Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Die Alfa 33, Kadett en Charade zijn heel erg leuk. Goed gevonden! thumbs up
Die Jaguar met BMW-velgen staat al maanden te koop. Hij lijkt mij heel leuk, maar iets houdt me toch tegen...
Zelfs na vier keer in dit topic te hebben gestaan is die geweldige 626 nog niet verkocht. Jammer, want het is een geweldig ding. Anderzijds, wie gaat dat voor zo'n auto neertellen?

Die Civics zijn inderdaad super. De bronskleurige Civic vind ik echt heel leuk en zorgt stiekem een klein beetje voor jeuk. De oude Civic dan weer totaal niet. Zo'n prijs en dan niet eens een foto van het interieur kunnen maken... thumbs down
Op de foto's lijkt die 626 érg netjes, en dan mag er best wat voor gevraagd worden. Geeft niks als hij dan een paar maanden moet wachten op een liefhebber. Of zie ik toch een roestplek rechtsonder in de achterklepsponning?
Die Celeste is heel gaaf! Stond die een poos terug niet als groot/ambitieus project te koop?
Ah die grijze Corolla... Leuk ding is dat! Ik zie hem wel eens rijden. Of het een echte liefhebber is weet ik niet, maar de kilometerstand valt me erg mee!

Leuke Civic's ook, zeker de 1986!

Is die Sunny niet pas vanaf 1987 geleverd? Ik meende dat de Coupé pas na de overige modellen op de markt kwam..
De Sunny Coupé werd in februari 1986 gepresenteerd en vanaf augustus 1986 hier verkocht.
Rob0032
De Sunny Coupé werd in februari 1986 gepresenteerd en vanaf augustus 1986 hier verkocht.

Oh dan heb ik het mis... Thnx!
Die Mondeo V6 is wel een superkoopje!eye popping smiley Gelukkig staat hij een eind uit de buurt!grinning smiley
Het hoogste bod op de lancia beta is van de aanbieder van de trevispinning smiley sticking its tongue out
Let op de km-stand:
[www.marktplaats.nl]

[www.speurders.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-05-2015 17:06 door rzasa.
Die Audi 80 is prachtig! En die BMW 525 komt van een oud wijf? Zonde van die schade rechtsachter. En dat sneue embleem in de grille. Verder een prachtkar!

Merkwaardig dat de adverteerder van de Opel Kapitän een 'interieurfoto' maakt door het portierraam heen nut smiley
En jammer dat er LPG in zit..... Wel leuk dat-ie nóg ouder is dan mij!
Löter Kuck
Die Audi 80 is prachtig! En die BMW 525 komt van een oud wijf? Zonde van die schade rechtsachter. En dat sneue embleem in de grille. Verder een prachtkar!

Merkwaardig dat de adverteerder van de Opel Kapitän een 'interieurfoto' maakt door het portierraam heen nut smiley
En jammer dat er LPG in zit..... Wel leuk dat-ie nóg ouder is dan mij!

Dat embleem viel me ook al op, beetje jammer inderdaad.
Die Opel is heel erg leuk, hoewel de naam van de verkoper me veel meer angst inboezemt dan de LPG-tank of slechte foto's. winking smiley
Haha, ja nu zie ik het pas: Adolf.

Kan je overigens best een VW van kopen, het wordt pas spannend bij een Mercedes W150 big smile smiley
Twan238
waar blijft dat vakantie geld!? die 205 automaat is gaaaaaf big smile smiley
Hij staat er nog steeds dus..............,

Hij is idd erg leuk. Hier om de hoek.
Keurige audi hoor.
Bruin interieur..nou ja vooruit, wel een 5-bak, volgens mij geen stuurbekr, en dan dat eentje op het kenteken aargh.
Stif
Keurige audi hoor.
Bruin interieur..nou ja vooruit, wel een 5-bak, volgens mij geen stuurbekr, en dan dat eentje op het kenteken aargh.

Voor die 1 is anders een oplossing voorhanden:

Leuk die Legend, maar die prijs is toch totaal niet realistisch?
Ja, ik vind hem ook niet goedkoop. Maar goed... vind er maar eentje in zo'n staat.
Die Toyota hierbovenaan, XG86BY: het kenteken van mijn vader zijn auto was ZG86BY big smile smiley
Citroen Visa Decouvrable:

[www.marktplaats.nl]

Renault Fuego:

[www.marktplaats.nl]

Talbot Simca 1301 special:

[www.marktplaats.nl]

Plymouth Roadrunner:

[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-05-2015 22:16 door Charger.
Sjips man, eind jaren 70 zo'n 1301 Special (metallic donker groen) gehad. Kan me nog herinneren dat ik met 175km op de meter op de oude weg langs Loenen achter een Alfa GTV aan vloog.
Prima rijden met dat ding.
Later ingeruild op een Vauxhall Chevette.
Die Fuego's passen beide meer in het "projecten topic" naar mijn mening.
Ford Galaxie 500 van 1962:

[www.marktplaats.nl]

Mitsubishi Lancer van 1987:

[www.marktplaats.nl]

Alfa Romeo 6 van 1979:

[www.marktplaats.nl]

Ford Mustang Mach1 van 1972:

[www.marktplaats.nl]

Die peugeot heeft natuurlijk wel de ultieme 80's striping.

De witte golf is ook leuk, een memphis, alleen nog even het hart van de wielen zwart maken want dat hoort op een memphis.

De BMW 5 serie is natuurlijk veel te duur, ik wens de verkoper dan ook veel succes, voor de foto serie verdiend hij een dikke pluim daar zouden meer aanbieder een voorbeeld aan kunnen nemen!
Ik heb helemaal niks met een '62-er Ford Galaxie. Maar deze vind ik toch wel heel erg leuk! En daar speelt het kenteken zeker een rol in.

Die 104 is ook érg lekker. cool smiley
Die Peugeot stond een paar maanden terug toch ook al te koop, voor ik geloof zo'n 1.500 euro.
Die Orion laat meteen de roestgevoelige plekken zien van het model...
Die Peugeot heeft een tijdje terug op Speurders te koop gestaan. Mocht mee voor 1250 euro. Leuke, harde auto met hier en daar de behoefte aan aandacht....
Ik ben normaal van mening dat je van oldtimers moet afblijven, maar deze is toch stiekem wel erg gaaf. grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.