Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Goh die Chrysler 2 Litres. Gave import, zal wel uit Spanje komen denk ik.
Haha die SL in taxi kleur! Die Colt, kwam die niet vaker voorbij hier? Is natuurlijk ook een vrij kleine markt voor.
De Lada Samara komt hier uit het dorp. Leuk ding. Denk dat er teveel aan gebeuren moest want de APK loopt in september af. Was als 2e auto in gebruik bij een gezin.
Jammer van het ranzige interieur van die Sephia, verder een leuk ding!
Mijn oom had een Sephia in die kleur. Auto was nog best ok, maar is destijds toch naar de sloop gebracht. Totaal geen markt voor.
Interieur van deze is toch niet zo ranzig? Matjes en achterbank zuigen en klaar. Ik zie geen vervelende vlekken of beschadigde bekleding.
Ik vind het een leuk ding, je rijdt er echt wat bijzonders mee!
Wat een belachelijke prijs voor die Audi, daar koop je een prachtige Ferrari voor.
Ik vindt de verhoudingen ook niet mooi, vanaf de zijkant bezien.
Dure auto voor een museum.
Barri
Mijn oom had een Sephia in die kleur. Auto was nog best ok, maar is destijds toch naar de sloop gebracht. Totaal geen markt voor.
Interieur van deze is toch niet zo ranzig? Matjes en achterbank zuigen en klaar. Ik zie geen vervelende vlekken of beschadigde bekleding.
Ik vind het een leuk ding, je rijdt er echt wat bijzonders mee!

Vlekken niet nee, maar wel een dikke laag stof op het dashboard en geknoeide sigarettenas (wat dan misschien wel weer past bij het toenmalige Kia-logo) tussen de asbak en de selectiehendel.
Ah ik zie het. Het is te hopen dat ie niet stinkt, dan is ie zo weer schoon te krijgen.
Met ONK, gaaf! Het zal wel een ijscowagentje of zo worden...
Heel gaaf inderdaad maar geen ONK. Auto is van '71, kenteken van '74.
Een poepie-originele Polo G40 Genesis! Dit lijkt me een koopje: [www.speurders.nl]

Nette, late 405 met weinig kilometers: [www.speurders.nl]

En dit vind ik stiekem ook leuk: een basic R5, maar dan verlaagd en met sportieve wielen: [www.speurders.nl]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-09-2019 20:55 door Barri.
Marktplaats, Speurders, AutoTrader. Allemaal betere plekken dan dit forum.

Ivanov
AutoWeek Moderator

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-09-2019 09:28 door Ivanov.
rzasa
Mitsubishi Galant
[www.marktplaats.nl]

Barri
Peugeot 405
[www.speurders.nl]

Oei, wat een lastige keuze. Beide geweldig. 'Gelukkig' raak ik toch geen 2 Rovers zo snel kwijt, dus hoef ik niet te kiezen.
Ja joh, gooi er direct nog een prachtige 405 in, en een Laguna van de generatie waar ik ook al een zwak voor heb. sad smiley Gelukkig zal ik toch nooit een zilveren auto kopen, dus de keuze blijft beperkt.
michel1975
Ik krijg de foto niet geplaatst. Maar wat een leuke Land Rover

[link.marktplaats.nl]
Ik blijf reageren hier. Maar inderdaad, die is briljant!
Zadelsnuiver
Ideaal voor een bezoekje aan de schoonouders big smile smiley
Als ze zo ver weg wonen kan ze toch ook alleen gaangrinning smiley
Bijzondere combinatie en in een prachtstaat deze Defender en ook nog een lage kilometerstand.
Je verwacht dit ook terug te zien in de prijs, maar dit lijkt echt een koopje.
MX6
Bijzondere combinatie en in een prachtstaat deze Defender en ook nog een lage kilometerstand.
Wat je bijna aan het denken zet of hij wel echt zo goed is als word verteld in de advertentie.
Epica
MX6
Wat je bijna aan het denken zet of hij wel echt zo goed is als word verteld in de advertentie.
De prijs doet inderdaad anders vermoeden. Over anderhalf jaar belastingvrij. Het is dat ik nu even geen ruimte heb maar dit was wel een leuke winterbak geweest. En dan van de zomer de surftrailer erachter en samen met mijn zoon surfen. Damn.
^^^ ruimte kun je (ervoor) huren winking smiley

Wat ik dan bij de foto's van die 405 niet snap is dat de oorspronkelijke eigenaar gegevens zo op beeld moeten staan.. Heb je destijds toch niet om gevraagd..
Durashift
^^^ ruimte kun je (ervoor) huren winking smiley

Wat ik dan bij de foto's van die 405 niet snap is dat de oorspronkelijke eigenaar gegevens zo op beeld moeten staan.. Heb je destijds toch niet om gevraagd..
Ik zoek alleen maar excuses om het niet te doen. Heb nog een carport en garage oversmiling smiley
Zeker indrukwekkend zo'n Audi Quattro sport!!
Een echte groep B auto, slechts 200 van gemaakt smileys with beer
De Schaduw
Halleluja. Vijf-en-een-halve ton.
Maar wat een bruut apparaat.

Kom op Schaduw, niet alleen al gepost in dit topic maar zelfs op deze pagina.winking smiley
Ben ik niet van je gewend.drinking smiley
Krijg de hik. Je hebt helemaal gelijk, heb ik dus helemaal over heen gekeken. Mea culpa!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-09-2019 12:48 door De Schaduw.
Wel sneu, een rally auto die nooit meer zal doen waar ie voor gemaakt is wegens zijn prijs.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.