Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Stif

Van die kadett krijg ik aan de ene kant ook de bibbers, het stuur,de stoelen, de tellerunit,en vooral die sticker op het achterraam zijn niet helemaal mijn keus.
Oke het zijn wel originele kadett spullen maar niet op deze auto, de witte wielen neem ik dan maar voor lief.

Als jij die Kadett nu koopt dan ruil ik wel het stuur de tellerunit en de SR metertjes met je tegen de standaard onderdelen die er in horen en dan krijg je nog wel een setje originele grijze velgen erbij. grinning smiley
Ja leuk, oké,maar een c-kadett heb ik al gehad. (76er c1 sedan)
Dus die gaat er voorlopig niet komen, maar ja zeg nooit, nooitgrinning smiley
De stoelen zijn zo te zien van een D-Kadett SR. Op diezelfde Recaro's in betere staat heb ik ook een paar jaar gezeten. smiling smiley
Barri
Wauw, die Tipo is gaaf! thumbs up
Maar wat een vies hok. Had voor de foto's even de moeite genomen hem goed te poetsen. En dan zijn de velgen nog het minst erg. De foto's nodigen niet echt uit en laten niet zien dat de auto van een liefhebber is geweest.
Als je 'm als zo'n bijzondere auto aanbiedt, had je wel wat velgenreiniger mogen gebruiken inderdaad. En even een doekje over het dash. Of kies ervoor niet zulke detailfoto's te maken cool smiley
Ik vind 'vies hok' wat overdreven, maar hij kan zeker schoner.
Barri
Als je 'm als zo'n bijzondere auto aanbiedt, had je wel wat velgenreiniger mogen gebruiken inderdaad. En even een doekje over het dash. Of kies ervoor niet zulke detailfoto's te maken cool smiley
Ik vind 'vies hok' wat overdreven, maar hij kan zeker schoner.
Op alle foto's van het interieur zie je stof en andere 'menselijke resten' . Vandaar de kwalificatie vies hok. Wellicht wat zwaar aangezet maar vanwege het aanbieden als liefhebbersauto wel gerechtvaardigd. Bij Jetcars had ik niet anders verwacht.
Wat Michel zegt viel mij ook al op. Het is een prachtige auto in een schitterende kleur, maar die viezigheid en foto's... Het roept bij mij geen bepaalde verlangens op, die ik juist bij zo'n 'hot hatch' wel zou willen.
Dat snap ik ook echt niet. Maak die auto even schoon en hij ziet er volgens mij als nieuw uit. De bekleding lijkt in mooie staat dus er is vast iets van te maken met een stofzuiger, borsteltje en wat ruitenreiniger.
Knappe Colt, maar wat een prijs confused smiley

En die Fairmont, hoe kan je die nu zelf geïmporteerd hebben als het een Nederlandse auto is confused smiley Of zou hij hem in 1980 hier heen hebben gehaald...
Wouter82
En die Fairmont, hoe kan je die nu zelf geïmporteerd hebben als het een Nederlandse auto is confused smiley Of zou hij hem in 1980 hier heen hebben gehaald...

Hij komt van de eerste eigenaar dus dat zou heel goed kunnen kloppen.

Wel een ontzettend maf model trouwens. Een Ford RancheroDurango met een dakkapel.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-02-2015 21:13 door 929V6.
929V6
Wouter82

Wel een ontzettend maf model trouwens. Een Ford RancheroDurango met een dakkapel.

Maar waarom niet even nieuwe foto's maken?
Is er iemand die in of nabij IJmuiden woont en eens wil gaan kijken bij die Fairmont?

Wat een bak zeg! eye popping smileythumbs up
Janus Diedericus (koning van de kartbaan)
929V6
Wouter82

Maar waarom niet even nieuwe foto's maken?

Auto kan nu waarschijnlijk niet de weg op wegens kwarttarief. Of de datum op de camera staat verkeerd ingesteld.
Voor die prijs lijkt me die Cinquecento juist een goede belegging. Zet hem tien jaar in een droge schuur, zodat er nog minder van dit soort fiats over zijn en je haalt er het viervoudige wel weer uit.
Rob0032
Ik zou die Cinquecento echt een te grote gok vinden.
big smile smiley Je hebt je grapjas zeker aan big smile smiley
Overigens staat ie er op de foto wel redelijk bij. Geen gaten onder de voorruit, dat is haast uniek. smiling smiley
Rob0032
Ik zou mijn geld er wel op durven zetten.
Barri
Rob0032
big smile smiley Je hebt je grapjas zeker aan big smile smiley
Overigens staat ie er op de foto wel redelijk bij. Geen gaten onder de voorruit, dat is haast uniek. smiling smiley

Ik zie er anders wel 34.
Prachtige E34, goede opties en een fraaie kleurstelling. Als de eerste eigenaar nou ook even de OBC II had aangevinkt was ie perfect.
Deze toyota Crown was al bekend hier?

Advertentie

Foto plaatsen lukt helaas niet...
GideonE
Prachtige E34, goede opties en een fraaie kleurstelling. Als de eerste eigenaar nou ook even de OBC II had aangevinkt was ie perfect.

Fantastische wagen deze 530! Geen al te gekke vraagprijs ook, de historie is immers bekend van de auto.
Carkiller
Deze toyota Crown was al bekend hier?

Advertentie

Foto plaatsen lukt helaas niet...
Wat een bak zeg die Crown thumbs up
@CK: Die Crown is al eens langsgekomen winking smiley Wel een ontzettend gaaf model! thumbs up
Ach, wie wil er nou in zo'n Japanse sedan gezien worden?! winking smiley

Hij is overigens echt prachtig. Zeer mooie (gepaste) kleur en van een liefhebber. Maarrrrr...... Er mankeert één, voor mij niet onbelangrijk, ding aan. Daar kan de auto overigens niets aan doen, maar het maakt de auto voor mij net een tikkeltje onaantrekkelijker.
Nee, dat was ook niet te krijgen op dit model. De enige opties waren een elektrisch schuifdak, gescheiden airco voor- en achterin en ABS op alle wielen. Nee, hetgeen ik mis is onveranderlijk.
Rob0032
Nee, hetgeen ik mis is onveranderlijk.
Het is een Toyota...
Wouter82
Niet origineel NL thumbs up

En we hebben een winnaar!

Ik weet het, het slaat nergens op. Maar het heeft voor mij echt veel meerwaarde. Zit puur tussen de oren, ik weet het. Bij sommige auto's kan ik het beter hebben (Amerikanen, zeer speciale edities, >2000), maar de voorkeur ligt echt bij een origineel Nederlands kenteken.

@altai,
Je bent verschrikkelijk!
Maar ik heb me echt rot gelachen. big smile smiley
Originele NL-ers zijn zeldzaam en worden enkel zeldzamer, op een gegeven moment ontkom je niet meer aan import kentekens als je nog iets leuks wilt rijden.

of je moet postzegels gaan sparen als alternatief.....

ik ga het ook krijgen bij mijn 5-je als deze op kenteken staat. Geen origineel 1983 kenteken, maar een maf kenteken in een hele andere cijfer letter combinatie...

En..ik heb ook de ONK geprobeerd, maar die zijn helaas in 99% van de gevallen toch meer door roest aangetast...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-02-2015 15:03 door - Quatrelle -.
Misschien maakt het dat juist extra aantrekkelijk, omdat ze steeds zeldzamer worden.

Bij echt oude auto's vind ik het ook minder belangrijk, hoewel ik er driedubbel van geniet als het wel origineel Nederlands is.

Wouter en ik snappen elkaar. Die liefde gaat zelfs zo diep dat we er een 'oud' kenteken op schroeven om het nog 'echter' te laten lijken. winking smiley
Bijna nieuwe Golf 3:

Ook leuk, bij dezelfde aanbieder. Een nauwelijks meer te vinden S300 Turbodiesel in een geweldige kleurstelling:
Prima prijs zeg, die Golf III!

@Rob: ik ben het met je eens vwb origineel Nederlands kenteken. Mijn 924 had het ook niet, maar gelukkig wel uit eenzelfde serie. Maar het blijft wel jammer natuurlijk. Toch zou ik een auto als die Crown er niet voor laten staan. Wel zou ik kleine kentekenplaten monteren, want die plaat achterop is echt geen porum.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.