Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 

Wat een uitlaat! nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-04-2015 17:38 door 929V6.
Prachtige Compact. Heb toch altijd een zwak voor de Compacts, terwijl de sedan mij weinig doet. En dit exemplaar is ook nog eens in originele staat thumbs up
Rob0032
Hij staat pas sinds 2013 op Nederlands kenteken, dus ik vermoed dat het een ander exemplaar was. Wel heel erg gaaf! Hoe rijdt zoiets nou? En inderdaad, dat gevoel vooral. Dat maakt de CL in mijn ogen ook heel gaaf. Maar op de een of andere manier lukte het Mercedes-Benz na de C126 niet echt meer om perfecte auto's te bouwen in dit segment. De opvolger van de C140 vind ik ook heel gaaf, maar heeft ook zeker minder aantrekkelijke kanten. Hetzelfde geldt voor diens opvolgers.

Rob, je hebt helemaal gelijk. Die ik reed was de LH-ZS-89. Bleek nog foto's op de pc te hebben. Lijkt echter sprekend op deze.

Hoe het rijdt? Wat ik zei, als King of the Road.
Ohnee, van die 305 krijg ik het benauwd... Ik moet niet meer in dit topic kijken denk ik...
Een Accord in die kleur (helaas niet dit exemplaar) brings back good memories. thumbs up
Het zou best eens kunnen dat het die 305 is die ooit figureerde in de rubriek "Vrienden voor het leven" van de Autokampioen, over eigenaren die na vele jaren nog steeds in hun (bijna) nieuw gekochte auto reden. Zal een nummer van rond 1996/1997 geweest zijn.

Edit: gevonden! In nummer 1 van 1995...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-04-2015 21:46 door 929V6.
Ik vind die Omega dan weer fantastisch! Echt een heerlijk model in de perfecte kleur(combi) en met schitterende velgen en heerlijke motor. ALS 'ie origineel Nederlands was geweest en iets goedkoper...
Wat fantastisch, dat artikel over die 305! Ook alweer 20 jaar geleden.
Dat maakt die 305 nóg unieker. En dat voor die prijs, wat geweldig!
Als die 305 iets goedkoper was geweest, had ik 'm gekocht.
Die slaolie heeft kennelijk prima gewerkt grinning smiley thumbs up

En PW12, je kan bieden dus wat houd je tegen?
Volgens mij doet de prijs er niet zoveel toe bij zo'n auto van 1e eigenaar. Als ie 'm voor 999,- aanbiedt, gaat het er volgens mij vooral om dat ie naar een liefhebber gaat die 'm gaat koesteren.
Een échte liefhebber heeft dat bedrag (imo een spotprijs) er wel voor over, zou ik zeggen.
Geweldig. Dan heeft de heer Schrieken nog 10 jaar met zijn Peugeot gereden na het artikel.
Volgens mij kun je geen betere 305 wensen dan die Wagon!!! Die leeftijd en dan nog van de eerste eigenaar.
Nu maar hopen dat hij niet bij een handelaar komt! dit is geen geld
Maar hoeveel heeft de auto nou gereden? Kennelijk klopt die 3,5 ton niet, maar wat is het dan wel...?
Gave Acclaim, maar ik denk niet dat ze hem echt kwijt willen.
929V6
Gave Acclaim, maar ik denk niet dat ze hem echt kwijt willen.

Gevalletje na overlijden eerste eigenaar op naam weduwe gezet, en sinds 1998 geen APK meer:

Vervaldatum APK 27-05-1998

Datum eerste toelating 22-05-1982

Datum tenaamstelling 15-08-1997

Tijdstip tenaamstelling 10:01

Datum eerste afgifte Nederland 22-05-1982

Zal wel een hoop aan moeten gebeuren, maar wel erg gaaf ding.
Zonnig weekje achter de rug, dus tijd voor een leuke youngtimer cabrio: De nog immer prachtige Audi Cabriolet. Hier een zeldzaam exemplaar, want 1.9TDI, weinig kilometers en een aansprekende kleurstelling. Nette prijs, ook. De paar vergelijkbare exemplaren die momenteel te koop staan kosten duizenden euro's meer.

Bij hetzelfde bedrijf staat ook een hartstikke leuke W126 te koop. Een witte. thumbs up

Wellicht hier nog leuk Brits spul voor veilingliefhebbers? Ik noem een Bond Bug, Reliant Fox, Austins, Bedfords, Abbot Tank

Klik

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2015 11:33 door Pedigreepaul.
Die zag ik ook. Leuk zeg! Doe mij de Ro80 en Derby maar! thumbs up Ben benieuwd waarvoor die weg zullen gaan.
Jammer van die trekhaak. Dat komt de reputatie van die Senator als baas van de Autobahn niet ten goede.
Die Liteace.. cool smiley
Doet me weer denken aan mijn ex-Liteace 2.0D met kenteken VF-70-LJ.. crying smilie
Gave Legacy en bijzondere kleur ook. Die Maxima heb ik volgens mij wel eens bij mij in de buurt zien rijden, staat overigens ook in de buurt te koop.
danny1995
Gave Legacy en bijzondere kleur ook. Die Maxima heb ik volgens mij wel eens bij mij in de buurt zien rijden, staat overigens ook in de buurt te koop.

Ik vind hem helemaal te gek, die Legacy. Het is erg jammer dat ze zo zuipen. 1 op 10, dan mag je blij zijn...

Wordt niemand wild van de 309?
Pedigreepaul
eye popping smileyeye popping smileyeye popping smileyeye popping smiley Die Simca 1308.. Daar word ik hebberig van!

Alleen zijn die foto's knetteroud. Zoiets zegt toch helemaal niks meer? Onbegrijpelijk.
Die 309 is wel een koopje! Maar hij heeft mij nooit zo kunnen bekoren, de 309.
Wel een uniek ding zo, en van eerste eigenaar!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-04-2015 13:19 door Barri.
De tectyl heeft die Simca wel gered, moet je kijken naar de hoeveelheid dopjes in de dorpel! smiling smiley
Een Alfa 33 Feeling? Nog nooit van gehoord. Maar hij heeft dus echt bestaan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.