Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Wat een leuk spul komt er weer voorbij.

Die 929 is prachtig.
Die Peugeot 504 zou een mooie zijn voor klokje rond met een kilometerstand van bijna 3 ton.
In de jaren 80 waren de meeste auto's net na een ton op de teller wel afgeschreven.
Die XR2 lijkt mij echt een koopje, die verwacht ik nog wel terug bij een handelaar voor een veelvoud van de huidige vraagprijs.
Die Lancer is ook schappelijk geprijsd, jammer dat de kentekenplaat afgeplakt is.
Maar bij zo'n unieke wagen is dat vast niet moeilijk te achterhalen.
€ 2.495 voor een gare Starlet... Had ik de mijne maar bewaard die ik in 1999 kocht voor 300 gulden.nut smiley
929V6
€ 2.495 voor een gare Starlet... Had ik de mijne maar bewaard die ik in 1999 kocht voor 300 gulden.nut smiley

Misschien maakt de automaat hem bijzonder? Voor dat geld hadden ze hem overigens wel even kunnen opknappen!
Daar is de 305 bestel ook weer. blijft leuk.
Die oranje bmw prachtig, of vind ik hem nou zo mooi met de gele kijkers...
En dan die alfasud voor 500eu, op halen dat ding, al was het maar voor in je showroom ofzo, een schilderij is vele malen duurder.
speedtouch
929V6

Misschien maakt de automaat hem bijzonder? Voor dat geld hadden ze hem overigens wel even kunnen opknappen!

Ik geloof dat deze Starlets vooral gewild zijn vanwege de achterwielaandrijving. Automaat zou hem dan eigenlijk alleen maar minder aantrekkelijk maken.
Erg fijne 33 en Saratoga! thumbs up

Hier nog een 33. Ik zou niet lang na hoeven denken welke ik zou nemen.
[www.autoscout24.nl]

[www.autoscout24.nl]

[www.speurders.nl]
875 euro

[www.speurders.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-10-2018 14:04 door rzasa.
D. Elzinga
speedtouch
929V6

Ik geloof dat deze Starlets vooral gewild zijn vanwege de achterwielaandrijving. Automaat zou hem dan eigenlijk alleen maar minder aantrekkelijk maken.

Tja, ze zijn nogal geliefd bij vliegende Finnen en die automaat is inderdaad het eerste dat eruit gaat. Bijna alle bewaard gebleven Starletjes van dit type hebben overigens een automaat.
[www.gumtree.com]

Ik weet dat hij in Engeland staat, maar ik vond hem zo mooi dat ik hem wilde delen grinning smiley.
Nemesis Inferno
Ik weet dat hij in Engeland staat, maar ik vond hem zo mooi dat ik hem wilde delen grinning smiley.

Prima toch? thumbs up
Die 400SEL uit 1991 heeft een digitale odometer. Ik heb foto’s gezien van vroege 500SE(L)s met een klassieke odometer. Was dit een optie of is bij deze 400SEL de tellerbak vervangen?
In 1992 en 1993 zijn analoge en digitale tellerloopwerken door elkaar heen gebruikt.
Leuk die Chrysler Imperial, helaas alleen niet zo netjes als hij lijkt op de foto's. Heb hem onlangs nog op een Amerikanendag gezien en hem toen uitgebreid bekeken.
Een zo goed als nooit gebruikte kever uit 1964, de uwe voor een miljoen dollar: [www.hemmings.com]
Dat is wel een heel erg onrealistische prijs voor een Kever.
zombies
Dat is wel een heel erg onrealistische prijs voor een Kever.

Valt wel mee, toch? spinning smiley sticking its tongue out
En dat voor een 2.0 vierpittertje, met 115 pk niet echt overbemeten...
Leuk die Talbot, alweer eentje bij mij uit de regio. Moet heel West-Brabant van zijn klassiekers af ofzo? big smile smiley
Mitsubishi 3000GT

Weliswaar geen VR4 en een import met een paar leijke aftermarket uitlaten en een APK tot 2014, maar wel een hele scherpe prijs en nog onderhandelbaar ook.

Jay DoubleYou
Nemesis Inferno

Prima toch? thumbs up

Ik vind van wel thumbs up
ginkelvanmichiel
leuk die Wira! Het is maar goed dat hij in GB staat big smile smiley

Goed dat hij in GB staat, anders zou de verleiding te groot zijn winking smiley? Ik zou het heel leuk vinden als hij in de handen van een liefhebber zou komen.
Heel bijzonder dat mijn naam bij bovenstaand bericht staat?
Voor de duidelijkheid, ik heb het wel zelf geschreven. Maar na inloggen heb ik blijkbaar opeens een nieuw account.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-10-2018 15:58 door rzasa.
rzasa
Voor de duidelijkheid, ik heb het wel zelf geschreven. Maar na inloggen heb ik blijkbaar opeens een nieuw account.

Ingelogd op een andere wijze dan normaal?
D. Elzinga
rzasa

Waarschijnlijk via facebook ingelogd? Heb ik ook ooit gehad en opeens had ik een extra account onder mijn eigen naam.
MX6
Mitsubishi 3000GT

Weliswaar geen VR4 en een import met een paar leijke aftermarket uitlaten en een APK tot 2014, maar wel een hele scherpe prijs en nog onderhandelbaar ook.

Wel gek, volgens de verkoper is het een VR4 met 300 pk, als je een kentekencheck doet zegt 'ie eerst dat het een SL uitvoering is met 222 pk maar onder het kopje specificaties is het dan opeens weer een VR4.

[www.autoweek.nl]
SVF
D. Elzinga
rzasa

Waarschijnlijk via facebook ingelogd? Heb ik ook ooit gehad en opeens had ik een extra account onder mijn eigen naam.

Heb ik exact hetzelfde. Op mijn mobiele apparaten kan ik niet met mijn renault15.17 account inloggen. Autoweek pakt meteen mijn andere profiel via Facebook.
Gewoon Dirk
Leuk die Talbot, alweer eentje bij mij uit de regio. Moet heel West-Brabant van zijn klassiekers af ofzo? big smile smiley
De Hoeksche Waard is meer mijn regio. Enneh.... geen West-Brabant, maar Zuid-Holland he.tongue sticking out smiley
A.BRANDHORST
Gewoon Dirk
De Hoeksche Waard is meer mijn regio. Enneh.... geen West-Brabant, maar Zuid-Holland he.tongue sticking out smiley

Ach, waar hij woont wist ik eigenlijk niet eens, ik ken hem puur van evenementen in West Brabant. winking smiley
Wat een bedrag voor die, misschien wel bijzondere, Nissan Autech Zagato!
Graad Raaijmakers
Die toyota carina is nog van mij geweest...superfijne Japanner

Dat is leuk, een advertentie tegenkomen van een exauto.
Oh ja die kmstand van die audi, wat heerlijk.
Moet die van mij nog een hele poos.
Leek me altijd leuk voor bv een oude volvo met ruim 5 ton ofzo, stil going strongthumbs up
De gele Skoda is alweer verkocht zie ik, was ook echt een koopje hoor met die kilometerstand.

Die groene 190D heb ik nog eens ingezonden voor een occasionwedstrijd, begin van het jaar moest 'ie nog 7k opbrengen dus best een leuk stukje gezakt met z'n prijs thumbs up
Om zorgeloos met een oldtimer sportauto te kunnen rijden gaat mijn voorkeur hier wel naar uit.cool smiley

[www.marktplaats.nl]

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.