Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Wel leuk, we zijn die Fiat zelf wezen ophalen, een paar weken geleden! Ziet er voor die leeftijd nog prima uit!
1990 Peugeot 309 1.9 GTI

Tenenkrommende advertentie, maar van deze GTI is wellicht best weer wat leuks te maken.
speedtouch
Wel leuk, we zijn die Fiat zelf wezen ophalen, een paar weken geleden! Ziet er voor die leeftijd nog prima uit!

Heb je 'm gekocht? big smile smiley

Kenteken yt57ks
Bouwjaar 1991
Kilometerstand 139900 km
[www.speurders.nl]

wat een mooi ding thumbs up

Puntjes op de i zetten en je hebt een oerdegeljke Corolla ´Smash´ met weinig km en NAP.
Bijzondere van de Smash is dat ze maar voor 950KG op kenteken staan.. Scheelt toch een trede in de belasting met andere bouwjaren!
[link.marktplaats.nl]

Enige interessante is dat dit een hele vroege is, wellicht een van de allereerste.
[link.marktplaats.nl]

Niet de meest favoriete kleur (Lipstick Red) maar wél vrij zeldzaam deze Corolla E11 GTSi.
Mooi is ook dat ie de optionele half lederen bekleding heeft. Velgen zijn niet meer origineel.
[link.marktplaats.nl]
Datsun 100 A F II:

[www.marktplaats.nl]

Nissan Cherry:

[www.marktplaats.nl]

Mazda 121 coupe 2.0 landau :

[www.marktplaats.nl]

Ford Taunus stationwagon:

[www.marktplaats.nl]

VW 181 Kubel:

[www.marktplaats.nl]

Chevrolet Camaro:

[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-06-2015 16:53 door Charger.
Dit is even een partij zonde. Ik spotte deze 100 Turbo onlangs nog op het oldtimerfestival in Venhuizen.

Zonde!

Bijzonder ding, maar voor mijn gevoel is de prijs tamelijk stevig. Helemaal als het geen kilometers maar mijlen zijn!
Vraag me ook af wat er dan aan het interieur nog moet gebeuren. Ik snap dan niet dat men daar geen foto's van plaatst, terwijl de tekst juist heel vertrouwenwekkend is.
Die Fiat 1100 is erg mooi, maar wel eigenaardig dat een 1100 volgens de advertentie 843cc heeftnut smiley
Huh, een Toyota met importplaten. Die horen toch exportplaten te hebben... winking smiley
Niet als hij 225pk heeft en er slechts een paar van verkocht zijn. thumbs up
Dat is snel... "De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar."
Gelukkig is er een nieuwe advertentie

Er staat nog een heel leuke Cressida te koop overigens!

JW01 (vanaf een Appel)
speedtouch

Heb je 'm gekocht? big smile smiley

Ha, ha, nee, hij staat dus nu te koop bij de garage.
Goh, wat zijn die origineel Nederlandse Mini en Simca toch een leuke, charmante auto's.
Die Metro heb ik vorig jaar op de foto gezet, is een mooi dingetje.

Die mercedes ziet er wel leuk uit zou die aan te raden zijn staat er al wel lang op.
Als hoge brandstof- en onderhoudkosten geen probleem zijn dan is die waarschijnlijk wel aan te raden ja.
De markt voor een getunede W210 met 'ervaring' lijkt me nogal beperkt. Aldus zou verklaard kunnen worden dat dit exemplaar niet heel vlot verkocht raakt.
Wouter82
Als hoge brandstof- en onderhoudkosten geen probleem zijn dan is die waarschijnlijk wel aan te raden ja.

Waar zou ik aan moeten denken bij onderhoudskosten?
Dat weet ik niet, maar ik denk wel hoger dan bij een normale W210 E420. En van die E420 is vast wel die informatie te achterhalen, wellicht ook gewoon bij Mercedes zelf.
En afgezien daarvan kunnen wij vanaf hier niet beoordelen of dit exemplaar altijd fatsoenlijk onderhouden is, of er binnenkort kosten aan zitten te komen, etc.

Ik vraag mij overigens af wat die tuning precies in houdt, google biedt niet echt uitkomst. Iemand (Zemelaar)?
JW01 (vanaf een Appel)
Misschien vind je de info op Mercedesforum.nl

Ik vond wel ditdrinking smiley

Edit: en ik was niet de enigegrinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-06-2015 14:40 door D. Elzinga.
Oke, technisch niet aangepast zo te lezen. Maar 5 januari verkocht en nu staat die weer te koop confused smiley
Wouter82
Oke, technisch niet aangepast zo te lezen. Maar 5 januari verkocht en nu staat die weer te koop confused smiley

Ja hij staat dus al sinds maart te koop dus ga even kijken of ik contact kan opnemen via het forum maar bedankt voor jullie posts overigens. Had wellicht zelf iets meer kunnen googlen.

2670000 km.

2,6 miljoen??! eye popping smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-06-2015 14:58 door JW01 (vanaf een Appel).
Ik vind het overigens zelf ook een hele gave auto smiling smiley Succes! thumbs up
Aha blijkbaar heeft die eigenaar ook zelf een topic gemaakt weet overigens niet of het de bedoeling is dat ik hier zo veel reacties krijg op mijn bericht omdat het nogal spamt?
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=72410&p=691102&hilit=e420#p691102
Gijs170
Aha, blijkbaar heeft die eigenaar ook zelf een topic gemaakt. Weet overigens niet of het de bedoeling is dat ik hier zo veel reacties krijg op mijn bericht, omdat het nogal spamt?
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=72410&p=691102&hilit=e420#p691102

Voor mij maakt het niet veel uit. Gaat tenslotte om een auto in dit topic, maar je kunt altijd een nieuw topic aanmaken hier op het forum.
Edit: Heb in de quote je bericht even voorzien van komma's, punten en hoofdletters. Leest net iets makkelijker. winking smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-06-2015 15:09 door JW01 (vanaf een Appel).
Hij staat al een poosje te koop, maar ben niet zeker of 'ie al eens gepost is of niet. Beter te vaak dan te weinig...

Hij staat op Speurders en ik krijg het niet voor elkaar een foto te nemen van die site. Daarom enkel onderstaande link:

1984 Opel Rekord Caravan op grijs kenteken

Ja die is al eens gepost. Als je een andere foto wilt, moet je het laatste eentje aanpassen.
Dankje! Ik krijg de URL van de foto niet eens te pakken eigenlijk...

Helaas heeft de speculant handel geroken in de heerlijke Marina van laatst. Nu voor ruim het dubbele te koop...

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.