuurlijk.
Ik vraag mij af of het nog de originele lak is. Want ze blijven nooit mooi rood of hij moet binnen gestaan hebben.
Die dorpels horen volgens mij zwart. En hij is van eerste eigenaar dus best mogelijk dat 'ie netjes binnen heeft mogen staan altijd.
De dorpels horen zwart en de auto is volledig origineel.
Mijn rode Mazda is een jaar ouder en de lak is nog net zo mooi.
Deze heeft dus ook altijd binnen mogen staan, anders was deze niet zo roestvrij.
Lijkt mij een koopje in deze staat en kilometerstand.
Peugeot 304
cosworth vega
Volvo 340 met die gekke koplampen en oerleleijke wielen, dat vond ik vroeger al, dat ze er nog opzitten, zegt iets over de eigenaar, Hulde!!
MB w124 200e

Alle 4 maar deze kant op.

Moet ik nog wel even de loterij winnen en een dikke schuur vinden..........
Die velours bekleding, geweldig!

En dat 'Knight Rider' dashboard was toen echt luxe en bijzonder.
Ik heb zo'n Senator nog gehad, in 1996. Kleur Rembrandt Silver, als ik het goed heb. Auto was toen 6 jaar oud en er zat al roest op de achterste wielkuipranden. Dat kon nog net binnen de garantie verholpen worden. Vond het een machtige auto. Aangenaam vlot, stille 6-in-lijn en als je de schokdempers in comfortstand zette zweefde je over hobbels en door kuilen alsof je in een Amerikaanse auto reed. Op de Autobahn kon je moeiteloos uren achter elkaar 230 rijden. Toentertijd vond ik dat een enorm tempo.

Dat digitale dashboard was wel grappig. Wat opviel: als de benzinemeter aangaf dat er nog 3 liter in de tank zat kon ik inderdaad op de kop af 72 liter tanken. Met persen...
Mijn Senator had ook koplampsproeiers met wisser. Dacht dat het een zeldzaamheid was, tot ik een Lada zag rijden die ze ook had smiling smiley

Het was mijn eerste auto met automaat. Heerlijk. Zat ook stoelverwarming in. En achterbankverwarming. Heb ik mijn ouders nog eens mee verrast.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-04-2020 13:24 door Epicuri.
Gaaf zo'n Senator ja. Maar ik vind die bekleding wat flodderig ogen voor 78.000 km en zijn het geen velgen van een late Omega of Vectra?
Wouter82
Gaaf zo'n Senator ja. Maar ik vind die bekleding wat flodderig ogen voor 78.000 km en zijn het geen velgen van een late Omega of Vectra?

De velgen komen vanaf het laatste model Omega inderdaad

Niet de mijne, maar zelfde kleur en met juiste velgen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-04-2020 13:22 door Epicuri.
Vraag ik me toch af hoe oud deze foto’s zijn. Die Volvo op de achtergrond is in 2017 geëxporteerd.
Die rode Golf herken ik; heb vorige week toevallig met iemand contact gehad op FB die ooit Golf onderdelen had gekocht van mij, en dat is dus de eigenaar van deze Golf. Leuk exemplaar!
Die bekleding, mooi rood is niet lelijk smiling bouncing smiley

Lijkt inderdaad wel nieuw! Zou ie echt zo einig gelopen hebben?

Opvallend dat de beenruimte achterin zo krap is voor zo'n grote auto...
De voorstoel staat ook wel erg ver naar achteren volgens mij, en met de rugleuning bijna in de slaapstand.
45pk en dan naar Spa Francorchamps voor de F1 zo te zien. Dat ie die heuvel net na Luik haalt verbaast me.
Superleuk campertje. Wat een dottie!

Maar ik ga daar nooooit in passen met m'n 2 meter lengte. Nou, misschien overdwars...grinning smiley
Barri
45pk en dan naar Spa Francorchamps voor de F1 zo te zien. Dat ie die heuvel net na Luik haalt verbaast me.

Binnendoor lijkt me sowieso een beter idee dan over de snelweg.
Wat een geweldig campertje ja! Zeker voor dat geld fantastisch.

Barri

Nogal hè, heel rustig aan zullen we maar zeggen. Toen ze volgeladen waren mocht ik met mijn ouders' dieseltjes (90 resp. 136 pk) al terugschakelen en plankgas om een beetje tempo te houden. Laat staan hoeveel potten een 45 pk benzinecamper dan weet te breken. Gelukkig heb je in een camper als het goed is nooit haast. smiling smiley
afentoe
Wat een geweldig campertje ja! Zeker voor dat geld fantastisch.

Barri

Nogal hè, heel rustig aan zullen we maar zeggen. Toen ze volgeladen waren mocht ik met mijn ouders' dieseltjes (90 resp. 136 pk) al terugschakelen en plankgas om een beetje tempo te houden. Laat staan hoeveel potten een 45 pk benzinecamper dan weet te breken. Gelukkig heb je in een camper als het goed is nooit haast. smiling smiley

Waarom zou dat ding het niet halen? Ik ben met mijn volgeladen Seat Trans ook naar Spa geweest... En naar Durbuy... en naar de Franse Ardennen. Die heeft ook ongeveer 45pk en weegt beladen zo'n 950 kilo. En de luchtweerstand van een B2-blok.
Oei... die 309.. ik mag geen 5e auto van mezelf kopen, maar oh wat jeukt het!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.