Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Heel gaaf die Volvo Politie! Die Kadett Sedan is ook leuk, maar prijs op aanvraag!? Doet me vermoeden dat ze denken goud in handen te hebben.
Die gele Toyota is bijzonder, jammer dat ie geen kenteken heeft. eye rolling smiley
Een paar leuke coupé's op een rijtje:

[www.marktplaats.nl]

[www.marktplaats.nl]

[www.marktplaats.nl]

[www.marktplaats.nl]

[www.marktplaats.nl]

En de leukste (vind ik), maar ook met de slechtste foto's:

[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2015 19:09 door AlbertsH.
Micha D.
Die Kadett Sedan is ook leuk, maar prijs op aanvraag!? Doet me vermoeden dat ze denken goud in handen te hebben.
Vorige week vroegen ze er nog 700 euro voor meen ik..

Deze Kadett is ook wel héél erg netjes!
Kijk, die zetten gewoon op internet dat ze denken dat ze goud in handen hebben.

Overigens wel heel leuk (als 3-deurs nog leuker winking smiley).

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2015 22:15 door Micha D..
Die Kadett!! Wat een geld, zeg!

Ook leuk: bij de 'lijst' met opties: "Achterklep met raam" big smile smiley
Het is weer tijd voor wat fijne automobielen die te koop staan in de Verenigde Staten. Enjoy!

Altijd leuk, spul uit de States! thumbs up De Cressoda Wagon, eerste I-Mark en AMC Hornet zijn mijn favorieten!
Die LeBaron, mét fineer! big smile smiley

Nee, die Oldsmobile Delta 88 Royale, dát soort auto's blijven voor mij toch de echte Amerikanen: hoekig, groot, sedan en V8.

Hoewel, ik zou best wel weer eens een Chysler Saratoga 3.0 V6 willen. Hoekig, sedan, maar dan klein en geen V8.
Heb er twee gehad, modeljaar 1991 en 1992. Staan er twee te koop in NL maar dat zijn allebei niet de exemplaren die interessant zijn.
Tent in Hilversum schijn je met grote bogen omheen te moeten lopen. En ach, op email reageert deze verkoper toch al niet dus....
Welke tent in Hilversum is dat? Ben wel benieuwd, is hier vlakbij...
Astrawez
Micha D.
Die Kadett Sedan is ook leuk, maar prijs op aanvraag!? Doet me vermoeden dat ze denken goud in handen te hebben.
Vorige week vroegen ze er nog 700 euro voor meen ik..

Deze Kadett is ook wel héél erg netjes!

Die rode Kadett heeft toch wel een 'zoentje' gehad van voren.De linkerkoplamp staat wat naar binnen.Ze horen gelijk te zitten met de grille/bumper.
Als je dan kijkt naar de foto van de geopende motorkap,zie je dat de stelschroef verder naar binnen staat dan de rechterstelschroef van de rechterkoplamp.
Verder ziet ie er netjes uit.Maar de prijs is wel iets aan de hoge kant.
Mijn Kadett ziet er nagenoeg hetzelfde uit,maar bieders gaan niet verder dan €800,- terwijl de mijne getaxeerd is op €3800,-.
Tsja, taxaties liggen vaak mijlenver verwijderd van hetgeen mensen ervoor overhebben. Persoonlijk vind ik de jouwe ook veel mooier (lees: natuurlijker) ogen.
Rob0032
Tsja, taxaties liggen vaak mijlenver verwijderd van hetgeen mensen ervoor overhebben. Persoonlijk vind ik de jouwe ook veel mooier (lees: natuurlijker) ogen.
Natuurlijk probeert zo'n garage het onderste uit de kan te halen.En natuurlijk zou ik ook wel zo'n 1800,- willen hebben voor mijn Kadett.
Mooi gezegd,natuurlijker!!
Maar voorlopig gaat ie de deur niet uit.
Löter Kuck
Jillings.
Gewoon goed kijken wat je koopt.
Ben er wel eens over de vloer geweest. Niet onvriendelijk behandeld. Is wel van het kamp, maar ik zou er best een auto durven kopen.
stoterstangen90
Löter Kuck
Jillings.
Gewoon goed kijken wat je koopt.
Ben er wel eens over de vloer geweest. Niet onvriendelijk behandeld. Is wel van het kamp, maar ik zou er best een auto durven kopen.

Ik heb zelf bij Jillings deze Ford Probe bekeken vorig jaar. Bijzondere ervaring. Sommige auto's staan gewoon al 10-15 jaar op voorraad. Verder gewoon netjes geholpen en what you see is what you get. Ook ik zou er een auto durven kopen.

Löter Kuck
Hoewel, ik zou best wel weer eens een Chysler Saratoga 3.0 V6 willen. Hoekig, sedan, maar dan klein en geen V8.
Heb er twee gehad, modeljaar 1991 en 1992. Staan er twee te koop in NL maar dat zijn allebei niet de exemplaren die interessant zijn.
Tent in Hilversum schijn je met grote bogen omheen te moeten lopen. En ach, op email reageert deze verkoper toch al niet dus....

Die Saratoga heeft een achteraf ingezaagd zonnedak met wat roestvorming bij de rand op het dak. Voor de rest heb ik deze niet heel goed bekeken, omdat ik voor de Probe kwam. Nog steeds denk ik af en toe aan deze Probe en de verkoper gaf me het gevoel dat ik deze ver onder de vraagprijs mee kon nemen. 15 jaar stilstand geeft alleen wel hoe dan ook een flinke inhaalslag qua onderhoud.
Is inderdaad op t kamp, naast het vliegveld. Er staat ook een Golf II GTI. Een jaar terug stond ie voor 1650, nu voor 2250. Bijzonder smiling smiley
smarter
Löter Kuck

Die Saratoga heeft een achteraf ingezaagd zonnedak met wat roestvorming bij de rand op het dak. Voor de rest heb ik deze niet heel goed bekeken, omdat ik voor de Probe kwam. Nog steeds denk ik af en toe aan deze Probe en de verkoper gaf me het gevoel dat ik deze ver onder de vraagprijs mee kon nemen. 15 jaar stilstand geeft alleen wel hoe dan ook een flinke inhaalslag qua onderhoud.

Dank voor je bericht! Zo slecht is het dus misschien niet gesteld met Jillings. Zo zie je maar weer dat je negatieve berichten soms met een korreltje zout moet nemen. En inderdaad is het altijd zaak goed uit je doppen te kijken als je iets wilt kopen, ongeacht welk bedrijf je binnenstapt.
Maar deze Saratoga laat ik dan ff voor wat het is.
Matra Murena

Mijn eerste wagen staat weer te koop cool smileycool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-03-2015 15:33 door Jazz..
rzasa
Leuke c180...zou zo'n auto als gezinsbak voldoen?

Zal toch wel? En als er regelmatig erg veel grote zaken (zoals kinderwagens) mee moeten worden genomen is er nog altijd een Combi...
[www.marktplaats.nl]

Erg leuk exemplaar, dat ik hier regelmatig zie rijden. Maar waarom zet hij hem nu net te koop op het moment dat het mij niet uit komt?angry smily
Leuke D. Die foto is zeker van toen ze hem net hadden ofzo? spinning smiley sticking its tongue out
1991 Lancia Y 1.1 LX Selectronic 52.450 km

Leuk model, maar zo te zien is dit "museumstuk" op verschillende plekken slecht bijgespoten? En er zitten verkeerde achterlichten in...
Ik vind die prijs eigenlijk niet zo schokkend. De apk is bijna verlopen, er moet wat aan gebeuren en het is een ongewilde Lancia met bijna 3 ton op de klok. Mooi ding, maar ik vind de prijs niet buitengewoon laag. Ik vind dit wel iets voor rzasa eigenlijk. winking smiley
Ha! Nee Rob, die tijd is geweest. Ben nu meer van de Lybra SW.
Een driedeurs 1100!! eye popping smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-04-2015 22:21 door Stefan-V6.
Die Rover staat al een tijdje te koop en met zo'n prijs zal die voorlopig ook wel blijven staan....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-04-2015 01:00 door Rob0032.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.