Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Ik denk dat dit hier wel leuk gevonden wordt:

[www.nettiauto.com]

Een Calibra 4x4 uit '92 met 582 km op de teller...
Supergaaf zeg!! Hij heeft aan de achtergrond te zien sowieso wel een mooie collectie staan!
1995 Rover 820 Si 61.603 km

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-03-2015 12:56 door D. Elzinga.
[www.carsensor.net]

Wat een leuk ding! En dan te bedenken dat wij het toen met een veel suffiger model Corolla moesten doenmoody smiley
De Corolla II is dan ook eigenlijk geen echte Corolla maar een Tercel.
Astrawez
En alwéér zo'n gave Opel op grijs kenteken!! eye popping smiley
Ik moet niet meer kijken in dit topic. nut smiley
Wat een fantastische Transit! En een startbod van 500 euro lijkt mij wel erg vriendelijk confused smiley
Uit de faillissementsveiling van Auto Adria Goes. Zonde zeg. Deze Transit stond daar blijkbaar mooi te wezen in de showroom.
Wouter82
Wat een fantastische Transit! En een startbod van 500 euro lijkt mij wel erg vriendelijk confused smiley

Toeslaan, wouter!!
Geweldige Transit! Hoogstwaarschijnlijk ook nog geproduceerd in de Nederlandse Ford-fabriek in Amsterdam.smiling smiley
Inderdaad, geweldig ding! Zo heeft er hier tot een jaar of vijf geleden ook een grijze van de eerste serie rondgereden, handbeschilderd met reclame. Ik was helaas te laat met fotograferen, hij is op een gegeven moment verdwenen. sad smiley
Twee weken geleden wilde ik bij deze R20 gaan kijken. Maar werd net de dag voor ik zou gaan, verkocht. Stond toen in Noord Limburg, met een vraagprijs van € 850,-. Dat leek me wel redelijk, de vraagprijs nu niet echt.

R20 TS

Heb de Renault 20 een aantal keren zien rijden in de omgeving van Dieren.
Is idd geen auto in top staat....
Wat een prachtige 323. Ziet er ook nog geweldig uit voor zijn leeftijd.
rzasa
[www.marktplaats.nl]
Hele leuke Tipo voor - zo lijkt het - een goede prijs. Ik maak me wel wat zorgen over de gebruikspoortjes. Of zouden dat gewoon de portieren en de achterklep zijn?
@PR74

Tipo staat 10 km bij me vandaan, kan eens voor je kijken als je wilt
Guus Leferink
@PR74

Tipo staat 10 km bij me vandaan, kan eens voor je kijken als je wilt
Heel aardig van je, Guus, maar ik kan me echt geen uitbreiding van het wagenpark veroorloven.
In het Mijn Auto-topic van Rob had ik deze 164 gepost, maar ik vind dat 'ie hier ook wel een plaatsje verdient...

Die Mazda 323 zou ik zo willen ophalen. Wat een prachtig ding. Mijn ouders kochten in 1986 ook zo'n witte 323 (maar dan een 1.3 LX). Mooi stukje nostalgie.
Hier ook al die 164. Jullie stalken me! Ik kan m bijna niet laten staan. Wat een prachtige bak. Kleurstelling is ook subliem!
En dan zo'n prachtige c124 eronder. Wauw.
Een originele, en zo te zien vrij nette Swift GTI voor maar 775 euro? confused smiley [www.marktplaats.nl]

Of zouden die witte vegen op de carrosserie (oa rechtsachter boven de wielkast) schade zijn?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2015 21:24 door D. Elzinga.
Phoenixrood74
Hele leuke Tipo voor - zo lijkt het - een goede prijs. Ik maak me wel wat zorgen over de gebruikspoortjes. Of zouden dat gewoon de portieren en de achterklep zijn?
Inderdaad leuke Tipo!
Achterklep is van kunststof meen ik, die kan dus geen problemen geven...
Maar het blijft een gebruikspoortje smiling smiley

nog een paar leuke, op het oog nette

Mercedes-Benz C200 32.000 km

Citroen Saxo 1.4i SX aut. 60.000 km

Toyota Starlet 1.3-16V 28.000 km

Rover 214Si 66.000 km
Die mitshu is wel leuk ja, de getapte booskijkers zegt me al iets over de vorige eigenaar.
De prijs is redelijk lijkt me, voor dagelijks gebruik zou ik hem doen.
Volgens de aanbieder moet de olie van de bak worden ververst, tenminste dat hoop je.
En de voorpijp moet vervangen worden, zo die nog leverbaar zijn?
Iig een leuke wagen mooier dan z'n hatchback broertje/zusje.
rzasa
smiling smiley Nee, ik vind hem te truttig.

Vergeleken met een lichtblauwe facelift-Xsara is niets truttig. winking smiley
rzasa
[ww3.autoscout24.nl]|as

Leuke auto, maar Terpstra is niet iedereen even enthousiast over.
Hij heeft anders wel altijd wat leuks, en van alle bouwjaren.
Je mist een link Stif.

Die Niva is leuk, net als die Mini overigens!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.