Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Tja 10 duizend euro, dat is ook een beetje te gek. ( de rover op de vorige pagina)
Wie denkt de verkoper dat hier voor langs komt, de km stand is ook al bijna 160dkm....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-04-2015 17:46 door Stif.
Stif
Tja 10 duizend euro, dat is ook een beetje te gek. ( de rover op de vorige pagina)
Wie denkt de verkoper dat hier voor langs komt, de km stand is ook al bijna 160dkm....

Misschien verkoopt hij de auto ook wel voor een paar honderd euro. Niet geschoten is altijd mis. Ik heb mijn vorige auto ook een tijdje voor een relatief forse prijs te koop aangeboden gehad (die is dan ook wel bovengemiddeld netjes) en uiteindelijk voor een appel en een ei verkocht omdat niemand meer op een oude auto uit het d-segment zit te wachten.
Mooie Audi! Wel raar dat met 64K enkel de bijrijdersstoel nog netjes strak in het leer zit.
Die Multimedia is echt onwijs gaaf! Erg jammer dat de verkoper zo druk is met 'mooie' foto's van zichzelf en z'n pandje, want ik zou veel liever foto's van de rest van de auto zien. Ook lijkt de antenne achterop te missen, maar dit is niet heel goed te zien.

Ik vind het ook vrij veel geld, hoewel er natuurlijk weinig zinnigs valt te zeggen over of 'ie te duur is of niet. Bijzonder is in het in ieder geval wel en hij oogt heel netjes.
rzasa
Leuke c180...zou zo'n auto als gezinsbak voldoen?
Deze voldoen meer dan prima als gezinsauto. Ziet er op het oog niet verkeerd uit. Als dit mijn budget zou zijn zou het een serieuze kanshebber zijn.
Die Nissan President Sovereign is mooi. Jammer van het stuur rechts. Lijkt me onhandig hier in Nederland. Of is het slechts gewenning?
Wat is er Multimedia aan de XM? Toch niet alleen het navigatiesysteem (die overigens niet bijzonder is, kan elk model TomTom zijn)?

Wel een prachtige auto met een heerlijk V6. Maar ook stevig geprijsd....

Zou dit erin zitten??

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-04-2015 18:38 door dens.
rzasa

[ww3.autoscout24.nl]|as

Een niet cabrio XR3i is inmiddels zeldzaam.
Deze heeft liefde en aandacht nodig, maar wel helemaal origineel.

Vandaag er geweest, wel best afgedingd gezien het werk, maar gekocht!
Binnenkort meer in mijn topic.
Hij stond een kwartiertje van m`n huis eye rolling smiley
Dus niet langs gaan zou een kwelling zijn grinning smiley

En ik vind dat ie gered moet worden!
GranaDavey
En ik vind dat ie gered moet worden!

Goede actie! Gefeliciteerd! thumbs up

Die Sierra is wel ambitieus geprijsd en ik ben benieuwd naar de werkelijke km-stand....
Joël D.
Gelukkig staat die Autobianchi niet bij mij in de buurt. big smile smiley

Zou briljant staan naast een zekere, blauwe Panda. big smile smiley
Zemelaar
Die Nissan President Sovereign is mooi. Jammer van het stuur rechts. Lijkt me onhandig hier in Nederland. Of is het slechts gewenning?

Het is even wennen dat je achterwaarts de parkeergarage in en uit moet i.v.m. de locatie van die kaartjesautomaat, maar voor de rest valt het wel mee.grinning smiley
Wat een tenenkrommende advertentie zeg. Heb je zo'n klein autootje, en dan lukt het nog niet om het beestje in z'n geheel vast te leggen...
Ik wist niet dat de Beta ook het Trevi-dash had met al die rondjes confused smiley
Tsja, zo'n Beta is eigenlijk niet veel meer dan een Trevi hatchback qua uiterlijk.
Dat wist ik, maar ik dacht dat de Trevi een eigen, dus uniek dashboard had.
Nadat de Trevi kwam kreeg de Beta ook dat dashboard, in 1980 als ik me niet vergis.
De Beta kreeg een facelift en dat dashboard en iets daarna kwam de Trevi er pas bij.
.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-04-2015 20:02 door D. Elzinga.
.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-04-2015 20:03 door D. Elzinga.
Micha D.
Geweldige bak voor dat geld. Wát een auto!

Prijs voor dit soort auto's is gewoon erg laag omdat je binnen no-time net zoveel belasting hebt betaald als wat je voor de auto betaald hebt. En bidden voor het uitblijven van problemen, want ook die kunnen al snel het bedrag van de aanschaf overtreffen. En dan nog de brandstof, en...

Maar geweldig en verleidelijk door de lage aanschaf blijft het. Kon je nog maar 'zwart' rijden ; ) Idem voor Jaguar, dikke Amerikanen en zelfs Rolls Royces die soms voor < 10.000 te koop zijn.
Buiten dat is het ook geen uitgesproken schoonheid, hoewel ik 'm ook erg gaaf vind. Maar als je toch in de markt bent voor een grote sloep, dan zijn er (in min ogen) mooiere alternatieven. Deze kwam namelijk ook in mijn topic voorbij, maar ik heb geen moeite om 'm aan m'n neus voorbij te laten gaan.
Als ik me niet vergis heb ik in 2011 in ditzelfde exemplaar gereden. Stond daar in de buurt bij een andere garage te koop. En er waren wel wat dingetjes die die had. Slecht schakelende automaat was de ergste. Wellicht dat het nu beter is.

Overigens is zo'n C140 idd niet de onverdeelde schoonheid. Kracht zit 'm, voor mij tenminste, eerder in de overdonderende King of the Road uitstraling achter het stuur. Je voelt je oppermachtig. En dan is zo'n 4,2 liter nog de kleinste motor ook. Je hebt ze ook met het dubbele vermogen.
Hij staat pas sinds 2013 op Nederlands kenteken, dus ik vermoed dat het een ander exemplaar was. Wel heel erg gaaf! Hoe rijdt zoiets nou? En inderdaad, dat gevoel vooral. Dat maakt de CL in mijn ogen ook heel gaaf. Maar op de een of andere manier lukte het Mercedes-Benz na de C126 niet echt meer om perfecte auto's te bouwen in dit segment. De opvolger van de C140 vind ik ook heel gaaf, maar heeft ook zeker minder aantrekkelijke kanten. Hetzelfde geldt voor diens opvolgers.
Cole Trickle
Micha D.
Geweldige bak voor dat geld. Wát een auto!

Prijs voor dit soort auto's is gewoon erg laag omdat je binnen no-time net zoveel belasting hebt betaald als wat je voor de auto betaald hebt. En bidden voor het uitblijven van problemen, want ook die kunnen al snel het bedrag van de aanschaf overtreffen. En dan nog de brandstof, en...

Maar geweldig en verleidelijk door de lage aanschaf blijft het. Kon je nog maar 'zwart' rijden ; ) Idem voor Jaguar, dikke Amerikanen en zelfs Rolls Royces die soms voor < 10.000 te koop zijn.

De ROLLS ROYCE SILVER SHADOW wat ben ik fan van deze wagen wel iets duurder dan die hier boven genoemde auto maar vindt het toch een toffe bak!!
SUPERBE VOITURE IDEALE POUR CEREMONIES OU COLLECTION EUR 23,900.00
.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-04-2015 20:03 door D. Elzinga.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.