Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Klassiekerrijder
Dat Altootje is erg leuk, goedkoop en dichtbij.
Wat let je?winking smiley
Phoenixrood74
Klassiekerrijder
Dat Altootje is erg leuk, goedkoop en dichtbij.
Wat let je?winking smiley
Ruimte, geld.
Hier wordt dezelfde auto veel duurder aangeboden en bij een ander bedrijf. confused smiley
JW01 (vanaf een Appel)
Hier wordt dezelfde auto veel duurder aangeboden en bij een ander bedrijf. confused smiley

Het tweede bedrijf lijkt me de reguliere verkoper, het eerste bedrijf organiseert 'Pop Up Classic'. Ik kan me zo voorstellen dat auto's daar met korting worden aangeboden om meer animo te krijgen.
D. Elzinga
Leuk, maar met zo'n advertentie kun je natuurlijk weinig...

Haha, ik heb de auto gisteren in het echt gezien en het interieur oogt in ieder geval echt als nieuw. Rest van de staat heb ik minder op gelet, in de zaal stond verder o.a. een F40 dus daar ging mijn aandacht meer naar uitsmiling smiley
Wesley is onlangs gaan kijken bij die witte Astra. Had helaas erg veel werk als ik het goed begreep en eigenaar bleef vastzitten op 450 euro.
Niels.
Astrawez? Michiel? (Staat in Zeist!)

[i.marktplaats.com]

Ik ben er gisteren nog geweest. winking smiley Zie het wzjvbv-topic. Ik kon hem voor uiterlijk 450 euro meenemen. Echt wel een heel leuk ding, alleen wel redelijk wat werk (beide wielranden + dorpel) om hem in top conditie te krijgen.
Ik las het net ja, jammer dat er toch nog zoveel werk aan zit.
Janus Diedericus (koning van de kartbaan)
Iets voor JW...
€1.451.800

Had ik 'm nou maar nieuw gekocht. Dan had ik een hoop geld kunnen besparen. sad smiley
Maar dan had ik weer in het bezit moeten zijn van een F40 en F50. Dus tsja, Elk voordeel heb z'n nadeel.

Gelukkig heb ik ze wel als schaalmodel. big smile smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-04-2015 17:57 door JW01 (vanaf een Appel).
Ik ben vooral verbaasd dat er dan zulke waardeloze foto's van gemaakt worden... thumbs down
Dit wordt 'm voor mij dus niet. Als het nou mooie foto's waren...
Dat is wel de arrogantie die je verwacht bij de verkoper van zo'n ding.
Smaakvol...

Gelukkig is de prijs alleszins redelijk voor een auto met 2,5 ton op de klok!
Te koop bij de Peugeot-dealer: Peugeot 204 Sedan 1973

Ben zelf geen Peugeot-liefhebber, maar vind hem stiekem toch heel erg leuk ...cool smiley
Wow, wat een prachtige auto. De kleurstelling, dat open dak, die stuurschakeling... Gelukkig maar dat ik niet van Peugeot ben, anders zou ik het nu haast moeilijk gaan krijgen.

scirocco 1977

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-04-2015 22:38 door Stif.
Wat een strakke auto is zo'n Corrado toch, als er geen tjoening-troep op geplakt is... die Colt is ook erg gaaf.
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk, ik vind 'm vooral duur. Maar ja, plak maar eens een prijs op zo'n unieke auto....
Hij is maar 5 kilo lichter dan een Opel Meriva A (1.6 16v) zoals wij die hadden. En een Auris TS is zelfs 90 kilo lichter.
JW01 (vanaf een Appel)
Hij is maar 5 kilo lichter dan een Opel Meriva A (1.6 16v) zoals wij die hadden. En een Auris TS is zelfs 90 kilo lichter.

Hij is 5 kg lichter dan een Meriva en je vindt hem zwaar? Dat verbaast me want ik zou hem toch een klasse hoger inschalen (Corsa-basis => Corolla-basis) en hij heeft ook nog een grotere motor en een automaat...
Die Renault 21 heb ik wel eens gespot. Deze zag er toen echt als nieuw uit. Hij had er toen trouwens nog wel de originele wieldoppen op.
Leuk en zeldzaam!! die Emelba Chato

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-04-2015 23:08 door Fura Spider.
Alleen al voor de fantastische striping zou ik deze Corolla willen!

Toyota Corolla 1.3GL - 1985, €1.500,-

Of een, in mijn ogen, prachtige Carina uit 1978!

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.