Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Geinige Unimog, maar als landbouwgek zie ik dan liever een originele 406 met 6cyl. diesel. Gelukkig hebben we die nog in de schuur staan om ooit te gaan restaureren. grinning smiley
Twingo uit '93 met 31.000km. op de teller voor €1800,=. toekomstige klassieker?!

klik

grappige is wel...de verkoper zegt "bijna geen roest"....raar, als hij nog geen winter heeft gezien, in de garage slaapt en als 3e auto word gebruikt moet ie helemaal geen roest hebben. Ook niet op de kritieke draagarm punten en dorpels...

Op de een of andere manier vindt ik hem niet conform het kilometrage eruit zien...heel gek...
Ik dacht dat er maar twee Diamantes in NL waren, maar het zijn er dus drie die alle drie te koop staan/stonden in de afgelopen maanden. confused smiley
danny1995
Ik dacht dat er maar twee Diamantes in NL waren, maar het zijn er dus drie die alle drie te koop staan/stonden in de afgelopen maanden. confused smiley

Volgens RDWData zijn er in totaal vier in Nederland.

Edit: Vijf dus. Bovenstaande staat niet als Diamante op kenteken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-03-2015 15:31 door JW01 (vanaf een Appel).
[www.marktplaats.nl]
Ik vind hem geweldig zoals hij is. Zou zeker dat zwaailicht en striping laten zitten.

[www.marktplaats.nl]

[www.marktplaats.nl]
1984

[www.marktplaats.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-03-2015 20:16 door rzasa.
Van zo'n Austin Rover Maestro doe ik het echt in m'n broek, wat een geweldig ding! Maar die Audi is natuurlijk ook fantastisch.
Die rode Saab, die Chevy wagon en die Chrysler leBaron: wat zijn er toch leuke opties voor niet veel geld.
Die is al eerder langsgekomen smiling smiley Wel erg bijzonder die Vera-305.
Wouter82
Die is al eerder langsgekomen smiling smiley Wel erg bijzonder die Vera-305.

Ik ben nog vrij vers in dit topic big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-03-2015 21:25 door dens.
@Matra: Op de velgen en kleur na wel een leuk ding. Ik zie zelf liever een rode of een zwarte.
Is die Marina nou alweer te koop? Gelukkig is SS90 wat trouwer winking smiley
Ah, ik weet precies waar de eigenaar van die Marina woont. Kom er af en toe langs. Heb hem er helaas nog nooit zien staan, wel genoeg andere Engelse auto's. Stiekem wel verleidelijk, maar nee. Kan niet.
Nette Golf mk1 van 1983. Te koop "i.v.m. aankoop elektrische fiets" big smile smiley
[www.marktplaats.nl]
Wauw, die 100 turbo! Wat veel auto voor weinig geld. En die spoilerset, trekhaak en clignoteurs: heerlijk!
Geweldige Opel Ascona en mooi dat bij die Audi 100 zo'n beetje de hele achterkant is gevuld met de type-aanduiding. smiling smiley
Sportieve auto die Citroen ZX, voor een sportief prijsje ook thumbs up
Barri
Ascona voor een spotprijsje:
[www.speurders.nl]
Dat die nog niet verkocht is zeg.. eye popping smiley Ik zou hem bijna ophalen voor dat geld.. eye rolling smiley
Ligt het aan mij of is dit een belachelijk hoge prijs? Voor hetzelfde geld staat namelijk een M5 touring te koop, met minder km's op de klok.

[www.gebruikteauto.nl]

En dan ook nog de verkeerde cilinderinhoud vermelden... nut smiley
D. Elzinga
1986 BMW 325i

Dat is grappig, ik ken de eigenaar.
En deze auto is 100% goed, is van een echte liefhebber.

Jammer dat hij hem weg doet overigens...
Ziet er inderdaad heel netjes uit. Maar om 'm dan te verkopen met de term 'Coupe'... nut smiley
Heel gaaf. Nette prijs ook. thumbs up

Zou hem eigenlijk wel willen hebben. eye rolling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-03-2015 20:51 door Joël D..
Wat houdt je tegen Joël.

Ding is zeker goed, eigenaar is nog voorzichtiger met zijn spullen dan ik met de Sub ben...
Die R25 ziet er op het eerste oog leuk uit tot je dat afgekloven stuur ziet.
Carkiller
Wat houdt je tegen Joël.

Ding is zeker goed, eigenaar is nog voorzichtiger met zijn spullen dan ik met de Sub ben...

Mijn Alfa. Als ik hem al verkocht krijg voor het bedrag wat ik er voor wil hebben (wat ik al betwijfel) moet er nog best wat geld bij.
michel1975

Beetje lederverf en klaar is kees. Auto heeft nog wel wat werk nodig overigens, lakwerk bijvoorbeeld. Bovendien ben ik geen fan van een trekhaak en schuifdak.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-03-2015 22:18 door PON Parasieten Ontkennen Narigheid.
PON Parasieten Ontkennen Narigheid
michel1975

Beetje lederverf en klaar is kees.
Dan nog met 125.000 km blijft het een afgekloven stuur.
Sommige mensen dragen ringen of hebben altijd zwetende handen, wellicht heeft de auto veel in de zon gestaan. God knows.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.