Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Geen idee, maar wel een gave Sierra.
Vond het altijd al een gave versie in m'n jeugd toen dit ding nieuw was. Paar fotootjes van de conditie van het interieur had wel gemogen.
"gek vreemd" kleurtje trouwens op die sierra.
Kan me voorstellen dat je in 1983 rood uitzoekt, maar dit vind ik een beetje een gekke tint rood, vraag me af of het wel origineel
De prijs is ook niet al te hoog voor deze km stand, er zijn bedrijven voor dit soort auto's die gemakkelijk het dubbele vragen.
Oei wat een mooie auto's zowel de Sierra als de BMW. Die BMW is trouwens prachtig zo in deze uitvoering met dat interieur, de oranje knippers in combinatie met de meegespoten bumpers en de perfecte wielen erbij.
Je hebt gelijk. Ik zat ook al te kijken naar die neus, en dacht dat het de gesloten versie moest zijn, maar was te lui om even te googlen. Dit is een RS neus, of niet?
Ja volgens mij wel. En achterop zit een sticker van een Granada.

En zeker weten doe ik het niet, maar deze auto stond volgens mij een paar jaar geleden in Overijssel te koop.
Die GS en Saturn thumbs up thumbs up thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-01-2015 22:04 door Wouter82.
Die Alpina vind ik toch wel ontiegelijk gaaf! Ben zelf geen fan van automaat, maar voor dit pareltje zou ik rustig een uitzondering maken!
Wouter82
Die GSA en Saturn thumbs up thumbs up thumbs up

GS. De GSA is de gemoderniseerde (geplastificeerde) versie.
Deze moet even goed terechtkomen.
[www.marktplaats.nl]

Oei, ook een leuke auto. Best al veel gelopen alleen.
[www.marktplaats.nl]

5500,-
[www.marktplaats.nl]
De Cadillac Allanté is één van de weinig Amerikanen uit die periode die ik echt nog eens wil bezitten, prachtig model! thumbs up
rzasa

200.000 km, valt wel mee toch? Ik heb een auto die geen jaartje ouder is en het dubbele heeft gereden. Niets mis mee, ziet er prima uit ook.
Die R18 is heel erg gaaf inderdaad! Laten we hopen dat er geen mijlenteller in die Pontiac zit. winking smiley
1978 Autobianchi A112

Bijzonder verhaal: origineel Nederlands, 64.000 km, en vrijwel z'n hele leven in Spanje rondgereden...
Anderson
rzasa

200.000 km, valt wel mee toch? Ik heb een auto die geen jaartje ouder is en het dubbele heeft gereden. Niets mis mee, ziet er prima uit ook.

Kijk, als het ding minder dan een ton had gelopen, had ik serieus minder goed geslapen. Maar je zult maar een stel aandrijfassen voor deze Pontiac nodig hebben, ik noem maar wat.
rzasa
Kijk, als het ding minder dan een ton had gelopen, had ik serieus minder goed geslapen. Maar je zult maar een stel aandrijfassen voor deze Pontiac nodig hebben, ik noem maar wat.

Ik denk dat je die voor een appel en en ei via Ebay uit Amerika kan laten komen. Oke, zal iets duurder zijn dan voor een Astra maar ik vermoed dat het wel meevalt smiling smiley
Wouter82
rzasa

Ik denk dat je die voor een appel en en ei via Ebay uit Amerika kan laten komen. Oke, zal iets duurder zijn dan voor een Astra maar ik vermoed dat het wel meevalt smiling smiley
Zou me weinig verbazen als de aandrijfassen hetzelfde zijn als die van de Ascona/Vectra. (GM-J-Body)
rzasa

Ja, want die dingen kosten de lieve som van € 37,08 per stuk en zijn uit voorraad leverbaar.grinning smiley (Rockauto.com)
Verzending vanuit USA zal het duurste zijn als je de luchtpost inschakeld.
stoterstangen90
Zou me weinig verbazen als de aandrijfassen hetzelfde zijn als die van de Ascona/Vectra. (GM-J-Body)

Volgens Wikipedia inderdaad allemaal hetzelfde platform. De Daewoo Espero staat er ook op big smile smiley
Het was maar een voorbeeld...er kan ook iets anders stuk gaan en dat zit je zomaar een week (?) zonder auto. Dat ben je na een paar keer wel zat. Wel een prima hobby-auto.
Gaaf, die R18 Break en A112! De 18 doet me denken aan de FR-34-YG, die mijn buren destijds kochten... zelfde auto in het blauw.
JW01 (vanaf een Appel)
Hessing?? confused smiley Dacht dat die failliet waren...

Dat was Hessing in Utrecht (voorheen De Bilt). Deze zit in Hengelo.
JW01 (vanaf een Appel)
Hessing?? confused smiley Dacht dat die failliet waren...
Er zijn meer hondjes die fikkie heten. winking smiley
Die '81 Rekord caravan heeft wel wat, oogt lekker jaren '80. Als ik de adverteerder was zou ik wel eventjes de moeite nemen om de foto's recht te draaien drinking smiley
Leuk dat er weer zo'n oer-Sonata langskomt. Of zou het dezelfde zijn die anderhalf jaar geleden te koop stond?
Dat vermoed ik wel. Hij staat nu bijna 11 maanden op naam.
Zo'n Sonata zou wel erg leuk staan naast een Stellar!

Hmm... wie kennen we allemaal met een Stellar?
De eigenaar heeft het blijkbaar opgegeven om die 405 zelf te verkopen. Weinig geld voor een erg leuke auto, volgens mij.
Hé, wat grappig. Die Omega 3000 in Hengelo is precies vandaag op de kop af 27 jaar geleden voor het eerst op kenteken gezet.
Die USA bumpers vind ik de 405 wel goed staan. Verbaasd mij dat sommigen die auto willen overnemen, het lakwerk heeft toch duidelijk z'n beste tijd gehad.
Saf
het lakwerk heeft toch duidelijk z'n beste tijd gehad.

Even goed poetsen en het is weer als nieuw thumbs up
Saf
Die USA bumpers vind ik de 405 wel goed staan. Verbaasd mij dat sommigen die auto willen overnemen, het lakwerk heeft toch duidelijk z'n beste tijd gehad.
Daar is de prijs dan ook naar. Als je zo'n auto langer wilt houden, budgetteer je voor -deels- nieuwe lak.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.